Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kysymys miehille: arvostatko jos naisella ollut vain vähän

Vierailija
22.01.2014 |

kumppaneita tai ei lainkaan? Kumpi on haluttavampi nainen: kokenut vai kokematon? Ja nyt avmammat jättää vastaamatta!

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:27"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:23"]

Ei niitä määriä varmaan kysellä tai aiheeseen edes kajota silloin kun on itsestään selvää, että määrän laskemiseen ei riitä sormet eikä ehkä varpaatkaan. 

[/quote]

No aika harvalla riittää, eiköhän lähes jokaisella +30v on ollu yli 10 eri sänkykaveria..

[/quote]

Varmaan joissain wt-piireissä. Muualla ei todellakaan ole mitenkään yleistä.

Vierailija
102/103 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeneen siksi että tuntuisi että tyypillä on jotain henkisiä ongelmia jos ei oo koskaan pannut tän ikäisenä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:31"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:27"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:23"]

Ei niitä määriä varmaan kysellä tai aiheeseen edes kajota silloin kun on itsestään selvää, että määrän laskemiseen ei riitä sormet eikä ehkä varpaatkaan. 

[/quote]

No aika harvalla riittää, eiköhän lähes jokaisella +30v on ollu yli 10 eri sänkykaveria..

[/quote]

Voin sanoa, ettei todellakaan ole ollut. Varsinkaan miehillä.

Ihan oikeastiko luulet, että "kaikki" nussivat vähän siellä ja täällä ympäriinsä parikymppisinä? Tautipesät ja itsetunto-ongelmaiset niin tekevät, eivät muut.

[/quote]

No vuodessa 52 viikonloppua nuorena joka viikonloppu baarissa ja kyllä sieltä ainakin kerran kuukaudessa tarttui eri nainen mukaan ja tätä kun harrasti 18-25v niin kyllä siinä aika monta "suhdetta" kertyi. En todellakaan ole tästä ylpeä enkä myöskään häpeä. Se oli minun tyyli viettää railakasta nuoruutta enkä pätkän vertaa kadu. Kotia ehdin leikkiä nyt vanhemmalla iällä sitten, mutta elämätöntä nuoruutta ei saa koskaan takaisin, siksi elin sen silloin kun olin nuori. Olen siis se +30v mies nykyään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi