Onko työkaveri (mies) kiinnostunut vai vain ystävällinen?
Kysymys otsikossa. Mistä tunnistaa miehen kiinnostuksen/ihastuksen töissä?
Kommentit (307)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut silmäpeliä työkaverin kanssa jo pidemmän aikaa ja tilanteet joissa on muitakin paikalla on vaikeita koska pitää yrittää olla normaalisti ettei muut huomaa mitään. Haaveilen siitä että työkaveri ottaisi ratkaisevan askeleen eteenpäin ja työntäisi mut vaan seinää vasten takahuoneessa kun muut on poissa.
Minullakin on tuollainen selkä seinää vasten, kuumaa, fantasia.
T. Nainen
Joo, mies varmaan valmis ottamaan riskin että tulkitsee kaiken väärin ja sitten nainen kirkuu "RA ISKAAJA" ja pian poliisit tulee raahaamaan maijan perälle.
Eihän sitä heti voi tuollaiseen edetä...
Jatkan sitten odottelua ja haaveilua. Toivottavasti joskus
Heteromiehenä toisinaan kadehdin naisia. Tarvitse muuta kuin haaveilla ja monesti asiat varmasti tapahtuukin elokuvamaisesti kuin itsestään.
Tee asialle jotain. Ei mikään itsellään tapahdu
Niin mitä pitäisi tehdä, sukupuolenvaihdos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on varattu, mutta selkeästi jotain meidän välillä on. En vain voi rikkoa aloitteellisesti kenenkään parisuhdetta. Joten olen vain lähellä, yritän olla viileä jottei tunteeni paljastu. Vaan varmasti loistaa kilometrien päähän tämä ihastus. Siksi pidän silmät usein muualla enkä ole huomaavinani katseitasi, välillä taas kutkuttaa katsoa silmiin, käyttäydyn hermostuneesti. Välillä uskallan hymyillä, välillä täytyy himmata. Kun tulet tarkoituksella lähelle, en enää lähde pois. Olisiko tässä merkkiä että jos ja kun olet joskus vapaa, niin minua voi lähestyä? Itse en voi aloitetta tehdä. ♡
Ehkä sun ois kuitenkin helpompi tehdä se aloite kun sen varatun? Ei sun silti tarvitse kenenkään suhdetta rikkoa. Mies sen sen jälkeen rikkoo jos itse haluaa. Ja jos haluaa niin se olisi rikkoutunut joskus myöhemminkin joka tapauksessa.
Toisen pettäjäosapuolen selitykset osa 37474
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se tarkoittaa jos mies välillä tuijottaa avoimesti takapuoltani? Niin että huomaan... ei kuitenkaan koskettele minua🤔🤔
Onko sulla silmät takaraivossa vai? Pitäisikö sen käydä sun perseeseen kiinni?
Siis esim. käännyn ja hän katsoo takapuoltani tai olen sivuttain hänen edessä ja katse käväisee siinä.
Tarkoitin sitä kun yleensä miehet koskevat edes käsivarteen tms., tämä tuntuu välttelevän kosketusta. Katse kuitenkin kertoo jotain muuta....😩
Kai sitä nyt katsoa saa muttei koskea. Törkeää olisi olla naisia heti hiplaamassa.
Saisi hiplata jo tässä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on varattu, mutta selkeästi jotain meidän välillä on. En vain voi rikkoa aloitteellisesti kenenkään parisuhdetta. Joten olen vain lähellä, yritän olla viileä jottei tunteeni paljastu. Vaan varmasti loistaa kilometrien päähän tämä ihastus. Siksi pidän silmät usein muualla enkä ole huomaavinani katseitasi, välillä taas kutkuttaa katsoa silmiin, käyttäydyn hermostuneesti. Välillä uskallan hymyillä, välillä täytyy himmata. Kun tulet tarkoituksella lähelle, en enää lähde pois. Olisiko tässä merkkiä että jos ja kun olet joskus vapaa, niin minua voi lähestyä? Itse en voi aloitetta tehdä. ♡
Ehkä sun ois kuitenkin helpompi tehdä se aloite kun sen varatun? Ei sun silti tarvitse kenenkään suhdetta rikkoa. Mies sen sen jälkeen rikkoo jos itse haluaa. Ja jos haluaa niin se olisi rikkoutunut joskus myöhemminkin joka tapauksessa.
Kyllä syyllinen on aina se joka pettää. Ei se kolmas pyörä, jos se on itse sinkku. Itseänikin on petetty enkä ollut vihainen kolmannelle pyörälle vaan pettäjälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se tarkoittaa jos mies välillä tuijottaa avoimesti takapuoltani? Niin että huomaan... ei kuitenkaan koskettele minua🤔🤔
Siis esim. käännyn ja hän katsoo takapuoltani tai olen sivuttain hänen edessä ja katse käväisee siinä.
Tarkoitin sitä kun yleensä miehet koskevat edes käsivarteen tms., tämä tuntuu välttelevän kosketusta. Katse kuitenkin kertoo jotain muuta....😩
Kai sitä nyt katsoa saa muttei koskea. Törkeää olisi olla naisia heti hiplaamassa.
Saisi hiplata jo tässä vaiheessa.
Sama!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittää siis että mies katsoo persettäsi ja olet ihan vietävissä :D
On hän muutenkin ollut ystävällinen, avulias ja huomaavainen. Minkäs sille voi jos muutenkin kiinnostava ihminen alkaa noin tekemään.
Ihmetyttää vaan tuo ristiriita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä syyllinen on aina se joka pettää. Ei se kolmas pyörä, jos se on itse sinkku. Itseänikin on petetty enkä ollut vihainen kolmannelle pyörälle vaan pettäjälle.
Naisten solidaarisuus keskenään on jotain aivan hämmentävää. Ei se mitään, vaikka veit mieheni, sika se oli muutenkin!
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aikamme suurimpia mysteereitä!
Tähän ei varmasti kukaan osaa sanoa mitään varmaa!!??
Hmmm.... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän ei varmasti kukaan osaa sanoa mitään varmaa!!??
On se, tuottaa päänvaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Hmmm.... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän ei varmasti kukaan osaa sanoa mitään varmaa!!??On se, tuottaa päänvaivaa.
Sul on varmaan hyvä peba. Ei kai se mikään ihme ole, jos mies tuijottaa. Käsiksi käyminen noin vain sen sijaan olisi hiukan arvelluttavaa.
Olisipa jo maanantai, kummasti työmotivaatio kasvanut kun on töissä mitä odottaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut silmäpeliä työkaverin kanssa jo pidemmän aikaa ja tilanteet joissa on muitakin paikalla on vaikeita koska pitää yrittää olla normaalisti ettei muut huomaa mitään. Haaveilen siitä että työkaveri ottaisi ratkaisevan askeleen eteenpäin ja työntäisi mut vaan seinää vasten takahuoneessa kun muut on poissa.
T. Nainen
Joo, mies varmaan valmis ottamaan riskin että tulkitsee kaiken väärin ja sitten nainen kirkuu "RA ISKAAJA" ja pian poliisit tulee raahaamaan maijan perälle.
Laita vaikka viestiä.
Laittaspa se mies viestiä
Tai edes sen koira. Tai kissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen
Laita vaikka viestiä.
Laittaspa se mies viestiä
Tai edes sen koira. Tai kissa.
:DD
Vierailija kirjoitti:
Ompas vihamielistä kommentointia osalla. En ole ahdistellut ketään tai edes hakeutunut oma-aloitteisesti seuraan, eikä ollut suunnitelmissakaan muuttaa käytöstäni mihinkään suuntaan. Kiinnosti vain tietää, miksi yksi työkaveri käyttäytyy kuten käyttäytyy. Kommenttien perusteella on siis vain ystävällinen, asia siis selvisi. Ap
Miten käyttäytyy muiden naisten seurassa? Jos on vain sinulle ystävällinen, hymyilee ja hakeutuu seuraan niin VOI olla kiinnostunut. Voi olla tosin vain sinulle ystävällinen, muistakin syistä eli pitää sinua jotenkin muuten kivana ihmisenä tms
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ompas vihamielistä kommentointia osalla. En ole ahdistellut ketään tai edes hakeutunut oma-aloitteisesti seuraan, eikä ollut suunnitelmissakaan muuttaa käytöstäni mihinkään suuntaan. Kiinnosti vain tietää, miksi yksi työkaveri käyttäytyy kuten käyttäytyy. Kommenttien perusteella on siis vain ystävällinen, asia siis selvisi. Ap
Miten käyttäytyy muiden naisten seurassa? Jos on vain sinulle ystävällinen, hymyilee ja hakeutuu seuraan niin VOI olla kiinnostunut. Voi olla tosin vain sinulle ystävällinen, muistakin syistä eli pitää sinua jotenkin muuten kivana ihmisenä tms
En tiedä, sillä en ole hirveästi nähnyt häntä muiden naisten seurassa. Olisikin paljon helpompi arvioida, jos olisi vertailukohde. Ap
Kokemukseni mukaan vain ne pelimiehet ovat rohkeita nsisten kanssa. Muut ujostelevat erinäisista syistä, usein ihastustaan.
Naisen mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Se kun muuttuu tämän seurassa ihan hölmöksi ja hitaaksi. Tekee tyhmiä virheitä ja ei pysty keskittymään, olemaan rento. Perhosia vatsassa ja hermostuttaa. Tai kun töissä on ajatuksissaan ja yhtäkkiä huomaa katsovansa ihastustaan ja sitten tulee se primitiivinen, ujo säikähdys ja katseen siirto äkkiä muualle. Joka kerta yhtä noloa muuten.
se luulee, että sinä olet oireeton koronanlevittäjä ja hermoilee sen vuoksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa kommenteista jakautuu kahteen eri ääripäähän. Ap
Johtuu siitä että muut arvuuttelevat asiaa YHTÄ PALJON kuin sinäkin.
Mistä v*sta kukaan täällä provoilevista voi tietää random ihmisen ajatuksia. Ja muiden kokemukset ei auta sen enempää arvuuttelussa, kun edelleenkin on yksittäistapaus.
Ainoastaan se on varma että sinä olet ihastunut. Jotkut naiset tulkitsevat kohteensa normaalia käytöstä ihastuslasien läpi, jolloin teki mies mitä tahansa normaalia kuten tulostaa asiakirjan käytävätulostimelle tai käy kahvihuoneessa/vessassa niin sehän tarkoittaa että on ihan "hulluna sinuun" jos satut juuri silloin olemaan 50m säteellä.
Olipas tiukkaa tekstiä. Ei sitä tietysti kukaan täällä voikaan tietää, mutta spekulointi on silti mielenkiintoista ja erilaisten esimerkkien ja kokemusten kuuleminen. On todella hyvin mahdollista tosiaan, että työkaverini on vain ystävällinen, ja siksi en aio itse missään tapauksessa tehdä mitään asialle, vaan käyttäytyä täysin normaalisti. Ap
Jos tuntuu, että teistä voisi tulla oikeasti hyvä pari ja katuisit lopun elämääsi ettet selvitä asiaa miehen kanssa niin ota ohjat käsiisi ja lähesty vaikka tekstiviestillä. Jos fiksu mies ja ei olisikaan kiinnostunut niin osaa varmasti hoitaa tapauksen fiksusti päätökseen ja asiat jatkuvat töissä, kuten ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa kommenteista jakautuu kahteen eri ääripäähän. Ap
Johtuu siitä että muut arvuuttelevat asiaa YHTÄ PALJON kuin sinäkin.
Mistä v*sta kukaan täällä provoilevista voi tietää random ihmisen ajatuksia. Ja muiden kokemukset ei auta sen enempää arvuuttelussa, kun edelleenkin on yksittäistapaus.
Ainoastaan se on varma että sinä olet ihastunut. Jotkut naiset tulkitsevat kohteensa normaalia käytöstä ihastuslasien läpi, jolloin teki mies mitä tahansa normaalia kuten tulostaa asiakirjan käytävätulostimelle tai käy kahvihuoneessa/vessassa niin sehän tarkoittaa että on ihan "hulluna sinuun" jos satut juuri silloin olemaan 50m säteellä.
Olipas tiukkaa tekstiä. Ei sitä tietysti kukaan täällä voikaan tietää, mutta spekulointi on silti mielenkiintoista ja erilaisten esimerkkien ja kokemusten kuuleminen. On todella hyvin mahdollista tosiaan, että työkaverini on vain ystävällinen, ja siksi en aio itse missään tapauksessa tehdä mitään asialle, vaan käyttäytyä täysin normaalisti. Ap
Jos tuntuu, että teistä voisi tulla oikeasti hyvä pari ja katuisit lopun elämääsi ettet selvitä asiaa miehen kanssa niin ota ohjat käsiisi ja lähesty vaikka tekstiviestillä. Jos fiksu mies ja ei olisikaan kiinnostunut niin osaa varmasti hoitaa tapauksen fiksusti päätökseen ja asiat jatkuvat töissä, kuten ennenkin.
Tätä mä en halua tehdä. Mies saa tehdä ratkaisevan siirron eteenpäin jos on tehdäkseen -tai sitten hän on tosiaan ollut vain ystävällinen. Ap
Riittää siis että mies katsoo persettäsi ja olet ihan vietävissä :D