IS: Karhuna ihmiskehossa
"Karoliina on therian. Therian on ihminen, joka identifioituu eläimeksi.
Mä olen sielultani karhu. Koen, että olen karhu ihmiskehossa, Karoliina sanoo.
Karhu on Karoliinan theriotype."
Sillälailla. Ei ollut jutussa mainittu mitään Karoliinan työelämästä.
Olisko mitään lääkitystä tuohon?
Kommentit (173)
Arvasin jo otsikosta että "therianista" kyse. Ihan ok kun pikkulapset leikkii, mutta jos elää oikeasti harhoissa niin lääkkeet.
Pian ihmiset vaativat päästä koirarekisteriin.
Mitenköhän karhutpyypillisyys näkyy? Nukkuu talviunet? Syöpaljon marjoja?
Ja samaan aikaan, jos minä sanon olevani Jumala, lääkitystäni nostetaan. Voisin tietysti vaihtaa tähän furryilyyn, jos se on enemmän ok.
t:skitsofrenia dg
Samaa settiä transharhojen kanssa. "Mulla housuissa penis mutta olen kyllä nainen omasta mielestäni".
No ilmankos, minä taidan tosiaan olla laiskiainen.
Joillekin jää vaan tuo ikuinen lapsuus ja leikit päälle. Syitä on varmaankin monia.
Nykyään ikuista lapsuutta pyritään vaan selittämään ja normalisoimaan.
Mutta jokainen tyylillään.
Onko tässä nyt suurta eroa sille, jos hurahtaa johonkin kulttiin, uskontoon tai mihin tahansa ääriliikkeeseen, ja yrittää keksiä sitten selityksiä järjenvastaisille teorioille ja teoille?
Anteeksi kovasti, kun en tajua näitä furryjä, therianeja, manga-faneja tai muitakaan aikuisia ihmisiä, jotka käyttäytyvät kuin leikki-ikäiset lapset.
Olen varmaan silleen omituinen ja vanhanaikainen, kun olen sitä mieltä, että aikuiset voisivat käyttäytyä vastuullisesti ja aikuismaisesti.
Toki jokainen saa joskus vaihtaa vapaalle ja olla lapsellinenkin, mutta että siitä lapsetuksesta tulee noin hallitseva osa elämää?
Karoliina tekee perseeseensä joka syksy pihkatapin ja nukkuu makoisat talviunet.
Miten vajaa pitää olla ettei laita linkkiä aloitukseen?
Sä lapsen usko säilytä, se on sun paras ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Miten vajaa pitää olla ettei laita linkkiä aloitukseen?
Itse en ainakaan pysty edes laittamaan. Helposti löytyi juttu netistä hakemalla vain haulla "karhuna ihmiskehossa"
Oli jo aikakin. Osasinkin jo odottaa tämän tuloa.
Vierailija kirjoitti:
No ilmankos, minä taidan tosiaan olla laiskiainen.
Tämä pitää kertoa työkkärissä kun työ ei kelpaa. Nykyään varmaan saa joltain woke-taholta ne laiskiaisen paperit ihan virallisesti.
Olen koko ajan ollut sitä mieltä, että olen iältäni 70 vuotias ja ansaitsen jäädä työeläkkeelle vanhuuden tähden.
Kuka ajaa minun asiaani? Jos menen mummona sateenkaarikulkueeseen, niin pääsenkö iltasanomien haastateltavaksi?
Ainakin mun kamelin selkä katkeaisi, jos mun pitäisi vetää kaikkien muiden jokapäiväisten velvoitteiden lisäksi vaikkapa karhu roolia:(
Miksi itsemäärittely ei koske myös ihmisen ikää?
Vierailija kirjoitti:
Ainakin mun kamelin selkä katkeaisi, jos mun pitäisi vetää kaikkien muiden jokapäiväisten velvoitteiden lisäksi vaikkapa karhu roolia:(
Luuletko ihan oikeasti, että nuo keppihevosilla leikkivät ikinuoret käyvät jossain töissä?
Ihan normaalia ja tervettä meininkiä.
Mutta eikös karhun kuuluisi elää metsässä?
Talvi pakkasessa saattaisi saaa Karoliinankin tajuamaan, että ei tässä taideta olla ihan karhuja.