Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kysymys miehille: arvostatko jos naisella ollut vain vähän

Vierailija
22.01.2014 |

kumppaneita tai ei lainkaan? Kumpi on haluttavampi nainen: kokenut vai kokematon? Ja nyt avmammat jättää vastaamatta!

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 14:14"]

Tämäpä oli taas järjen riemuvoitto. Tuo miehensä kanssa yksiavoininen nainen on tyytyväinen ja onnellinen, mistä johtuen oletettavasti myös hänen miehensä on. Ja sinä sitten ramppaat etsimässä sitä sopivimman kokoista kalua ja pidät itseäsi jotenkin fiksumpana? 

[/quote]

Mistäs sinä tiedät oliko hän onnellinen koska suhde on päättynyt? Hän kirjoitti satuin muodostamaan....ei satun muodostamaan.

No ehkä hän oli (ei ole enää koska ei suhdetta) mutta huvittaa nämä jotka luulevat tietävän onko toinen onnellinen vai ei ja sitten luetun ymmärtäminenkin takkuaa... satuin/satun..

Vierailija
82/103 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on tulossa "markkinoille" tällainen "jalokivi", siis mies jolla ollut vain yksi kumppani (minä). Olemme siis eroamassa ja mies 33-vuotias. Ja voin sanoa, että good luck vaan sille joka tämän "seksipedon" itselleen saa...Eroamme siis mm. siksi että mies on täysi tossu sängyssä eikä ole 14 yhteisen vuoden aikana oppinut juuri mitään.

Seuraavaksi mieheksi toivon kumppania jolla on seksikokemusta vähän enemmän. Itse siis olen ollut vain mieheni kanssa ja kai tämä on sitten joillekin miehille ainakin positiivinen asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 14:20"]

Tämäpä oli taas järjen riemuvoitto. Tuo miehensä kanssa yksiavoininen nainen on tyytyväinen ja onnellinen, mistä johtuen oletettavasti myös hänen miehensä on. Ja sinä sitten ramppaat etsimässä sitä sopivimman kokoista kalua ja pidät itseäsi jotenkin fiksumpana? 

[/quote]

Mistäs sinä tiedät oliko hän onnellinen koska suhde on päättynyt? Hän kirjoitti satuin muodostamaan....ei satun muodostamaan.

No ehkä hän oli (ei ole enää koska ei suhdetta) mutta huvittaa nämä jotka luulevat tietävän onko toinen onnellinen vai ei ja sitten luetun ymmärtäminenkin takkuaa... satuin/satun..

[/quote]

Missään ei sanottu sattuneen muodostetun suhteen kariutuneen. Lisäksi kirjoittaja puhuu edelleen viimeisessä lauseessa miehestään.

Vierailija
84/103 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 14:03"]

Kummasti täällä yleistetään ne naiset, joilla on vain 1-2 seksikumppania. Kaikki ovat tämän palstan mukaan kukkahattutätejä, siveyden sipuleita, huonoja sängyssä ja todella estoisia.

Se, että minä satuin muodostamaan pitkän suhteen saman miehen kanssa jolle menetin neitsyyteni, ei kyllä mitenkään tee minusta estynyttä siveyden sipulia. Voisinpa jopa väittää että olen paljon parempi ja kokeilevampi seksissä kuin nämä naiset, joilla on takana 30 yhden yön juttua. Pitkässä suhteessa tulee kokeiltua niin paljon eri juttuja, pantua mitä kummallisimmissa paikoissa ja opittua kaiken näköisiä taitoja. Yhden yön jutut puolestaan ovat mitä luultavimmin aika perusseksiä eikä niistä oikein edes opi mitään.

No, minua saa kyllä luulla estoiseksi jos haluaa, onneksi mieheni tietää totuuden olevan jotain täysin muuta. ;)

[/quote]

Suuret onnittelut sinulle parhaasta mahdollisesta valinnasta! Tiedät varmaan jo itsekin, mutta sanonpa silti, että olet juuri sitä mitä jokainen mies naiselta toivoo: neitsyenä tavattu, mutta silti seksinnälkäinen ja kokeileva puoliso. Parasta, mitä naissukupuolella on miehelle tarjota!

Vierailija
85/103 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 13:04"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:46"]Naiset, joilla on ollut vähän kumppaneita, eivät ole kauhean seksuaalisia.

[/quote]

Ihana  mies, lähe meille?

Haha, ei pidä paikkaansa :D Mulla on vähän kumppaneita kahdesta syystä.. Olen seurustellut melkein koko ikäni. Kerran kokeilin yhden illan juttua, mut siitä tuli vain huono ja arvoton fiilis, en saanut mitään hyvää irti. Se ei tee musta siveyden sipulia saatika kukkahattutätiä.

[/quote]

Ehkä ei susta tee, mutta todella monet seksin melkein ainoastaan avioliittoon säästävät ovat joko kukkahattutätejä (arvokonservatiiveja), uskovaisia tai sitten ihan seksuaalisesti estoisia. Itse kun miehänä olen todella vapaamielinen tapaus kaikilla mittareilla lukien, niin en arvosta.

Toi neitsyyden tai kokemattomuuden ihailu vuoden 2014 Suomessa ei vain mahdu omaan kuuppaan.

[/quote]

Vierailija
86/103 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 13:48"]

Vot:

http://www.webmd.com/sexual-conditions/tc/bacterial-vaginosis-topic-overview

Tämän takia "monet seikkailut katsoneilla" naisilla alapää myös useimmiten tuoksahtaa melko hirveälle.

[/quote]

Olikohan väärä linkki kun tuossa ei kyllä selitetty mitään bakteerikannan pysyviä muutoksia vaan kerrottiin vaginan tulehduksista joihin vaikutti kumppanin vaihtuminen, emättimen ph, tupakointi (?), intiimialueiden liian ärhäkät pesut, yms. , mutta siellä ei kuitenkaan kerrottu että sukupuolielinten normaalifloora muuttuisi automaattisesti kumppaneiden myötä. Laittaisitko seuraavaksi sen ihan oikean linkin tai vaikka selostaisin asian omin sanoin? Vinkvink. ns. rituaalinen puhtaus on eri asia kuin pieneliöiden määrä jossain tutkittavassa kohteessa.

Vierailija
87/103 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 14:27"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 14:03"]

Kummasti täällä yleistetään ne naiset, joilla on vain 1-2 seksikumppania. Kaikki ovat tämän palstan mukaan kukkahattutätejä, siveyden sipuleita, huonoja sängyssä ja todella estoisia.

Se, että minä satuin muodostamaan pitkän suhteen saman miehen kanssa jolle menetin neitsyyteni, ei kyllä mitenkään tee minusta estynyttä siveyden sipulia. Voisinpa jopa väittää että olen paljon parempi ja kokeilevampi seksissä kuin nämä naiset, joilla on takana 30 yhden yön juttua. Pitkässä suhteessa tulee kokeiltua niin paljon eri juttuja, pantua mitä kummallisimmissa paikoissa ja opittua kaiken näköisiä taitoja. Yhden yön jutut puolestaan ovat mitä luultavimmin aika perusseksiä eikä niistä oikein edes opi mitään.

No, minua saa kyllä luulla estoiseksi jos haluaa, onneksi mieheni tietää totuuden olevan jotain täysin muuta. ;)

[/quote]

Suuret onnittelut sinulle parhaasta mahdollisesta valinnasta! Tiedät varmaan jo itsekin, mutta sanonpa silti, että olet juuri sitä mitä jokainen mies naiselta toivoo: neitsyenä tavattu, mutta silti seksinnälkäinen ja kokeileva puoliso. Parasta, mitä naissukupuolella on miehelle tarjota!

[/quote]

Mikä ihmeen palkinto se nainen ja seksi tämän kanssa lassukalle oikein on? Osaatteko te ajatella naista ihmisenä ollenkaan, vaan onko se joku tavara, omistussuhde? Pieni pantava posliininukke jossain nurkan perukoilla? En voi käsittää tällaisia miehiä, en sitten millään...

Vierailija
88/103 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 14:23"]

[/quote]

[/quote]

Missään ei sanottu sattuneen muodostetun suhteen kariutuneen. Lisäksi kirjoittaja puhuu edelleen viimeisessä lauseessa miehestään.

[/quote]

Satuin = suhdetta ei enää ole. Viimeisen lauseen miehestään = nykyinen mies ei sama jonka kanssa satuin muodostamaan suhteen. Vähän kun petraat niin kyllä se luetun ymmärtäminen paranee...

Vierailija
89/103 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 14:32"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 13:48"]

Vot:

Tämän takia "monet seikkailut katsoneilla" naisilla alapää myös useimmiten tuoksahtaa melko hirveälle.

[/quote]

Olikohan väärä linkki kun tuossa ei kyllä selitetty mitään bakteerikannan pysyviä muutoksia vaan kerrottiin vaginan tulehduksista joihin vaikutti kumppanin vaihtuminen, emättimen ph, tupakointi (?), intiimialueiden liian ärhäkät pesut, yms. , mutta siellä ei kuitenkaan kerrottu että sukupuolielinten normaalifloora muuttuisi automaattisesti kumppaneiden myötä. Laittaisitko seuraavaksi sen ihan oikean linkin tai vaikka selostaisin asian omin sanoin? Vinkvink. ns. rituaalinen puhtaus on eri asia kuin pieneliöiden määrä jossain tutkittavassa kohteessa.

[/quote]

Saivartelu ja viisastelu, tuo niin naismainen keskustelutaito.

Pointtina varmaankin koko bakteerihommassa oli se, että kahdellesadalle miehelle antaneella naisella on todennäköisesti ollut aika iso riski altistua jos jonkinlaiselle taudille. HPV hänellä ainakin on lähes täysin varmasti, mihin ko. kommentin suuseksiviittauskin kohdistui.

Minä ainakin olen terveydestäni (ja tulevien kumppaneideni terveydestä) huolta kantava mies. 200 kumppania naisella olisi itselleni punainen vaate jo tästäkin syystä, kertoo hyvin huolettomasta ja välinpitämättömästä suhtautumisesta omaa kehoa ja terveyttä kohtaan -> välitön ja äärimmäinen turn-off. Moraalinen puoli sitten erikseen.

Vierailija
90/103 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 13:48"]Vot:

[/quote]

Ei tää kyllä vastannut nyt tuohon bakteerikanta-kysymykseen. Tässähän oli kyse infektiosta.

Vierailija
91/103 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle oli (olisi edelleen jos vielä en olisi löytänyt) tärkeää että nainen ei olisi monen kanssa maannut.

Itse löysin neitsyen naisen teininä ja olin silloin vielä itsekin poikuuteni säilyttänyt.

Edelleen arvaostan sitä että löysin kunnollisen naisen jonka kanssa on mukava jakaa elämää.

Nykysin olemme jo naimisissa ja meillä on 2 lasta :)

Vierailija
92/103 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 14:49"]

Minulle oli (olisi edelleen jos vielä en olisi löytänyt) tärkeää että nainen ei olisi monen kanssa maannut.

Itse löysin neitsyen naisen teininä ja olin silloin vielä itsekin poikuuteni säilyttänyt.

Edelleen arvaostan sitä että löysin kunnollisen naisen jonka kanssa on mukava jakaa elämää.

Nykysin olemme jo naimisissa ja meillä on 2 lasta :)

[/quote]

Onnea teille! Juuri tuollaisesta liitosta moni mies uneksii, mutta sanoo nykyisen poliittisen korrektiuden vuoksi, ettei kumppanien määrällä ole merkitystä hänelle.

Vierailija
93/103 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 14:37"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 14:23"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Satuin = suhdetta ei enää ole. Viimeisen lauseen miehestään = nykyinen mies ei sama jonka kanssa satuin muodostamaan suhteen. Vähän kun petraat niin kyllä se luetun ymmärtäminen paranee...

[/quote]

Ehkä ilmaisin asian hieman hassusti, mutta yhä ollaan saman miehen kanssa onnellisesti yhdessä. Tarkoitus oli puhua parisuhteen _aloittamisesta_ menneessä muodossa. 

-46

Vierailija
94/103 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Seksipetoja ei synny ilman seksiä, enkä jaksa opettaa alusta. Sitten vaan täytyy pitää se tyytyväisenä.

Vierailija
95/103 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertooko joku sitten uudelle kumppanille kuinka monen kanssa on oikeasti ollut...

Vierailija
96/103 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:14"]

Kertooko joku sitten uudelle kumppanille kuinka monen kanssa on oikeasti ollut...

[/quote]

En minä ainakaan ole kertonut kun ei ole edes kysytty.

Vierailija
97/103 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä määriä varmaan kysellä tai aiheeseen edes kajota silloin kun on itsestään selvää, että määrän laskemiseen ei riitä sormet eikä ehkä varpaatkaan. 

Vierailija
98/103 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:23"]

Ei niitä määriä varmaan kysellä tai aiheeseen edes kajota silloin kun on itsestään selvää, että määrän laskemiseen ei riitä sormet eikä ehkä varpaatkaan. 

[/quote]

No aika harvalla riittää, eiköhän lähes jokaisella +30v on ollu yli 10 eri sänkykaveria..

Vierailija
99/103 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:27"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:23"]

[/quote]

No aika harvalla riittää, eiköhän lähes jokaisella +30v on ollu yli 10 eri sänkykaveria..

[/quote]

Voin sanoa, ettei todellakaan ole ollut. Varsinkaan miehillä.

Ihan oikeastiko luulet, että "kaikki" nussivat vähän siellä ja täällä ympäriinsä parikymppisinä? Tautipesät ja itsetunto-ongelmaiset niin tekevät, eivät muut.

Vierailija
100/103 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä määrällä niin väliä, vaan enemmänkin sillä, miten asiaan suhtautuu.

Kaikki "villit vuodet" yms. selitykset ovat tylsiä ja syvältä, eihän kenenkään terveellä itsetunnolla tarvitse perustella ja etsiä hyväksyntään kumppaniensa määrälle.

Ennemmin hieman salaperäisyyttä taustalle ja niitä villejä vuosia tässä hetkessä, kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä