Nyt kertokaa mikä miehiä viehättää stay-up sukissa?
Kaikki on ihan villinä niihin jos löytävät sellaiset jalastani ja jos kysyt "ilman vaatteita" vai "sukilla" niin 99% haluaisi että käytän stay-uppeja sänkypuuhissa. Välillä tulee tunne että jaloissani on jotain vikaa.
Kommentit (78)
Vain vanhat ukot viehättyvät jostain sukkahousuista yms
Miksi saan kuvan omituisesta jakorasiasta joka kysyy "asiakkailta" asustetoiveita.
Miksi haluat miellyttää pe*voja miehiä yhtään. Entä jos on stay-down sukat eli pysy alhaalla
Minä olen hulluna stay-uppeihin, mutten kyllä kysyttäessä osaa määritellä, että mistä se johtuu.
AP halus vaa kertoo, et on mederni nainen joka harrastaa yhe illan juttuja. :D
Vieläkin parempi on sukkanauhat, mutta käyttääkö niitä enää kukaan?? Mulla oli joskus -97 sellaiset ja kun kerroin sen baarissa eräälle äijälle, se sekosi täysin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi saan kuvan omituisesta jakorasiasta joka kysyy "asiakkailta" asustetoiveita.
Mieluummin käytän niitä vähänkään lämpimämmällä säällä. Sukkahousut hiostavat haarovälistä ja kyllä kysyn puenko jotain sexyä illaksi päälle.
AP
Eiköhän se ole opittua, kun on nähnyt eroottisissa yhteyksissä semmosia. Eli jokin vaatekappale seksualisoidaan ns.
Ehkä niitä ei niin paljoa tule arkena vastaan, niin ne tuntuvat jotenkin tavallista erikoisemmalta.
Minä käytän vain stay up- sukkia, koska ne on helppo pukea. En tiedä eikä kiinnostakaan mitä muut niistä ajattelee. Suosittelen!
Sukkanauhat on kyllä paljon seksikkäämmät naisella.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole opittua, kun on nähnyt eroottisissa yhteyksissä semmosia. Eli jokin vaatekappale seksualisoidaan ns.
Lisätäkseni tähän, että olen nainen. Käytän itsekin joskus stay-uppeja, mieheni tykkää. Jos hän ei olisi aikuisviihteessä yms nähnyt niitä koskaan, tuskinpa hän välittäisi niistä. Itse en oikein ymmärrä niitä ja ihmettelen että kuka ne on oikein keksiny😅
Jotain menneen maailman hommia, tai tiettyjä pervoja kiinnostaa
Vierailija kirjoitti:
Se ei todellakaan ole mitään opittua. Ottakaa nyt silmä käteenne ja katsokaa niitä asusteita. Ne korostavat naisen vartaloa. Stayupit yms säärissä on vähän sama kuin meikki silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisätäkseni tähän, että olen nainen. Käytän itsekin joskus stay-uppeja, mieheni tykkää. Jos hän ei olisi aikuisviihteessä yms nähnyt niitä koskaan, tuskinpa hän välittäisi niistä. Itse en oikein ymmärrä niitä ja ihmettelen että kuka ne on oikein keksiny😅[/
No siis ennen kuin sukkahousuja oli keksitty, naiset pitivöt nailonsukkia sukkanauhavyöllä paikoillaan. Ei sen kummempi historia.
Naiset yrittämässä analysoida miksi miehet pitävät jostain naisessa. Ymmärrätte aiheesta suunnilleen yhtä paljon kuin lehmä ydinreaktorista.
Vierailija kirjoitti:
Naiset yrittämässä analysoida miksi miehet pitävät jostain naisessa. Ymmärrätte aiheesta suunnilleen yhtä paljon kuin lehmä ydinreaktorista.
Tämä oli täysin vapaa kysymys. Jos väität ymmärtäväsi asiaa, niin senkun valistat.
..ttuako sitä ihmettelet, ole tyytyväinen.