Pienin penis, jota olet "saanut"
Mulla oli yhdellä yhden illan hoidolla varmaan mun keskisormen kokoinen eikä paksumpi kuin ehkä nakki. Mulla on sellainen minikaalimato ja sekin oli isompi, jolla se mies sit mut hoitelikin, totesi itsekon, että hänellä on pieni.
Kommentit (735)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 19:45"]
Järkkyttävää luettavaa tämä ketju näin miesnäkökulmasta. Onneksi omasta haarovälistä löytyy keskiverto 15cm perusmeisseli. Alle kymmensenttisen omistajana hyppäisin varmasti saman tien ikkunasta... Eihän sellainen kelpaisi yhdellekään naiselle.
[/quote]
Voi kuulkaas miehet. Onko tähän ketjuun vastaanneet kaikki Suomen tai maailman naiset? "Yhdellekään en kelpaa, nyyh". Etsisin kyllä noille ikäville kokemuksille syytä jostain muusta kuin yksistään SIITÄ ja SEN koosta. Luonne, huomaavaisuus & kiltteys ovat valtteja. Seksi on kuitenkin aika monelle naiselle pieni osa elämää ja se voi olla hyvää, vaikkei varustus olisi kovin kummoinen. Harva nainenkaan on kovin timmi SIELTÄ. Tosielämä on aika kaukana AV:sta kuitenkin.
Onhan noi pikkuvehkeet ikäviä, mutta niin ovat löysätkin..
Ihailen niitä, jotka osaavat ottaa oikeasti pienen vehkeensä huumorilla, eivätkä masennu tai katkeroidu siitä.
P.S. Toivottavasti heidän kumppaninsakaan eivät katkeroidu!
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 14:02"][quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 22:44"]
Korkeintaan nakin kokoinen (lyhyempikin), 13v sitten palomiehellä Pieksämäellä
[/quote]
Olikohan sama mies 8 vuotta sitten Tampereella ;) Oli lyhyt koko mies...
[/quote]
En tiedä tampereesta... Mutta lyhyt, nauravainen, epävarmakin, ainakin yksi lapsi
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 23:05"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 22:59"]
Mites toimit jos housuista paljastuu 42cm 6cm ympärysmitaltaan oleva kuningas boa? Vastaathan pian!
[/quote]
42 cm pitkä ja 6 cm ympärysmitta on kyllä käsittämättömän pitkä ja ohut kulli. Melkein puolimetrinen nakki, varmaan aika hurja näky! Aika kaukana boasta tosin :D
[/quote]sehän on kuin lyhyt harjan varsi, halkaisia alle 2cm.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 21:16"]
Minun kokemukseni mukaan koolla ei oikeastaan ole väliä. En kyllä ole mihinkään mikromuniin törmännyt, mutta tällä hetkellä tapailen miestä, jolla on arviolta 10 cm penis. Seksi hänen kanssaan on paljon parempaa kuin exäni, jolla oli n. 15-senttinen. Ekalla poikaystävälläni oli 18-senttinen ja seksi nykyisen miehen kanssa on jopa parempaa kuin hänen. Sanoisin, että jos mies muuten kiihottaa ja jos hän osaa käyttää elintään (ja tyydyttää naisen muuten), niin ei ole väliä onko se elin 10, 15 vai 20 cm.
[/quote]Ei sillä ekallakaan ollut 18cm vaikka hän niin sanoi... hyvä jos 14cm, eli keskikokoinen.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 14:02"][quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 22:44"]
[/quote]
[/quote]
En tiedä tampereesta... Mutta lyhyt, nauravainen, epävarmakin, ainakin yksi lapsi
[/quote]
Petti sen lapsen äitiä (sillä pienellä nakkorilla :D). Sen lapsen äiti pelastus-/hoitopuolella, ainakin opiskeli...
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 13:51"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 00:52"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 00:09"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 00:06"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 21:16"]
Minun kokemukseni mukaan koolla ei oikeastaan ole väliä. En kyllä ole mihinkään mikromuniin törmännyt, mutta tällä hetkellä tapailen miestä, jolla on arviolta 10 cm penis. Seksi hänen kanssaan on paljon parempaa kuin exäni, jolla oli n. 15-senttinen. Ekalla poikaystävälläni oli 18-senttinen ja seksi nykyisen miehen kanssa on jopa parempaa kuin hänen. Sanoisin, että jos mies muuten kiihottaa ja jos hän osaa käyttää elintään (ja tyydyttää naisen muuten), niin ei ole väliä onko se elin 10, 15 vai 20 cm.
[/quote]
Ni että koolla ei oo väliä, mutta mittanauha ollut silti aika ahkerassa käytössä. ;)
[/quote]
Ekan poikaystävän kanssa aikoinaan mitattiin, muut on arvioita, jotka olen tehnyt vertaamalla ekaan poikkikseen ja esim. kämmenen leveyteen.
[/quote]
Kypsää touhua sulla.
[/quote]
No, on tässä ketjussa ollut paljon epäkypsempääkin touhua kuin se, että vertaan mielessäni poikaystävieni penisten kokoa. Eiköhän se ole ihan normaalia. Ja se, että 18-vuotiaat, ensimmäisessä seksisuhteessa olevat mittailevat peniksen kokoa yhdessä, on mielestäni myös ihan normaalia. Itseasiassa se oli exäni idea, että mitataan :D
[/quote]
Joo, on ehkä normaalia, että pikkupenikat vertailee, mutta että vielä 18-v. Tsiisös..
Täällä yksi pienimunaisen kanssa jo lapsenkin tehnyt. Häitä pitäisi kohta tanssia ja on alkanut kovasti ahdistaa että mitenhän tässä vielä tulee käymään, tuntuu että osa minusta on kuolemassa kun seksi ei tyydytä. Miehelleni seksi ei yksinkertaisesti ole niin tärkeää kuin minulle. Rakastan miestä kyllä aidosti ja meillä on ihana parisuhde muuten! Aiemmissa suhteissani seksi on aina toiminut ja pitkään potkuroinkin ennenkuin tämän miehen kainaloon asetuin, jotenkin sitä silloin uskoi että riittää minulle sooloseksikin jos ei muuten... Voi kun sillä vaan olisi vähän isompi niin intokin saattaisi olla ihan erilainen :(
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 19:45"]
Järkkyttävää luettavaa tämä ketju näin miesnäkökulmasta. Onneksi omasta haarovälistä löytyy keskiverto 15cm perusmeisseli. Alle kymmensenttisen omistajana hyppäisin varmasti saman tien ikkunasta... Eihän sellainen kelpaisi yhdellekään naiselle.
[/quote]Eihän keskikokoinenkaan kelpaa kenellekkään, joten rattoisaa hyppyä.
2cm leveä ja 8cm pitkä, seisokissa. Oli kondomin kanssa hieman vaikeaa. Kävi oikeasti sääliksi kyseistä kundia.. Oli muuten tosi kivannäköinen ja supliikki.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 22:12"]
2cm leveä ja 8cm pitkä, seisokissa. Oli kondomin kanssa hieman vaikeaa. Kävi oikeasti sääliksi kyseistä kundia.. Oli muuten tosi kivannäköinen ja supliikki.
[/quote]
Anteeks 8cm oli liioittelua kun mitan kaivoin, varmaan 5-6cm.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 11:52"]
Joo, on ehkä normaalia, että pikkupenikat vertailee, mutta että vielä 18-v. Tsiisös..
[/quote]Lapsuus ei pääty teini-ikään......................
Eihän sillä ole väliä että minkä kokoinen se on, vaan sillä on merkitystä että pääsee panemaan.
t.mies
Mulla on kyllä käynyt tuuri. Olen varmaan 20 miehen kanssa ollut sängyssä tavalla tai toisella ja yhdellä on ollu todella iso, kuudella iso ja yhdellä tosi pieni. Lopuilla ollut ns. normimuna :D Eli tämän empiirisen tutkimuksen perusteella väittäisin, että 5% miehistä on pienimunaisia.
*120 tarkentaa että miehellä siis semmonen kymmensenttinen, ehkä vähän päällekin. Joka tapauksessa ongelmallisen pieni vaikka itse aikas piukka olenkin.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 22:44"]
[/quote]