Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ns. lastenvihaaja. Kysy pois.

Vierailija
30.01.2014 |

En pidä pienistä lapsista. Itse asiassa sanoisin jopa inhoavani niitä. Tai tarkemmin sanottuna inhoan lasten kitinää, julmuutta, avuttomuutta, huonoa käyttäytymistä, äänekkyyttä, sottaisuutta, groteskia ulkonäköä, takertuvuutta, itsekkyyttä, itsekeskeisyyttä, sosiaalista taitamattomuutta, arvaamattomuutta ja muita lapsille yhteisiä piirteitä. En siedä näitä ominaisuuksia muissakaan ihmisissä, mutta aikuiset sentään osaavat toimia hillitysti.

En halua vahingoittaa lapsia, mutta en halua myöskään viettää lasten kanssa sen enempää aikaa kuin on pakko. Olen myötätuntoinen, tasapainonen ja menestynyt ihminen. Olen antanut rahaa lapsia auttaviin hyväntekeväisyyskohteisiin ihan niin kuin olen antanut rahaa eläinten suojeluun, vaikka inhoankin tiettyjä eläimiä. Arkielämässä lapset ovat kuitenkin minusta rasittavia ja vastenmielisiä.

Voin vastata kysymyksiin, jotka auttavat muita ymmärtämään ns. lastenvihaajan ajattelua.

Kommentit (179)

Vierailija
121/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oman lajin poikasten inhoaminen ole ollenkaan sama asia kuin että inhoaa jotain ruokalajia tai vierasta eläinlajia. Ei sun tartte olla lapsirakas ja totta vie hyvä, ettet hanki lapsia, mutta joku raja ihmisvihallekin!

Vierailija
122/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuossa jo epäili, että lapsivihaajat vihaavat monta muutakin ihmisjoukkoa, ja olen siitä samaa mieltä. Ihminen, joka katsoo olevansa pätevä tuollaiseen luokitteluun tekee sitä varmasti monen muunkin ihmisryhmän suhteen.

Ihmisvihaa, tosiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni esim. ihmisryhmää, jonka kulttuuriin kuuluu lasten raiskaaminen, saa jopa vihata. mielestäni hämähäkkejä tai lapsia saa myös inhota tai vihata. itse pyrin kuitenkin olemaan 'vihaamatta' mitään. mutta en kyllä pidä raiskaajista, enkä huonokäytöksistä lapsistakaan. eniten lapsissa inhottaa juuri julmuus.

ei ihmistä pidä nostaa joksikin valtiaaksi kaikkien lajien keskellä tässäkään asiassa, ettei kenelläkään ihmisella olisi oikeus olla pitämättä toisesta ihmisestä. mielestäni on paljon ymmärrettävämpää, jos joku ei pidä lapsista, kuin vaikka eläimistä. esimerkiksi kissat eivät ole omia suosikkieläimiä juuri niiden tyypillisten piirteiden takia. tykkään koirista. myös lapsista voi olla pitämättä samoin perustein.

ja vielä sen verran, että kaikkien ei tarvi hankkia lapsia, ja jos ei tykkää lapsista, ei ole epäonnistunut nykyihmisenä. eli ei tarvi erikseen kiitellä, jos "lastenvihaajalla" ei ole jälkikasvua.

Vierailija
124/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät lapset ole JULMIA, todellakaan. He ovat ajattelemattomia, ja kykenemättömiä ymmärtämään, että toinen ei ajattele asioista samoin kuin hän itse - sellaiset empatiataidot kehittyvät vähitellen, eikä teineilläkään vielä ole täyttä kykyä tuohon. Mutta tahallista julmuutta lapsi ei harrasta, aikuinen kylläkin.

Vierailija
125/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 17:04"]

En ole tuo, jolle kommentoit, mutta salli mun epäillä. Itsehän sinä tuossa kerroit, kuinka asennoidut toisiin ihmisiin. Se, että sinulla on paljon tuttuja (joita et päästä itsesi lähelle) ei tee sinusta rakastettua ihmistä, saati ihmistä, jolla on hyviä ja läheisiä ystävyyssuhteita.

Joka tapauksessa kommenttisi kertovat syvästä ihmisvihasta ja epäluulosta ja siitä, että haluat kontrolloida muita. "Lapset eivät tottele käskyjä..."

Ihminen, joka aidosti pitää muista, ei epäile heidän tekojaan heti ja automaattisesti ilkeydeksi. Ihminen, joka sallii muille epäonnistumisia, ei vihaa itseäänkään siksi, että joku sattuu nauramaan ("Jos esim sanoin jotain tyhmää, ja ihmiset nauroivat minulle, niin kyllä sillä hetkellä vihasin itseäni ja omaa puutteellisuuttani") Tai: " Inhosin kaikkia itseäni nuorempia lapsia, ne olivat niin äänekkäitä ja tyhmiä".

Varmaan pidät nytkin aika moniakin ihmisiä inhottavina ja itseäsi tyhmempinä. Symppis piirre sinussa...

Ja tuo viittaus siitä, että jos sinä kävisit käsiksi vieraisiin lapsiin, se olisi ihan ok, koska "Aika moni niidenkin kakaroista saa joskus tukkapöllyä", niin mitä hit-to-a? Että kun joku paskapää rikkoo lakia ja kurittaa lastaan, sinullekin se olisi ok (kunhan et joutuisi kiinni, mitä tietenkin osaat varoa)?

Huokaus. 101 on aivan oikeassa. Et ole ihan terve mieleltäsi. Älykkyys ei paljoa pelasta, jos asennoituu noin julmasti ja mustavalkoisesti muihin ihmisiin.

Enkä siis usko hetkeäkään, että tuo julma kategorisointisi rajoittuu pelkästään lapsiin.

[/quote]

Luetunymmärtämisesi on heikohko. Ei se mitään, selvennän.

En missään vaiheessa sanonut, että lasten pahoinpitely on ok. Sanoin, että normaalia tuntea joskus väkivaltaisia tunteita. Ja että tiedän äitienkin niitä joskus tuntevan, koska jotkut todella pahoinpitelevät lapsiaan, ja on varmasti runsain joukoin ihmisiä, jotka tuntevat halua, mutta hillitsevät itsensä. Tunteet ovat ok, niiden mukaan toimiminen välttämättä ei.

En myöskään sanonut että minulla on paljon tuttuja. Sanoin, että olen pidetty ihminen. Sukuni ja ystäväni ovat todella kiintyneitä minuun, ja päästän heidät lähelleni. En vaan koe tarpeelliseksi aina sanoa, jos olen sitä mieltä, että vaikkapa joku heistä on tehnyt jotain oman moraalini vastaista. Yritän silti tukea heitä suruissaan, vaikka olisinkin eri mieltä tekojensa järkevyydestä. 

Ja todellakin pidän suurtakin osaa ihmisistä itseäni tyhmempinä ja inhottavina. Eivätkö kaikki muka pidä? Vai mitä mieltä sinä olet pedofiileista, lasten ympärileikkaajista, rasisteista, fanaattisista uskovaisista, homofoobikoista, kerrostalokyttääjistä... Jos sun mielestä noi kaikki on sun kanssa älyllisesti samalla tasolla, eikä yhtään inhottavia, niin kertoo aika paljon susta. Ja olen huomaavinani, että ainakaan et pidä minusta, ja teet aikamoisia olettamuksia minusta. Että kuka täällä olettaakaan pahaa muista ihmisistä?

Vierailija
126/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 18:25"]

Ja olen huomaavinani, että ainakaan et pidä minusta, ja teet aikamoisia olettamuksia minusta. Että kuka täällä olettaakaan pahaa muista ihmisistä?

[/quote]

Huomaatko sen peukuista vai oletko nyt jo hieman enemmän epävarma itsestäsi ja muista?

\_+Sivustaseuraaja+_/

Vierailija
127/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo kahden vuoden päästä neljäkymmentä (kynttilää).

Nuorempana ärsytti monet asiat. Etenkin erimieltä olevat ihmiset. Nykyään en enää tunne edes vihaa. Elämä on muuttunut tasapainoiseksi. Voin pohdinnoillani ymmärtää hyvin laajoja kokonaisuuksia. Siksi esimerkiksi koirien ulosteet eivät enää ärsytä minua.

Älyllä voi päästä eroon monista turhista tunteista. Olen nykyään myös varma siitä että ihminen ei ole eläin. Eläin ei kykene säätelemään elintoimintojaan, kuten ihminen. Kyllä minä ymmärrän ap:ta ja muita hyvin.

Vierailija
128/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 18:32"]

Ja olen huomaavinani, että ainakaan et pidä minusta, ja teet aikamoisia olettamuksia minusta. Että kuka täällä olettaakaan pahaa muista ihmisistä?

[/quote]

Huomaatko sen peukuista vai oletko nyt jo hieman enemmän epävarma itsestäsi ja muista?

\_+Sivustaseuraaja+_/

[/quote]

Eiku mä ihan luin sen tosta mulle tarkoitetusta viestistä. Siinä epäiltiin, etten ole terve mieleltäni. Yleensä tommosta ei sanota ihmisille, joista pidetään. Et älä sä nyt ala psykologisoimaan siellä sivussa, kun et selkeesti osaa. :D

Vierailija
129/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 18:32"]

[/quote]

\_+Sivustaseuraaja+_/

[/quote]

Sitä paitsi, mun kirjoitukset on saanut enemmän yläpeukkuja, kuin alapeukkuja. Vituttaako, vituttaako oikein tosissaan? :D

Vierailija
130/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yksinkertaistat ja vääristät, et ole uskottava, mutta todistelullasi vähän pelottava. Mielestäni tarvitset apua. On eri asia vihata kissoja (monesti taustalla jokin trauma) kuin oman lajin jälkeläisiä. Jos eläinmaailmassa vihaa omia jälkeläisiään, on virheellinen yksilö, jonka muut nopeasti hylkäävät. Lajin säilymisen kannalta kun on tärkeää, että niistä jälkeläisistä pidetään huolta. "

Tässä kohtaa oot kyllä väärässä. Eläimet eivät hylkää lauman jäseniä, jotka vaikkapa tappavat tai hylkäävät omat poikasensa. Eläimiä ei kiinnosta muiden yksilöiden lisääntymisasiat. Itse asiassa eläimet varsin laajalti tappavat toistensa poikasia päästäkseen itse parittelemaan poikasten äidin kanssa, saadakseen itselleen paremman reviirin, parantaakseen omien poikastensa mahdollisuuksia selviytyä jne. Lajin selviytymisen kannalta on tärkeää vain, että jokainen pitää omista poikasistaan huolen. 

Terveisin biologi

Vierailija
131/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 14:45"]

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 14:37"]

kuka hullu myöntäisi inhoavansa vaikkapa naisia tai miehiä tai vasenkätisiä joukkona, tämä on täysin vastaavaa 

[/quote]

Minusta kyse ei ole lainkaan vastaavasta asiasta. Mikä piirrejoukko on yhtä leimallinen vasenkätisille kuin aloituksessani listaamani piirteet pienille lapsille? Yleistyksiä voi aina tehdä, mutta kaikki yleistykset eivät ole yhtä hyvin perusteltuja. Lapsista tekemäni yleistykset pitävät käytännössä paikkaansa oikein hyvin. En ole toistaiseksi tavannut kuin pari lasta, joiden seurassa oikeasti viihtyisin. Näin ollen minusta on aika turvallista sanoa, että inhoan lapsia (ja inhoan myös aikuisia, joilla on nuo samat piirteet). -ap

[/quote]

Aloituksessa listaamasi asiat eivät ole ominaisia yhdellekään neljästä lapsestani. 

Vierailija
132/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 19:38"]

kuka hullu myöntäisi inhoavansa vaikkapa naisia tai miehiä tai vasenkätisiä joukkona, tämä on täysin vastaavaa 

[/quote]

Minusta kyse ei ole lainkaan vastaavasta asiasta. Mikä piirrejoukko on yhtä leimallinen vasenkätisille kuin aloituksessani listaamani piirteet pienille lapsille? Yleistyksiä voi aina tehdä, mutta kaikki yleistykset eivät ole yhtä hyvin perusteltuja. Lapsista tekemäni yleistykset pitävät käytännössä paikkaansa oikein hyvin. En ole toistaiseksi tavannut kuin pari lasta, joiden seurassa oikeasti viihtyisin. Näin ollen minusta on aika turvallista sanoa, että inhoan lapsia (ja inhoan myös aikuisia, joilla on nuo samat piirteet). -ap

[/quote]

Aloituksessa listaamasi asiat eivät ole ominaisia yhdellekään neljästä lapsestani. 

[/quote]

Koska rakkauslasit päässä.

Vierailija
133/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuo, jolle kommentoit, mutta salli mun epäillä. Itsehän sinä tuossa kerroit, kuinka asennoidut toisiin ihmisiin. Se, että sinulla on paljon tuttuja (joita et päästä itsesi lähelle) ei tee sinusta rakastettua ihmistä, saati ihmistä, jolla on hyviä ja läheisiä ystävyyssuhteita.

Joka tapauksessa kommenttisi kertovat syvästä ihmisvihasta ja epäluulosta ja siitä, että haluat kontrolloida muita. "Lapset eivät tottele käskyjä..."

Ihminen, joka aidosti pitää muista, ei epäile heidän tekojaan heti ja automaattisesti ilkeydeksi. Ihminen, joka sallii muille epäonnistumisia, ei vihaa itseäänkään siksi, että joku sattuu nauramaan ("Jos esim sanoin jotain tyhmää, ja ihmiset nauroivat minulle, niin kyllä sillä hetkellä vihasin itseäni ja omaa puutteellisuuttani") Tai: " Inhosin kaikkia itseäni nuorempia lapsia, ne olivat niin äänekkäitä ja tyhmiä".

Varmaan pidät nytkin aika moniakin ihmisiä inhottavina ja itseäsi tyhmempinä. Symppis piirre sinussa...

Ja tuo viittaus siitä, että jos sinä kävisit käsiksi vieraisiin lapsiin, se olisi ihan ok, koska "Aika moni niidenkin kakaroista saa joskus tukkapöllyä", niin mitä hit-to-a? Että kun joku paskapää rikkoo lakia ja kurittaa lastaan, sinullekin se olisi ok (kunhan et joutuisi kiinni, mitä tietenkin osaat varoa)?

Huokaus. 101 on aivan oikeassa. Et ole ihan terve mieleltäsi. Älykkyys ei paljoa pelasta, jos asennoituu noin julmasti ja mustavalkoisesti muihin ihmisiin.

Enkä siis usko hetkeäkään, että tuo julma kategorisointisi rajoittuu pelkästään lapsiin.

[/quote]

En missään vaiheessa sanonut, että lasten pahoinpitely on ok. Sanoin, että normaalia tuntea joskus väkivaltaisia tunteita. Ja että tiedän äitienkin niitä joskus tuntevan, koska jotkut todella pahoinpitelevät lapsiaan, ja on varmasti runsain joukoin ihmisiä, jotka tuntevat halua, mutta hillitsevät itsensä. Tunteet ovat ok, niiden mukaan toimiminen välttämättä ei.

En myöskään sanonut että minulla on paljon tuttuja. Sanoin, että olen pidetty ihminen. Sukuni ja ystäväni ovat todella kiintyneitä minuun, ja päästän heidät lähelleni. En vaan koe tarpeelliseksi aina sanoa, jos olen sitä mieltä, että vaikkapa joku heistä on tehnyt jotain oman moraalini vastaista. Yritän silti tukea heitä suruissaan, vaikka olisinkin eri mieltä tekojensa järkevyydestä. 

Ja todellakin pidän suurtakin osaa ihmisistä itseäni tyhmempinä ja inhottavina. Eivätkö kaikki muka pidä? Vai mitä mieltä sinä olet pedofiileista, lasten ympärileikkaajista, rasisteista, fanaattisista uskovaisista, homofoobikoista, kerrostalokyttääjistä... Jos sun mielestä noi kaikki on sun kanssa älyllisesti samalla tasolla, eikä yhtään inhottavia, niin kertoo aika paljon susta. Ja olen huomaavinani, että ainakaan et pidä minusta, ja teet aikamoisia olettamuksia minusta. Että kuka täällä olettaakaan pahaa muista ihmisistä?

[/quote]

Eiköhän tuossa ole pikemminkin kyse sinun ilmaisukykysi ongelmista kuin kenenkään luetun ymmärtämisen kyvystä...

Edelleen sanot, että VÄLTTÄMÄTTÄ ei ole ok olla väkivaltainen. Siis joskus sinun mielestäsi on. Ja alkuperäisessä kommentissasi sanot aivan selvästi, että et käy käsiksi muiden lapsiin, koska siitä seuraisi sinulle rangaistus. Mitäpä moraalisista estoista, mutta kun se rangaistus...

Sinä sanot, että sinulla on läheisiä ystäviä. Edelleen vankasti epäilen, että tuolla ihmisvihan asteella sellaisia olisi. Mutta tästä en ala kanssasi kinata, en vain usko pätkääkään väitettäsi. Olet erittäin armoton kaikkea erilaisuutta ja heikkoudeksi kokemaasi kohtaan, sellaisella ihmisella ei mielestäni ole hyviä ihmissuhteita - jos niitä olisi, hän olisi armollisempi muita ja myös itseään kohtaan.

Minä en sano, että olet paha ihminen. Pikemminkin säälin sinua, koska tuo epäluulon ja ylenkatseen asteesi pitää sinut loppuelämäsi loitolla kaikesta ihanasta ihmisten välisessä kanssakäymisessä. Et koskaan kykene täysin luottamaan muihin, et myös itseesi.

Minä todellakin pidän enemmistöä ihmisistä hyvää tarkoittavina ja mukavina. Ja katson, että myös niissä pahimmissa ihmisroistoissa on hippunen hyvää. Ja heidän pahuuteensa on syynsä, kukaan tai juurikaan kukaan ei ole paha syntyjään.

Vierailija
134/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 19:42"]

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 19:38"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Koska rakkauslasit päässä.

[/quote]

Tuossa osuit villakoiran ytimeen. Sinäkin katsot lapsia, mutta inholasien lävitse. Mietipä, miksi sinulla sellaiset on. Eikö olisi kaikkien kannalta mukavampaa ja jopa ihmiskunnan säilymisen kannalta kaikin puolin parempaa, että katsoisimme toisiamme hyväksyvästi, "rakkauslasien" lävitse, kuin ajatellen toisistamme aina pahinta mahdollista?

Mieti sitä hetki.

Vierailija
135/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hyvä ampumaan jousipyssyllä?

Vierailija
136/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin inhoan apn kaltaisia itseriittoisia tunnekylmiä ja suvaitsemattomia paskapäitä! Haluatteko kysyä minulta jotain?

Vierailija
137/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 19:48"]

[/quote]

[/quote]

Eiköhän tuossa ole pikemminkin kyse sinun ilmaisukykysi ongelmista kuin kenenkään luetun ymmärtämisen kyvystä...

Edelleen sanot, että VÄLTTÄMÄTTÄ ei ole ok olla väkivaltainen. Siis joskus sinun mielestäsi on. Ja alkuperäisessä kommentissasi sanot aivan selvästi, että et käy käsiksi muiden lapsiin, koska siitä seuraisi sinulle rangaistus. Mitäpä moraalisista estoista, mutta kun se rangaistus...

Sinä sanot, että sinulla on läheisiä ystäviä. Edelleen vankasti epäilen, että tuolla ihmisvihan asteella sellaisia olisi. Mutta tästä en ala kanssasi kinata, en vain usko pätkääkään väitettäsi. Olet erittäin armoton kaikkea erilaisuutta ja heikkoudeksi kokemaasi kohtaan, sellaisella ihmisella ei mielestäni ole hyviä ihmissuhteita - jos niitä olisi, hän olisi armollisempi muita ja myös itseään kohtaan.

Minä en sano, että olet paha ihminen. Pikemminkin säälin sinua, koska tuo epäluulon ja ylenkatseen asteesi pitää sinut loppuelämäsi loitolla kaikesta ihanasta ihmisten välisessä kanssakäymisessä. Et koskaan kykene täysin luottamaan muihin, et myös itseesi.

Minä todellakin pidän enemmistöä ihmisistä hyvää tarkoittavina ja mukavina. Ja katson, että myös niissä pahimmissa ihmisroistoissa on hippunen hyvää. Ja heidän pahuuteensa on syynsä, kukaan tai juurikaan kukaan ei ole paha syntyjään.

[/quote]

:D Sä tosiaan ymmärrät lukemaasi huonosti. Mietipä miltä tuo lause kuulostaisi, jos sen sanan VÄLTTÄMÄTTÄ ottaa pois? "Tunteet on ok, niiden mukaan toimiminen ei." Silloin tarkoittaisin, että ei ole ok toimia tunteidensa mukaan, jos esim rakastaa jotakuta. Lisäämällä sen sanan siihen, tarkoitin, että kaikenlaiset tunteet on ok, mutta pitää osata valita mitä niistä alkaa työstämään ja mitkä muuttaa toiminnaksi.

Kiva että sun mielestä mun täytyy olla ystävätön friikki, jos olen yhdestä asiasta eri mieltä kuin sinä. Olet ahdasmielinen. 

Vierailija
138/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 19:10"]

"Yksinkertaistat ja vääristät, et ole uskottava, mutta todistelullasi vähän pelottava. Mielestäni tarvitset apua. On eri asia vihata kissoja (monesti taustalla jokin trauma) kuin oman lajin jälkeläisiä. Jos eläinmaailmassa vihaa omia jälkeläisiään, on virheellinen yksilö, jonka muut nopeasti hylkäävät. Lajin säilymisen kannalta kun on tärkeää, että niistä jälkeläisistä pidetään huolta. "

Tässä kohtaa oot kyllä väärässä. Eläimet eivät hylkää lauman jäseniä, jotka vaikkapa tappavat tai hylkäävät omat poikasensa. Eläimiä ei kiinnosta muiden yksilöiden lisääntymisasiat. Itse asiassa eläimet varsin laajalti tappavat toistensa poikasia päästäkseen itse parittelemaan poikasten äidin kanssa, saadakseen itselleen paremman reviirin, parantaakseen omien poikastensa mahdollisuuksia selviytyä jne. Lajin selviytymisen kannalta on tärkeää vain, että jokainen pitää omista poikasistaan huolen. 

Terveisin biologi

[/quote]

Anteeksi nyt, mutta ei se nyt ihan noinkaan ole. Toisten poikasten tappaminen pelittää vain useita poikasia saavilla pedoilla, joita ei voi ollakaan liikaa, jotteivät kuolisi nälkään. Tyyppiesimerkkinä leijonat - urosleijonat saattavat tappaa lauman edellisen johtajauroksen poikasia päästäkseen parittelemaan.Saaliseläimillä ja varsinkin lajeilla, joissa naaras saa yleensä vain yhden poikasen, koko lauma/populaatio osallistuu poikasten hoitoon tai ainakin välttää toisten lajitoverien poikasten tappamisen - tästä esimerkkinä kädelliset.

Vierailija
139/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mieti maailmaa ja huomaat ettei yksikään lapsi maailmassa pysty olemaan niin inhottava kuin aikuinen. Huomaat sen jos kykenet ottamaan nuo itsekeskeisyyden lasit pois silmiltäsi ja ajattelemaan asiaa järjellä.

Yksikään lapsi ei raiskaa, tapa, ryöstä kuten aikuinen ihminen. Lapsi tekee asioita väärin kokemattomuuttaan kuin aivokapasiteetti ei ole vielä riittävää asioiden ajatteluun kunnolla. Aikuinen tekee kaiken vain siksi kun haluaa...ap sinä itse olet pahimman luokan öykkäri, itsekeskeinen paskapää ja syytät lapsia tällaisesta.

Vierailija
140/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 19:59"]

Minäkin inhoan apn kaltaisia itseriittoisia tunnekylmiä ja suvaitsemattomia paskapäitä! 

[/quote]

Miten voi samaan aikaan olla tunnekylmä ja tuntea voimakasta vastenmielisyyttä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi