Onko työkaveri (mies) kiinnostunut vai vain ystävällinen?
Kysymys otsikossa. Mistä tunnistaa miehen kiinnostuksen/ihastuksen töissä?
Kommentit (307)
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelin että työkaveri on saletisti kiinnostunut ja sitten eräs viikonloppu lähestyin viestitse. Vastaukset viipyilivät ja olivat lyhyenpuoleisia, ei vaikuttanut yhtään kiinnostuneelta. Töissä sitten alkoi välttely ja olo kävi todella epämiellyttäväksi. Että joskus se voi käydä näinkin ja ymmärrän sinällään, miksi se on niin hankalaa paljastaa tunteensa. Olen luultavasti paljon varovaisempi seuraavalla kerralla jos samanlainen tilanne vielä tulee eteen ja ajattelen vain kuvittelevani kaiken.
Jos olet mies, niin kiitä onneasi, ettet mennyt työntämään naista seinää vasten ja ottanut väkisin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut silmäpeliä työkaverin kanssa jo pidemmän aikaa ja tilanteet joissa on muitakin paikalla on vaikeita koska pitää yrittää olla normaalisti ettei muut huomaa mitään. Haaveilen siitä että työkaveri ottaisi ratkaisevan askeleen eteenpäin ja työntäisi mut vaan seinää vasten takahuoneessa kun muut on poissa.
Minullakin on tuollainen selkä seinää vasten, kuumaa, fantasia.
T. Nainen
Joo, mies varmaan valmis ottamaan riskin että tulkitsee kaiken väärin ja sitten nainen kirkuu "RA ISKAAJA" ja pian poliisit tulee raahaamaan maijan perälle.
No ei varmaan olekaan valmis ottamaan sitä riskiä :D Että vaikea on tilanne sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelin että työkaveri on saletisti kiinnostunut ja sitten eräs viikonloppu lähestyin viestitse. Vastaukset viipyilivät ja olivat lyhyenpuoleisia, ei vaikuttanut yhtään kiinnostuneelta. Töissä sitten alkoi välttely ja olo kävi todella epämiellyttäväksi. Että joskus se voi käydä näinkin ja ymmärrän sinällään, miksi se on niin hankalaa paljastaa tunteensa. Olen luultavasti paljon varovaisempi seuraavalla kerralla jos samanlainen tilanne vielä tulee eteen ja ajattelen vain kuvittelevani kaiken.
Jos olet mies, niin kiitä onneasi, ettet mennyt työntämään naista seinää vasten ja ottanut väkisin :D
Jep :D:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut silmäpeliä työkaverin kanssa jo pidemmän aikaa ja tilanteet joissa on muitakin paikalla on vaikeita koska pitää yrittää olla normaalisti ettei muut huomaa mitään. Haaveilen siitä että työkaveri ottaisi ratkaisevan askeleen eteenpäin ja työntäisi mut vaan seinää vasten takahuoneessa kun muut on poissa.
T. Nainen
Joo, mies varmaan valmis ottamaan riskin että tulkitsee kaiken väärin ja sitten nainen kirkuu "RA ISKAAJA" ja pian poliisit tulee raahaamaan maijan perälle.
Eihän sitä heti voi tuollaiseen edetä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen
Jatkan sitten odottelua ja haaveilua. Toivottavasti joskus
Mitä se tarkoittaa jos mies välillä tuijottaa avoimesti takapuoltani? Niin että huomaan... ei kuitenkaan koskettele minua🤔🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen
Heteromiehenä toisinaan kadehdin naisia. Tarvitse muuta kuin haaveilla ja monesti asiat varmasti tapahtuukin elokuvamaisesti kuin itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se tarkoittaa jos mies välillä tuijottaa avoimesti takapuoltani? Niin että huomaan... ei kuitenkaan koskettele minua🤔🤔
Onko sulla silmät takaraivossa vai? Pitäisikö sen käydä sun perseeseen kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis esim. käännyn ja hän katsoo takapuoltani tai olen sivuttain hänen edessä ja katse käväisee siinä.
Tarkoitin sitä kun yleensä miehet koskevat edes käsivarteen tms., tämä tuntuu välttelevän kosketusta. Katse kuitenkin kertoo jotain muuta....😩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen
Heteromiehenä toisinaan kadehdin naisia. Tarvitse muuta kuin haaveilla ja monesti asiat varmasti tapahtuukin elokuvamaisesti kuin itsestään.
Tee asialle jotain. Ei mikään itsellään tapahdu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen
Ei mulle ainakaan tapahdu. Mutta haaveillahan saa.
Mies on varattu, mutta selkeästi jotain meidän välillä on. En vain voi rikkoa aloitteellisesti kenenkään parisuhdetta. Joten olen vain lähellä, yritän olla viileä jottei tunteeni paljastu. Vaan varmasti loistaa kilometrien päähän tämä ihastus. Siksi pidän silmät usein muualla enkä ole huomaavinani katseitasi, välillä taas kutkuttaa katsoa silmiin, käyttäydyn hermostuneesti. Välillä uskallan hymyillä, välillä täytyy himmata. Kun tulet tarkoituksella lähelle, en enää lähde pois. Olisiko tässä merkkiä että jos ja kun olet joskus vapaa, niin minua voi lähestyä? Itse en voi aloitetta tehdä. ♡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen
Laita vaikka viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Mies on varattu, mutta selkeästi jotain meidän välillä on. En vain voi rikkoa aloitteellisesti kenenkään parisuhdetta. Joten olen vain lähellä, yritän olla viileä jottei tunteeni paljastu. Vaan varmasti loistaa kilometrien päähän tämä ihastus. Siksi pidän silmät usein muualla enkä ole huomaavinani katseitasi, välillä taas kutkuttaa katsoa silmiin, käyttäydyn hermostuneesti. Välillä uskallan hymyillä, välillä täytyy himmata. Kun tulet tarkoituksella lähelle, en enää lähde pois. Olisiko tässä merkkiä että jos ja kun olet joskus vapaa, niin minua voi lähestyä? Itse en voi aloitetta tehdä. ♡
Ehkä sun ois kuitenkin helpompi tehdä se aloite kun sen varatun? Ei sun silti tarvitse kenenkään suhdetta rikkoa. Mies sen sen jälkeen rikkoo jos itse haluaa. Ja jos haluaa niin se olisi rikkoutunut joskus myöhemminkin joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen
Laita vaikka viestiä.
Laittaspa se mies viestiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tehdä aloite työkaverin suhteen ettei tule syytettä jostain häirinnästä? T. Mies
Sinun täytyy olla varma, että tunteillesi on vastakaikua ja edetä rauhallisesti.
Ihan järjetön ajatus, että pitäisi olla varma, että tunteille on vastakaikua. Aloitteen voi tehdä ihan vaikka kysymällä toista lasilliselle. Se on sopivan neutraali, koska yksillä voi käydä myös kaveripohjalta. Sitten, kun päästään sinne saakka, että ollaan siellä lasin äärellä kahden kesken asiat yleensä etenevät omalla painollaan, jos ovat edetäkseen. Kukaan ei voi syyttää häirinnästä, jos pyytää toista jonnekin kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tehdä aloite työkaverin suhteen ettei tule syytettä jostain häirinnästä? T. Mies
Sinun täytyy olla varma, että tunteillesi on vastakaikua ja edetä rauhallisesti.
Ihan järjetön ajatus, että pitäisi olla varma, että tunteille on vastakaikua. Aloitteen voi tehdä ihan vaikka kysymällä toista lasilliselle. Se on sopivan neutraali, koska yksillä voi käydä myös kaveripohjalta. Sitten, kun päästään sinne saakka, että ollaan siellä lasin äärellä kahden kesken asiat yleensä etenevät omalla painollaan, jos ovat edetäkseen. Kukaan ei voi syyttää häirinnästä, jos pyytää toista jonnekin kanssaan.
Tämä on kyllä hyvä. Pyytäspä se oma työkaverimies afterworkeille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minulla menee yli hilseen yhden työkaverinaisen käytös. Yhtenä päivänä ollaan hyvää kaveria ja toisena taas ollaan kun ei huomaisikaan ja kauheasti kyllä viihdytään muiden miestyökavereiden seurassa. Yrittääkö tehdä minua mustasukkaiseksi, vai mitä ihmettä.
Muiden kanssa on helpompi jutella, kun ei ole tunteet pelissä.
Juuri näin. Mulla on paljon tosi mukavia miespuolisia työkavereita, joiden kanssa on kiva naureskella kahvi- ja ruokatauolla. Heistä en ole kuitenkaan millään tavoin romanttisessa mielessä kiinnostunut. Mutta...sitten on se yksi mies eri osastolta, joka saa mut hämmentymään niin pahasti, etten tiedä miten päin olisin kun joskus törmätään. Yleensä yritän suorastaan vältellä häntä, koska en usko hänen kuitenkaan tuntevan samoin minua kohtaan, ja muutenkin työpaikkaromansseista on aina omat vaaransa.
No lentäisikö tuo "kuormasta ei syödä"-sääntösi ikkunasta jos tämä mies antaisi jonkun selvän merkin josta ei voi erehtyä, ellei peräti sano suoraan? Vai menisikö vain hankalammaksi.
Ei mulla oikeastaan ole mitään kuormasta ei syödä -sääntöä sisäänrakennettuna, mutta olen vaan joskus saanut todistaa hankalia tilanteita kun työpaikkaromanssit karahtavat kiville, joten miettisin ainakin hyvin tarkkaan miten edetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis esim. käännyn ja hän katsoo takapuoltani tai olen sivuttain hänen edessä ja katse käväisee siinä.
Tarkoitin sitä kun yleensä miehet koskevat edes käsivarteen tms., tämä tuntuu välttelevän kosketusta. Katse kuitenkin kertoo jotain muuta....😩
Kai sitä nyt katsoa saa muttei koskea. Törkeää olisi olla naisia heti hiplaamassa.