Pienin penis, jota olet "saanut"
Mulla oli yhdellä yhden illan hoidolla varmaan mun keskisormen kokoinen eikä paksumpi kuin ehkä nakki. Mulla on sellainen minikaalimato ja sekin oli isompi, jolla se mies sit mut hoitelikin, totesi itsekon, että hänellä on pieni.
Kommentit (735)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 20:46"]
Tapasin muutama vuosi sitten erään miehen suomi24:n treffeistä ja alettiin tapailemaan. Mies oli isokokoinen, oikein sellainen vaalea viikingi. Hänellä oli hieno urheiluauto, kaikenlaisia pelejä ja vehkeitä, uudehko omakotitalo, oma yritys ym. Ajattelin, että tässähän se loppuelämäni mies on ja hieman ihmettelin, miten hän oli sinkkuna onnistunut olemaan monta vuotta, kun oli muuten ihan puhelias ja leppoisa. Noh, kaksi kuukautta treffattiin ja ihmettelin, miksi hän ei yritä mitään. Aina sellaista halailua ja pussaamista, kun yritin vähänkin jotain, niin heti meni lukkoon. Lopulta sitten koitti se hetki, kun mentiin sänkyyn.. Mies oli laittanut musiikkia soimaan, kynttilöitä ja kaikki oli oikein romanttista. Miehellä oli valehtelematta sellainen ihan pieni nysä, siis oikeasti sellainen pieni peukalon (naisen) kokoinen. Eihän se seksi sitten missään vaiheessa toiminut, kun mies häpesi niin paljon, siihen ei saanut koskea ja hän halusi vaan tietyssä asennossa (joka ei tosiaan tuntunut missään). Yritin ehdottaa muita asentoja, mutta mies loukkaantui ja se meni sitten siihen, kun hän antoi minulle(!) ohjeita sängyssä, "ole ihan paikallasi", "älä liiku" ja oli kyllä todella vaivaantunut olo maatta, kuin lahna sängyssä. Kuukauden päivät tätä touhua katsoin, kun kuvittelin seksin muuttuvan paremmaksi, mutta eihän vanha koira enää uusia temppuja opi.
[/quote]
Hyvä esimerkki siitä, että kun kaikki vaikuttaa olevan paremmin kuin voisi toivoakaan, niin voi olla varma, ettei niin todellakaan ole. Ihme että kuukauden viitsit tuota. Mies vaikutti aika oudolta kun noin meni tolaltaan ehdotuksistasi.
Kylläpä kohotti itsetuntoa! Kiitos! Taidampa lähteä perjantaina herättämään hilpeyttä, lukekaa sitten täältä mitä muija kirjoittaa.
Kerran ajauduin erään hyvän tutun miehen kanssa harrastamaan seksiä, kummatkin oli humalassa ja tilanne oli kaikin puolin sekava. En nähnyt miehen vehkeitä sillon, takaapäin oltiin ja ei oikein tuntunut miltään... Vähän niinkuin ois sormellat tökkinyt kevyesti. No, laitoin vain humalan piikkiin kaikki enkä sitten myöhemmin miettinyt kummemmin.
Satuttiin sitten jonkin ajan kuluttua törmäämään toisiimme, ja pyysin miehen kahville luokseni, ja yksi asia johti toiseen. Kyllä kun sitten siinä itse aivan hurmoksessa kurotti kädellä sinne housujen sisälle niin palaset loksahti kohdalleen.... Semmoinen etusormi! Oli tosi kiusallista kun mies tuntui kyllä nauttivan äänistä päätellen kovastikin (joutui oikein hillitsemään kun kerrostalossa asun) ja itellä ei kyllä tuntunut missään. Yritäpä siinä sitten esittää että 'no tuntupahan hyvältä!' Awkward.
Kerran tapailin erästä miestä jonka kanssa en heti hypännyt sänkyyn. Puheitten perusteella aikamoinen naistenmies ja ihan ok ulkonäkö. Seksistä puhuttiin useaan kertaan ja mies kehaisi että on "hyvinvarusteltu". Kun seksin aika oli niin suureksi hämmästykseksi housuista paljasti ohkanen ja pieni pippeli, sormen mittainen maksimissaan.. Eikä se siis missään tuntunut. Säälitti kun mies oikeasti kuvitteli olevansa iso ja esitteli ylpeänä :D juttu loppui lyhyeen..
Miten se koko voikin vaihdella niin äärimmäisyydestä toiseen? Suurin osahan kuitenkin menee siihen keskikastiin toki, mutta ne ääripäät.
Pahin oli yksi sellainen hauska veikko joka oli mainio seuramies aina isossa porukassa. Oli ystävättäreni serkku ja kun oli isompia juhlia niin mies oli tunnelmaa kohottamassa. Ihan ok kasvoista mutta aivan uskomaton röllykkävatsa. Painoi varmaan jotain 130-150 kiloa, siis TODELLA pulskassa kunnossa. Kuitenkin sellainen supliikkimies että ajattelin että miksikäs ei kun oltiin molemmat sinkkuina ja mies heitteli koko ajan pikkutuhmaa flirttiä minulle. Kun päästiin kahdestaan tutustumaan toistemme kehoihin niin oli kyllä aikamoinen ilmestys! Käytännössä pelkkä terska. Terska oli kyllä ihan kunnon kokoinen mutta missä helvetissä se varsi oli??? Mies sanoi vain tyynesti, että "kaivele vain kuvetta, kyllä se sieltä löytyy". Oli nimittäin oman nyrkkini verran sellaista irtoihraa häpykummun päällä joka peitti peniksen varren kokonaan piiloon! Saihan toki läskiä siirtelemällä sitä varttakin hieman esille mutta paneminen oli käytännössä reilulla terskalla jyystöä. Kaverilla oli kyllä pokkaa kun yritti päästä sisääni (ei onnistunut tietenkään) niin totesi vain että "saitko jo orgasmin?". Purskahdettiin nauramaan ja hoideltiin toisillemme orkut oraalisesti. Kerrankin sain olla syväkurkkuna kun koko penis upposi suuhun. Eipä pelkän terskan imuttaminen niin vaikeaa ollut! Tosi hauska seuramies mutta ei meistä ikinä tullut paria. Mies on edelleen sinkku ja itse olen tyytyväisenä kihloissa. Nykyiselläni on varttakin riittävästi mutta en ole ikinä saanut emätinorgasmia kenenkään kanssa.
T. "Ei enää isoja kaljamahoja"
Sellainen, joka mahtui kokonaisuudessaan nyrkkini sisään, eikä tehnyt edes tiukkaa.. Katsopa nyrkkiinpuristettua kättäsi. Aivan.-.- Tapahtui laivalla joskus vuosia sitten, pääsin onnekseni livahtamaan tilanteesta kun feikkasin juoneeni liikaa ja kipitin vessaan. Varsinainen Frutti di Mare.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 19:45"]Järkkyttävää luettavaa tämä ketju näin miesnäkökulmasta. Onneksi omasta haarovälistä löytyy keskiverto 15cm perusmeisseli. Alle kymmensenttisen omistajana hyppäisin varmasti saman tien ikkunasta... Eihän sellainen kelpaisi yhdellekään naiselle.
[/quote]
Voi voi pikkuista
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 22:36"]
joku 2-3cm..eikä ole edes vitsi. Mies oli pitkä, komea, lihaksikas ja oli kyllä pettymys. Oltiin pitkään salilla katseltu toisiamme ja kun erosin ex-poikaystävästä päädyin tämän "komistuksen" kanssa "sänkyyn", joskaan se kikkeli tai natsa ei yltänyt edes sisälle. En ole eläissäni kokenut seksin saralla mitään yhtä vaivaannuttavaa tilannetta, huh.
[/quote]
Mulla vähän samantapainen kokemus. Olimme yhden miehen kanssa tapailleet jonkin aikaa ja oltiin ensimmäistä kertaa sängyssä ja ryhtymässä tositoimiin, mutta miehellä kesti ja kesti. Ajattelin pistää hommaan vähän vauhtia ja aloin haroa kädelläni kohti miehen jalkoväliä, mutta haroin pelkkää ilmaa. Miehellä ei seisonut, ja heppi oli pelkkä pikku nappula, varmaan joku parisenttinen. Mies meni ihan noloksi ja hempeiden keskustelujen jälkeen päästiin sitten asiaankin. No, seisokissa oli vähän isompi kuitenkin.
Aloimme sitten myös seurustella, joten ei tuo koko minulle ainakaan este ollut.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 20:32"][quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 19:45"]
Järkkyttävää luettavaa tämä ketju näin miesnäkökulmasta. Onneksi omasta haarovälistä löytyy keskiverto 15cm perusmeisseli. Alle kymmensenttisen omistajana hyppäisin varmasti saman tien ikkunasta... Eihän sellainen kelpaisi yhdellekään naiselle.
[/quote]
Toisaaalta saattaisi kelvata jollekin miehelle..
[/quote]
Niin, pane ukkoa :D
Mun ex:llä oli yli 22 senttinen. Kun tapasin nykyisen, olin, että mitä ihmettä, kun ei tunnu missään. No, se on semmonen keskiverto 15-senttinen.
Pienin, mihin törmännyt, oli komealla rokkimiehellä, joka oli meidän pikkukaupungin hottis. Oli noin 10 cm.
Sellainen peukun kokoinen. Yhden suomalaisen kirjailijan veli. Tiedän, että harrastanut paljon yhden yön suhteita, joten moni muukin on varmasti saanut tätä kokeilla.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 23:09"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 23:08"]Yhdellä yhden illan hoidolla (elämäni ensimmäisellä ja viimeisellä sellaisella) oli tollanen peukalon kokoinen. Olin aika hämmentynyt en ollut tajunnut, että aikuisella miehellä voi olla tuollainen "prinssinakki"! Kundi itse oli ilmeisen sinut asian kanssa. Ei muuten tuntunut miltään...
[/quote]
Jos nakki ei ollut latauksessa?
[/quote]
Toivottavasti ei sentään sinapissa...
Minun kokemukseni mukaan koolla ei oikeastaan ole väliä. En kyllä ole mihinkään mikromuniin törmännyt, mutta tällä hetkellä tapailen miestä, jolla on arviolta 10 cm penis. Seksi hänen kanssaan on paljon parempaa kuin exäni, jolla oli n. 15-senttinen. Ekalla poikaystävälläni oli 18-senttinen ja seksi nykyisen miehen kanssa on jopa parempaa kuin hänen. Sanoisin, että jos mies muuten kiihottaa ja jos hän osaa käyttää elintään (ja tyydyttää naisen muuten), niin ei ole väliä onko se elin 10, 15 vai 20 cm.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 21:16"]
Minun kokemukseni mukaan koolla ei oikeastaan ole väliä. En kyllä ole mihinkään mikromuniin törmännyt, mutta tällä hetkellä tapailen miestä, jolla on arviolta 10 cm penis. Seksi hänen kanssaan on paljon parempaa kuin exäni, jolla oli n. 15-senttinen. Ekalla poikaystävälläni oli 18-senttinen ja seksi nykyisen miehen kanssa on jopa parempaa kuin hänen. Sanoisin, että jos mies muuten kiihottaa ja jos hän osaa käyttää elintään (ja tyydyttää naisen muuten), niin ei ole väliä onko se elin 10, 15 vai 20 cm.
[/quote]
Ni että koolla ei oo väliä, mutta mittanauha ollut silti aika ahkerassa käytössä. ;)
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 00:06"]
[/quote]
Ni että koolla ei oo väliä, mutta mittanauha ollut silti aika ahkerassa käytössä. ;)
[/quote]
Ekan poikaystävän kanssa aikoinaan mitattiin, muut on arvioita, jotka olen tehnyt vertaamalla ekaan poikkikseen ja esim. kämmenen leveyteen.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 00:09"]
[/quote]
[/quote]
Ekan poikaystävän kanssa aikoinaan mitattiin, muut on arvioita, jotka olen tehnyt vertaamalla ekaan poikkikseen ja esim. kämmenen leveyteen.
[/quote]
Kypsää touhua sulla.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 00:52"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 00:09"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kypsää touhua sulla.
[/quote]
No, on tässä ketjussa ollut paljon epäkypsempääkin touhua kuin se, että vertaan mielessäni poikaystävieni penisten kokoa. Eiköhän se ole ihan normaalia. Ja se, että 18-vuotiaat, ensimmäisessä seksisuhteessa olevat mittailevat peniksen kokoa yhdessä, on mielestäni myös ihan normaalia. Itseasiassa se oli exäni idea, että mitataan :D
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 22:36"]
joku 2-3cm..eikä ole edes vitsi. Mies oli pitkä, komea, lihaksikas ja oli kyllä pettymys. Oltiin pitkään salilla katseltu toisiamme ja kun erosin ex-poikaystävästä päädyin tämän "komistuksen" kanssa "sänkyyn", joskaan se kikkeli tai natsa ei yltänyt edes sisälle. En ole eläissäni kokenut seksin saralla mitään yhtä vaivaannuttavaa tilannetta, huh.
[/quote]
Tampere. Saman kokenut.