Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kysymys miehille: arvostatko jos naisella ollut vain vähän

Vierailija
22.01.2014 |

kumppaneita tai ei lainkaan? Kumpi on haluttavampi nainen: kokenut vai kokematon? Ja nyt avmammat jättää vastaamatta!

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 17:45"]

Sinä yhden kanssa seksiä harrastanut ja mielestäsi kovinkin osaava... Ota huomioon, että suurin osa monen kanssa sekstaillut on usein myös itse pitkässä suhteessa tai ainakin ollut ja useimmiten takana on sekä pitkiä suhteita että yhden yön juttuja.

Ja se on bullshittiä, ettei yhden yön jutuista saisi mitään. Joskus saa, joskus ei. Oppii omat rajansa ja kyllä mä koen, että on rikkaus se, ettei ole koko ikäänsä vaan saman kanssa ollut. Eipä tarvi myöhemmin ihmetellä. Minä olen Roosan kanssa samaa mieltä, että nuorena pitää antaa mennä vaan. Onpa jotain muistella vanhana.

[/quote]

En minä millään taidoillani ole täällä rehvastellut, otin vain kantaa näihin väitteisiin siitä, että minun kaltaiseni olisivat estyneitä, ei-seksuaalisia ja siveyden sipuleita. 

"kyllä mä koen, että on rikkaus se, ettei ole koko ikäänsä vaan saman kanssa ollut. Eipä tarvi myöhemmin ihmetellä. Minä olen Roosan kanssa samaa mieltä, että nuorena pitää antaa mennä vaan. Onpa jotain muistella vanhana."

Sulla ei näköjään ole ymmärrystä siitä, että joillakin TODELLA voi olla niin hyvä ja onnellinen suhde, jossa on molempien mielestä niin hyvää seksiä, ettei jälkeenpäin tarvitse ihmetellä tai katua yhtään mitään. Ei todellakaan tarvitse miettiä että mitäpä jos olisin kokeillut muutamaa tuntematonta kännissä. Tiedän ihan kokeilemattakin, etten saisi yhdestäkään yhden yön jutusta yhtä hyvää seksiä kuin nyt tässä suhteessani.

Nuorena pitää antaa mennä vaan, ompa jotain mitä muistella vanhana? Nauran aina ihmisille jotka puolustelevat runsasta seksikumppaniensa määrää sillä, että "minä halusin elää nuoruuttani". Eikö teidän nuoruudessa tosiaan ollut mitään muuta kuin useiden seksikumppanien kerääminen? Kyllä minäkin olen ottanut nuoruudestani kaiken mahdollisen irti ja kokenut vaikka mitä hienoa, vaikkei siihen sattunutkaan kuulumaan pillun jakelu. Ihan oikeasti on täytynyt olla tapahtumaköyhä nuoruus jos kiikkustuolissa vanhana on muisteltavana vain yhden yön nussimiset.

Uskokaa nyt ettei seksikumppaneiden vähäinen määrä tarkoita tylsää nuoruutta, pitkästyttävää parisuhdetta ja vähäisiä elämänkokemuksia.

Vierailija
2/103 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:17"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:14"]

Kertooko joku sitten uudelle kumppanille kuinka monen kanssa on oikeasti ollut...

[/quote]

En minä ainakaan ole kertonut kun ei ole edes kysytty.

[/quote]

Sama homma. Kyllä voisin tuolle aviomiehelle kertoa jos kysyisi. En minä häpeile mitään. 

PS. Vaikka minulla on ollut yli 40 seksikumppania, minulla ei ole ollut ainuttakaan sukupuolitautia. En ole myöskään kärsinyt mistään tulehduksista enkä ole yhtäkään aborttiakaan tehnyt. Lapsetkin ovat syntyneet aviomiehen kanssa avioliitossa.

Loppupeleissä minua ei kiinnosta kuinka monta partneria itse kullakin on ollut. Kunhan on itse tyytyväinen omiin valintoihinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää te useamman seksikumppanin naiset hyökätkö 1-2 seksikumppanin naisia vastaan! Miksi me ruvetaan tekemään toisistamme älyttömiä yleistyksiä? Harvemman kanssa seksiä harrastaneita haukutaan huonoiksi sängyssä, siveyden sipuleiksi ja lie miksi. Ja samoin useampaa kokeilleilla epäillään heti olevan paljon tauteja jne. Mitä me nyt toisiamme vastaan hyökätään!

Vierailija
4/103 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kun kysyisi mieheltä haluaako uuden auton vai käytetyn.

Vierailija
5/103 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 14:20"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 14:14"]

Tämäpä oli taas järjen riemuvoitto. Tuo miehensä kanssa yksiavoininen nainen on tyytyväinen ja onnellinen, mistä johtuen oletettavasti myös hänen miehensä on. Ja sinä sitten ramppaat etsimässä sitä sopivimman kokoista kalua ja pidät itseäsi jotenkin fiksumpana? 

[/quote]

Mistäs sinä tiedät oliko hän onnellinen koska suhde on päättynyt? Hän kirjoitti satuin muodostamaan....ei satun muodostamaan.

No ehkä hän oli (ei ole enää koska ei suhdetta) mutta huvittaa nämä jotka luulevat tietävän onko toinen onnellinen vai ei ja sitten luetun ymmärtäminenkin takkuaa... satuin/satun..

[/quote]

Oletko HIEMAN yksinkertainen? ''Satuin muodostamaan'' ei tarkoita sitä, että suhdetta ei enää olisi. Se tarkoittaa, että suhde muodostettiin aiemmin, esim. nuoruudessa (jolloin se on tottakai imperfektissä)

Ja sitten vielä kirjoitat  ''luetun ymmärtämisestä''...

Vierailija
6/103 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 00:28"]

Sama kun kysyisi mieheltä haluaako uuden auton vai käytetyn.

[/quote]

Niin paitsi ihminen ei kulu niinkun auto.

Tai voihan sen ajatella niinkin, että haluatko uuden toyotan ( osaamaton peruslässy kumppani) vai käytetyn ferrarin (villi ja hommansa osaava)

Mä ferrari tyyppiä, toyota häviää massaan vaikka uusi olisikin..

Vierailija
7/103 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen naisia joilla on ollut paljon seksikumppaneita. tunnen heidät hyvin. Ovat kertoneet olevansa seksuaalisuutensa kanssa vähän eksyksissä. Yhdenillan suhteista eivät ole saaneet tyydytystä mutta kuitenkin niitä harrastavat. Yksi avautui kerran ja kertoi ettei saa yleensä yhdynnässä edes orgasmia. ja on jotenkin estynyt fiilis.

Vierailija
8/103 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vieläkään saanut vastausta siihen miten se ihminen kuluu tai hänen ihmisarvonsa vähenee seksikumppanien määrän myötä? Voin vain kuvitella miten nämä moraalin kukkaset suhtautuisivat ihmiskaupan uhreihin, joukkoraiskauksen uhreihin tai vaikkapa lapsiprostituoituihin. Onneksi kuulun siihen joukkoon ihmisiä joilla on empatiakykyä.

Vierailija
9/103 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 07:00"]

En ole vieläkään saanut vastausta siihen miten se ihminen kuluu tai hänen ihmisarvonsa vähenee seksikumppanien määrän myötä?

[/quote]

Etkä saa koska se ei kulu/ihmisarvo vähene. Täällä nyt vain neitsyytensä ukolleen ja sen kanssa koko elämänsä eläneet AV-mammat pätee menetettyä nuoruuttaan.

Vierailija
10/103 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 14:27"]

Suuret onnittelut sinulle parhaasta mahdollisesta valinnasta! Tiedät varmaan jo itsekin, mutta sanonpa silti, että olet juuri sitä mitä jokainen mies naiselta toivoo: neitsyenä tavattu, mutta silti seksinnälkäinen ja kokeileva puoliso. Parasta, mitä naissukupuolella on miehelle tarjota!

[/quote]

Aivan, eli nainen = pillu! Mahtavaa! Hiukkasen masentavaa, jos tuo todella on sinusta parasta mitä naiselta voi saada. Kuulostaa ihan helvetin sovinistiselta.

Vierailija
11/103 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 08:11"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 14:27"]

Suuret onnittelut sinulle parhaasta mahdollisesta valinnasta! Tiedät varmaan jo itsekin, mutta sanonpa silti, että olet juuri sitä mitä jokainen mies naiselta toivoo: neitsyenä tavattu, mutta silti seksinnälkäinen ja kokeileva puoliso. Parasta, mitä naissukupuolella on miehelle tarjota!

[/quote]

Aivan, eli nainen = pillu! Mahtavaa! Hiukkasen masentavaa, jos tuo todella on sinusta parasta mitä naiselta voi saada. Kuulostaa ihan helvetin sovinistiselta.

[/quote]

Jep, tuollaisten kommenttien jälkeen sitä kuvittelisi että jokainen hankkiutuisi mahdollisimman pian neitsyydestään eroon ettei vain joudu tuollaisen miehen vaimoksi vahingossa...

Vierailija
12/103 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tietää keneltä saat hyvän seksin ennen kun saat sen. Valitettavasti miehillä ei ole lappu näkyvissä, jossa lukee "hyvä seksi" ja "huono seksi" :)

Vierailija
13/103 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa kysytään miesten mielipidettä, mutta aika naisten(?) väliseltä kynimiseltä monet kommentit vaikuttavat.

Itse olen ennen avioliittoa seurustellut joko suunnilleen saman kokemusmäärän omaavien naisten kanssa ja sitten huomattavasti, kumppanien määrässä, kokeneemman naisen kanssa.

Suhteissa on tietysti ollut hyvää ja huonoa, viime kädessähän se toimivuus on siitä yhdistelmästä kiinni. Tuon huomattavasti kokeneemman kumppanin kanssa vain ajan myötä paljastui  muihin suhteisiin verrattuna enemmän ja enemmän asioita, jotka sitten vaan eivät sopineet yhteen oman luonteen kanssa.

Seksin laadun ja taitojen kannalta sillä ei ole ollut juurikaan mitään eroa, onko kumppanilla puolenkymmentä kokeilua, vai muutamia kymmeniä. Kokenut tuntuu lupaavan enemmän, mutta sitten itse toiminnassa vähemmän kokeneet ovat yllättäneet. Edelliseen voi tosiaan vaikuttaa myös ne luodut ennakko-odotukset. Käytännössä kokemusta voi kuitenkin hankkin niin monella tavalla, ja usein vain toistamalla samaa kuviota, ettei se ole yhtään mikään tae vahvasta seksuaalisuudesta ja taidoista.

Oman kokemuksen pohjalta arvostan naisia, jotka ovat oikeasti panostaneet suhteiden sisältöön ja laatuun, silloin niitä kokemuksia ei tietenkään kerry niin monia, mutta toisaalta parisuhdetaidot ovat kehittyneet sitten paremmin.

Jos pitää valita nainen, joka osaa pokata miehen, tai nainen, joka osaa hoitaa parisuhteessa eteen tulevia ongelmia, niin jälkimmäinen taito on miehen kannalta huomattavasti hyödyllisempi. Ennemmin opettelee ja etsii seksistä juttuja yhdessä, kuin riitelee teinin parisuhdetaidoilla varustetun kolmekymppisen kanssa.

Kallistun tuolle vähäinen lukumäärä on hyvä -kannalle ja arvostan sitä, ei ne suuret kumppanimäärät mikään este suhteelle ole ollut, mutta ei niihin myöskään liity mitään mullistavaa.

Vierailija
14/103 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 07:00"]

En ole vieläkään saanut vastausta siihen miten se ihminen kuluu tai hänen ihmisarvonsa vähenee seksikumppanien määrän myötä? Voin vain kuvitella miten nämä moraalin kukkaset suhtautuisivat ihmiskaupan uhreihin, joukkoraiskauksen uhreihin tai vaikkapa lapsiprostituoituihin. Onneksi kuulun siihen joukkoon ihmisiä joilla on empatiakykyä.

[/quote]

Kuules, suurin osa miehistä ei katso monta seksuhdetta harrastaneen naisen ihmisarvon laskeneen ollenkaan. Kyseinen nainen on edelleen yhtä arvokas ihmisenä ja varmasti kelpaa esim. ystäväksi oikein mainiosti (enkä välttämättä nyt vihjaa mitään tällä ystävyydellä). Tällainen nainen on myös työkaverina/esimiehenä varmasti yhtä arvokas ja pidetty kuin kuka muu tahansa (jälleen, en vihjaile mitään).

Mihin runsas entisten määrä sitten vaikuttaa? Naisen kiinnostavuuteen parisuhde-/avioliittomarkkinoilla. Tämä on kiistämätöntä ja olisit kanssani samaa mieltä, jos tuntisit miesten sielunelämää yhtä paljon kuin minä. Usko pois, tiedän mistä puhun.

Eli kerrataanpa: naisen ihmisarvo tjsp. ei todellakaan laske kumppanien keräämisen myötä, mutta väistämättä hänen kiinnostavuutensa pitkäaikaisena kumppanina putoaa. On jokaisen itse päätettävissä, onko tämä sitten huono vai hyvä asia.

Vierailija
15/103 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sillä ole juurikaan merkitystä, mieluummin kokenut niin osaa sitten arvostaa hyvää eikä tarvitse lähteä kokeilemaan sen ruohon vihreyttä.

Vierailija
16/103 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Ja yhteisöissä, joissa oletetaan seksin kuuluvan vain avioliittoon, jo yhden seksisuhteen historia riittää laskemaan naisen kiinnostavuutta puolisona. 

Vierailija
17/103 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:29"]

kumppaneita tai ei lainkaan? Kumpi on haluttavampi nainen: kokenut vai kokematon? Ja nyt avmammat jättää vastaamatta!

[/quote]

Kokenut. Ja tarkoitan siis siten, että se kokemus on opettanut. Jos tekee suhteessa aina samat virheet tai makaa edelleen seksissä kuin lahna, niin mitä sillä kokemuksella on väliä? Neitsyet on katsomaton arpa.

Vierailija
18/103 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 08:48"]

Et voi tietää keneltä saat hyvän seksin ennen kun saat sen. Valitettavasti miehillä ei ole lappu näkyvissä, jossa lukee "hyvä seksi" ja "huono seksi" :)

[/quote]

Valitettavasti hyvää seksiä ei saada, sitä tehdään yhdessä. Vaikka nainen olisi mestaritanssija, niin ei se tekisi tanssista upeaa, jos minun kanssani joutuisi parketille.

Vierailija
19/103 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan miehenä kyllä suhteessa seksiä harrastavia, en yhden illan juttuja hommaavia. Samaa käytöstä edellytän tietenkin itseltäni.. eli mielummin kokematon kuin kovia kokenut. Heh

Vierailija
20/103 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 15:33"]Niinpä. Ja yhteisöissä, joissa oletetaan seksin kuuluvan vain avioliittoon, jo yhden seksisuhteen historia riittää laskemaan naisen kiinnostavuutta puolisona. 

[/quote]

Ei ole noin. Mutta siellä arvostetaan naisia jotka ei jaa kaikille. Ei siellä ruoskita naisia jotka kuitenkin harrastaa irtosuhteita