Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljasta epäsuosittu mielipiteesi - Tätä ajattelen, mutta en kahvipöydässä kehtaa ääneen sanoa

Vierailija
26.10.2020 |

Voin aloittaa: Koronakriisi on tehnyt ihmiselle oikein hyvää. Hienoa, että on opittu hidastamaan ja pysähtymään, etätyön ja lähimatkailun mahdollisuudet on tajuttu, kuluttaminen on vähentynyt ja lentely ympäri maailman lakannut. Toivottavasti tämä jatkuu vielä pitkään.

Kommentit (2751)

Vierailija
2401/2751 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erot älykkyydessä selittävät todella monia asioita ihmisten käytöksessä ja ne ovat monien ihmissuhteisiin liittyvien vaikeuksien ja väärinkäsitysten taustalla. Tyhmät massat ovat älykkäälle melko sietämätöntä seuraa, olo on kuin apinatarhassa. Lisäksi vähintään 90 % yhteiskunnan tarjonnasta laaditaan typeryksille. Älykkyyseroa ei voi nollata millään konstilla eikä sitä voi selitellä pois kaiken maailman lässytyksellä "sydämen sivistyksestä" tai "käytännön järjestä".

Vierailija
2402/2751 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ovat niin yksinkertaisia, että aina uudestaan antavat taitavan poliittisen pyrkyrin sumentaa jollain läpinäkyvällä tempulla arvostelukykynsä. Jos siitä sanoisi heille, he suuttuisivat, koska ovat idolinsa 'viattomuudesta' niin vakuuttuneita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2403/2751 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyfeminismi mahdollistaa naiselle uhrin roolin ja naiset eivät ota vastuuta käytöksestään ja valinnoistaan. Aina voi syyttää miehiä ja patriarkaattia, ja kaikki mitä nainen tekee on oikein.

Olen myös alkanut ajatella, että vanhemmuus ei ole jaettavissa sillä tapaa kuin nykyään ihannoidaan, ja tästä seuraa paljon riitoja ja pettymyksiä. Varsinkin vauva- ja pikkulapsivaiheessa äitiys on hyvin erilaista kuin isyys.

Vierailija
2404/2751 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän julkisella paikalla sisätiloissa maskitta liikkuvia typeryksinä. Korona leviää ja Suomi on ykkösenä kuolleisuustilastossa, Suomessa kuolee eniten ihmisiä virukseen maailmassa. 

Kun luin ton yo kommentin, niin en kyl kehtaa sanoo, et HYVÄ.

Pandemia tekee tehtävänsä, eli vähentää liikakansoitusta. Maapallolla on ihan liikaa jengiä.

Vierailija
2405/2751 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehtais sanoo et monet mihin tahansa uskontoon tai elämänkatsomukseen hurahtaneet ovat todella suvaitsemattomia ja ahdasmielisiä,

joka on valtavassa ristiriidassa

siihen että monet (ei kaikki) uskonnot ja elämänkatsomusopit julistaa kaikkea hyveellisyyttä, suvaitsevaisuutta, armoa, anteeksiantoa, lähimmäisenrakkautta jne.

Vierailija
2406/2751 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, et pidän jonkinasteisena eläinrääkkäyksenä sitä että lemmikkejä puetaan kuin lapsia ja niillä pidetään lämpimälläkin erilaisia takkeja ja röyhelömekkoja, yöksi puetaan pyjama, lippahattuja ja aurinkolaseja, työnneyään rattaissa tai kannetaan käsilaukussa eli ei anneta kävellä ja joku laittaa jopa korvakorunkin koiralleen. Sairasta.

(Huom, en kritisoi pakkastakkeja lyhytkarvaisilla koirilla)

Ai niin, just muistin et oon sanonu tän ääneenki, eikä ees hävettäny.

Vierailija
2407/2751 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pride-hössötys on täyttä paskaa. Yritykset eivät todellakaan aidosti välitä vittuakaan. Elisa, Dna, Telia yms.. täyttä kusetusta.

Ja koko mielisairaan SETA-jengin saisi sulkea laitokseen tai leiriin. Zyklon B toimii.

Yritykset välittävät jos se tuo heille rahaa.

Pride jengi on siitä hyvää, että he pitävät eniten meteliä ja mainostavat kuin itsestään.

Vierailija
2408/2751 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että Savonlinnan oopperajuhlien tv mainos ja vaaleanpunainen "muka linnantorneja" esittävä kakkuhässäkkä on ihan hirveän tyylitön ja lähinnä törkeä. Vaikka on yleisesti tiedossa että oopperajuhlat on seksuaalivähemmistöjen kokoontumisajot, mutta mielestäni on törkeää että joka paikasta paiskotaan naamalle tällaista seksuaalivihjailua. Maailma on mennyt ihan sairaaksi.

Vierailija
2409/2751 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin sanomatta että

perinteiset hääjuhlat, joissa joku c luokan trio soittaa vanhanajan tanssimusiikkia, esitetään kiusallisia hääleikkejä, lapset esittää ihan liikaa ja liian pitkään jotain höpö höpö juttuja. Porukat taputtaa ja hurraa että olipa kiva, kyllä ootte taitavia, vaikka oikeasti korviin sattuu, osa kiemurtelee myötähäpeästä penkeissään ja etsii pakoreittä (minä myös).

Sit syödään kamalaa maksapasteijatäytteistä voileipäkakkua ja juodaan pahaa boolia,

ovat ihan hirveät juhlat.

En lähde enää ikinä tällaisiin juhliin. En halua joutua teeskentelemään monta tuntia iloista ja viihtyvää ja kytätä vaan kelloa millon ilkee lähteä pois.

Vierailija
2410/2751 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni kyläkoulu ei välttämättä ole parempi kuin se kirkonkylän koulu, voi olla huonompikin.

Vierailija
2411/2751 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä tästä työstä ollenkaan enkä jaksa näin montaa työkaveria, vaikka ovatkin ihan mukavia. En haluaisi tehdä töitä ollenkaan, jos rahaa sataisi taivaasta.

Vierailija
2412/2751 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kestä töissä tyhmiä ja ammattitaidottomia ihmisiä jotka tekee toistuvilla virhelaskelmillaan valtavaa tappiota yritykselle.

Mä en sanois ääneen että kaikki tuo edellisessä kommentissa oleva + etten voi sietää töissä välimpitämämättömiä vapaamatkustajia jotka onnistuu kiltin "joo joo" esimiehensä turvin välttämään aina vastuunsa, jättämään projektinsa kesken kun ei ole enää mielenkiintoa tai jaksamista ja muut saa kärsiä seuraukset. Miksi yhdetkään yt:t ei onnistu siivoamaan näitä luusereita pellolle vaikka johto tietää ongelman.

Vierailija
2413/2751 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, et mun mielestä raha tuo (tai lisää) onnellisuutta. Ihan sama mitä joku muu väittää, mutta 99% vähävaraisista haluais olla varakkaampi, koska raha tuo turvaa ja se mahdollistaa mukavampaa elämää.

Stadissa ainakin kuuluu vanha sanonta, että on paljon mukavampaa itkeä taksissa kun ratikassa.

Pitää paikkansa.

Vierailija
2414/2751 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin juttua siitä miten jonkun koira oli päässyt irti ja käynyt jossain helsingin puistossa hanhenpoikasten kimppuun. Mietin että aika monikin helsinkiläinen olisi hiljaa mielessään onnellinen jos nää pas.... levittävät höyhenterroristit saisi karkoitettua jonnekin muualle aikaansa viettämään kuin valtaamaan helsingin (ja muidenkin kaupunkien) puistot ja ranta-alueet. Toki ei välttämättä siten että poikaset syötetään koirille mutta jollain keinolla joka tepsii.

Mutta tätä ei nykymaailmassa saa sanoa ääneen paitsi anonyyminä koska viherpiirit kostaa taatusti jos menet tuollaista sanomaan nimelläsi jossain. 

Itse olen asunut 7v Suomenlinnassa, ja tiedän kyseisen koiran. Omistajien käynnillä oli osaa tapahtuneeseen, älyllisesti vajaata porukkaa. Idiootit turistit ärsyttävät, eikä hanhista ole haittaa vaikka asuinalue niitä täynnä, poikasten uimaanopettelua on ihana seurata.

Turistit ei pasko jokaista nurmialuetta täyteen salmonellaa ja muita lintubakteereja. Sen sijaan ne tuo rahaa kahviloihinne ja ruokaloihinne ja kioskeihinne. Lisäksi noita hanhia on muuallakin kuin suomenlinnassa ja paljon.

Vierailija
2415/2751 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä, et mun mielestä raha tuo (tai lisää) onnellisuutta. Ihan sama mitä joku muu väittää, mutta 99% vähävaraisista haluais olla varakkaampi, koska raha tuo turvaa ja se mahdollistaa mukavampaa elämää.

Stadissa ainakin kuuluu vanha sanonta, että on paljon mukavampaa itkeä taksissa kun ratikassa.

Pitää paikkansa.

Mutta rahalla ei saa kauniita kasvoja. Meikit ja hoidot ei auta.

Vierailija
2416/2751 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kehtaa sanoo ääneen et en kestä hitaita ihmisiä.

Joko niitä älykkäitäkin (töissä) joiden pitää pohtia ja fundeerata ja diskuteerata ja palaveerata monen ihmisen voimin ennenkun voidaan tehdä päätös.

Tai niitä hidasälysiä (vapaalla) jotka ei ymmärrä heti asian ydintä, joille pitää vääntää rautalangasta kaikki ja piirtää vielä kuvakin. Tai ihan vaan fyysisesti hitaita, enlä tarkoita nyt vanhuksia, aan esim kaupan kassat joilla ei vaan kädet ja aivot liiku yhtään nopeempaa vaikka jono kasva kasvamistaan. Tekis mieli joskus sanoa että pistä nyt herranen aika vauhtia...

Vierailija
2417/2751 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sanoa että tr ans ut ovat päästään vialla

Vierailija
2418/2751 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi koskaan sanoa kellekään edes kahden kesken että mä vaan esitän valtaosassa tilanteista mukavaa, toiset huomioiva ja että pidän oikeasti kanssaihmisistäni. Esitän opeteltua yleisesti vaadittavaa roolia ja sanon vain sen mitä nyt yleisesti on soveliasta.

Onneks muut ei tiedä mitä oikeesti ajattelen mistäkin.

Ja voisimpa kuvitella että nykypäivänä en ole edes mitenkään normaalista poikkeava.

Vierailija
2419/2751 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kehtaa sanoo ääneen et en kestä hitaita ihmisiä.

Joko niitä älykkäitäkin (töissä) joiden pitää pohtia ja fundeerata ja diskuteerata ja palaveerata monen ihmisen voimin ennenkun voidaan tehdä päätös.

Tai niitä hidasälysiä (vapaalla) jotka ei ymmärrä heti asian ydintä, joille pitää vääntää rautalangasta kaikki ja piirtää vielä kuvakin. Tai ihan vaan fyysisesti hitaita, enlä tarkoita nyt vanhuksia, aan esim kaupan kassat joilla ei vaan kädet ja aivot liiku yhtään nopeempaa vaikka jono kasva kasvamistaan. Tekis mieli joskus sanoa että pistä nyt herranen aika vauhtia...

Voi, mä niin tiedän ton tunteen.

Töissä projektit / rekrytoinnit ym seisoo, aikaa kuluu, mä tuskastun ja asiakkaat kärsii. Jos mulla ois päätösvalta ni hommat ois ollu tulilla jo eilen.

Mut ku joku hidas haluaa pohtia ja tarkastella eri näkökulmia ja sit ne viikon päästä tulee siihen lopputulemaan mitä mä niille alunperin esitin. Argh....

Tuli uusi organisaatio ja uusi nopeatempoinen johtaja. Hitsi, työnteko oli kivaa, muutamat lauseet toimiston käytävällä tai puhelimessa, sit sähköpostiin perustelut ja sesitys ja yleensä saman vuorokauden sisällä tuli päätös miten tehdään.

Tykkäsin.

En viittis sanoa ääneen etten jaksa hidastemposia ihmisiä.

Vierailija
2420/2751 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaiset ovat oikeassa monissa asioissa ja aikoinaan Soini tiesi hyvinki mihin tämä tietyntyyppinen maahan....tto tulee johtamaan. Kaikkia ymmärtävät solidaariset kukkahattutätskylit on vaan sitä mieltä että tänne vaan kaikki meidän rahoilla elämään, monikulttuurisuus on rikkaus ja lapioidaan vielä lisää rahaa maailmallekin kun ne tänne tulleet ei oo vielä kaikkee vieny.

Tätähän ei saa sanoa ääneen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme