Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljasta epäsuosittu mielipiteesi - Tätä ajattelen, mutta en kahvipöydässä kehtaa ääneen sanoa

Vierailija
26.10.2020 |

Voin aloittaa: Koronakriisi on tehnyt ihmiselle oikein hyvää. Hienoa, että on opittu hidastamaan ja pysähtymään, etätyön ja lähimatkailun mahdollisuudet on tajuttu, kuluttaminen on vähentynyt ja lentely ympäri maailman lakannut. Toivottavasti tämä jatkuu vielä pitkään.

Kommentit (2751)

Vierailija
2421/2751 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 35v mies joka ilmoittaa harrastuksekseen videopelaamisen on todella kova turn-off.

Vierailija
2422/2751 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne surua enkä ota osaa jos esim töissä tai harrastuksissa lähes vain puolituttu henkilö sanoo että hänen appiukko tai anoppi on kuollut.

Ei voi sanoa, että "sou", pitää vaan esittää surevansa hänen rinnallaan ja ottavansa osaa hänen suruunsa, vaikkei näin oikeasti olisikaan koska mulla ei ole mitään kosketuspintaa koko asiaan.

Just sama.

Ihana ku joku ees kirjotti tän, itse en tohtinut.

Mulla on niin paljon surtavaa ittellänikin että en tottavie edes esitä surevani jonkun puolitutun kummin kaiman poismenoa.

On ikävä että tämä puolituttu kokee surua mutta en minä siihen ota osaa. Esitän vaan kohteliaasti vaadittavat sanaparret.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2423/2751 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvipöydässä en kehtais sanoo ääneen että leivonnaiset jota tarjottiin oli mauttomia, rakenne sitkeä ja amatöörimäisesti tarjolle laitettuja. Kahvi oli kitkerää ja aivan liian vahvaa.

Olen kylässä ja saunasakäynin jälkeen talonväki kysyy oliko hyvät löylyt, en viitsi sanoa että ei, sauna oli ihan sairaan kuuma ja kuivat löylyt, en voinut olla lauteilla kun minuutin.

Edelleen kylässä vietetyn yön jälkeen talonväki kysyy nukuttiko hyvin. En voi sanoa että no ei todellakaan, sänky oli kapea, patja liian ohut ja tyyny liian litteä halpisversio.

Kuulostaako tutulta?

Nämä varmadti niitä kohtia jossa me kaikki lipsautellaan valkoisia valheita ollaksemme kohteliaita.

Vierailija
2424/2751 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä saa sanoa ääneen (vaikka olen itse naishenkilö) että ihmiset joilla on tekotukka, tekokulmat, tekoripset ja huulet töröllää jonku täyteaineen johdosta eivät ole kauniita, vaan lähinnä irvokkaan näköisiä.

Olkaa tytöt naturellin kauniita ihan tavallisin ehostuskeinoin pojat tykkää viimekädessä kuitenkin enemmän aidoista kuin feikeistä.

Vierailija
2425/2751 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että joudun usein ystävieni seurassa tyhmentämään itseni, eli en voi sanoa mitä tiedän tai ajattelen ettei toiset tunne jäävänsä tiedollisesti alakynteen.

Muutenkin vähättelen ja kerron vain ikäviä sattumuksia tai juttuja itsestäni ettei he pääse taas juoruamaan että kylläpä toi nyt taas leveilee jollain.

Samasta syysyä esitän myös vähävaraisempaa mitä olen. Näin kellekään ei tule alemmuuden tunnetta. Tämä on harmillista mutta totta.

Vierailija
2426/2751 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitää olla iloinen siitä, että Ukraina pääsee aloittamaan valmistelut EU-jäsenyyden hakemiseksi. Koska Venäjä brutaalisti hyökkäsi maahan.

Ääneen ei voi sanoa, että maata ei koskaan ehkä edes haluta EU:n jäseneksi sen oligarkkivetoisen talouden ja korruption vuoksi. Se nyt vaan on väärin sanoa sitä ääneen. Hyi minua!

Vierailija
2427/2751 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä että joudun usein ystävieni seurassa tyhmentämään itseni, eli en voi sanoa mitä tiedän tai ajattelen ettei toiset tunne jäävänsä tiedollisesti alakynteen.

Muutenkin vähättelen ja kerron vain ikäviä sattumuksia tai juttuja itsestäni ettei he pääse taas juoruamaan että kylläpä toi nyt taas leveilee jollain.

Samasta syysyä esitän myös vähävaraisempaa mitä olen. Näin kellekään ei tule alemmuuden tunnetta. Tämä on harmillista mutta totta.

Miksi kellään on tällaisia ystäviä?

Vierailija
2428/2751 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että termi "sisäinen yrittäjyys" on mielestäni vain uusi ideologinen keino kyykyttää työntekijöitä. Älykkäät työntekijät eivät todellakaan tahkoa rahaa osakkeenomistajille tai yrittäjille (joilla alunperinkin on liikaa rahaa jos on varaa sijoittaa yritykseen) me-hengen varjolla. On yrittäjän itsensä ongelma, jos töitä on liikaa. Ei työntekijän silloin kuulu joustaa yhtään esim työajoista. Ei mua työntekijänä tarvitse kiinnostaa, tuottaako firma hyvin vai huonosti.

Vierailija
2429/2751 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että kaikella on tarkoitus ja kaikki menee juuri niinkuin kuuluukin. On paljon tilanteita millon tätä ei oo soveliasta sanoa, mutta kun ajattelen näin saan siitä paljon.

Tän kommentin sisältö jäi kaiveleen.

Kuka on se joka päättää ja määrää miten niiden asioiden kuuluu mennä?

Joulupukki, Aku Ankka vai joku lahkojohtaja tai oppi-isä vai kuka?

Tarviiko sitä olla? Ei mun mielestä kenenkään tarvi etukäteen määritellä miten asiat tulee menemään että ne vois tapahtua niinkuin kuuluukin. Tässähän sitä koko ajan elämää elellään ja otetaan selvää, niin sama kai se on ajatella että joka jutulla on merkitys ja kaikki tapahtuu niinkuin on tarkoitus mennäkin.

Vierailija
2430/2751 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että uskovaiset ovat pahoja ihmisiä.

Vierailija
2431/2751 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi koskaan sanoa kellekään edes kahden kesken että mä vaan esitän valtaosassa tilanteista mukavaa, toiset huomioiva ja että pidän oikeasti kanssaihmisistäni. Esitän opeteltua yleisesti vaadittavaa roolia ja sanon vain sen mitä nyt yleisesti on soveliasta.

Onneks muut ei tiedä mitä oikeesti ajattelen mistäkin.

Ja voisimpa kuvitella että nykypäivänä en ole edes mitenkään normaalista poikkeava.

Ei ole normaalista poikkeavaa vaan ihan inhimillistä. Meillä kaikilla on liskoaivo ja sitten aivojen eri osio "korjaamassa" sitä niin ettei tapeta toisiamme.

Vierailija
2432/2751 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä, että termi "sisäinen yrittäjyys" on mielestäni vain uusi ideologinen keino kyykyttää työntekijöitä. Älykkäät työntekijät eivät todellakaan tahkoa rahaa osakkeenomistajille tai yrittäjille (joilla alunperinkin on liikaa rahaa jos on varaa sijoittaa yritykseen) me-hengen varjolla. On yrittäjän itsensä ongelma, jos töitä on liikaa. Ei työntekijän silloin kuulu joustaa yhtään esim työajoista. Ei mua työntekijänä tarvitse kiinnostaa, tuottaako firma hyvin vai huonosti.

Mielestäni aivan erinomainen systeemi on se että jokainen työntekijä on osakas, niin että tulos näkyy jokaisen pankkitilillä.

Ihmiset ovat väsyneet systeemiin jossa muutama erityisen psyko tai perijä tai muuten vaan onnekas suuryrittäjä sanelee mitä "suostuu" työntekijälle maksamaan. Tämä malli on pahasti vanhentunut.

Vierailija
2433/2751 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kellään on tällaisia ystäviä?

Mäkään en ymmärrä tätä koko kuviota. Vain hölmö luulee että pitää esittää tyhmää.

Vierailija
2434/2751 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä saa sanoa ääneen (vaikka olen itse naishenkilö) että ihmiset joilla on tekotukka, tekokulmat, tekoripset ja huulet töröllää jonku täyteaineen johdosta eivät ole kauniita, vaan lähinnä irvokkaan näköisiä.

Olkaa tytöt naturellin kauniita ihan tavallisin ehostuskeinoin pojat tykkää viimekädessä kuitenkin enemmän aidoista kuin feikeistä.

Miehillä ei usein kylläkään ole ihan oikeaa käsitystä "naturellista". Se naturelli look on saattanut vaatia puolen tunnin meikkaamisen ja kikertämisen ja suoristamisen.

Vierailija
2435/2751 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvipöydässä en kehtais sanoo ääneen että leivonnaiset jota tarjottiin oli mauttomia, rakenne sitkeä ja amatöörimäisesti tarjolle laitettuja. Kahvi oli kitkerää ja aivan liian vahvaa.

Olen kylässä ja saunasakäynin jälkeen talonväki kysyy oliko hyvät löylyt, en viitsi sanoa että ei, sauna oli ihan sairaan kuuma ja kuivat löylyt, en voinut olla lauteilla kun minuutin.

Edelleen kylässä vietetyn yön jälkeen talonväki kysyy nukuttiko hyvin. En voi sanoa että no ei todellakaan, sänky oli kapea, patja liian ohut ja tyyny liian litteä halpisversio.

Kuulostaako tutulta?

Nämä varmadti niitä kohtia jossa me kaikki lipsautellaan valkoisia valheita ollaksemme kohteliaita.

Tai sitten olet se sadun prinsessa ja kuskaat hernettä mukanasi jotta voit ärtyä kaikesta mahdollisesta mikä ei ole just täydellistä. 

Vierailija
2436/2751 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kehdannut sanoa, että meidän keski-ikäisten naisten ei pitäisi värjätä enää tukkaansa mustaksi. Se näyttää kamalalta.

Ensinnäkin mustat hiukset ei sovi henkilölle koka on muuten melko väritön (siis haalean väriset silmät ja kulmat, siis perinteinen skandinaavinen ulkonäkö).

Toiseksi musta väri kasvojen lähellä (myös vaatteissa) korostaa kasvojen juonteita ja iho mäyttää entistä kalvakkaammalta ja juonteisemmalta.

Kolmanneksi, kun hiukset kasvaa niin ehkä n 2 vko kuluttua värjäyksestä alkaa päänahka näkyä eteenkin ohuiden ja lyhyiden hiusten läpi ja se näyttää vaan siltä että olet kaljuuntumassa.

Sitten vielä te jotka värjäätte itse hiukset, se kiilloton mattamusta tukka on ihan hirveän näköinen.

Vierailija
2437/2751 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole totta kaikki on harhaa kuolema korjaa.

Vierailija
2438/2751 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketuttaa tää sukupuolineutraali ym friik...en ylikorostaminen. Meillä toimistolla yhtä vaille kaikki vessatki muutettiin unisex vessoiks vaikka noin niinku tunnistettavasti meillä ei ole yhtään sellaista hlö töissä joka ei voi käydä joko miesten tai naisten vessassa.

Muutosta ennen molemmissa päissä tstoa oli inva wc:t (jotka oli jo unisex).

On varmaan hr osastolla perustettu amk koulutettujen milleniaalinuortennaisten voimin oikein työryhmä joka on palaveerannut about 5x ja keksineet että laitetaan meillekin unisex vessat jotta ollaan nykyaikanen kaikkia pääkenossa ymmärtävä yritys....

Ja nyt me kaikki kärsitään siitä jos en halua kävellä aivan toiseen päähän taloa jossa se yksi ainoa naisten wc.

Älytöntä vouhotusta.

Vierailija
2439/2751 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transsut ovat mielisairaita kuten aiemmin oli jopa yleisessä mielisairauksien tautiluokituksessa mutta tätä ei saa sanoa ääneen kahvipöydässä.

Vierailija
2440/2751 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Transsut ovat mielisairaita kuten aiemmin oli jopa yleisessä mielisairauksien tautiluokituksessa mutta tätä ei saa sanoa ääneen kahvipöydässä.

Olen biologisesti mies ja olen huomannut oikeastaan aina samaistuvani henkisesti enemmän naisiin ja rakastan monia naisellisia asioita ja olen joskus huvikseen miettinyt millaista olisi jos olisin fyysisesti nainen eikä ajatus tuntunut pahalta vaikka ei miltään lottovoitoltakaan.

Olenko siis mielisairas vai alkaisiko sairauteni vasta jos ajatus olisi tuntunut lottovoitolta ja hakeutuisin hormonihoitoihin tai alkaisin julkisesti esiitymään naisena. Pitävätkö kivekseni minut turvassa diagnoosilta vai olisiko se joku vaatekappale jolla diagnoosin saisin. Jos vaate niin mitä jos käytän skottihametta, olenko silloin puoli mielisairas mutta jos hame olisi naisten osastolta niin täysin hullu vai miten se menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi