Raivostuttaa kännykät kuntosalilla!
Ihmisillä se 1 min tauko on nykyään 5-10 min kun pitää sarjojen välissä istua siinä laitteessa ja selata somea.
Tämä on myös hyvä kännykkäriippuvuustesti. Ellet pysty edes yhden kuntosalitreenin ajan olemaan ilman kännykkää, olet todella pahassa kännykkäkoukussa olisi paras hakeutua hoitoon!
Itse jätän kännykän aina pukuhuoneen kaappiin.
Kommentit (116)
Mulla on kännykkä mukana salilla. Siinä on mun musiikit + saliohjelma. Mutta en sarjataulolla räplää puhelinta kuin korkeintaan sen verran, että päivitän saliohjelmaan sarjapainoja.
Mutta siis 1 min tauko on aika lyhyt, jos tekee oikeasti kovaa treeniä. Sarjatauko saisi ihan hyvin olla 2-3 min, jopa pidempi.
Nämä tissi, perse, huuli muijat vtuttaa! Vesipullo kädessä ja toisessa puhelin, istutaan laitteissa ja otetaan kuvia ja hörpitään vettä. Painuisivat vtuun sieltä keikistelemästä että ihmiset saa treenata.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kännykkä mukana salilla. Siinä on mun musiikit + saliohjelma. Mutta en sarjataulolla räplää puhelinta kuin korkeintaan sen verran, että päivitän saliohjelmaan sarjapainoja.
Mutta siis 1 min tauko on aika lyhyt, jos tekee oikeasti kovaa treeniä. Sarjatauko saisi ihan hyvin olla 2-3 min, jopa pidempi.
En tee "oikeasti kovaa treeniä" vaan urheilijataustaisena treenaan kuten treenaan voimakestävyyspainotteisesti. Naurattaa kyllä sinunlaisesi, jotka tekee jotain "ohjelmaa" ja rasvaprosentti enemmän kuin Becel-rasialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tee "oikeasti kovaa treeniä" vaan urheilijataustaisena treenaan kuten treenaan voimakestävyyspainotteisesti. Naurattaa kyllä sinunlaisesi, jotka tekee jotain "ohjelmaa" ja rasvaprosentti enemmän kuin Becel-rasialla.
Parhaita ne ns. isot miehet jotka tekee maastavetoa jollain tuhannella kg:lla, mutta kaljamahan koko on sellainen, että sillä ruokkisi koko Afrikan.
Omalla tavalla hieman koomista katseltavaa kun joku nainen käyttää laitetta ja käyttää sen tauon selfieiden ottamiseen samalla kun istuu siinä laitteessa.
En minäkään mikään fitnessmuija ole, mutta puhelin jää pukukaappiin.
Aina kun on pienikin hetki niin pitää se älypuhelin kaivaa esiin ja tärkeänä "tarkistaa" jotakin.
Itse huomasin kuinka äärimmäisen VAPAUTTAVAA on jättää puhelin pois ja keskittyä elämiseen.
Merkkaan jokaisen sarjan jälkeen toistot muistiin treenisovellukseeni.
Vierailija kirjoitti:
Ja tuolla merkinnällä et tee oikeasti yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Turhauttaa odottaa jonkun laitteen vapautumista kun tyyppi vain räplää puhelintaan siinä.
Eikö voi ystävällisesti kysyä, että "anteeks, onko sulla tässä vielä jotain kesken"?
Minuutin tauko on ihan liian lyhyt. Kellota joskus itse oma taukosi. Tauon pitäisi olla 2-3min joka sarjan välissä. Se tuntuu pitkältä jos siinä vieressä seisoo ja vartoo. Mutta lihas ei ehdi muuten palautua ja maksimikuormien nostaminen ei ole mahdollista. Sun kaltaiset mikkihiiret, jotka tulee salille kofeiinipäissään riehumaan jonkun just ostetun pre-workout juoman jälkeen on sitä kaikkein spedeintä osastoa. Just sitä osastoa joka kuvittelee että saliharjoittelussa pitää tulla hiki ja jotka hiihtää pitkin kuntosalia jotkut faking juoksutennarit jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo sä et tee, mutta osa tekee. Siksi on aika turha valittaa toisten sarjatauoista.
Ja ei huolta, vaikka mulla on puhelin mukana salilla, mä en jää sarjatauoilla jumittamaan siihen laitteeseen. Välissä saa tehdä, jos haluaa, ja jos osaa kysyä asiallisesti.
Kyllähän siellä saleilla saattaa olla somettajia ja laitteissa istuskelijoita, mutta ei onneksi ainakaan haitaksi asti salilla, missä itse käyn. Pointtina siis, että vaikka puhelin olisi mukana, se ei automaattisesti tarkoita mitään sarjatauolla lähentäjälaitteessa somettamista. Spotify ei oikein toimi pukuhuoneesta asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhauttaa odottaa jonkun laitteen vapautumista kun tyyppi vain räplää puhelintaan siinä.
Eikö voi ystävällisesti kysyä, että "anteeks, onko sulla tässä vielä jotain kesken"?
Voisin, mutta itseäkin sitten taas ärsyttää kyselijät. Toisaalta ainakin Liikkun säännöissä sanotaan, että laitteesta on noustavat pois tauon ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah, miten ihana asenne. Vaikutat tosi kivalta ihmiseltä. Kai vielä osoittelet muita siellä salilla sormella ja naurat heille?
Minä räplään puhelinta vaan musiikin kanssa. Muuten salilla treenataan räkäposkella ja sitten painutaan suihkun kautta helvettiin sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan voit tehdä sen muuallakin, kuin siinä laitteessa?
Vierailija kirjoitti:
Sitten perse ylös penkistä, että toiset pääsevät laitteelle välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo sä et tee, mutta osa tekee. Siksi on aika turha valittaa toisten sarjatauoista.
Ja ei huolta, vaikka mulla on puhelin mukana salilla, mä en jää sarjatauoilla jumittamaan siihen laitteeseen. Välissä saa tehdä, jos haluaa, ja jos osaa kysyä asiallisesti.

Sehän ei ole sinun päätettävissä, että saako joku tehdä välissä, vaan ainakin minun salin säännöissä käsketään nousemaan pois laitteista tauon ajaksi. Oletko lukenut oman salisi järjestysäännöt?
Kuuntelen musiikkia ja saliohjelma on äpissä puhelimessa. Minulla on myös lapsia jotka soittelee. Ihan saat rauhassa vittuuntua. Ei sinulla ole mikään suurempi oikeus olla salilla kun minä, vaan koska olet päättänyt pitää puhelin kaapissa.