Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko työkaveri (mies) kiinnostunut vai vain ystävällinen?

Vierailija
21.10.2020 |

Kysymys otsikossa. Mistä tunnistaa miehen kiinnostuksen/ihastuksen töissä?

Kommentit (307)

Vierailija
101/307 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kun muuttuu tämän seurassa ihan hölmöksi ja hitaaksi. Tekee tyhmiä virheitä ja ei pysty keskittymään, olemaan rento. Perhosia vatsassa ja hermostuttaa. Tai kun töissä on ajatuksissaan ja yhtäkkiä huomaa katsovansa ihastustaan ja sitten tulee se primitiivinen, ujo säikähdys ja katseen siirto äkkiä muualle. Joka kerta yhtä noloa muuten.

Ujo ihminen, ollut huomaamaton lapsi lapsuudessa. Itse punastelen kaikista asioista ja se varmaan on muille yksi kiinnostumisen merkki, vaikka ensireaktiona oikeasti vaan syyllistyn helposti kaikesta ennen kuin saan ajatukset kasaan.

No jopas. Erään varatun naisen olen muutamia kertoja saanut kiinni tuijottamasta etäältä, ikäänkuin säikähtää ja kääntää katseensa äkkiä muualle.

Ajatuksissani saatan tuijottaa ihmisiä, vaikka tuijottaminen ei ole mielestäni kohteliasta. Siksi voin vaikuttaa että havahdun ja nolostun, kun ei ole tarkoitus. Tai varsinkaan viestittää mitään ihastumisia, kun näin ei ole.

Huomaatteko, taaskaan ei ole mistään kiinnostuksesta kysymys, kun mies epäilee sitä ja moiset absurdit ajatukset pitää välittömästi ampua alas.

Vierailija
102/307 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei tarvitse enää miettiä tämmöisiä juttuja. Tosi kuluttavaa.

Noin mäkin luulin, ja sitten työpaikalle tuli uusi työntekijä. Mun aivot nyrjähti paikaltaan, ja tunnen itseni ihan teiniksi taas. Tää todellakin on kuluttavaa näillä vuosikymmenillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/307 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle eräs mies tulee välillä juttelemaan, hakeutuu lähelle ja hymyilee, katsoo silmiin, liikehtii levottomasti, hieroo leukaansa. Sitten on päiviä jolloin vaan vakavasti katsoo kaukaa silmiin, pysyttelee kauempana. Tuntuu että olen mokannut jotain, enkä tiedä mitä. Ja sitten taas toistuu tuo hymyily. Mistä on kyse?

Ei ole kiinnostunut jos vetäytyy välillä. Osoittaa sillä että et kuvittelisi liikaa.

Jännä miten miehet ja naiset saa aivan eri analyysit. Mies välttelee = no ei ole kiinnostunut. Nainen välttelee = tunteet pelissä ja hankalaa yms. jne. Miksei muka voisi toimia kummallakin päinvastoinkin.

Koska miesten ja naisten biologiset vietit ovat päinvastaiset. Älä anna genderideologian sekoittaa päätäsi.

Jos näihin biologiajankkauksiin taas lähdetään, niin mitä naiset sitten tekevät esim. töissä vaatimassa samaa palkkaa ja muita asioita kuin miehillä, kun heidän pitäisi olla pesää ja jälkeläisiä hoivaamassa. Eihän naiset voi olla kuin miehet, heidän toimintaansa ohjaa biologia.

Jonkun ne duunit pitää tehdä, kun miehet leikkivät sotaleikkejä. Sitäpaitsi suurin osa nyky-yhteiskunnan töistä on enemmän naisten biologian mukaisia töitä (järjestelyä, keräilyä, kaupankäyntiä) kuin miesten.

Seuraavaksi varmaan sanot, että nainen tuo sen ruuankin pöytään.

Milloin olet viimeksi käynyt metsällä kaatamassa mammutin ruoan vuoksi?

Oliko sinun nyt tarkoitus puolustella jotain perinteisiä biologisia rooleja, vai ajatko tätä nykyaikaista "nainen pystyy kaikkeen siinämissä mieskin"-ideologiaa? Putosin jo kärryiltä.

Nyt eskaloituu... Popparit

Vierailija
104/307 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies ystävällinen kaikille vai vain sinulle? Jotkut miehet ovat ystävällisiä vain naisille joista ovat kiinnostuneita mutta muut naiset ovat ilmaa.

Vierailija
105/307 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin mäkin luulin, ja sitten työpaikalle tuli uusi työntekijä. Mun aivot nyrjähti paikaltaan, ja tunnen itseni ihan teiniksi taas. Tää todellakin on kuluttavaa näillä vuosikymmenillä.

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
106/307 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies ystävällinen kaikille vai vain sinulle? Jotkut miehet ovat ystävällisiä vain naisille joista ovat kiinnostuneita mutta muut naiset ovat ilmaa.

En tiedä, sillä en ole nähnyt häntä hirveästi tekemisissä muiden työkaverinaisten kanssa. Olisikin huomattavasti helpompi arvioida asiaa, jos olisin nähnyt. Ap

Vierailija
107/307 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

86

Vierailija
108/307 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kun muuttuu tämän seurassa ihan hölmöksi ja hitaaksi. Tekee tyhmiä virheitä ja ei pysty keskittymään, olemaan rento. Perhosia vatsassa ja hermostuttaa. Tai kun töissä on ajatuksissaan ja yhtäkkiä huomaa katsovansa ihastustaan ja sitten tulee se primitiivinen, ujo säikähdys ja katseen siirto äkkiä muualle. Joka kerta yhtä noloa muuten.

Ujo ihminen, ollut huomaamaton lapsi lapsuudessa. Itse punastelen kaikista asioista ja se varmaan on muille yksi kiinnostumisen merkki, vaikka ensireaktiona oikeasti vaan syyllistyn helposti kaikesta ennen kuin saan ajatukset kasaan.

No jopas. Erään varatun naisen olen muutamia kertoja saanut kiinni tuijottamasta etäältä, ikäänkuin säikähtää ja kääntää katseensa äkkiä muualle.

Ajatuksissani saatan tuijottaa ihmisiä, vaikka tuijottaminen ei ole mielestäni kohteliasta. Siksi voin vaikuttaa että havahdun ja nolostun, kun ei ole tarkoitus. Tai varsinkaan viestittää mitään ihastumisia, kun näin ei ole.

Huomaatteko, taaskaan ei ole mistään kiinnostuksesta kysymys, kun mies epäilee sitä ja moiset absurdit ajatukset pitää välittömästi ampua alas.

No mä voin kyllä tunnustaa, että katse välillä etsiytyy työpaikalla sellaiseen mieheen, joka herättää minussa lämpimiä tuntemuksia. Ja kyllä, käännän katseeni hämmentyneenä pois kun huomaan hänen huomanneen katseeni. Jos hän ajattelee minun olevan kiinnostuneen, niin hän on ihan oikeassa. Valitettavasti minulta puuttuu rohkeus tehdä asialle yhtään mitään.

Vierailija
109/307 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

86

:D Jää eläkkeelle

Vierailija
110/307 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

86

No en sentään. Sanotaan näin, että olen sen ikäinen, että toivon pääseväni eläkkeelle jo ennen kuin täytän 70.

Vierailija
111/307 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

86

No en sentään. Sanotaan näin, että olen sen ikäinen, että toivon pääseväni eläkkeelle jo ennen kuin täytän 70.

En tullut yhtään viisaammaksi tästä

Vierailija
112/307 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä naisia ja miehiä 50/50 ja kaikki äijät piirittää samaa naista. Itsekin kiinnostunut juuri siitä samasta ja ärsyttää

Vierailija
113/307 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut pitkään samassa työpaikassa ja kyllä sen huomaa, jos aiemmin sinuun kaverillisesti suhtautunut mies alkaa osoittamaan ihastuksen merkkejä.

Suhteeseen päädyttiin ihan luontevasti pitkien alkutunnustelujen jälkeen.

Minkälaisia nämä alkutunnustelut olivat?

Minuakin kiinnostaisi tämä. Ap

Miehen silmät alkoivat loistamaan aina minut nähdessäni ja hän alkoi hakeutumaan seuraani jatkuvasti muissakin kuin työasioissa. Töistä lähtiessään hän saattoi pysähtyä huoneeni ovelle juttelemaan pitkiksi ajoiksi.

Kun hän pyysi minua mukaan yhteisen harrastuksemme tapahtumaan, häneltä sekosivat sanat ja hän putosi pöydänkulmalta, jolla hän istui.

Työpaikan iltatilaisuudessa teimme vuorotellen siirtoja aina vain lähempään tuttavuuteen ja siitä se suhde sitten käynnistyi.

Vierailija
114/307 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut pitkään samassa työpaikassa ja kyllä sen huomaa, jos aiemmin sinuun kaverillisesti suhtautunut mies alkaa osoittamaan ihastuksen merkkejä.

Miehen silmät alkoivat loistamaan aina minut nähdessäni ja hän alkoi hakeutumaan seuraani jatkuvasti muissakin kuin työasioissa. Töistä lähtiessään hän saattoi pysähtyä huoneeni ovelle juttelemaan pitkiksi ajoiksi.

Kun hän pyysi minua mukaan yhteisen harrastuksemme tapahtumaan, häneltä sekosivat sanat ja hän putosi pöydänkulmalta, jolla hän istui.

Työpaikan iltatilaisuudessa teimme vuorotellen siirtoja aina vain lähempään tuttavuuteen ja siitä se suhde sitten käynnistyi.

Kauanko tää prosessi kesti?

Vierailija
115/307 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä töissä naisia ja miehiä 50/50 ja kaikki äijät piirittää samaa naista. Itsekin kiinnostunut juuri siitä samasta ja ärsyttää

Mulla on toimistolla sellainen 20 miehen "haaremi". Kun menen kahviautomaatille, parhaillaan sinne ponnahtaa viisikin ukkoa kerralla seurustelemaan kanssani.

Voisivat joskus tarjota seuraa ja jutella muidenkin naisten kanssa.

Vierailija
116/307 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tehdä aloite työkaverin suhteen ettei tule syytettä jostain häirinnästä? T. Mies

Vierailija
117/307 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisistä ihastuksen merkeistä suhteen alkuun meni noin vuosi. Olimme tunteneet yli 20 vuotta ja sen ajan tehneet päivittäin töitä yhdessä, joten emme kiirehtineet.

Vierailija
118/307 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

86 vuotta.

Vierailija
119/307 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuakin ärsyttää, että työpaikalla pitää aina olla joku viehättävä sinkkuihminen jonka takia oltavat siellä käy tukalaksi. Varatuista en voi kiinnostua siinä mielessä joten heidän suhteensa mieli on rauhassa.

Vierailija
120/307 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisistä ihastuksen merkeistä suhteen alkuun meni noin vuosi. Olimme tunteneet yli 20 vuotta ja sen ajan tehneet päivittäin töitä yhdessä, joten emme kiirehtineet.

Jestas tolla tahdilla voi käydä aika pitkäks