kysymys miehille: arvostatko jos naisella ollut vain vähän
kumppaneita tai ei lainkaan? Kumpi on haluttavampi nainen: kokenut vai kokematon? Ja nyt avmammat jättää vastaamatta!
Kommentit (103)
Itse en miehänä olisi kovinkaan kiitollinen vaimon monille exille jotka opettivat vaimoni ottamaan niin hyvin suihin tai muita juttuja. Haluan oppia ja opetella yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 15:49"]
Itse en miehänä olisi kovinkaan kiitollinen vaimon monille exille jotka opettivat vaimoni ottamaan niin hyvin suihin tai muita juttuja. Haluan oppia ja opetella yhdessä.
[/quote]
Juuri näin ajattelen minäkin. Seksi tuntuu paljon henkilökohtaisemmalta silloin, kun monet asiat on tehty ja opeteltu yhdessä. Ja henkilökohtaisesta kokemuksesta syntyy ajan myötä rakkaus, näin ajattelen.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 15:46"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 15:33"]Niinpä. Ja yhteisöissä, joissa oletetaan seksin kuuluvan vain avioliittoon, jo yhden seksisuhteen historia riittää laskemaan naisen kiinnostavuutta puolisona.
[/quote]
Ei ole noin. Mutta siellä arvostetaan naisia jotka ei jaa kaikille. Ei siellä ruoskita naisia jotka kuitenkin harrastaa irtosuhteita
[/quote]
Kuka puhui ruoskimisesta? Jos mies on kasvanut koko ikänsä olettaen naivansa neitsyen, voi olla pettymys jo se, että nainen on kokenut - vaikkakin vain yhden kanssa. Ja sama koskee tietysti hommaa toisinkin päin, naista voi ahdistaa miehen suhteet, jos oletuksena on se, ettei niitä tulisi olla.
Sanomattakin selevää. Yleensä miehet haluaa neitsyitä. Itse arvostan todella jos nainen ei monen kanssa pelehtinyt.
EVVK. Kunhan on mun kanssa uskollinen.
Mikä on vähän ja mikä on monta ? Ja mihin ikään/elämänkokemukseen mennessä ? Entä jos on tarjonnut seksipalveluja työkseen ?
Jos nainen on itse sujut asian ja menneisyytensä kanssa niin minun puolestani asia on herttaisen yhdentekevä. Kauniit ja kokemattomat naiset voi jättää miehille joilla ei ole mielikuvitusta.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:31"]
Sanomattakin selevää. Yleensä miehet haluaa neitsyitä. Itse arvostan todella jos nainen ei monen kanssa pelehtinyt.
[/quote]
Sama täällä. 0-3 on ideaalimäärä, siitä ylöspäin on aika vaikea suhtautua vakavasti. "Harraste- & huumoripohjalta" tietty kelpaa aina, mutta senhän jokainen jo tietääkin.
Puhtaan neitsyen haluan, en likaista huoraa. Haen vaikka uskovaisen kiltin tyrön ulkomailta.
Tottakai kokenut mielummin. Ei se tavara käytössä kulu....
Luonnekkin on tässä tapauksessa lähes aina paljon avoimempi ja vapaamielisempi, eikä mikään kukkahattutäti tai siveyden sipuli
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:38"]
[/quote]
Sama täällä. 0-3 on ideaalimäärä, siitä ylöspäin on aika vaikea suhtautua vakavasti. "Harraste- & huumoripohjalta" tietty kelpaa aina, mutta senhän jokainen jo tietääkin.
[/quote]
miksi sallit itsellesi jotain mitä et salli toiselle? naisella on ihan yhtäläiset halut kuin miehellä.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:43"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:38"]
[/quote]
[/quote]
miksi sallit itsellesi jotain mitä et salli toiselle? naisella on ihan yhtäläiset halut kuin miehellä.
[/quote]
Biologisista syistä mies kiihottuu kokemattomista nuorista tytöistä.
Ei ole mitään väliä. Ekalla kumppanilla oli ollut 2 kumppania ennen minua, nykyisellä on kymmeniä. Mulle tärkeämpää on se, että seksi pelaa meidän kesken. Naiset, joilla on ollut vähän kumppaneita, eivät ole kauhean seksuaalisia.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:44"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:43"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:38"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Biologisista syistä mies kiihottuu kokemattomista nuorista tytöistä.
[/quote]
Ei pidä paikkaansa.
En edes tiedä kuinka paljon kumppanilla on miehiä ennen mua. Kuka sellaista edes kysyy?
Vähemmän on parempi kunhan on kuitenkin parisuhteessa avoin uusille seksuaalisille jutuille kuten anaaliseksi, kunnon suuseksi, mahdollisesti jotkin lelut ja asut jne...
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:46"]Naiset, joilla on ollut vähän kumppaneita, eivät ole kauhean seksuaalisia.
[/quote]
Haha, ei pidä paikkaansa :D Mulla on vähän kumppaneita kahdesta syystä.. Olen seurustellut melkein koko ikäni. Kerran kokeilin yhden illan juttua, mut siitä tuli vain huono ja arvoton fiilis, en saanut mitään hyvää irti. Se ei tee musta siveyden sipulia saatika kukkahattutätiä.
Arvostan todella paljon sitä jos kumppaneita on ollut vähän. 0-2 on sellainen ihanne. Se kertoo siitä että ihminen arvostaa itseään ja on älykäs, ja tuollaiseen ihmiseen on myös helppo luottaa alusta alkaen.
Sellainen sopivasti kokemusta hankkinut nainen on paras... ainakin sängyssä :) No mutta minun otos on sen verran pieni, ettei voi liikaa yleistää, mutta seksuaalisesti varmempi nainen on houkuttelevampi kuin täysin kokematon.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:53"]
Arvostan todella paljon sitä jos kumppaneita on ollut vähän. 0-2 on sellainen ihanne. Se kertoo siitä että ihminen arvostaa itseään ja on älykäs, ja tuollaiseen ihmiseen on myös helppo luottaa alusta alkaen.
[/quote]
Just näin. Vähemmän kumppaneita = nainen arvostaa itseään = miehenkin on helppo arvostaa naista. Biologian sanelemaa, ei-analyyttista mutta varsin todellista ajattelua.
Kokematon, innokas..