Paljasta epäsuosittu mielipiteesi - Tätä ajattelen, mutta en kahvipöydässä kehtaa ääneen sanoa
Voin aloittaa: Koronakriisi on tehnyt ihmiselle oikein hyvää. Hienoa, että on opittu hidastamaan ja pysähtymään, etätyön ja lähimatkailun mahdollisuudet on tajuttu, kuluttaminen on vähentynyt ja lentely ympäri maailman lakannut. Toivottavasti tämä jatkuu vielä pitkään.
Kommentit (2751)
Lihavan lihavuuden näkee, vaikka hän olisi pukeutunut mitenkä.
90-luvulla oli kauniimmat mallit ja silloinen Levispeppu oli se ainoa oikea. Silloin jos oli iso persus, se peitettiin villatakilla, ja hyvä niin.
En kehtais sanoo et en ymmärrä miks seksuaalivähemmistöläiset pitäis nostaa jotenki jalustalle tai heitä pitäs huomoida mitenkään toisin kuin muitakaan esim duunissa.
Duunissa ollaan duunisa, ei tuomassa omaa persoonaa esille.
Ville on it tuki
Mikko on asiantuntija
Marko on talouspäällikkö
Pirjo on suunnittelija
Ihan sama mitä he puuhaa vapaa-ajallaan tai kenestä tykkäävät. Mitä hit...oo se liittyy työpaikalle.
Ei siellä tarvi olla ho..o Ville tai les...o Pirjo. On vain joukko henkilöitä jotka tekee xx töitä.
Eikä ketään kiinnosta toisten seksuaalisuus tai sen puuttuminen, älkää tuputtako sitä muille.
Vierailija kirjoitti:
Lihavan lihavuuden näkee, vaikka hän olisi pukeutunut mitenkä.
Tämä on todellakin totta, mutta ei sulje pois sitä, että lihava mies voi näyttää puoleensavetävältä silti ja lihava nainen olla tosi kaunis. t: itse laiha nainen
En kehtaa sanoo ääneen että olen huomannut kavereiden yrittävän vähän käyttää mua hyväkseen, koska mulla n jotain mitä heillä ei ja pitävät minua ehkä varakkaampana kuin itse ovat.
Mää en tykkää teennäisistä ihmisistä jotka asettaa ittensä jotenkin henkisesti paremmaks ja jalostuneemmaks ku muut ja moralisoivat muiden elämäntyylit, sanomiset, ajatukset jos ne ei mee heidän pillinsä mukaan.
Pidän julkisella paikalla sisätiloissa maskitta liikkuvia typeryksinä. Korona leviää ja Suomi on ykkösenä kuolleisuustilastossa, Suomessa kuolee eniten ihmisiä virukseen maailmassa.
En tunne surua enkä ota osaa jos esim töissä tai harrastuksissa lähes vain puolituttu henkilö sanoo että hänen appiukko tai anoppi on kuollut.
Ei voi sanoa, että "sou", pitää vaan esittää surevansa hänen rinnallaan ja ottavansa osaa hänen suruunsa, vaikkei näin oikeasti olisikaan koska mulla ei ole mitään kosketuspintaa koko asiaan.
Miehet pitäisi sulkea 10 vuodeksi häkkeihin. Nähtäisiin mihin maailma menisi ilman testosteronia.
En ikinä uskaltas sanoo sitä etten koskaan ole ymmärtänyt miten jotkut ottaa itselleen sen roolin että määrittelevät muille mitä on soveliasta sanoa ääneen ja mitä ei. Tai edes ajatella.
Think!
Feministit ja kaikki muutkin vouhottajat ovat näköalattomia, rasittavia ja muutenkin vähän tyhmiä. Olen keski-ikäinen nainen ja joudun kuuntelemaan tätä vuosikymmeniä jatkunutta öyhötystä varmaan vielä lopun ikääni.
Vierailija kirjoitti:
Lapselle paras paikka on kotona. Ja parasta on kaikkien kannalta, että toinen vanhemmista käy töissä, toinen on kotona. Lapselle tärkeintä on läsnäolo, ei mikään ristuksen suorittamisvanhemmuus.
Maalaisjärki on kantavin voima maailmassa
Niin ja vielä:
Ihmiset ovat kouluttautuneet nykyään niin paljon, että osasta on tullut tyhmiä ja sokeita omalle erinomaisuudelleen
En ole mistään niin vihainen äidilleni, kuin siitä etten päässyt päiväkotiin, koska hän oli kotona. Olin koko peruskoulun ajan kiusattu, koska en osannut luoda ystävyyssuhteita toisiin tyttöihin enkä sanoa takaisin kiusaajilleni. Käyttäydyin liian fiksusti, koska olin aina aikuisten seurassa. Lapsena en edes oppinut pitämään toisten lasten seurasta. Enkä ole hiljainen enkä ujo, päinvastoin. Aikuiset eivät oikein uskoneet, etten pärjää sosiaalisesti, koska olin ja olen edelleen ulospäinsuuntautunut. Mutta olin myös pikkuvanha ja herkkäkin. Osasin jutella aikuisille, mutten lapsille. Oli mulla toki bestis koulussa mutta kun luokka vaihtui tai bestis löysi coolimpaa seuraa, olin yksin.
Lisäksi, minulta puuttui taitoja kouluun mennessä. Todistukset kyllä olivat hyviä.
Äidille ei kertynyt juuri eläkettä vaikka hän myöhemmin vielä menikin työelämään. Enkä juuri arvostanut häntä, koska hän oli vain kotona eikä oikein kehittynyt miksikään. Eikä hänellä ollut koskaan rahaa itselleen tai lapsille. Isä kyllä osti mitä tarvittiin, mutta olihan se nöyryyttävää pyytää kaikki häneltä.
Eli työnteko kannattaa, naiset! Siinäpä tuli se mielipidekin.
Vierailija kirjoitti:
En kehtais sanoo et en ymmärrä miks seksuaalivähemmistöläiset pitäis nostaa jotenki jalustalle tai heitä pitäs huomoida mitenkään toisin kuin muitakaan esim duunissa.
Duunissa ollaan duunisa, ei tuomassa omaa persoonaa esille.
Ville on it tuki
Mikko on asiantuntija
Marko on talouspäällikkö
Pirjo on suunnittelijaIhan sama mitä he puuhaa vapaa-ajallaan tai kenestä tykkäävät. Mitä hit...oo se liittyy työpaikalle.
Ei siellä tarvi olla ho..o Ville tai les...o Pirjo. On vain joukko henkilöitä jotka tekee xx töitä.
Eikä ketään kiinnosta toisten seksuaalisuus tai sen puuttuminen, älkää tuputtako sitä muille.
Meillä on töissä yksi tällainen henkilö, joka toitottaa jo heti ekana päivänä uutena taloon tulleelle seksuaalisen suuntautumisensa.
Töitä tehdessä en edes tule asiaa ajatelleeksi, kunnes hän jossakin kohtaa taas kokee tarpeelliseksi muistuttaa, miten hän edustaa seksuaalivähemmistöä.
Pelkkää huomionhakemista, sillä tiedolla kun ei ole mitään tekemistä työmme kannalta, enkä sillä tiedolla ylipäänsä mitään tee ja vain ärsyttää jatkuva asiasta paasaaminen.
Työpaikan kahvipöydässä pidän tietenkin suuni kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Luin juttua siitä miten jonkun koira oli päässyt irti ja käynyt jossain helsingin puistossa hanhenpoikasten kimppuun. Mietin että aika monikin helsinkiläinen olisi hiljaa mielessään onnellinen jos nää pas.... levittävät höyhenterroristit saisi karkoitettua jonnekin muualle aikaansa viettämään kuin valtaamaan helsingin (ja muidenkin kaupunkien) puistot ja ranta-alueet. Toki ei välttämättä siten että poikaset syötetään koirille mutta jollain keinolla joka tepsii.
Mutta tätä ei nykymaailmassa saa sanoa ääneen paitsi anonyyminä koska viherpiirit kostaa taatusti jos menet tuollaista sanomaan nimelläsi jossain.
Itse olen asunut 7v Suomenlinnassa, ja tiedän kyseisen koiran. Omistajien käynnillä oli osaa tapahtuneeseen, älyllisesti vajaata porukkaa. Idiootit turistit ärsyttävät, eikä hanhista ole haittaa vaikka asuinalue niitä täynnä, poikasten uimaanopettelua on ihana seurata.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa köyhien ulinaa. Jokaisella on samat mahdollisuudet suomessa kouluttautua ja tehdä töitä ansioiden eteen.
Tämä! Korjaisin tuosta vain sen, että kaikilla ei Suomessa ole samat mahdollisuudet, mutta se ei johdu yhteiskunnan järjestämistä palveluista, eduista jne. vaan yksilöeroista ja perheiden välisistä eroista. Olen itse varakkaasta perheestä, lapsuus oli mitä parhain, mutta olen ollut masentunut ja uupunut elämään kodin ulkopuolella niin pitkään kuin muistan. Aikuiselämäni on mennyt päin helvettiä vaikka lähtökohdat olivat huiput! Aviopuolisoni taas on järkyttävästä alkoholistiperheestä - äiti, isä ja sisarukset alkoholin ja päihteiden väärinkäyttäjiä, yhteiskunnan elättejä, mutta hän pääsi tuosta helv*tistä irti ja kouluttautui alallaan tohtoriksi. Ei ole yhteyksissä perheeseensä, on ihana puoliso, ja käsitellyt kaikki traumansa niin, että nukkuu yöt hyvin. Hänen vierellään olen saanut työstetyksi omia ongelmiani niin, että vaikken kykene kokopäivätöihin, osaan nauttia elämästäni sellaisena kuin se on, enkä häpeile enää väsymystäni ja osa-aikatöitäni.
Kyllä se vain niin on, että perhe ja oma pää/persoona ovat ne, jotka saavat potentiaalin esiin tai sitten tuhoavat kaiken. Suomi ei ihan hirveästi enempää pysty asiaan vaikuttamaan kuin mitä nyt jo tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha tekee onnelliseksi.
Se ei ole ainut onnen syy mutta rahattomana kukaan ei ole onnellinen. Mielestäni on täysin huuhata nämä en tarvitse mitään maallista mammonaa-höpinät. Kaikki haluavat jotain, mitä rahalla saa. Toiset hyväksyvät rajallisuuden ja ovat tyytyväisiä siihen mitä heillä on.
Ihmisen pitäisi saada kokea elämää köyhänä ja rikkaana. Vasta sitten voisi kertoa tuoko raha onnea vai ei.Raha auttaa onnellisuuden luomisessa, tiettyyn pisteeseen saakka. Ison maailman tutkimukset kertovat, että raja menee jossain siinä $70k kohdalla. Suomessa nyt on pienemmät palkat, enemmän veroja ja enemmän julkisia palveluita, että tiedä sitten mihin se raja osuisi meillä.
Tuollaista ylärajaa ei ole, jos ihminen käyttää rahansa elämysten, palveluiden ja kokemusten ostamiseen, ei tavaraan. Tästäkin löytyy turkimuksia.
Ja kyllä, raha todellakin tekee onnelliseksi, siitä olen samaa mieltä tuon lainaamasi kirjoittajan kanssa.
Pride-vouhotus on mennyt liian pitkälle
Kehitysapu tulisi lopettaa.
Kaikki suomalaisten työllään hankkimat rahat, kuuluvat suomalaisten käyttöön.
Olen kommunisti ja äänestän Suomen kommunistista puoluetta.
-Turkki on oikeassa gülenistien sekä P K Kn suhteen
-Lasten ylipaino - vanhempien asiaan puuttumattomuus on tuomittavaa. Lapsen kehitys sekä hormonitasapaino tuhoutuu tai vahingoittuu loppuelämäksi.
-Suomi on poliittisesti todella nössö ja narussavedettävä maa