Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~* HAAHUT viikko 30 *~*

24.07.2006 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.

[b]Enni-Maija[/b] minä -78, mies -65, esikoinen 08/04. ennen esikoista kolme km, 1. loppukesä 2002, toinen ystävänpäivänä 2003, kolmas syksyllä 2003. nyt ollaan toista toivottu 11/04.

[b]Eka-vekara[/b] 28 v, mies 32 v. Naimisiin toukokuussa-06. Etelä-Suomesta. Poika 12/03 (syntyi raskausmyrkytyksen päätteeksi rv 37). Alkuvuodesta-06 2 keskenmenoa (spontaani km rv 7+2. Toinen raskaus päättyi np-ultran jälkeen kaavintaan, sikiö kuollut heti ensimmäisen ultran jälkeen rv 7+0).

[b]Helga76[/b] Mies ja Mä molemmat 30v. Asutaan Etelä-Suomessa ja ensimmäistä lasta toivotaan saapuvaksi. Keskeytynyt keskenmeno 07/06. Minä olen tälläinen omituisen huumorintajun omaava blondi, jolla jopa toisinaan päänupissa syttyy " heureka" lamppu. Olen myös " super-tunteellinen" , välillä mennään korkealla ja kovaa, toisinaan ryömitään pohjamudissa.

[b]Jumppakärpänen[/b] Ikää on 28v. ja naimisissa olen. Pohjanmaalta. Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen keskenmeno oli 10/05.

[b]katri72[/b] Olen 34-v ja aviomies 33-v. 11-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/03. Keskenmenot 7/05 ja 12/05.

[b]Koala-72[/b] mies myös 34 v. Asutaan Espoossa. Naimisiin mentiin 2004 ja vauvakuumeilu alkoi 05/2005. Km vkolla 20+1 (kaksoset) 11/2005 ja nyt on uutta raskautta yritetty 03/2006 alkaen.

[b]laralei[/b] Olen 20-vuotias, mies 28. Pillerit jätin pois syyskuussa -05, ensimmäinen raskaus alkoi toisesta kierrosta. Raskaus todettiin tuulimunaksi uudenvuoden aikaan,juuri kun tuli täyteen rv 12.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]Lizie[/b] Lizie 27v, mies 30v, poika -04, keskenmeno 4/06 viikolla 11+6

[b]meillekans[/b] Toista lasta kuumeillaan (sekä minä että mies). Esikoinen sai alkunsa 10 kuukauden yrityksen jälkeen ja siinä välissä ehti olla yksi todella kivulias keskenmeno rv 8+5. Esikko on nyt reilu 9 kuukautta.

[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.

[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.

[b]Nonna-80[/b] minä -80, mies -78, yritys aloitettu 10/03, keskenmeno 12/04 rv 14. Lapsettomuushoidot aloitettu 1/2006.

[b]Pikkutiikeri76[/b] meillä on ennestään lapset tyttö 8/02 ja poika 9/04. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Keskenmeno 01/2006.

[b]pipsa79[/b] Minä itse pian 27.v. ja mies 31 ja esikoista yritetään...meillä 3 Icsiä tehty josta saldona yksi keskenmeno ja sen jälkeen 2 luomuraskautta jotka kummakin menivät kesken.Tällä hetkellä käytössä clomit ja disperiini 100mg/pv.

[b]porkkana[/b] minä 26 v. ja avomies 28 v., lapset -02 ja -03. Km 6/05 rv10, 10/05 rv9 ja 01/06.

[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

[b]pumpsu[/b] minä 24, mies 26, eka raskaus päättyi 7. viikolla 4/06. Pitkät kierrot riesana.

[b]Ria73[/b] Oma ja miehenikä: 33 ja mies 29, Asutaan: Helsingissä, Lapsia: Poika 10/01, Keskenmeno 10/04, kohdunulkoinen 4/05, tuulimuna 4/06

[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.

[b]titi75[/b] Minä-75, mies-67, vauvin yritys aloitettu 09/04, km 06/05 (rv8), km 09/05 (rv8).

[b]vauva2006[/b] minä 24 ja mies 32. ensimmäisestä haaveillaan, km 11+3 spontaanisti, vauhditettu lääkkeillä seuraavana päivänä, kuukauden päästä vielä kaavinta. vauva edelleen haaveissa saada.

[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.

[b]vm69[/b] Neljäs raskaus päättyi rv 20+5, jolloin synnytin pienen tyttömme. Tämä tapahtui maaliskuussa.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]Toive06[/b] plussa 30.9.2005, la 9.6.2006

[b]wannabemami[/b] plussa 24.11.2005, la 2.8.2006

[b]Niamey_85[/b] plussa 26.11.2005, la 3.8.2006

[b]Kerttukasperi[/b] plussa 11.12.2005, la 22.8.2006

[b]Lauris[/b] plussa 14.12.2005, la 20.8.2006

[b]sartsu[/b] plussa 24.12.2005, la 31.8.2006

[b]kuonokas[/b] plussa 28.12.2005, la 5.9.2006

[b]neronja[/b] plussa 30.12.2005, la 7.9.2006

[b]masunasu[/b] plussa 31.12.2005, la 8.9.2006

[b]peebee[/b] plussa 10.1.2006, la 22.9.2006

[b]femmamma[/b] plussa 11.1.2006, la 12.9.2006

[b]ulriina[/b] plussa 23.1.2006, la 5.10.2006

[b]myttynen75[/b] plussa 27.1.2006, la 6.10.2006

[b]nipsunen[/b] plussa ?, la 20.10.2006

[b]Kaksonen76[/b] plussa 15.2.2006, la 26.10.2006

[b]Swehina[/b] plussa 10.3.2006, la 12.11.2006

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?

[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007

[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007

[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007

[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007

[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b] nonna80

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 171cm, 82 kg. BMI jotain 26 ja risat

[b]Ongelmakohdat:[/b] sokeri

[b]Keinot:[/b] Sokerin vaihtaminen makeutusaineeseen, vaalean leivän ja pullan syönnin karsiminen, keksit pois!!!

[b]Tavoite:[/b] ainakin se 10 pois

[b]Nimimerkki:[/b] VM1974

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8

[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset

[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.

[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois

[/quote]

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pahoittelut keskenmenosi johdosta. Laittaisitko itsestäsi vielä jonkinlaisen esittelyn, niin saan lisätyksi ne listaan.

Vierailija
82/101 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin kesälomalle jo torstaina joten kirjottelu jää nyt vähäiseksi! (sori Helga en oo kerinnyt sitä juttuakaan sitten tänne kirjotella). Pitänee käyä kuitenkin välillä kertomasa kuulumisia, kun reilun viikon päästä on se np-ultrakin! *aivan uskomatonta että viikkoja näin paljon ja nyt alkaa se viimeinen riskiviikko ja sen jälkeen alkaa " turvalliset viikot" *

Mutta mukavaa loppukesää teille kaikille! Turvallista raskautta Titille, Eka-Vekaralle, Lizielle ja muille sekä toivotaan että moni täällä vielä loppukesän aikana plussaa! Tsemppiä ja kovaa yritystä sekä plussasäteitä kaikille muille sekä Nelliinalle tervetuloa haahuihin ja pahoittelut km.sta!

Tämä painuu nyt 4 viikoksi lomailemaan, mutta koitan silti aina välillä käyä piipahtamassa, jos ei muuta niin omat kuulumiset kertomassa!

AURINGONPAISTETTA!

HANNELE + vilpertti rv 10+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lomaillut, myös palstailun suhteen. pakko saada vähän etäisyyttä tähän, kun liika täälläolo sekoittaa vaan mun pääni lopullisesti.

Kivaa oli lukea teidän kaikkien kuulumisia, Helga - olet varsinainen sanaseppo, on kyllä hauskaa lukea juttujasi.

Mä olen yrittänyt elää rennommin, tuijottamatta kalenteriin... niin ovis taitaa olla juuri käsillä ja mies lietsussa... No, eipä ole suorituspaineitakaan. Ja joskus jopa mietin, että pitäisikö kokonaan haudata vauvahaaveet. Mulla oli aika vaikea olo tossa puolenkuun paikkeilla, kun oli vaavin laskettu aika. Mitä ihmettä sitten tapahtuisi, jos raskautuisin ja taas menettäisin kaiken " vasta viikolla 20+5" . Saattaisi olla liikaa....

Onnea loppuun asti kaikille raskautuneille. Ja plussasädetystä lopuille!!

Vierailija
84/101 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzaa on tullut syötyä, joten nyt jaksaa taas jotain sepustaakin...

Helga: Yhdyn täysin muitten mielipiteisiin siinä, että juttujasi on tosi hauska lukea. Antaa vain tulla edelleen.... ;) Itse asiassa vähän odottelinkin olisitko käyny jotain kirjottelemassa tänäänkin, mutta eipä näkynykään.

Hannele: Oikein mukavaa lomaa! Ja käyhän tosiaan kirjoittelemassa niitä kuulumisia. Varsinkin niitä ultrauutisia odotellaan. ;)

vm69: Mulla on kieltämättä ollu silloin tällöin samanlaisia mietelmiä, että pitäiskö haudata vauvahaaveet kokonaan, mutta jonkin ajan päästä se taas muuttuu ihan päinvastaiseksi. Nyt ei toiveet niin kovin korkealla ole, mutta ehkä se jossain vaiheessa muuttuu...ehkä.

ON: Tänään on taas ollut masentuneempi fiilis. Niin ne vain muuttuu, yhtenä päivänä on toista ja seuraavana taas toista. Hieman taas silmät kostu, kun tänään ajattelin mennyttä... Tuossa aiemmin laskin, että kenties oli silloin rv 9+6 tai jotain niillä main... =( Miehen kanssakin ollu pientä kinaa eilisiltana ja tänään päivemmällä, niin ei kyllä paljoa mun olotilaa kohota.

Joo, mutta kahdeksalta alkaa Subilla lomakuumetta. Se täytyy tällä kertaa katella, kun on Teneriffaltakin. =) Täytyyhän sitä nyt vähän vilaista minkälaisiin maisemiin sitä vajaan parin kuukauden päästä lähtee.

Hyvää illanjatkoa kaikille!

Vierailija
85/101 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... Vaan töissä! Siis voi tsiisus, että voi ihmisellä olla työmotivaatio kateissa pahemman kerran.... Nooo, tuli tavallaan tuon km takia viettyä " ekstra" kesälomaa vajaa 2 viikkoa. Mä en nyt tiiä mitä mahtaa tuolla mahanahan ( Lue= mahamakkara) alla oikein tapahtuu. Välillä pidin jo aika varmana, et ovis lähestyy kun nipsutteli tuossa oikealla puolen tietyllä tavalla, mut höh sama nipsuttelu on siirtynyt tuonne vasemmalle!

Tosin raskaana ollessa keltarauhanen oli oikealla puolella niin, pitäiskö sit vasurin puolen nyt ekana pyöräyttää uutta munaa putkeen? Mä en taas kerran tiiä mistään mitään!

Oli muuten se männä ilta tuossa kumin pauketta kehissä ja sanoin ukolle, et nyt riittää oikeesti tää tämmönen " teinipelleily" mulle. Tapahtuu mitä sit tapahtuu, mut mun puolesta saa kumiukkelit jäädä hyllylle ja pölyttyy siellä. Ja kas kummaa mieskään ei pistäny ollenkaan vastaan... Ja mä jo niin luulin sen tykkäävän tästä ah, niin nuoruuden muistoista, säheltäessä kumien kanssa...

Eli vähä kauhun sekaisin tunnelmin täällä napsuttelen, koska this is the night. ( Siis eihän meillä oikeesti sovita päiviä aikaisemmin, et minä päivänä harrastetaan seksiä... ;) )

Sanokaa, et kyllä se siitä ja jos tärppää jostain kumman syystä äkkiä niin se sit kans perk**e pysyy kyydissä!

Huoh, vähän on tänään väsy olo ja taidankin luovuttaa vuoron muille.

Olin jopa niin laiska, et lukaisin pikana vaan kaikki läpi, enkä nyt enää muista kuollakseni oikein mitään, et mitä kenellekkin piti kommentoida!

*Dementia* Mutta sinä joka tulla täräytit kans alas helminauhasta:

Kiva, että rohkaisit mielesi ja tulit tänne! Ainahan voi makustella ja fiilistellä, ihan ilman yritys paineita. =)

*Hävettää...* Lisää dementiaa,mutta kuka yritti saada aikaa ultraan maanantaille: sano niille, et piru nyt pakko päästä sinne ultraan ja heti taikka mielenterveys alkaa järkkymään siihen malliin, et voit tulla ja kidnapata ensimmäisen mahdollisen ultraajan näköisen tyypin, eikä jälki ole kaunista sen jälkeen... ;)

Tjoo, eipäs tässä kummenpia huomenna taaaaas töihin ja myöhään vasta kotiin.

*Taidan lähtee lukemaan kunnolla muut vietit, nii josko tähän päähän jäis taas jotain tietookin niitten parin aivosolun pyöriteltäväks!*

Hei GALLUPPI lopuks: Kuinka kauan olette odottaneet km jälkeen ennen kuin uutta yritystä aloiteltu?

Oma vastaus on nyt sit 11pv km jälkeen ;) ( Ellei mies nukahda ja kieltäydy äksönistä!)

Vierailija
86/101 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenmeno oli maaliskuun alussa ja kesäkuun 12. päivä saatiin viimeistenkin verikokeiden tulokset, eikä syytä km löytynyt. Eli kolme pitkää kuukautta piti odottaa. Olisin ollut valmis riskillä elämään, koska tätä ikää kun on, niin en olisi yhtään kuukauttakaan halunnut hukata. Mies jarrutteli, pelkäsi kai että joku meistä johtuva syy löytyy ja sit taas käy jotain. Minä kyllä olin ihan varma, ettei meistä mitään " vikaa löydy" . Ihankuin muka olisi ollut aikaisemmin NIIN hyvää tuuria, että kolme raskautta mennyt onglemitta.

Tiedättekö muuten paljon muita tällaisia myöhäisiä keskenmenoja (meillä siis 20+5). Kun minä itse en ollut paljon näin pitkälle menneistä keskeytyneistä kuullut ja mulle kuitenkin moni sanoi " että ainahan noita sattuu..."

Nyt taidan painua peittojen alle. YKSIN!! Mies on vielä siellä Lapissa. Huomen illalla/yöllä palajaa kotiin. Katotaan tuoko jänkhältä tuliaisia...

Poronsarviuutetta tai jotain...

Kauniita unia!

Vierailija
87/101 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältähän ei voi nykyään olla poissa ollekaan paria päivää ku sitten menöö niin kauan, että saa kaikki sinä aikana tulleet viestit selattua läpi.. ;) Kivaa, että on vilkasta! :)

Mutta nyt en tosiaan kuin nopeasti selasin viestit läpi, joten kommentit jää vähäsiks..

Nelliina: tervetuloa haahuihin! Osanottoni keskenmenosta! :( Täälä voit rauhassa purkaa tuntojasi. Keskenmeno on kaikille henkilökohtainen ja me kaikki koetaan se omalla tavallamme (niin kuin muutkin asiat elämässä), mutta kaikki meistä ymmärtää kaikki km:n liittyvät tunteet, vaikka ei ehkä itse olisi sitä samalla tavalla kokenutkaan! (Olipas vaikeasti sanottu, mutta toivottavasti sait kiinni ajatuksesta mitä tarkoitin) *Voimahaleja* ja jaksuja lähettelen!

Lilianelta en ainakaan hoksannut testikuulumisia!? Tais olla jossain reissussa?? Tulehan heti kertomaan, kun tänne taas pääset! bd bd :)

Katri: olipa ikävää, että teidän juttu meni nyt noin! :( Onneksi kuitenkin nyt otettiin todesta ja otettiin kokeita! Hyvä, ettei mitään häikkää kuitenkaan löytynyt! Oliko muuten lääkäri missä kävit muuten se omalääkärisi?

Pumpsulle *jaksuhaleja*! Minäkin pidän peukkuja ja kaikkia raajoja pystyssä, että tästä teille se nyytti kuitenkin tulisi!! bd bd bd bd bd

Kaikille muillekin tsempitykset ja terveiset!

On: Mulla menossa kp20/~26 ja tänään päivällä alkoi tulemaan pientä veristä vuotoa seksin jälkeen??? Viime kiertohan oli 36 ja josta tästä tulee 19 tai 20 niin johan on mennyt kroppa sekaisin! :( Ensin ajattelin toiveikkaana, että jos olis kiinnittymisvuotoa, mutta ku sitä tulee ainavaan, niin en jaksa enää uskoa.. Oisko kenelläkään hyviä ideoita? Oviksesta on (luultavasti) viikko tänään. Voi plääh, että meinaa vähän masentaa..

Nyt täytyy koittaa pikku hiljaa laittamaan yöpuvulle, joten hyvää yötä jos täälä on vielä muita yökukkujia.. ;)

Vierailija
88/101 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko oli tulla pahoittelemaan tekstin puutteita! Pankaa väsymyksen tms tiliin.. ;) Toivottavasti saatta jotain selvää sepustuksestani..

Vierailija
89/101 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helga76: Titihän se täällä sitä ultraa havittelee huomiselle. Jännittää ihan kauheesti. En ole voinut sitä ultraa varata jo aikaisemmin kun koko toimisto on poli on ollut kiinni ja aukee vasta huomenna. Soittelen sinne heti aamusta kasilta kun joudun joka tapauksessa menemään tuohon selän fysikaaliseen hoitoon aamulla ja klo 7:15 *huh huh*, eli toivotaan että ennen lomia ei olis jo kaikki ajat tuolle huomiselle ennakkoon varattuja. MUN ON PAKKO PÄÄSTÄ SINNE!!! = /

Jos itestä vaan sille tuntuu, niin heittäkäähän ne kumiukot helkkarin kuuseen¿tietysti onhan siinä varmasti hauskoja hetkiä ollut, niiden kanssa plärätessä, mutta eipä ole tainnut itse aktista niiden kanssa tulla mitään. =D Tuosta luontoäidistä kun ei koskaan tiedä. Me aloitettiin normaalit touhut tän tokankin km:n jälkeen heti melkein kun oli km vuoto loppunut¿yhdet menkat tuli välissä, vaan 3vkoa siittä kun km vuoto oli loppunut ja seuraavasta kierrosta tärppäsi. Ja meni kuitenkin kesken. Eli meilläkin tuli ihan luonnostaan ne yhdet menkat väliin, eikä tärppi käynyt ja oli ne yhdet suositellut menkat sit kuitenkin siinä välissä¿ja kyllä se km tulee sitten vaan uudestaankin jos se on tullakseen. Tässä kait katotaan enemmän sitä, että kestääkö se oma henkinen kantti sitä jos peräjälkeen useampi km tulee. Kaikesta huolimatta jatkettiin yrittämistä sen tokankin km:n jälkeen ja oltiin TODELLA aktiivisia tää koko kulunut vuosi ja nyt tosiaan vuoden odotuksen jälkeen vasta tää omituinen plussa tuli. Tosin meillä noi kax ekaa oli varmaankin niitä onnenkantamoisia, niin kun tääkin raskautuminen, koska miehellä on niin korkeat ne sperman vasta-aineet ja raskautuminen on sitä kautta hankalaa kun niitä eläviä siittiöitä ei meinaa sitten riittää perille asti meneviksi. Mutta jos itestä vaan sille tuntuu, niin antaa palaa vaan. Siihenhän on uskottava, että seuraavaa alkava raskaus on SE, joka etenee onnellisesti loppuun. =)

vm69: Ihan ymmärrettävää, että sitä palstataukoilua vähän pitää. Teillä kyllä tuo km tuli kovin myöhäisillä viikoilla ja on varmasti tosi pelottavaa lähteä uudelle kierrokselle, kun miettii sitä että jos käy uudelleen sama ja noin myöhäisillä viikoilla, niin johan se on jo äidillekkin ihan kamala paikka. Olen kuullut, että noita myöhäisiä km joskus saattuu, mutta en kyllä ole saanut sitä käsitystä, että ne nyt enää noilla viikoilla kauheen yleisiä olisivat. Sitä luulee jo päässeensä turvallisille vesille viikkojen kanssa ja sitten jos käykin noin. Hui olkoon. Mä olisin varmasti seonnut. Hattua pitää sinulle ja miehellesi nostaa, että olette jaksaneet jatkaa normaalisti. Tietysti teillä on sielä kotona jo 3 onnen helmeä, mutta ei kellekkään soisi tuollaisia menetyksiä. Itse olen sitä mieltä, ettei ikäsi vielä kuitenkaan pahassa jamassa ole. Tiedän, että sitä varmasti miettii tuotakin asiaa, mutta mielestäni ihan hyvä ikä vielä saada lapsi. Älähän jätä meitä kuitenkaan, vaikka taukoa pitäisitkin palstailusta. =)

Sani-74: Mullahan alko sen tokan km:n jälkeen olla just tota, että aloin vuotelemaan jo just kans vko oviksesta. Hormonikokeet ja muut otettiin kun pelkäsin, että se luteaalivaihe jää sit liian pieneksi ja uuden mahdollisen raskauden kiinnittyminen ei olisikaan mahdollista, niin mitään vikaa ei kokeista löytynyt ja lääkäri sanoi, että tuo verinen tiputteli ei silti välttämättä sekoita kiertoa tai vaikuta raskautumiseen. Vuosi meillä oli sitä rumbaa joka paheni vaan kevättä kohden. Mutta niin vaan itsekin tää viimeinen raskautuminen tapahtui vaikka jälleen kerran aika runsastakin veristä vuotoa tuli yhdynnän jälkeen vko oviksesta. En osannut edes ajatella että olisin raskautunut vaan odottelin vaan menkkoja alkavaksi jotka ei sit oikeesti tullukkaan ja tein positiivisen testin. Eli kaikki on mahdollista näköjään. Sitä tosin en tiedä, kauanko tämä kaveri matkassa pysyy. Itse leimasin tän raskauden jo hieman tuhoon tuomituksi kun heti vuotojen saattelemana raskaus alkoikin. Ja kyllä nyt pelottaa lähestyvä ultra. *hui olkoon*

Katri: Ei ole kyllä teilläkään ollut helppo tilanne sielä. Varmasti syö naista ja miestäkin kun tulee tuota jatkuva takapakkia. Otettiinko susta muuten ne raskaushormonitason kokeet tai ultariko lääkäri sut, vai ihan siitä hyytymiä sisältäneestä vuodostako se lekuri päätteli, että tää oli nyt kolmas km? Mulle jäi hieman epäselväksi. Kyllähän sulla kyllä ne oireet oli niin voimakkaat ja tuo kiertokin venyi jo niin pitkäksi, että kyllä sielä varmaan raskaus oli menossa. Tarkoittaskohan se sun tilanteessa kuitenkin sitä, että jos sieltä se ¿turvallinen plussa¿ olis tulossa, niin sen pitäs kuitenkin sitten näkyä jo aikaisemmin. Itse kuitenkin näen jonkun yhteyden sillä, että mitä myöhemmin saa sen plussan siihen raskaustestiin, niin sitä huonommalta tilanne näyttää raskauden jatkumisen suhteen. Tosin joillakinhan oikeesti ei näy ne raskaudet lainkaan niissä testeissä tai vaan hentoinan haamuina ja silti raskaus etenee normaalisti loppuun asti. Sun kohdalla vaan ajattelin sitä, että kun tää olis nyt ollut jo 3. samanlainen raskaus¿kierto venyy, ei saa plussaa ruutuun¿ennenkö aikojen päästä sen hennon viivan tai ei ollenkaan ja sitten todetaankin että raskaus on keskeytynyt. Täähän on nyt vaan arvailua. Mutta voihan se olla, että kun se hyvä tärppi sieltä iskee, niin että se sitten näkyiskin jo heti raskaustestissä kun menkat on vähän myöhässä.

titi75

Vierailija
90/101 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti jo siirtää noi kommentit tohon eri viestiin kun meillä monitori jotenkin reistailee...se muuttaa ton kuvan kesken kirjoitusten pelkäksi viivaksi ruutuun. Sitten sammutan ja aukaisen ja sammutan ja aukaisen moneen otteeseen ja sit vasta kuva avautuu taas normaalisti kokonaan. Joten pelkäsin, että tuonne wordille kirjatut kommentit häviää jos joudun sulkemaan koneen. Joten siirsin ne nyt ja tulin tähän erikseen tän oman navan kirjoittamaan.

Elikkäs ERITTÄIN kärttyistä omaa napaa. = / Olen ollut (miehen mielestä) ehkä vähän omastakin *myöntää nolona* tosi kärttyisellä päällä koko viikonlopun. Itse tiedostan, että se johtuu tästä valtavasta pelkopaineesta mikä alkaa nyt kasvaa kun tietää, että se ultraus ajankohta alkaa olla ihan käsillä. Olen järjettömän hermostunut. Tarkkilen oireitani ja nytkin omasta mielestäni se huonovointisuus on vähentynyt ja rinnatkaan ei enää ole niin kipeet ja plaa, plaa, plaa.

Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ristiriitainen olo. Toisaalta haluan epätoivoisesti kuulla ne lääkärin sanat " täällä on kaikki niin kun pitääkin, syke näkyy ja alkio on oikean kokoinen vkoihin nähden" jne. Mutta totuus on se, että enemmän pelkään, että sama fraasi toistuu vielä kolmannenkin kerran... " valitettavasti näyttää siltä, että on jäljessä kasvussa ja ei näy sykettä, tai syke epämääräinen ja, ja, ja..." Siis ihan kiipeilen seinillä kun niin kovasti jännittää. Ja mies ei tunnu ymmärtävän mistä tää mun hermostuneisuus johtuu. Olen yrittänyt nätisti vihjata näitä asioita ja sitä että ehkäpä tää paine ja jännitys alkaa nyt olla ihan katossa mitä lähemmäksi tuo ajankohta tulee, että totuus pitäisi kuulla. Niin kauan kun vuotoa ei ole nyt tullut, niin jotenkin sitä salaa on tuudittanut itsensä siihen ajatukseen, että ehkä sittenkin. Mutta nyt tuo ajatus alkaa kyllä rakoilla mitä lähemmäksi päästään totuuden kuulemista. Mietin itekkin, että tätä jännäämistähän tää nyt sit on raskauden loppuun asti. Olen teistä varmaan vähän pöllö, mutta jos tästä kunnialla selvitään ja raskaus etenee pidemmille viikoille ja näyttäisi jatkuvan normaalisti, niin ajattelin ostaa netin kautta sen oman dopplerin millä voin niitä sydänääniä kuunnella. Ihan vaan omaksi rauhoituksekseni. Mies oli myös sitä mieltä, että 80 euroo siitä mielenrauhasta on pieni hinta, vaikken kuuna päivänä sillä enää mitään tekiskään sen jälkeen.

Ukko haluaa tulla nyt kattomaan mikä tätä monitoria vaivaa. Tuleen vilkuamaan tänne uudelleen myöhemmin.

titi75 (rv 7+2) ja ultraan ehkä enää yksi yö *jaiks*

Vierailija
91/101 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helgan galluppiin: Ekan km:n jälkeen odoteltiin yksi normaali menkkakierto ja vasta sitten aloiteltiin. Tokan km:n jälkeen pidettiinkin pidempää taukoa ja oikeastaan nytkin oltiin vielä. Nyt suunnitelmissa on kuitenkin, että aloiteltaisiin syyskuussa seuraavan kerran.

vm69: Mä tiedän kyllä yhden, jolle tuli km rv 20 tai jotain siinä main ja joutui sitten synnyttämään kuolleen sikiönsä. Toi on kyllä kauheaa kun noin myöhään menee kesken. Varmaan pelko pyörii tulevissa aina noille viikoille asti ennenkuin uskaltaa täysillä alkaa nauttia raskaudesta.

Sani: Joo, tuo lääkäri oli tosiaan mun omalääkäri. Mites sulla? Vieläkö on sitä veristä vuotoa tullu?

Titi: Toivotaan, että huomenna pääset sitten sinne ultraan. Kyllä täällä pidetään varpaatkin pystyssä, jotta pääset ja kaikki on kunnossa. bdbdbd

Oikeastaan mullekin jäi vähän epäselväksi se mistä lääkäri päätteli tän olleen keskenmenon. Ehkä hyytymistä ja siitä verisestä limaklöntistä tai sitten tehtiinkin verikoe, mutta eivät vaan suostu sitä sanomaan, että niitä tekisivätkin. Tai kun oli vähän epäselvää, niin ehkä sitten sen tekivätkin. Ei tuo lääkäri niin kovin tarkkaan kaikkea selvitä, lähinnä vain sanoi ettei kokeissa mitään häikkää ollu, kaikki kunnossa ja että kyllä se km on. Eikä tuossa tilanteessa itsellekään tullu mieleen mitään kysellä.

Jotenkin mustakin on alkanu tuntua siltä, että jos ei heti sitä plussaa tuu, niin jotain täytyy olla pielessä, vaikka oireet olisivatkin voimakkaat. Ja voi tosiaan olla, että sitten jos/kun joskus plussa tuliskin aiemmin, niin ehkä sitten olisi kaikki hyvinkin. Saa nähdä vain kuinka kauan sitä tätäkin jaksaa, mutta toistaiseks ainakin jatketaan.

ON: Pilvinen päivä tänään ja jotenkin on rauhaton olo ja ajatukset vain pyörii. Lisäksi inhottavaa kun noita raskausoireitakin vielä on, vaikkakin vähemmän kuin ennen, mutta ei ole kiva kun muistuttavat tuosta km:sta. Lähinnä alavatsalla on välillä omituisia tuntemuksia ja rintoja vihloo, jos saa kylmää, muuten on tosiaan kaikki hävinny.

Kukas tuossa jokin aika sitten kertoi, että raskaana ollessa limakalvot kuivui. Mulla meinaan oli tosi kuiva toi nenä. Vähänkin jos pyyhkäsi, niin heti oli verta paperissa. Nyt ei siis sitäkään enää, joten pikku hiljaa tässä taidetaan palautua... Vuotokin on enää vain tuhrua ja oikeastaan sitä se oli jo eilenkin.

Kuten tuossa jo aiemmin mainitsinkin, niin yritystä aiotaan jatkaa tuossa syyskuun puolella, mutta vielä ei tiedä missä vaiheessa. Onneksi on se matkakin, niin ei ajatukset pyöri sitten vain vauva-asioissa kaiken aikaa.

Sunnuntain jatkoja kaikille!!

Vierailija
92/101 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelliina: Arvaa vaan, ekana kun heräsin aamulla niin sun nimi tuli ekana mieleen!, Eli tää on niin tätä omaa itteensä kun joku jää häiritsemään, niin unissanikin ajattelen ja mietin, et mikä ihme se oikein oli... Heh, Enpäs vielä ole ketään muuta palstalaista unissani miettinyt! Ja plus sulla oli ruskehtavat hiukset, ehkä blondiraitoja, ja siniset silmät..?

VM69: Tiedän myös yhden, kummipoikani isän sisko... Ties vaikka se olisit sinä?( Aika tuuri tarttis olla, mut asutteko " maalla" ja hmm.... kohtalaisessa lähettyvyydessä laskettelukeskusta?) Mutta ihmistä en tunne, mutta tän oman km myötä kummipojan äippä kertoi vaan ohimennen tuosta toisesta km, joka tosiaan on tapahtunut 20+ viikolla.

Omalle kohdalle tuo jättäis, ehkä todella syvät traumat, jos kyseessä olisi ensimmäinen lapsi! Ehkä onni onnettomuudessa, että teilläkin on jo lapsi/a ( Eiks ollukin?). Höh ja säähän oot vaan 7v mua vanhempi! Tiedän taas monia jotka on tehneet sitä viimeistä iltatähtee tuossa iässä.

Titi: En sit yhtään ihmettele jos on hermo piukassa! Ookko kysyny mieheltä, et piru etkö sä jännitä ollenkaan mitä se lääkäri sanoo? Tai no tyhmä mää, tietty se jännittää, mut se on mies. Ei se sitä näytä, eikä sano ennen kun koko rumba on ohi. Vai omistaako titi harvinaiseen verbaaliseesn ryhmään kuuluvan kaksijalkaisen puolikarvallisen mies-eliön?

Ihan sit ommoo nappoo: Heh kukas se sitten eilen tsippas sänkyyn ku kuollu lahna... Mä! No tänä aamuna sitä sitten annettiin mennä ja jutusteltiin " mukavia" .. Miehen logiikkaa: Mutta mites sä voit ryypätä ens viikonloppuna jos nyt tärppää.... Öö, ehkä mä en tiedä sitä vielä silloin jne.. Miehet...

Siis tuo mun mies-eliö.... Mä niin olen yrittäny sitä kouluttaa, mut kun se polveutuu taas tuolta pässinpää sukujuuresta, niin sitä päkkipäisyyttä ( lue=pässinpää) on ikävä kyllä perityny myös sille prosentuaalisesti enemmän kuin suotavaa. Ja näin ollen tässä jalostustehtävässä toivottavasti onnistun karsimaan tätä ominaisuutta edes hieman pienemmäksi. Ongelmanahan on myös tämän naaras kotkottimen sukuvikaisuus. Niin... Tämä tahtoo olla taas aivan liian tunteellinen, kyöhnää mies-eliössä kiinni jatkuvasti, josta mies-eliö ei kyllä sitten välilllä tykkää yhtään. Niinpä ne joskus riehaantuvat kisaamaan reviireistään, ja naaras-kotkotuksesta lähtee ääntä sitten vallan mahdottomasti, Joskus jopa niin, että naapuritkin häiriintyvät. Niin naaras-kotkotus ominaisuus perityy ilmeisesti värimutaatio ongelmaisesta viiri-pyryharakasta. Niin nopeasti se välillä muuttaa mieltään ja käytöstään. Ei ole helppoa yrittää risteyttää näitä kahta ilman ongelmia... =)

Vierailija
93/101 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis puolitin aamulla yhden ovistikun ja voi tsiisus meinas mennä sormi mukana!

Okei, okei... Ehkä ei kannata unenpöpperössä ensimmäiseks ottaa saksia käteen, mutta silti! Siis miten ihmeessä te saatte niitä puolitettua, piti olla aika terävät saksetkin, mut meinas silti vetää sen päällikuoren tikusta rikki.. Ja sen mun sormen vahingossa!

Ja se myös nega, ihan ohimennen ilmoitan....

Voi däääm, nyt tulee kiire! 15min aikaa pukeutua, kuivata pitkä tukka, sekä meikata... *Mission imbossible alkaa soida nyt*

Vierailija
94/101 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Helga, kun oot hassu! Nauran täällä vedet silmissä (vieläkin pikku pöhnässä) sun jutuille:)

Katri: Pahoittelut suuret! En oikein osaa sanoa mitään lohduttavaa, mutta näin virtuaalisesti lähetän sulle megahalin Pohjanmaalta kohti Helsinkiä..

Uusille Tervetuloa ja tervemenoa mahdollisimman pikaisesti:)

Titi se vaan joutuu odottelemaan. Kyllä pienemmästäkin hermo alkaisi kiristämään. Toivotaan, että huomenna pääsisit sinne ultraan!

Kaikille muille tasapuolisesti vilkutuksia!

Oman navan yläpuolelta:

Mulla on nyt aika paskat fiilikset tuon raskautumisen suhteen. Ennen olin aina niin luottavainen, että kohta tärppää, mutta näin ne kuukaudet vierii eteenpäin. Varmaankin vähennän palstailua entisestään syksyä kohden ja yritän keskittyä muihin hommiin. Miehelle en edes puhu enää vauvajutuista tai ovulaatiosta, koska tuntuu, että mitä enemmän sille puhun - sitä enemmän se vetäytyy koko vauvajutusta kauemmas. On tainnu mennä seksi suorittamiseksi ja siksi sekään ei sitä kiinnosta.

Sitten omaa napaa alapuolelta:

kp20/26. Siihen se kierto on nyt enemmän mennyt. Ovulaatio oli mielestäni myöhempään, joten varmaankin tulee nyt pidempi kierto. Ei jännitä, ei ole edes toiveikas olo.

GALLUP: Meillä kävi niin, että odotin 8viikkoa ensimmäisiä menkkoja lääkkeellisen jälkeen ja sen jälkeen aloitettiin yritys viime joulukuussa.

Nyt nukkumaan kaameaa kapulaa pois...Jumppakärpänen taas eilen heitti jumppa-trikoot nurkkaan ja pörräs baarikärpäsenä aamuviiteen:)

Pakko mennä sänkyyn hetkeksi, koska mies tulee kuudelta töistä ja " pakottaa" kuitenkin haravoimaan:)

Jumppis

Vierailija
95/101 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helga76: Kyllä täälläkin omistetaan se ihan normaali puolikarvainen uros elikko, joka kohtalaisen puupää on myös kun sille päälle sattuu. Mä luulen, että on kans ihan jähmetyksestä ja jännityksestä soikeena ja epätoivoisesti yrittää keksiä tuolla ulkona kaikkea hommaamista, ettei vaan tarvi olla paikallaan ja ettei vaan päänuppiin kolahda ajatuksia tästä menossa olevasta raskaudesta. Eli hukuttaa varmaan sen jännityksen tohon touhuamiseen. Se on nyt varmaan kolmeen kertaan jo maalannut uudelleen noi meidän puutarhakalustot ja sitä rataa...kunhan ressukka pyörii ees taas. =D Kyllähän se ihan oikeesti näin on, että sekin jännittää, mutta ei sano sitä ääneen. Mä olen taas jotenkin ihan lamaantunut, enkä saa mitään aikaiseksi. Oikein ottaa kupoliin. Täällä palstalla vaan heilun ja raapustelen.

Jumppis: Jaahans...sielä on taas baarikärpäsenä surrattu eilinen ehtoo ja yö. Ihan hyvä se on välillä tuulettua. =) Älähän sinäkään ihan kokonaan katoa maisemista, vaikka vähän vähemmän täällä kävisitkin vilkuamassa. Lepäähän se kaamee kapulas pois ennenkö ukko tulee kotia hätyyttelemään. =)

By the way...mun huonovointisuuteni on kadonnut johonkin. Ei hyvä!

titi75

Vierailija
96/101 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Titi:Joo muistinkin, että sulla tuota tiputtelua on ollut. Mulla on kanssa tuhrutellu ennen menkkoja pari tai jopa kolme päivää, mutta ei koskaan vielä näin aikasin ja se on ollu ruskeaa tuhruttelua, nyt tuli eilen oikein veristä vuotoa joka tosin nyt on muuttunut pieneks tuhrutteluks.. :/ Toivottavasti sulla on masussa kaikki hyvin!!! Ja saat sen ultran huomiseks, sano sinne jos ei meinaa aikaa löytyä, että eikö missään välis ehtis, ku meinaat ihan pimahtaa pelon ja jännityksen takia.. Tsemppiä! bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd

Katri: Tänään on ollut pientä ruskeaa tuhruttelua, kun eilen tuli oikein veristä tiputteluvuotoa. :/

Jumppis: Tässä kuukausien aikana on tunteet ailahdellut laidasta laitaan ja nuo sun nyt tuntemat tunteetkin on tuttuja. Välillä taukoilu voi tehdä hyvää. Jos päätät pitää taukoa, niin tuu sitten taas takasin kun siltä tuntuu. Tsemppiä sulle!

Oma ).(: Eilen ja tänään aamulla olin varma, että nyt tulee megalyhyt kierto, mutta ei onneks vielä oo kierto vaihtunut. Vuoto on vaihtunut ruskeaks tuhrutteluks. :/ Lämmöt oli aamulla tipahtanu 36,2 kun tähän asti ollu reippaasti yli 37 ja siitä ajattelinkin että menkat tosiaan tänään alkaa, mutta nyt illansuussa lämmöt oli taas kohonnut 37.. Huomenna palataan taas arkeen, kun loma loppuu ja töihin paluu on taas eessä. Loman jälkeen aina tympäsöö palata töihin, mutta kun sinne sitten menöö niin kyllä se siitä taas sitten.

Vierailija
97/101 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna sitten töihin, voipi olla että en juuri kerkiä kun lukaisemaan kuulumisianne. Perinteisesti hoppua piisaa heti elokuussa, kun selvitellään loma-ajan sotkuja.. En tiedä miten tää mamma jaksaa tän väsymyksen ja pahoinvoinnin keskellä edes koko päivää esittää reipasta työntekijää.

Titi: mullakin on ihan paniikki päällä. Tosin en oo kerenny kärtsyilemään, kun oon pitänyt itseni tän viikonlopun kokoajan liikenteessä. Mullakin joka toinen aamu tuntuu kuin pahoinvointi olisi vähentynyt ja joka toinen aamu tissit on vähemmät kipeät. Suunnilleen 10 minuutin välein lähettelen toiveita tuonne yläkertaan, että auttauis tätä pientä jaksamaan ja kuitenkin joka vähintään 5 kertaqa päivässä olen varma että juuri nyt se kehitys on pysähtynyt : ( Että aika menee hitaasti!

Katri, olisiko sulla häikkää tuossa keltarauhashormonin erittymisessä kiinnittymisen jälkeen, kun plussa näkyy tosi myöhään ja sitten tulee km? Onko sitä testattu? (voiko sitä muuten testata paitsi seuraamalla mahdollisen kiinnittymisen jälkeen hormonitason nousua??) Toivottavasti syksy tuo tullessaa teillekin vauvaonnea!!

Sanille kans töihinpaluutsemppiä, onkos sulla työmotivaatio kans pohjalukemissa?

ON: kauhean huono olo aaltoilee, välillä tuntuu et elämä voittaa ja aina syönnin jälkeen tulee sika huono olo. Väsyttää koko aja. sain aamulla nukkua pitkään, mutta olinkin valvonut yöllä yli tunnin. heräsin pissalle neljän aikaa ja sitten alkoi ajatukset pyöriä tuhatta ja sataa eikä uni meinannu millään enää tulla. Ja vituttaa kaiken tuon lisäksi, mies on jotenkin ihan tollo. Yhtään empatiaa en saa tän huonon vointini kanssa eikä sanallakaan tue mua peloissani. Kakkapää, oon ihan kypsyny siihen. Ollaan oikein hehkeä vasta-avioitunut pari, eikös vaan.. Juu ehkä oon vaan ylo herkkä. Kauheaa, mulla ei oo mitään vaatteita töihin. siis sellaisia jotka peittäis mun turvonneen olemuksen ja olisi mukavia päällä. Ei ehkä viittis odotuskuteitakaan vetäistä päälleen.

Eka-vekara 7+2

Vierailija
98/101 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka-vekara: Niin, en tiedä onko siinä häikkää. Lääkäri kyllä sanoi, että niitä hormonikokeita otettiin, mutta en tiedä sen tarkempaan mitä. Jotain mainitsi vain kaikista mitä nyt vain voi ottaa, niin otettiin.

Omassa navassa ei mitään ihmeellistä...

Vierailija
99/101 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih...oikein pisti naurattamaan nuo sun kommentit tuosta miehestä. Alkoivat muistuttamaan oman miehen pönttöydestä ja kakkapää on ihan oikea sana kans. =D Lähdettiin iltapäivällä ajeleen mökille saunomaan ja grillailemaan ja jotenkin se on ihan järjettömän " jäyhä" kaiken aikaa. Tokas mulle saunassakin kun mä kattelin masuani joka oli ihan turvoksissa ja pömpöllään ja kun sanoin siitä että kato nyt miten turvoksissa tää massu on...niin se tietty siihen järkevänä, että no niimpä niin...kyllä hän sen nyt jo on kuullut sata kertaa tänään. Eikös se kuulu asiaan? Sen äänen sävy oli just niin tympeän ja kyllästyneen oloinen (tai ainakin mä halusin sen niin kuulla) ja voi jessus kun mä loukkaannuin ihan henkeen ja vereen...nappasin vaan suuni kiinni ja että mua itketti ihan kauheesti. Mies siihen jatkoi sitten viiden minuutin hiljaisuuden jälkeen (kun tajus, että jaahas nyt on taas varmaan sanonut jotain väärin), että no oletkos sä nyt suuttunut hänelle. Sanoin sille sitten vaan, että juuh...ei tässä mitään. Eipä nyt ole mitään asiaa. Eiköhän ole ihan parempi olla vaan hiljaa. Eli kun mä yritän olla ihan tohkeissani, että masu näyttää turvonneelta ja että ehkä sielä sittenkin on elämää, niin sitten jotenkin harmittaa kun tajuaa, että toinen haluaa siirtää sen asian sivuun...ja ihan just vaan sen takia, että ilmeisesti itse pelkää puhua siitä vielä mitään kun ei tiedä onko sielä ketään vai ei. Ja automatkalla kotiin se oli kyllä muutenkin sellainen pässi, että alko kyllä risomaan se ihan kympillä. Mietin siinä kans itekseni, että voihan helveta...että jos mun mieli on näin herkkä ja ailahtelevainen tän raskauden aikana, niin me otetaan vielä monta kertaa erää ja itku pääsee jokusen kerran. Jotenkin on vaan tunteet ihan pinnassa ja ihan yhtä sekamelskaa kaikki. Pelottaa, on iloissaa, on vähän haikeakin olo...on sellaine olo kun joku olis pistänyt kaikki koneet johonkin tehosekoittimeen ja painanut suurimman tehon päälle. You know? ;-)

Tsemppiä työviikkoon. Toivottavasti jaksat sen väsymyksen kanssa sielä. Tänään mä olen tosiaan ollut ihan paiseessa kun oireista tuntuu olevan enää toi veskissä ramppaaminen jäljellä. Ei ole tehnyt huonoa, mutta ei oikein ole tehnyt mitään mielikään. Sillain, että syön kun pitää syödä, mutta en jaksa niin paljon kun normaalisti ja jotenkin se ruoka vaan tökkii. Mietin kans samaa, että mitä helkuttia pistää töihin päälle vkon päästä kun massua turvottaa. Mutta onneksi olen parit sellaiset löysät housut ostanut joissa leveä kummarivyötärö ne ei kiristä, mutta ei näytä kyllä äitiyshousuiltakaan. Ja nythän on sellaiset paida muodissa jotka on rypytetty rintojen alta ja alaosa on A:n muotoinen leveä ja tulee ihan lantiolle asti. Mulla on parit sellaiset paidat. Ne herättää kyllä varmasti ihmisten huomion kun heti ajatellaan että ne on äitiyspaitoja, mutta itse kommentoin vaan, että näähän on nyt muotia...mitä lössömpi ja leveempi paita, sen parempi. Kun sinne 12vkon jotenkin vaan pääsis kitkuttelemaan ja kaik menis hyvin. Tuota itekkin pelkään, että jos kovasti huonoa oloa riittää, niin sitä on kauhean vaikea töissä peittää. Sekin varmasti huomataan, että vanhana kahvitrattina en nykyään pysty juomaan kun aamulla yhden kupin kahvia. Muutoin ei tee edes mieli.

Taidan mennä ropuamaan taas jääkaappia.

titi75

P.S. Mä muuten luulen, että en nuku ens yönä yhtään. Jämään vaan sitä ultraa. Pääsis jo tästä kauheesta paineesta edes muutaman päivän helpotukseen.

Vierailija
100/101 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..." hieman väsynyttä tekstiä" näköjään on tullut kirjoitettua. Ei nyt mitään kaikkia KONEITA ole tehosekoittimeen laitettu, vaan ihan kaikki TUNTEMUKSET JA OLOTILAT oli tarkoitus kirjoittaa. Ehkä on parempi painua kans petiin lukemaan vaikka kirjaa...jääkaapin kautta tietysti.

;-D

Titityy