Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko työkaveri (mies) kiinnostunut vai vain ystävällinen?

Vierailija
21.10.2020 |

Kysymys otsikossa. Mistä tunnistaa miehen kiinnostuksen/ihastuksen töissä?

Kommentit (307)

Vierailija
61/307 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä toivoisin että mun työpaikan vilkuileva mies sanoisi suoraan haluavansa seksiä, mä olisin niin mukana. Huoh, sen sijaan se vaan katsoo pitkään silmiin hymynkare huulillaan ja laskee katseensa aina mun rintoihin tiedostavasti niin että mä näen ja siitä alas ja punastuu kun nostaa katseensa ja liikahtelee levottomasti. Mä haluaisin vaan kävellä suoraan sen syliin ja ruveta suutelemaan.

Sen kun vaan kävelet ja rupeat, jos et pelkää ahdistelusyytettä. Eihän mies voi tuollaista ehdottaa ja vielä töissä! Toinen teistä saa ahdistelusyytteen tai sitten tilanne jatkuu ennallaan.

Vierailija
62/307 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minulla menee yli hilseen yhden työkaverinaisen käytös. Yhtenä päivänä ollaan hyvää kaveria ja toisena taas ollaan kun ei huomaisikaan ja kauheasti kyllä viihdytään muiden miestyökavereiden seurassa. Yrittääkö tehdä minua mustasukkaiseksi, vai mitä ihmettä.

Ei uskalla päästää lähelle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/307 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minulla menee yli hilseen yhden työkaverinaisen käytös. Yhtenä päivänä ollaan hyvää kaveria ja toisena taas ollaan kun ei huomaisikaan ja kauheasti kyllä viihdytään muiden miestyökavereiden seurassa. Yrittääkö tehdä minua mustasukkaiseksi, vai mitä ihmettä.

Muiden kanssa on helpompi jutella, kun ei ole tunteet pelissä.

Vierailija
64/307 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Oletko siis itse kiinnostunut naisesta vai et? Ja silloin kun nainen on ”hyvää kaveria” niin onko hän mielestäsi sinulle vain kaverillinen vai enemmän?

Vierailija
65/307 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Vierailija
66/307 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä toivoisin että mun työpaikan vilkuileva mies sanoisi suoraan haluavansa seksiä, mä olisin niin mukana. Huoh, sen sijaan se vaan katsoo pitkään silmiin hymynkare huulillaan ja laskee katseensa aina mun rintoihin tiedostavasti niin että mä näen ja siitä alas ja punastuu kun nostaa katseensa ja liikahtelee levottomasti. Mä haluaisin vaan kävellä suoraan sen syliin ja ruveta suutelemaan.

Sen kun vaan kävelet ja rupeat, jos et pelkää ahdistelusyytettä. Eihän mies voi tuollaista ehdottaa ja vielä töissä! Toinen teistä saa ahdistelusyytteen tai sitten tilanne jatkuu ennallaan.

Siinäpä vasta dilemma!

Vierailija
67/307 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis fb tai muu viaton sosiaalisen median pyyntö.

Kerran eräs työkaverimies tiesi minun asuvan lähistöllä ja soitti pyytääkseen työpuhelimeen sopivaa johtoa..

Se oli aika rohkeaa, olin silloin varattu.

Vierailija
68/307 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisia kommentteja. Ihmisiä on toisaalta niin vaikea tulkita, kun samat asiat voivat tarkoittaa niin montaa eri asiaa. Välillä tuntuu, että työkaveri on vain ystävällinen, välillä tuntuu paljon muuta. Ap

Vierailija
69/307 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Oletko siis itse kiinnostunut naisesta vai et? Ja silloin kun nainen on ”hyvää kaveria” niin onko hän mielestäsi sinulle vain kaverillinen vai enemmän?

Muakin kiinnostaa tää??

Vierailija
70/307 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Mulla on paljon tosi mukavia miespuolisia työkavereita, joiden kanssa on kiva naureskella kahvi- ja ruokatauolla. Heistä en ole kuitenkaan millään tavoin romanttisessa mielessä kiinnostunut. Mutta...sitten on se yksi mies eri osastolta, joka saa mut hämmentymään niin pahasti, etten tiedä miten päin olisin kun joskus törmätään. Yleensä yritän suorastaan vältellä häntä, koska en usko hänen kuitenkaan tuntevan samoin minua kohtaan, ja muutenkin työpaikkaromansseista on aina omat vaaransa.

Vierailija
71/307 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on seksipommi.

Vierailija
72/307 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle eräs mies tulee välillä juttelemaan, hakeutuu lähelle ja hymyilee, katsoo silmiin, liikehtii levottomasti, hieroo leukaansa. Sitten on päiviä jolloin vaan vakavasti katsoo kaukaa silmiin, pysyttelee kauempana. Tuntuu että olen mokannut jotain, enkä tiedä mitä. Ja sitten taas toistuu tuo hymyily. Mistä on kyse?

Ei ole kiinnostunut jos vetäytyy välillä. Osoittaa sillä että et kuvittelisi liikaa.

Vierailija
73/307 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on seksipommi.

Kuinka niin? Ap

Vierailija
74/307 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kiinnostunut niin palaverissa pyrkii istumaan viereen tai paikalle josta näkee sut, riippuu ootteko hyviäkin työkavereita vai puolituttuja.

Aamuinen tervehdys ja hymy on vain ystävällisyyden ele.

Kiinnostunut kyselee sun oikeita kuulumisia, on erityisen kiinnostunut mitä teit eilen ja sun mielipiteitä.

Kyllä sen vaan huomaa katseesta ja käytöksestä. Ei ole niin vaikeaa. :)

Jos on ujo ja arka niin ei todellakaan ainakaan viereen tule istumaan. Tuskin kyselee kuulumisiaan, tekemisiäsi tai mielipiteitään, ei näet halua olla yhtään tungetteleva tai ahdisteleva uteluillaan. Luultavasti vain vilkuilee ja on tosi avulias, kohtelias ja hyväntuulinen sinulle. Silmiin myös varovasti katsoo.

Tämähän se ogelma onkin, sillä noin voi käyttäytyä myös silloin, kun ei ole kiinnostunut enempää kuin työkaverina. Ja mistä tietää, onko mies vain ujo naisasioissa mutta työssään varma.

Esimerkki: joka kerta, kun kysyn neuvoa työasioissa, saan kyllä castauksen, mutta aivan kuin mies olisi pettynyt, että lähestyn vain kysymällä työasiaa. Muuten ei käyttäydy näin. Mistä voin tuetää, onko mies ujo ja kiinnostunut vai ei??

Vierailija
75/307 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan koko viikonlopun että pääsen näkemään taas työkaverin huoh

Vierailija
76/307 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset täällä taas analysoimassa päin honkia. Voisko joku oikeasti mies kertoa miten miehen kiinnostus näkyy töissä??

Vierailija
77/307 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle eräs mies tulee välillä juttelemaan, hakeutuu lähelle ja hymyilee, katsoo silmiin, liikehtii levottomasti, hieroo leukaansa. Sitten on päiviä jolloin vaan vakavasti katsoo kaukaa silmiin, pysyttelee kauempana. Tuntuu että olen mokannut jotain, enkä tiedä mitä. Ja sitten taas toistuu tuo hymyily. Mistä on kyse?

Ei ole kiinnostunut jos vetäytyy välillä. Osoittaa sillä että et kuvittelisi liikaa.

Jännä miten miehet ja naiset saa aivan eri analyysit. Mies välttelee = no ei ole kiinnostunut. Nainen välttelee = tunteet pelissä ja hankalaa yms. jne. Miksei muka voisi toimia kummallakin päinvastoinkin.

Vierailija
78/307 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten miehet ja naiset saa aivan eri analyysit. Mies välttelee = no ei ole kiinnostunut. Nainen välttelee = tunteet pelissä ja hankalaa yms. jne. Miksei muka voisi toimia kummallakin päinvastoinkin.

No niinpä :D

Vierailija
79/307 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostava on nainen, mutta tuo on niin hankalaa yrittää tulkita että mikä nyt on kaverillista ja mikä ei kun en ole mikään mestari näissä jutuissa. Ehkei hän muita koskettele mitenkään mutta minua toisinaan taputtelee olkapäälle tai läimäyttää käsivarteen. Mutta sitten taas kyllä hän aika fyysisen läheinen oli erään mukavan ukkomiehenkin kanssa, että voihan sekin olla vaan hänen tyylinsä.

Vierailija
80/307 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinpä :D

Miesten ilmeisesti oletetaan olevan jotain tunteettomia koneita jotka toimii aina täysin johdonmukaisesti, että kiitti vaan.