Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko työkaveri (mies) kiinnostunut vai vain ystävällinen?

Vierailija
21.10.2020 |

Kysymys otsikossa. Mistä tunnistaa miehen kiinnostuksen/ihastuksen töissä?

Kommentit (307)

Vierailija
121/307 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä töissä naisia ja miehiä 50/50 ja kaikki äijät piirittää samaa naista. Itsekin kiinnostunut juuri siitä samasta ja ärsyttää

Saisipa tuon jotenkin kytkettyä pois. En haluaisi olla samanlainen kuolaaja kuin ne muutkin ja se ärsyttää ettei mulla olisi kuitenkaan mitään mahkuja. Plus ne mustistelut kun muut ukot kuolaa. "Mene sitten sen kanssa" aina mielessään katkerasti ölähtää.

Vierailija
122/307 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tehdä aloite työkaverin suhteen ettei tule syytettä jostain häirinnästä? T. Mies

Sinun täytyy olla varma, että tunteillesi on vastakaikua ja edetä rauhallisesti.

Häirintäsyytteeseen pääset, jos koskettelet kollegoitasi intiimialueille ja pommitat seksuaalissävytteisillä viesteillä. Etenkin, jos et usko sanaa ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/307 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kun muuttuu tämän seurassa ihan hölmöksi ja hitaaksi. Tekee tyhmiä virheitä ja ei pysty keskittymään, olemaan rento. Perhosia vatsassa ja hermostuttaa. Tai kun töissä on ajatuksissaan ja yhtäkkiä huomaa katsovansa ihastustaan ja sitten tulee se primitiivinen, ujo säikähdys ja katseen siirto äkkiä muualle. Joka kerta yhtä noloa muuten.

Ujo ihminen, ollut huomaamaton lapsi lapsuudessa. Itse punastelen kaikista asioista ja se varmaan on muille yksi kiinnostumisen merkki, vaikka ensireaktiona oikeasti vaan syyllistyn helposti kaikesta ennen kuin saan ajatukset kasaan.

No jopas. Erään varatun naisen olen muutamia kertoja saanut kiinni tuijottamasta etäältä, ikäänkuin säikähtää ja kääntää katseensa äkkiä muualle.

Ou nou, olinkohan se minä... en kylläkään ole varattu.

Vierailija
124/307 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä töissä naisia ja miehiä 50/50 ja kaikki äijät piirittää samaa naista. Itsekin kiinnostunut juuri siitä samasta ja ärsyttää

Saisipa tuon jotenkin kytkettyä pois. En haluaisi olla samanlainen kuolaaja kuin ne muutkin ja se ärsyttää ettei mulla olisi kuitenkaan mitään mahkuja. Plus ne mustistelut kun muut ukot kuolaa. "Mene sitten sen kanssa" aina mielessään katkerasti ölähtää.

Mistä tiedät että just sulla ei oo mahkuja?

Vierailija
125/307 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut pitkään samassa työpaikassa ja kyllä sen huomaa, jos aiemmin sinuun kaverillisesti suhtautunut mies alkaa osoittamaan ihastuksen merkkejä.

Suhteeseen päädyttiin ihan luontevasti pitkien alkutunnustelujen jälkeen.

Minkälaisia nämä alkutunnustelut olivat?

Minuakin kiinnostaisi tämä. Ap

Miehen silmät alkoivat loistamaan aina minut nähdessäni ja hän alkoi hakeutumaan seuraani jatkuvasti muissakin kuin työasioissa. Töistä lähtiessään hän saattoi pysähtyä huoneeni ovelle juttelemaan pitkiksi ajoiksi.

Kun hän pyysi minua mukaan yhteisen harrastuksemme tapahtumaan, häneltä sekosivat sanat ja hän putosi pöydänkulmalta, jolla hän istui.

Työpaikan iltatilaisuudessa teimme vuorotellen siirtoja aina vain lähempään tuttavuuteen ja siitä se suhde sitten käynnistyi.

Kauanko tää prosessi kesti?

Ensimmäisistä ihastuksen merkeistä suhteen alkuun meni noin vuosi. Olimme tunteneet yli 20 vuotta ja sen ajan tehneet päivittäin töitä yhdessä, joten emme kiirehtineet.

Jestas tolla tahdilla voi käydä aika pitkäks

Jotkut tykkää hitaasta jännitteen kasvattamisesta :)

Vierailija
126/307 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tehdä aloite työkaverin suhteen ettei tule syytettä jostain häirinnästä? T. Mies

Sinun täytyy olla varma, että tunteillesi on vastakaikua ja edetä rauhallisesti.

Häirintäsyytteeseen pääset, jos koskettelet kollegoitasi intiimialueille ja pommitat seksuaalissävytteisillä viesteillä. Etenkin, jos et usko sanaa ei.

No mistä voin olla varma? Tääkin ketju todistaa kuinka hemmetin vaikeeta on arvioida onko toinen kiinnostunut vai ei ainakin töissä

Vierailija
127/307 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee samaan aikaan kahville/syömään, että näkee sinut.

Menee ihan "puihin" jos hänen pitäisi sanoa sinulle esim. joku työasia.

Tuijottaa sinua sinun huomaamatta.

Vain humalassa uskaltaa lähestyä sinua esim. somen kautta.

Vierailija
128/307 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuijottaa sinua sinun huomaamatta."

Täähän se onkin se kaikista selvin merkki, miksen sitä heti tajunnut :D

Vierailija
129/307 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että just sulla ei oo mahkuja?

Koska hän saisi halutessaan kenet tahansa muunkin.

Vierailija
130/307 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen nainen tämä? Onko hän kiinnostunut suhteeseen jonkun kanssa, miltä näyttää?

Vierailija
131/307 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistä voin olla varma? Tääkin ketju todistaa kuinka hemmetin vaikeeta on arvioida onko toinen kiinnostunut vai ei ainakin töissä

Ihastuksen tunnistaminen on todellisuudessa vaikeaa vain harvoille. Heillä on yleensä neurokirjon häiriöitä.

Vierailija
132/307 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastuksen tunnistaminen on todellisuudessa vaikeaa vain harvoille. Heillä on yleensä neurokirjon häiriöitä.

No ei todellakaan ole. Varsinkin työpaikoilla tilanne on niin vaikea, koska ihastusta pyritään monesti todella tarkkaan salailemaan.

Vierailija
133/307 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minulla menee yli hilseen yhden työkaverinaisen käytös. Yhtenä päivänä ollaan hyvää kaveria ja toisena taas ollaan kun ei huomaisikaan ja kauheasti kyllä viihdytään muiden miestyökavereiden seurassa. Yrittääkö tehdä minua mustasukkaiseksi, vai mitä ihmettä.

Muiden kanssa on helpompi jutella, kun ei ole tunteet pelissä.

Juuri näin. Mulla on paljon tosi mukavia miespuolisia työkavereita, joiden kanssa on kiva naureskella kahvi- ja ruokatauolla. Heistä en ole kuitenkaan millään tavoin romanttisessa mielessä kiinnostunut. Mutta...sitten on se yksi mies eri osastolta, joka saa mut hämmentymään niin pahasti, etten tiedä miten päin olisin kun joskus törmätään. Yleensä yritän suorastaan vältellä häntä, koska en usko hänen kuitenkaan tuntevan samoin minua kohtaan, ja muutenkin työpaikkaromansseista on aina omat vaaransa.

No lentäisikö tuo "kuormasta ei syödä"-sääntösi ikkunasta jos tämä mies antaisi jonkun selvän merkin josta ei voi erehtyä, ellei peräti sano suoraan? Vai menisikö vain hankalammaksi.

Vierailija
134/307 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen nainen tämä? Onko hän kiinnostunut suhteeseen jonkun kanssa, miltä näyttää?

Ehkä 25v Hoikka pitkä vaalea tukka. En tiedä mikä sitä kiinnostaa

Vierailija
135/307 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä 25v Hoikka pitkä vaalea tukka. En tiedä mikä sitä kiinnostaa

Jännä tosiaan, että nää parikybäset hoikat tsirbulat on aina siellä kiinnostuksen kärjessä, mystillistä....

Vierailija
136/307 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minulla menee yli hilseen yhden työkaverinaisen käytös. Yhtenä päivänä ollaan hyvää kaveria ja toisena taas ollaan kun ei huomaisikaan ja kauheasti kyllä viihdytään muiden miestyökavereiden seurassa. Yrittääkö tehdä minua mustasukkaiseksi, vai mitä ihmettä.

Juuri näin. Mulla on paljon tosi mukavia miespuolisia työkavereita, joiden kanssa on kiva naureskella kahvi- ja ruokatauolla. Heistä en ole kuitenkaan millään tavoin romanttisessa mielessä kiinnostunut. Mutta...sitten on se yksi mies eri osastolta, joka saa mut hämmentymään niin pahasti, etten tiedä miten päin olisin kun joskus törmätään. Yleensä yritän suorastaan vältellä häntä, koska en usko hänen kuitenkaan tuntevan samoin minua kohtaan, ja muutenkin työpaikkaromansseista on aina omat vaaransa.

No lentäisikö tuo "kuormasta ei syödä"-sääntösi ikkunasta jos tämä mies antaisi jonkun selvän merkin josta ei voi erehtyä, ellei peräti sano suoraan? Vai menisikö vain hankalammaksi.

Minulla lentäisi. En ole tuo sama mutta sama tilanne.

Vierailija
137/307 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla lentäisi. En ole tuo sama mutta sama tilanne.

Sama

Vierailija
138/307 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin että työkaveri on saletisti kiinnostunut ja sitten eräs viikonloppu lähestyin viestitse. Vastaukset viipyilivät ja olivat lyhyenpuoleisia, ei vaikuttanut yhtään kiinnostuneelta. Töissä sitten alkoi välttely ja olo kävi todella epämiellyttäväksi. Että joskus se voi käydä näinkin ja ymmärrän sinällään, miksi se on niin hankalaa paljastaa tunteensa. Olen luultavasti paljon varovaisempi seuraavalla kerralla jos samanlainen tilanne vielä tulee eteen ja ajattelen vain kuvittelevani kaiken.

Vierailija
139/307 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut silmäpeliä työkaverin kanssa jo pidemmän aikaa ja tilanteet joissa on muitakin paikalla on vaikeita koska pitää yrittää olla normaalisti ettei muut huomaa mitään. Haaveilen siitä että työkaveri ottaisi ratkaisevan askeleen eteenpäin ja työntäisi mut vaan seinää vasten takahuoneessa kun muut on poissa.

Vierailija
140/307 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut silmäpeliä työkaverin kanssa jo pidemmän aikaa ja tilanteet joissa on muitakin paikalla on vaikeita koska pitää yrittää olla normaalisti ettei muut huomaa mitään. Haaveilen siitä että työkaveri ottaisi ratkaisevan askeleen eteenpäin ja työntäisi mut vaan seinää vasten takahuoneessa kun muut on poissa.

Minullakin on tuollainen selkä seinää vasten, kuumaa, fantasia.

T. Nainen