Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljasta epäsuosittu mielipiteesi - Tätä ajattelen, mutta en kahvipöydässä kehtaa ääneen sanoa

Vierailija
26.10.2020 |

Voin aloittaa: Koronakriisi on tehnyt ihmiselle oikein hyvää. Hienoa, että on opittu hidastamaan ja pysähtymään, etätyön ja lähimatkailun mahdollisuudet on tajuttu, kuluttaminen on vähentynyt ja lentely ympäri maailman lakannut. Toivottavasti tämä jatkuu vielä pitkään.

Kommentit (2751)

Vierailija
1181/2751 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

daddyblack kirjoitti:

Vapaaehtoisesti lapsettomat ovat mukavuudenrakkaita egoisteja, jotka naamioivat totuuden huoleksi luonnonvarojen riittämisestä tai keksivät muuta soopaa.

😂😂😂

Nimenomaan biologisten lasten hankkiminen on itsekästä.

Mitä mukavuudenrakasta siinä on, että ei halua olla vanhempi, ei luoja.

Minä olen todellakin mukavuudenrakkaudesta lapseton. Lapsen hankkiminen on täysin sietämätön ajatus, ja tiedän etten kestäisi sitä valvomista ja muuta vastuuta, kun joku on koko ajan roikkumassa.

Olenko paha ihminen nyt? Laiska? Epäkypsä? Vastuuton?

En ole mitään noista, vaan onhan teidän lapsihullujen sekoää-äitienkin myönnettävä, ettei ole mitään mieltä tehdä lasta jos ei sitä ollenkaan halua.

Vai oletteko hullut sitä mieltä tosissaan, että jokaisen pitää tehdä lapsi, vaikka väkisin?

Minäkin olen mm. mukavuudenhalusta lapseton - ei kiinnosta enkä jaksa hoitaa sitä ruljanssia. Olisiko jotenkin parempi ratkaisu, että hankkisin lapsen sitten vastentahtoisesti? Ketä/mitä varten? Että kaikilla olisi yhtä rankkaa? Että saadaan tulevaisuuden veronmaksajia?

Jokainen joka lässyttää jostain tulevaisuuden veronmaksajien valmistamisesta/tekemisestä, voi haistaa piiiiitkän piiiiitkän haisevan ihmisp**kan.

Kukaan ei tee lasta sen takia, että kokisi jotain vastuuntuntoa tulevaisuuden veroista.

Sitä paitsi kenelläkään ei ole sellaista v**tua ja mul**ua jolla automaattisesti tehtäisiin jotain lapsia, joista automaattisesti tulee työtätekeviä ja verojamaksavia kansalaisia.

Että ihan voitte p**seisiinne työntää ne argumentit niistä verojenmaksajista ja vastuunkantamisistanne. S**tana!

Semmoinen v ja m riittää kyllä aika pitkälle, että pysyy yhdessä ja valitsee rakastaa kumppaniaan. Sen kun teet suomessa, ja lapsi on terve (tehty ajoissa auttaa tässä) todennäköisyys onnistumiseen on hyvin korkea.

Vaiettu mielipiteeni on, että eronneet ja yksinhuoltajat tekevät väärin lapsiaan kohtaan, eikä lapsia pitäisi tehdä, ellei voi tarjota heille ehjää perhettä.

Lässyn lässyn.

Olen ehjän perheen lapsi, ja työkyvyttömyyseläkkeellä.

Aika moni yh:n ja eronneen lapsi on töissä, että lopetapa nyt tuo pelleily.

Osui arkaan paikkaan, näemmä. Se on tilastollinen fakta, että yksinhuoltajien lapsilla menee reilusti huonommin kaikilla mittareila. Etenkin pojilla. 

Minun halveksunnan saa helpoiten tuolla tavoin. Alkaa vaan lällätellä, että "suhun sattui", "sinun arkaan kohtaan onnistuin osumaan, olen nyt voittaja ja hyvä".

Etenkin, kun se ei edes pidä paikkaansa. Ja etenkin, jos pitäisi, niin eikö se olisi silloin vielä nolompaa?

Vierailija
1182/2751 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

daddyblack kirjoitti:

Vapaaehtoisesti lapsettomat ovat mukavuudenrakkaita egoisteja, jotka naamioivat totuuden huoleksi luonnonvarojen riittämisestä tai keksivät muuta soopaa.

😂😂😂

Minä olen todellakin mukavuudenrakkaudesta lapseton. Lapsen hankkiminen on täysin sietämätön ajatus, ja tiedän etten kestäisi sitä valvomista ja muuta vastuuta, kun joku on koko ajan roikkumassa.

En ole mitään noista, vaan onhan teidän lapsihullujen sekoää-äitienkin myönnettävä, ettei ole mitään mieltä tehdä lasta jos ei sitä ollenkaan halua.

Vai oletteko hullut sitä mieltä tosissaan, että jokaisen pitää tehdä lapsi, vaikka väkisin?

Minäkin olen mm. mukavuudenhalusta lapseton - ei kiinnosta enkä jaksa hoitaa sitä ruljanssia. Olisiko jotenkin parempi ratkaisu, että hankkisin lapsen sitten vastentahtoisesti? Ketä/mitä varten? Että kaikilla olisi yhtä rankkaa? Että saadaan tulevaisuuden veronmaksajia?

Jokainen joka lässyttää jostain tulevaisuuden veronmaksajien valmistamisesta/tekemisestä, voi haistaa piiiiitkän piiiiitkän haisevan ihmisp**kan.

Kukaan ei tee lasta sen takia, että kokisi jotain vastuuntuntoa tulevaisuuden veroista.

Sitä paitsi kenelläkään ei ole sellaista v**tua ja mul**ua jolla automaattisesti tehtäisiin jotain lapsia, joista automaattisesti tulee työtätekeviä ja verojamaksavia kansalaisia.

Että ihan voitte p**seisiinne työntää ne argumentit niistä verojenmaksajista ja vastuunkantamisistanne. S**tana!

Semmoinen v ja m riittää kyllä aika pitkälle, että pysyy yhdessä ja valitsee rakastaa kumppaniaan. Sen kun teet suomessa, ja lapsi on terve (tehty ajoissa auttaa tässä) todennäköisyys onnistumiseen on hyvin korkea.

Vaiettu mielipiteeni on, että eronneet ja yksinhuoltajat tekevät väärin lapsiaan kohtaan, eikä lapsia pitäisi tehdä, ellei voi tarjota heille ehjää perhettä.

Lässyn lässyn.

Osui arkaan paikkaan, näemmä. Se on tilastollinen fakta, että yksinhuoltajien lapsilla menee reilusti huonommin kaikilla mittareila. Etenkin pojilla. 

Osaatko muuten lukea?

Kirjoittaja, jonka arkaan paikkaan lyömisestä ilakoit ja jolla leuhkit, kirjoitti olevansa EHJÄN PERHEEN LAPSI!!!

Ymmärrätkö lukemaasi ollenkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/2751 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirkollisten juhlapyhien myötä tulevat vapaapäivät, esim jouluna, tulisi evätä kirkkoon kuulumattomilta.

Ai että jos ei usko satukirjaan niin pitää tehdä enemmän töitä ja olla ilman lomia?

Aika tyhmä pelle olet, mutta niinhän ne uskovaiset tuppaa olemaan.

Ateisteille omat juhlapyhät, tietty.

Onko ateistien kiellettyä pitää lomaa silloin kun jollain hullulla on ikiomansa juhlapyhä?

Vai miten te vähämieliset apinat olette tämän mahtavan ajatuksenne oikein loppuun miettineet?

Eikös nimenomaan ateistit väitä ihmisen olevan apina?

Eivät väitä. Sinä olet harvinaiset tyhmä jos tuolla tavoin vääristelet.

Etkö jo häpeäisi noin typerää aivopierua.

Jos kauan kauan sitten apinalla on ollut kaksi poikasta, joista toista kehittyi ihmisen esiäiti, niin sinä jotenkin onnistut idioottina sen vääntämään, että ihminen yhä tänä päivänäkin apina.

Minä halveksin noin tyhmiä ihmisiä todella paljon. Kun te vielä kuvittelette olevanne viisaita.

Vierailija
1184/2751 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-Aho on paras!

Vierailija
1185/2751 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idiootit pitäisi pakottaa sivistymään. Idiootit pitäisi pakottaa filosofian kurssille, ja poliitiikan historian kurssille, ja yleishistorian kurssille, ja avaruustieteen kurssille. 

Vai niin?

Oletko mielestäsi nyt sivistynyt?

En usko. Ei se näy sinusta yhtään.

Itse olen idiootti, ja vapaaehtoisesti yrittänyt sivistää itseäni. En ole mikään sivistynyt vieläkään, mutta ymmärrän sinua enemmän jostakin; pakottaminen ei toimi.

Vierailija
1186/2751 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää, että joka paikassa nykyään pitää olla kiintiöhenkilöitä, ihan vain koska ollaan olevinaan niin suvaitsevaisia. Erityisesti Netflixin jokaisessa sarjassa on kiintiöhomo, kiintiomusta jne. Ennen en olisi kiinnittänyt mitään huomiota, mutta kun se oikein läväytetään naamalle että "nyt ollaan niin suvaitsevaisia, huomaattehan tämän kiintiömustan ja kiintiöhomon"...

No ne kiintiöt on todellakin olemassa ja vain siksi että oli pakko kertarysäyksellä saada viihdeteollisuus ajan tasalle. Ihan hyvä.

juu oletteko huomannee biltema vihkon etusivun, ikea mainokset yms missä tuodaan väkisin aina joku musta ruudulle että me huomaisimme että hekin ovat täällä  ja hei se pitkä telkkarimianos jossa somppu iso akkaherää kela rahoittesessa kolmiossa ja kakara peuhaa uusien kamojen kanssa. hu huh mitä toimintaa ja ketä se palvelee

En voi arvostaa ihmistä, jonka mielestä yksi pilkku ja yksi piste riittää tuohon oksennukseen vallan hyvin. Isoja alkukirjaimia oli pyöreät nolla kappaletta.

Vierailija
1187/2751 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielipiteeni oli niin epäsuosittu, että joku poistatti sen tästäkin ketjusta :D

Kerroin että pidän Trumpia Suomen kannalta hyvänä pressana ja että nykyiset m m muuttajat pitäisi ensin kotoutua ennen kuin otetaan uusia.

En ole mikään Trump-fani noin yleisesti, enkä persukaan. En myöskään ole mikään aivoton parvikala, joka ostaa median mielipidevaikutusjutut sellaisenaan. Mielipiteeni ovat omiani ja perustuvat toteutuneisiin tosiasioihin eikä kenenkään muun suostutteluun.

Palstalla on yleisesti enää mahdoton keskustella kunnolla liian tiukan sanasuodatuksen, trollien ja sen vuoksi, että silakat ja punapilleröitsijät poistattavat kaikki itselleen epämieluisat mielipiteet käyttäen hyväkseen palstan liian tiukkaa automaattipoistolinjaa. Aion jatkossa käyttää aikani paremmin, kiitokset kaikille kanssakeskustelijoille kuluneesta noin kymmenestä vuodesta.

Vierailija
1188/2751 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tuo pitäisi paikkansa, ei näiden yksinhuoltajien lasten pahoinvointi johdu väistämättä toisen vanhemman läsnäolon puutteesta.

-Aiheesta sivuun mutta onkohan tutkittu erikseen äiti- tai isäyksinhuoltajien lasten hyvinvointia? Kun niin paljon puhutaan että puuttuu miehen malli, mutta onhan miehiäkin yh:na. 

Vierailija
1189/2751 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

daddyblack kirjoitti:

😂😂😂

Lässyn lässyn.

Vaikka tuo pitäisi paikkansa, ei näiden yksinhuoltajien lasten pahoinvointi johdu väistämättä toisen vanhemman läsnäolon puutteesta. Luulenpa, että perheissä, joissa erotaan, on keskimäärin useammin muita ongelmia (kuten syitä joiden takia ero tuli). Syy-seuraus-suhde ei ole selvä. Asiat eivät olisi välttämättä paremmin, vaikka vanhemmat olisivat pysyneet yhdessä näille kyseisille lapsille. Kyse on yksilöstä.

Tilastojen pohjalta ei voi tehdä noin suorasukaista päätelmää. Vähän niin kuin sanoisi, että hoitoa saaneet ovat useammin sairaita kuin ne, jotka eivät ole saaneet. Tilastollisesti siis voisit päätellä samalla logiikalla, että hoito tekee sairaaksi. Typistettyä eikä tarjoa mitään kokonaiskuvaa.

Siitä, miten asiat ovat, ei voi päätellä, miten niiden tulisi olla. Humen giljotiini.

Ai itku teidän kanssa. Meri selitetään vaikka aavikoksi, kunhan pyhille lehmille ei kohdistu mitään kritiikkiä. Tämä syy-seuraus on itsestäänselvä, ei ainoastaan sitä tutkiville jotka pääsevät samoihin tuloksiin, vaan kaikille joilla on toimivat aivot. Mutta AVn YHärit vähät välittää totuudesta, realismista, tosielämästä. Kunhan voi näyttäytyä hyvänä, ellei peräti parempana ihmisenä. Poliittinen korrektius ennen kaikkea!

Vierailija
1190/2751 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

daddyblack kirjoitti:

😂😂😂

Lässyn lässyn.

Minun halveksunnan saa helpoiten tuolla tavoin. Alkaa vaan lällätellä, että "suhun sattui", "sinun arkaan kohtaan onnistuin osumaan, olen nyt voittaja ja hyvä".

Etenkin, kun se ei edes pidä paikkaansa. Ja etenkin, jos pitäisi, niin eikö se olisi silloin vielä nolompaa?

Ei olisi. Se on vain hyvä, että valehtelijat kuten sinä, jotka menee tunteet edellä, järki perässä, näyttäytyy semmoisina. Kahvipöydässä ei kannata sanoa, koska sinunlaiset ei siedä totuutta, ja kostavat keinolla millä hyvänsä sen lausujaa, mutta tässä ketjussa voi. Jos et halua lukea epäsuosittuja mielipiteitä, pysy poissa tästä ketjusta.

Vierailija
1191/2751 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

daddyblack kirjoitti:

😂😂😂

Lässyn lässyn.

Osaatko muuten lukea?

Kirjoittaja, jonka arkaan paikkaan lyömisestä ilakoit ja jolla leuhkit, kirjoitti olevansa EHJÄN PERHEEN LAPSI!!!

Ymmärrän, silti mussuttaja pitää asiaa pyhänä lehmänä, kuten useimmat naiset. Paitsi ehkä kahden kesken miehen kanssa, mutta heti jos toinenkin nainen on läsnä, ei voi puhua asiasta.

Vierailija
1192/2751 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielipiteeni oli niin epäsuosittu, että joku poistatti sen tästäkin ketjusta :D

Kerroin että pidän Trumpia Suomen kannalta hyvänä pressana ja että nykyiset m m muuttajat pitäisi ensin kotoutua ennen kuin otetaan uusia.

En ole mikään Trump-fani noin yleisesti, enkä persukaan. En myöskään ole mikään aivoton parvikala, joka ostaa median mielipidevaikutusjutut sellaisenaan. Mielipiteeni ovat omiani ja perustuvat toteutuneisiin tosiasioihin eikä kenenkään muun suostutteluun.

Palstalla on yleisesti enää mahdoton keskustella kunnolla liian tiukan sanasuodatuksen, trollien ja sen vuoksi, että silakat ja punapilleröitsijät poistattavat kaikki itselleen epämieluisat mielipiteet käyttäen hyväkseen palstan liian tiukkaa automaattipoistolinjaa. Aion jatkossa käyttää aikani paremmin, kiitokset kaikille kanssakeskustelijoille kuluneesta noin kymmenestä vuodesta.

"Punapilleröitsijät" eivät poista mitään mielipiteitä. Sensuuri on puhtaasti "sinipilleröitsijöiden" filosofia ja metodi.

Vierailija
1193/2751 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

daddyblack kirjoitti:

😂😂😂

Lässyn lässyn.

Osaatko muuten lukea?

Joo. Kukaan ei koskaan valehtele.

Vierailija
1194/2751 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tuo pitäisi paikkansa, ei näiden yksinhuoltajien lasten pahoinvointi johdu väistämättä toisen vanhemman läsnäolon puutteesta.

-Aiheesta sivuun mutta onkohan tutkittu erikseen äiti- tai isäyksinhuoltajien lasten hyvinvointia? Kun niin paljon puhutaan että puuttuu miehen malli, mutta onhan miehiäkin yh:na. 

On tutkittu, mutta ei Suomessa, sehän olisi sopimatonta, koska naisia ei saa täällä kritisoida. Etenkin äitejä! Hui!

Ongelmat kasaantuu ylivoimaisesti nais-yksinhuoltajille, siis suhteellisestikin. Tämä saattaa johtua siitä, että miehet harvemmin saavat/ottavat huoltajuuden, ja niissä tapauksissa missä ottavat/saavat, pätevyys on korkeampi. Toisin sanoen, myös ongelma-naiset ottavat/saavat yksinhuoltajuuden, ongelma-miehet joko pesevät kätensä, tai eivät saa huoltajuutta.

Vierailija
1195/2751 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalasti koulutetut, sivistymättömät ja ns. tyhmät ihmiset eivät ole yhtä arvokkaita ja tarpeellisia kuin älykkäät ja/tai koulutetut.

Vierailija
1196/2751 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Darwin ei keksinyt evoluutioteoriaa, se  on muinainen pakanauskomus, oli kirjoitettuna jo  600 eKr . Anaximandros Miletolainen kirjoitti. Mutta on ollut vieläkin kauemmin olemassa..Raamatussa otetaan siihen kantaa. Yhtään välimuotoluurankoa ei ole löytynyt(ei elainten välisiä eikä apinoiden ja ihmisen välisiä. Vain apinoita tai ihmisiä on löydetty. Raamattu on totta, evoluutio valhetta alusta loppuun. Mutta sen kritisoiminen on kielletty, menetät työsi, joudut vainotuksi, saat kokea uhkailua jne... Tiede ei korjaa itse itseään. Evoluutiosadusta ei haluta luopua. Valheiden takana on aina pahuuden henkivallat, siksi keskustelu aiheesta ei ole neutraalia. Ai niin, en häpeä tätä aihetta ja voisin puhua kahvipöydässäkin tästä. Olen tutkinut aihetta yli 20 vuotta ja kyllästyttää kun koululaisille opetetaan valheita. Aivopesu jatkuu läpi koululaitosten ja yliopiston ja jopa kirkossa darwin on pyhempi kuin Raamattu eikä evoluutiota saa kritisoida edes Sanan ja rukouksen illassa-luomisesta ei saanut saarnata. Piispat antoivat evoluutiota puolustavat Tieteiden lahja julkilausuman. Lukekaa kirja "Evoluutiouskon ihmemaassa." Bioprosessitekniikan professori kertoo kokemastaan vainosta Suomessa. Ja Hesarin tiedepalsta on roskaa., Yli 1000 biologian, kemian ja fysiikan tohtoria ja professoria/tutkijaa ovat julkisesti ilmaisseet epäilynsä darwinismiin:

ttps://disshentfromdarwin.org/about/

Sinulle on valehdeltu. Sinä et ole sieluton eläin, sinulla on ikuinen sielu ja tuomiopäivä on tulossa. Ainoa toivomme on Hän jonka merkki on lipussamme.

Onko vedenpaisumus totta?

Hukuttiko jumala kaikki ihmiset ja eläimet?

Voiko jumala esim joku päivä polttaa meidät kaikki?

Pahoja ollaan edelleen???

Raamattu on totta

Olen tutkinut aihetta yli 20 vuotta

Yli 1000 biologian, kemian ja fysiikan tohtoria ja professoria/tutkijaa ovat julkisesti ilmaisseet epäilynsä darwinismiin:

Jumala on jumala ja voi tehdä mitä haluaa meille.

ja on tehnytkin

Suuri kurpitsa on totta, koska minä uskon niin. Kumpi on oikeassa?

Vierailija
1197/2751 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Darwin ei keksinyt evoluutioteoriaa, se  on muinainen pakanauskomus, oli kirjoitettuna jo  600 eKr . Anaximandros Miletolainen kirjoitti. Mutta on ollut vieläkin kauemmin olemassa..Raamatussa otetaan siihen kantaa. Yhtään välimuotoluurankoa ei ole löytynyt(ei elainten välisiä eikä apinoiden ja ihmisen välisiä. Vain apinoita tai ihmisiä on löydetty. Raamattu on totta, evoluutio valhetta alusta loppuun. Mutta sen kritisoiminen on kielletty, menetät työsi, joudut vainotuksi, saat kokea uhkailua jne... Tiede ei korjaa itse itseään. Evoluutiosadusta ei haluta luopua. Valheiden takana on aina pahuuden henkivallat, siksi keskustelu aiheesta ei ole neutraalia. Ai niin, en häpeä tätä aihetta ja voisin puhua kahvipöydässäkin tästä. Olen tutkinut aihetta yli 20 vuotta ja kyllästyttää kun koululaisille opetetaan valheita. Aivopesu jatkuu läpi koululaitosten ja yliopiston ja jopa kirkossa darwin on pyhempi kuin Raamattu eikä evoluutiota saa kritisoida edes Sanan ja rukouksen illassa-luomisesta ei saanut saarnata. Piispat antoivat evoluutiota puolustavat Tieteiden lahja julkilausuman. Lukekaa kirja "Evoluutiouskon ihmemaassa." Bioprosessitekniikan professori kertoo kokemastaan vainosta Suomessa. Ja Hesarin tiedepalsta on roskaa., Yli 1000 biologian, kemian ja fysiikan tohtoria ja professoria/tutkijaa ovat julkisesti ilmaisseet epäilynsä darwinismiin:

ttps://disshentfromdarwin.org/about/

Sinulle on valehdeltu. Sinä et ole sieluton eläin, sinulla on ikuinen sielu ja tuomiopäivä on tulossa. Ainoa toivomme on Hän jonka merkki on lipussamme.

#Lääkkeet

Vierailija
1198/2751 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirkollisten juhlapyhien myötä tulevat vapaapäivät, esim jouluna, tulisi evätä kirkkoon kuulumattomilta.

Ai että jos ei usko satukirjaan niin pitää tehdä enemmän töitä ja olla ilman lomia?

Aika tyhmä pelle olet, mutta niinhän ne uskovaiset tuppaa olemaan.

Ateisteille omat juhlapyhät, tietty.

Onko ateistien kiellettyä pitää lomaa silloin kun jollain hullulla on ikiomansa juhlapyhä?

Vai miten te vähämieliset apinat olette tämän mahtavan ajatuksenne oikein loppuun miettineet?

Eikös nimenomaan ateistit väitä ihmisen olevan apina?

Ei. Tutustu asiaan, ennen kun väität perättömiä.

Vierailija
1199/2751 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En rupea muuttamaan elämäntapojani, jotta nykyisillä pullamössökersoilla olisi kivempaa

50 vuoden päästä.

Yksityiskohtiin menemättä olen aina elänyt luontoa kunnioittaen ja kulutan vähän. Mut on kasvatettu niin.

Mutta en todellakaan lakkaa matkustamasta tai syömästä lihaa tai käyttämästä puuvillavaatteita.

Elän niin kuin mua huvittaa.

Pullamössökakrut voivat aloittaa maailmanparantamisen itsestään. Voivat vaikkapa miettiä krääsän ja etenkin sähkön kulutustaan.

Me keski-ikäiset olemme se todellinen pullamössösukupolvi. Nykyisillä lapsilla ja nuorilla elämä ja toimeentulo on paljon kovemman takana kuin meillä. Kun itse olin nuori, sai mitä tahansa töitä, jos osasi itse kävellä tehtaaseen töitä kysymään. Me olemme se roskaajasukupolvi, jonka pa**at siivoaa tulevat sukupolvet.

Vierailija
1200/2751 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En rupea muuttamaan elämäntapojani, jotta nykyisillä pullamössökersoilla olisi kivempaa

50 vuoden päästä.

Yksityiskohtiin menemättä olen aina elänyt luontoa kunnioittaen ja kulutan vähän. Mut on kasvatettu niin.

Mutta en todellakaan lakkaa matkustamasta tai syömästä lihaa tai käyttämästä puuvillavaatteita.

Elän niin kuin mua huvittaa.

Pullamössökakrut voivat aloittaa maailmanparantamisen itsestään. Voivat vaikkapa miettiä krääsän ja etenkin sähkön kulutustaan.

Me keski-ikäiset olemme se todellinen pullamössösukupolvi. Nykyisillä lapsilla ja nuorilla elämä ja toimeentulo on paljon kovemman takana kuin meillä. Kun itse olin nuori, sai mitä tahansa töitä, jos osasi itse kävellä tehtaaseen töitä kysymään. Me olemme se roskaajasukupolvi, jonka pa**at siivoaa tulevat sukupolvet.

Edelleenkin saa, mutta ei nykyiset pullamössöt kävele mihinkään kysymään työtä.

Kunhan housut ei roiku polvien kohdalla, ryhti on kunnossa, katse ei vaeltele jne jne.

Nykyään jotkut sanoo: "Haluan uran, en vaan töitä". Jep, jep. Ei semmoinen ansaitse töitäkään. Eikä tukia. Epäsuosittu mielipide: Ken ei töitä tee, ei syömäänkään pidä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi