Paljasta epäsuosittu mielipiteesi - Tätä ajattelen, mutta en kahvipöydässä kehtaa ääneen sanoa
Voin aloittaa: Koronakriisi on tehnyt ihmiselle oikein hyvää. Hienoa, että on opittu hidastamaan ja pysähtymään, etätyön ja lähimatkailun mahdollisuudet on tajuttu, kuluttaminen on vähentynyt ja lentely ympäri maailman lakannut. Toivottavasti tämä jatkuu vielä pitkään.
Kommentit (2751)
Joo nimenomaan. Hetero on erikoinen ilmestys. Telkkariakaan ei voi katsoa kun joka ohjelmassa on joku "trendikäs" vähemmistön edustaja. Ei niissä mitään, kukin saa olla mitä haluaa mutta liika on liikaa ja nyt sitä on joka helvetin tuutissa.
En rupea muuttamaan elämäntapojani, jotta nykyisillä pullamössökersoilla olisi kivempaa
50 vuoden päästä.
Yksityiskohtiin menemättä olen aina elänyt luontoa kunnioittaen ja kulutan vähän. Mut on kasvatettu niin.
Mutta en todellakaan lakkaa matkustamasta tai syömästä lihaa tai käyttämästä puuvillavaatteita.
Elän niin kuin mua huvittaa.
Pullamössökakrut voivat aloittaa maailmanparantamisen itsestään. Voivat vaikkapa miettiä krääsän ja etenkin sähkön kulutustaan.
Tuntematon elokuva on venäläisten näyttelijöiden ja muslimien tekemä valhe .
Hotelliaamiainen on yliarvostettu. (Noh kehtaan kyllä sanoa ääneen etten ole tottunut runsaaseen aamupalaan enkä maksa siitä ylimääräistä, mutta kun kaikki ylistävät tätä ateriaa)
Minua ärsyttää, että joka paikassa nykyään pitää olla kiintiöhenkilöitä, ihan vain koska ollaan olevinaan niin suvaitsevaisia. Erityisesti Netflixin jokaisessa sarjassa on kiintiöhomo, kiintiomusta jne. Ennen en olisi kiinnittänyt mitään huomiota, mutta kun se oikein läväytetään naamalle että "nyt ollaan niin suvaitsevaisia, huomaattehan tämän kiintiömustan ja kiintiöhomon"...
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää, että joka paikassa nykyään pitää olla kiintiöhenkilöitä, ihan vain koska ollaan olevinaan niin suvaitsevaisia. Erityisesti Netflixin jokaisessa sarjassa on kiintiöhomo, kiintiomusta jne. Ennen en olisi kiinnittänyt mitään huomiota, mutta kun se oikein läväytetään naamalle että "nyt ollaan niin suvaitsevaisia, huomaattehan tämän kiintiömustan ja kiintiöhomon"...
Niin.. homot ja mustat ovat olemassa. Siksi heidän kuuluu näkyä myös sarjoissa ja elokuvissa. Ei ole kyse kiintiöstä vaan realismista.
Idiootit pitäisi pakottaa sivistymään. Idiootit pitäisi pakottaa filosofian kurssille, ja poliitiikan historian kurssille, ja yleishistorian kurssille, ja avaruustieteen kurssille.
Vierailija kirjoitti:
No ne kiintiöt on todellakin olemassa ja vain siksi että oli pakko kertarysäyksellä saada viihdeteollisuus ajan tasalle. Ihan hyvä.
Ripittäydy kadu käänny kirjoitti:
Monellako on varastetut kengät jalassa nytkin tällä hetkellä ......tai koira ....juomalaseja ....koruja . Moniko tunnustaa .
??? koira?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että huumeveikot voisi lopettaa lopullisesti. Tukipisteestä vaan yliannostusta jakoon.... Ovat aloittaessaan tienneet vaarat, mutta silti piti tukea rikollisuutta omilla valinnoillaan.
Ole hiljaa siellä. Isolla osalla huumeidenkäyttäjistä on lapsena tapahtunutta hyväksikäyttöä, persoonallisuushäiriöisiä sairaita vanhempia tai muita pahoja traumoja taustalla. Osa on vain sattunut väärään porukkaan ja sosiaalinen paine on vienyt mennessään. Kuvitteletko olevasi jotenkin parempi ihminen kuin huumeiden käyttäjät?
En ole lainaamasi, mutta kyllä monilla on rankka elämä. Meidän suvussakin on kaikenlaisia traumoja, mutta silti meistä ei ole tullut narkkareita. Minullakin olisi ollut mahdollisuus alkaa käyttää huumeita ja välillä pahassa olossa mietin, josko huumeet auttaisivat ja alkoholiongelmaakin on ollut, mutta tiedän, että siitä ei olisi paluuta, jos huumeisiin sortuisin. Minä tiedän, että ensimmäisestäkin kokeilusta voi jäädä koukkuun. Mielestäni kannabis on turhaa. Olen sitä nuorena muutaman kerran kokeillut, mutta mitään oloja en siitä saanut. Rankka elämä ei ole mikään syy millekään. Kovin harvassa on ne ihmiset, joilla olisi elämässään helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin.. homot ja mustat ovat olemassa. Siksi heidän kuuluu näkyä myös sarjoissa ja elokuvissa. Ei ole kyse kiintiöstä vaan realismista.
Ei se kovin realistista ole, että esim. neljän hengen kaveriporukassa on 1 aasialainen, 1 valkoihoinen, 1 musta ja 1 homo. Ja nykyään loukkaannutaan mustien puolesta siitä, että esim. Frendeissä ei ollut "yhtään" mustaa frendiä. Ei toki pääosassa ollut, mutta eihän näille loukkaantujille mikään sivuosa riitä.
Korona voisi jyllätä vähän rajummin niin tulisi tulevaisuudessa lisää työpaikkoja.
Olen Halla-ahon kanssa samaa mieltä kaikesta.
Tunnen huonoa omaatuntoa ja soimaan itseäni tästä mielipiteestä, mutta en voi sille mitään, että ylilihava ihminen on vastenmielisen näköinen ja ruma. Ajattelen usein, miten kauniit kasvot jollakin olisi, jos kiloja olisi 50 % vähemmän. Hyi minä. Mutta pidän tietysti suuni kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se kovin realistista ole, että esim. neljän hengen kaveriporukassa on 1 aasialainen, 1 valkoihoinen, 1 musta ja 1 homo. Ja nykyään loukkaannutaan mustien puolesta siitä, että esim. Frendeissä ei ollut "yhtään" mustaa frendiä. Ei toki pääosassa ollut, mutta eihän näille loukkaantujille mikään sivuosa riitä.
Kyllä tämä on missä vaan suurkaupungissa ihan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ne kiintiöt on todellakin olemassa ja vain siksi että oli pakko kertarysäyksellä saada viihdeteollisuus ajan tasalle. Ihan hyvä.
juu oletteko huomannee biltema vihkon etusivun, ikea mainokset yms missä tuodaan väkisin aina joku musta ruudulle että me huomaisimme että hekin ovat täällä ja hei se pitkä telkkarimianos jossa somppu iso akkaherää kela rahoittesessa kolmiossa ja kakara peuhaa uusien kamojen kanssa. hu huh mitä toimintaa ja ketä se palvelee
Kuhan ensin tarkistaa ravintotiedot, joissakin niistä on aivan törkeästi suolaa.
Ystäväni erityislapset ovat pilanneet hänen elämänsä. Ja valitettavasti työni kautta olen nähnyt useita perheitä, joiden elämä on minun silmissä katsottuna ihan silkkaa helvettiä kauhukakaroidensa kanssa. Eikä niistä lapsista ikinä tule, edes aikuisuudessa, muuta kuin harmia ja surua.
Se on vaan luonnonvalintaa jos sulla ei ole pokkaa pyytää apua.
Transnaiset eivät ole naisia.