Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kertokaa mikä miehiä viehättää stay-up sukissa?

Vierailija
25.04.2021 |

Kaikki on ihan villinä niihin jos löytävät sellaiset jalastani ja jos kysyt "ilman vaatteita" vai "sukilla" niin 99% haluaisi että käytän stay-uppeja sänkypuuhissa. Välillä tulee tunne että jaloissani on jotain vikaa.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ttuako sitä ihmettelet, ole tyytyväinen.

Vierailija
2/78 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain vanhat ukot viehättyvät jostain sukkahousuista yms

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi saan kuvan omituisesta jakorasiasta joka kysyy "asiakkailta" asustetoiveita.

Vierailija
4/78 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat miellyttää pe*voja miehiä yhtään. Entä jos on stay-down sukat eli pysy alhaalla

Vierailija
5/78 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hulluna stay-uppeihin, mutten kyllä kysyttäessä osaa määritellä, että mistä se johtuu.

Vierailija
6/78 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP halus vaa kertoo, et on mederni nainen joka harrastaa yhe illan juttuja. :D

Vierailija
7/78 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin parempi on sukkanauhat, mutta käyttääkö niitä enää kukaan?? Mulla oli joskus -97 sellaiset ja kun kerroin sen baarissa eräälle äijälle, se sekosi täysin.

Vierailija
8/78 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi saan kuvan omituisesta jakorasiasta joka kysyy "asiakkailta" asustetoiveita.

Mieluummin käytän niitä vähänkään lämpimämmällä säällä. Sukkahousut hiostavat haarovälistä ja kyllä kysyn puenko jotain sexyä illaksi päälle.

AP

Vierailija
9/78 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole opittua, kun on nähnyt eroottisissa yhteyksissä semmosia. Eli jokin vaatekappale seksualisoidaan ns.

Vierailija
10/78 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä niitä ei niin paljoa tule arkena vastaan, niin ne tuntuvat jotenkin tavallista erikoisemmalta.

Vierailija
11/78 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän vain stay up- sukkia, koska ne on helppo pukea. En tiedä eikä kiinnostakaan mitä muut niistä ajattelee. Suosittelen!

Vierailija
12/78 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään.

T. Mies

Vierailija
13/78 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkanauhat on kyllä paljon seksikkäämmät naisella.

Vierailija
14/78 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole opittua, kun on nähnyt eroottisissa yhteyksissä semmosia. Eli jokin vaatekappale seksualisoidaan ns.

Lisätäkseni tähän, että olen nainen. Käytän itsekin joskus stay-uppeja, mieheni tykkää. Jos hän ei olisi aikuisviihteessä yms nähnyt niitä koskaan, tuskinpa hän välittäisi niistä. Itse en oikein ymmärrä niitä ja ihmettelen että kuka ne on oikein keksiny😅

Vierailija
15/78 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain menneen maailman hommia, tai tiettyjä pervoja kiinnostaa

Vierailija
16/78 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei todellakaan ole mitään opittua. Ottakaa nyt silmä käteenne ja katsokaa niitä asusteita. Ne korostavat  naisen vartaloa. Stayupit yms säärissä on vähän sama kuin  meikki silmissä.

Vierailija
17/78 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei peitä römpötintä

Vierailija
18/78 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisätäkseni tähän, että olen nainen. Käytän itsekin joskus stay-uppeja, mieheni tykkää. Jos hän ei olisi aikuisviihteessä yms nähnyt niitä koskaan, tuskinpa hän välittäisi niistä. Itse en oikein ymmärrä niitä ja ihmettelen että kuka ne on oikein keksiny😅[/

No siis ennen kuin sukkahousuja oli keksitty, naiset pitivöt nailonsukkia sukkanauhavyöllä paikoillaan. Ei sen kummempi historia.

Vierailija
19/78 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset yrittämässä analysoida miksi miehet pitävät jostain naisessa. Ymmärrätte aiheesta suunnilleen yhtä paljon kuin lehmä ydinreaktorista. 

Vierailija
20/78 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset yrittämässä analysoida miksi miehet pitävät jostain naisessa. Ymmärrätte aiheesta suunnilleen yhtä paljon kuin lehmä ydinreaktorista. 

Tämä oli täysin vapaa kysymys. Jos väität ymmärtäväsi asiaa, niin senkun valistat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme