Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä voin myötää katuvani nuoruudessani otettuja tatuointeja:(

Vierailija
30.01.2014 |

Olisi ihana jos iholla ei olisi kuvia, ei nämä isoja ole mutta jotenkin niin out mun nykyisestä elämästä:( kuvat on nättejä ja tyttömäisiä mutta silti haluan ne pois! 

katuuko joku muu ottamiaan kuvia?

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointeihi, naimisiinmenoon ja lasten tekoon pitäisi asettaa ikärajaksi 30 vuotta. Sitä nuoremmat eivät ymmärrä miten pitkä elämä on.

Minä olen tuota noudattanut. Minulla on kolme isoa tatuointia, joita en ole katunut missään vaiheessa. Vanhin on kohta 20 vuotta ollut iholla. (Joku nopea voi tietysti laskea minun ikäni noista tiedoista :-)

Pitäisiköhän alkaa keräämään nimiä kansalaisaloitteeseen tuosta 30-v ikärajasta?

Vierailija
22/81 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 13:47"]

Miksi täällä on heti tatuoidut karvat pystyssä jos kysytään sattuuko joku ehkä katumaan kuviaan? Tai että joku on onnellinen siitä ettei ole kuvia iholla..

Mitä ihmettä se teitä kaivelee.

[/quote] Kuka on ollut karvat pystyssä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu omiani, mutta ei se ole minulta pois jos joku katuu omiaan.
Muutamia (nuorten ihmisten) tatuointeja olen itsekin katsonut ja todennut että voih, saattaa kaduttaa muutaman vuoden kuluttua =(
(Esimerkiski kun isän vaimon 16v. tyttö otti käsivarteen suht ison, värillisen "perustastskan", eli punainen sydän ja sininen kyyhkynen, sellainen mitä löytyy jokaisesta tatskapurkkapaketista).
Tatuointi on iso päätös, mutta se on jokaisen oma.
Jos tietää ettei niitä ikinä halua, se on ookoo.
Jos ottaa, eikä ikinä kaduta, se on ookoo.
Jos ottaa, ja myöhemmin katu niitä, se on pelkästään surullista mutta ei muutamien takai voi yleistää että kaikki katuisivat omiaan.

Vierailija
24/81 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni innoissaan otti kaksi vuosia sitten, jossain vaiheessa alkoi kaduttaa ja paljon, no hiukan maksoi kun poistatti ne ja joku jälkikin jäi. Sano että kaduttaa, miten hän oli niin tyhmä!

Vierailija
25/81 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 14:18"]

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 14:16"]"Monella ei ole kanttia ottaa tatuointia"

Miksi pitäisi? Ei ole kertakaikkiaan mitään tarvetta.

[/quote]

Niinpä. Miksi tatuointia pidetään jonain ihmeen rohkeiden mittarina?

[/quote]

No kyllähän se rohkeutta vaatii, että jaksaa pystypäin vielä 61-vuotiaana kantaa sääressään cupcaken kuvaa ja olkapäässä my little ponya tai haukkarissa tribaalia ja piikkilankaa.

Vierailija
26/81 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 14:13"]

En ole ottanut tatuointeja, onneksi. Aivan varmasti kaduttaisi.

Lävistyksiä tuli kuitenkin otettua nuorena useampia, erityisesti ala- ja ylähuulissa/leuassa on selvät jäljet. Inhoan todella noita. Lohduttaudun sillä, että aika pieni ongelmahan tuo on verrattuna moneen muuhun... Yksi kaveri laittoi sellaiset kamalat korvan venytykset. Näyttää suunnilleen tältä: http://i45.tinypic.com/2hq8m7s.jpg

[/quote]

Olen aina miettinyt, kuinka paljon ihmisen pitää vihata itseään, että venyttää korvansa rumaksi ja epäkäytännölliseksi lihasuikaleeksi. 

Vierailija
27/81 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 13:59"]

Miksi täällä on heti tatuoidut karvat pystyssä jos kysytään sattuuko joku ehkä katumaan kuviaan? Tai että joku on onnellinen siitä ettei ole kuvia iholla..

[/quote]

Karvat pystyssä? Liioittelet hieman. Voin rehellisesti vain todeta, että en kadu. Hienoa, jos et kadu sinäkään!

Te, jotka kadutte - miksi edes otitte niitä?

[/quote]

Voiskohan olla niin, että ihminen muuttaa ja kasvaa henkisesti? Elämänarvot voivat olla toisenlaisia aikuisena kuin nuorena. Olen katunut ihmissuhteitanikin, koulutusta, kaikenmoisia juttuja. Joskus myöhemmin huomaa, että se mitä joskus hehkutti onkin vain sammunut kekäle.

Etkö sinä kadu mitään elämässäsi?

Vierailija
28/81 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 14:50"]

Lävistyksiä tuli kuitenkin otettua nuorena useampia, erityisesti ala- ja ylähuulissa/leuassa on selvät jäljet. Inhoan todella noita. Lohduttaudun sillä, että aika pieni ongelmahan tuo on verrattuna moneen muuhun... Yksi kaveri laittoi sellaiset kamalat korvan venytykset. Näyttää suunnilleen tältä: http://i45.tinypic.com/2hq8m7s.jpg

[/quote]

Olen aina miettinyt, kuinka paljon ihmisen pitää vihata itseään, että venyttää korvansa rumaksi ja epäkäytännölliseksi lihasuikaleeksi. 

[/quote]

Mä aina luulin, että nuo venytysreiät palautuvat normaalikokoisiksi. Tai kovasti joku väitti niin. Jääkö ne oikeasti tuollaisiksi lenkeiksi?

Vierailija
29/81 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kadun pentagrammia, jonka otin suurimmassa goottivaiheessani 2-kymppisenä alaselkään.. on vielä aika iso & lasten kanssa uimahallissa, tunnen ihmisten katsovan pahasti :( !

Vierailija
30/81 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 14:59"]

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 14:50"]

[/quote]

[/quote]

Mä aina luulin, että nuo venytysreiät palautuvat normaalikokoisiksi. Tai kovasti joku väitti niin. Jääkö ne oikeasti tuollaisiksi lenkeiksi?

[/quote]

No tottakai jää..Kun iho venytetään tarkoituksella noin, ei se siitä palaudu.

Vierailija
31/81 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 13:54"]

[/quote]

Se on niin herkkä asia. Täytyisi myöntää, että on itse vapaaehtoisesti tehnyt virheitä joita ei voi korjata vaikka kuinka kaduttais (ainakaan ihan helposti ja halvalla). Kova paikka.

[/quote]

Ja jotkut täällä näköjään oikeeen hakemalla hakee niitä ihmisten tekemiä "virheitä". Onko teillä itsetunnossa vikaa kun haukutte toisten ulkonäöllisiä päätöksiä? Kova paikka kun on ruma nenä, jolle ette voi tehdä mitään?

Vierailija
32/81 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduttaa...otin tatuoinnin 18 vuotiaana, tykkäsinkin siitä kovasti melkein kymmenen vuotta. Nyt viime vuosien aikana alkanut harmittamaan ja haluaisin sen pois. Ei harmittaisi, jos tatuointi olisi eri paikassa. Nyt rajoittaa pukeutumista kesällä, jos en halua että tatuointi näkyy.

Vierailija
33/81 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 15:02"]

[/quote]

Se on niin herkkä asia. Täytyisi myöntää, että on itse vapaaehtoisesti tehnyt virheitä joita ei voi korjata vaikka kuinka kaduttais (ainakaan ihan helposti ja halvalla). Kova paikka.

[/quote]

Ja jotkut täällä näköjään oikeeen hakemalla hakee niitä ihmisten tekemiä "virheitä". Onko teillä itsetunnossa vikaa kun haukutte toisten ulkonäöllisiä päätöksiä? Kova paikka kun on ruma nenä, jolle ette voi tehdä mitään?

[/quote]

Ruma synnynnäinen nenä ja tatuointi onkin oikein vertauskelpoisia... ;)

Vierailija
34/81 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu, ensimmäisestä on aikaa reilut 20v, viimeisin kolmesta on otettu nelisen vuotta sitten. Kaikki ovat pienehköjä ja normaalisti vaatteiden alla (tai no viimeisin on ranteen sisäpuolella oleva korukuvio mutta sekin menee esim kellonrannekkeen alle jos sen haluaa peittää).

Vierailija
35/81 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 15:02"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ruma nenäni ei ole enää teini-iän jälkeen ollut ollenkaan kova paikka. Juuri siksi, että se on luojanluoma nenäni, jolle en mitään voi. Sen sijaan, jos olisin lävistänyt sen, voisi kyllä hyvinkin nyt kaduttaa.

Vierailija
36/81 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 14:39"]

[/quote] 8 alapeukkua mutta kukaan ei ole voinut kertoa että kenellä olisi ollut karvat pystyssä? Juupajuu.... 

Vierailija
37/81 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oli kova paikka ottaa 18-vuotiaana korviin normireiät (eli yksi kumpaakin nipukkaan). Just sen lopullisuuden takia. Reiät ovat ja pysyvät, mutta onneksi ne eivät sentään kaduta. Ihan varmasti kaduttaisi, jos olisin nuoruusvuosina ottanut läväreitä tai tatuointeja.

Mun kauneudenhoitoni ja ulkonäköpuuhani koostuu lähinnä siitä, että yritän olla niin kaunisihoinen ja hoidetun siisti kuin mahdollista. Minäkin liityn tämän ketjun joukkoon, jotka ihmettelevät itsensärumantajia.

Vierailija
38/81 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden naisen, joka katuu kädessään olevaa yksinkertaista ja pienehköä tatuointia. 

Vierailija
39/81 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 15:13"][quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 14:39"]

[/quote] 8 alapeukkua mutta kukaan ei ole voinut kertoa että kenellä olisi ollut karvat pystyssä? Juupajuu.... 

[/quote]

Joku heti päätti alapeukuttaa 2. viestiä jossa todettiin olevansa onnellisia kun ei ole tatuointia iholla. Aina näihin ketjuihin heitä eksyy, ajattelin että joku osaisi vastata. :)

seuraavana viestinä tulikin jo se miten joillain ei ole kanttia ottaa tatskaa ja niin edelleen..

Vierailija
40/81 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 15:18"]

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 15:13"][quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 14:39"]

[/quote]

Joku heti päätti alapeukuttaa 2. viestiä jossa todettiin olevansa onnellisia kun ei ole tatuointia iholla. Aina näihin ketjuihin heitä eksyy, ajattelin että joku osaisi vastata. :)

seuraavana viestinä tulikin jo se miten joillain ei ole kanttia ottaa tatskaa ja niin edelleen..

[/quote] 
Niin, mutta siinä vaiheessa kun se lainauksen eka viesti kirjoitettiin vain yksi oli puolustanut omia tatskojaan ja sanonut ettei kaduta. Eikä mitenkään "karvat pystyssä"-oloisesti.
Tuo miten joillain ei ole kanttia ei ollut myöskään mikään vittuiluviesti, minä en ainakaan löytänyt siitä ilkeää sävyä. Tottahan se on että kaikki eivät uskalla. Se että jotkut eivät vain halua, vaikka uskaltaiskin on sitten asia erikseen. 

Sitä minä en ymmärrä miksi muiden ottamat tatuoinnit kaivelee muiden pyllyjä. 
Minua häiritsee tatuoimattomat vasta siinä kohtaa kun saarnaavat tauointien typeryydestä ja rumuudesta, samoin kuin minua ärsyttää esim kasvissyöjät vasta siinä vaiheessa kun yrittävät käännyttää lihansyöjiä. 
Kuinka usein tatuoitu selittää suu vaahdossa jollekin että "kyllä sinunkin pitää ottaa tatuointeja, et ole mitään ilman niitä!"? Vrt siiihen mikä pätemisen tarve tatuoimattomilla on.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme