IS: Taksitolpilla käydään reviirikiistaa– ”Meidän yrittäjämme eivät enää uskalla mennä kaikille taksiasemille”
– Helsingin rautatieasemalla on ihan aitoa reviirikiistaa, lähitaksin toimitusjohtaja Pentikäinen kertoo.
– Meidän yrittäjämme eivät enää uskalla mennä kaikille taksiasemille. Siellä tullaan uhkailemaan fyysisellä väkivallalla, ja väittämään esimerkiksi, että tämä asema kuuluu minulle.
Samanlaista menoa kuin Oulussa pizzeriayrittäjien välillä.
Suomesta on tullut varsinainen villi länsi vai pitäisikö sanoa Lähi-itä
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi asiakkaat revitään hihasta taksiin.
Aitoa bäsäärimeininkiä.
Appista en tilaa, koska en saa valita kuskia.
Oon saanut tarpeekseni hihhuleista.
Edellytän että olen taksissa kaikin puolin turvassa.über on tässä mielessä ehkä paras valinta. Näet millainen tyyppi autoa ajaa jo etukäteen ja hinta on taksia halvempi. Mulle on aika yhdentekevää istunko bränikän mersun takapenkillä vai kolme vuotta vanhan Skodan.
Uber ja Yango toimii yleensä hyvin. Joskus tullut niiden kautta tilatessa ihan "normaali" bränikkä Mersukin (tai vastaava) jossa ihan normaali taksivarustus. Aina ei kuljettaja ole osannut suomea kunnolla mutta silloin on osannut englantia kyllä. Kuljettajan ei kannata noiden sovellusten kautta kerätä kovin paljon huonoa palautetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan järkevä, varsinkaan yksin matkustava nainen enää mene arpomaan taksitolpalle että mihin menis. Taksi tilataan sovelluksella niin, että hinnan näkee etukäteen.
Minä en ainakaan, en todellakaan. Sen verran huonoja kokemuksia tuonut tuo uudistus, että tilaan aina taksini, vaikka tolppa olisi täynnä takseja. Asun myös Helsingissä ja käytän Taksi Helsinkiä.
Minä en edes käytä takseja enää. Bussilla ja junalla matkustan. Tai menen omalla autolla.
Tadat olla näitä juoksutaksin käyttäjiä