Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kysymys miehille: arvostatko jos naisella ollut vain vähän

Vierailija
22.01.2014 |

kumppaneita tai ei lainkaan? Kumpi on haluttavampi nainen: kokenut vai kokematon? Ja nyt avmammat jättää vastaamatta!

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jos seurustelee vaikka 3x5 vuotta eikä harrasta yhden illan suhteita, niin johan siinä karttuu kokemusta. Yhden illan suhteissa harvemmin opetellaan toisten mieltymyksiä vaan se on pitkälti perusseksiä. Pitkissä parisuhteissa tulee kokeiltua eri juttuja. En menis siis suorilta käsin väittämään että 20 eri ihmisen kanssa veivannut olisi kokeneempi tai parempi.

Vierailija
42/103 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:43"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:38"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:31"]

Sanomattakin selevää. Yleensä miehet haluaa neitsyitä. Itse arvostan todella jos nainen ei monen kanssa pelehtinyt.

[/quote]

Sama täällä. 0-3 on ideaalimäärä, siitä ylöspäin on aika vaikea suhtautua vakavasti. "Harraste- & huumoripohjalta" tietty kelpaa aina, mutta senhän jokainen jo tietääkin.

[/quote]

miksi sallit itsellesi jotain mitä et salli toiselle? naisella on ihan yhtäläiset halut kuin miehellä.

[/quote]

Koska minä olen miespuolinen.

Sukupuolia mitataan eri asioissa eri kriteereillä. Näin on aina tehty ja tullaan todennäköisesti aina tekemäänkin.

Tietyt ajatustavat vain on syväkoodattu meihin ihmisiin todella lujasti. Suurin osa miehistä on sitä mieltä, että monet seksikumppanit vähentävät naisen kiinnostavuutta avioliittomielessä: tällaista ajattelua eivät modernitkaan ajatussuuntaukset ole sivuuttaneet mihinkään.

Onneksi seksikumppanien määrä on jokaisen ihmisen ihan itse päätettävissä oleva asia. Nainen voi näin itse valita, onko hän haluttava miehille yhden illan juttujen vai pitempien suhteiden mielessä. Toiselle sopii toinen ja toiselle toinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:46"]Naiset, joilla on ollut vähän kumppaneita, eivät ole kauhean seksuaalisia.

[/quote]

Haha, ei pidä paikkaansa :D Mulla on vähän kumppaneita kahdesta syystä.. Olen seurustellut melkein koko ikäni. Kerran kokeilin yhden illan juttua, mut siitä tuli vain huono ja arvoton fiilis, en saanut mitään hyvää irti. Se ei tee musta siveyden sipulia saatika kukkahattutätiä.

[/quote]

Ehkä ei susta tee, mutta todella monet seksin melkein ainoastaan avioliittoon säästävät ovat joko kukkahattutätejä (arvokonservatiiveja), uskovaisia tai sitten ihan seksuaalisesti estoisia. Itse kun miehänä olen todella vapaamielinen tapaus kaikilla mittareilla lukien, niin en arvosta.

Toi neitsyyden tai kokemattomuuden ihailu vuoden 2014 Suomessa ei vain mahdu omaan kuuppaan.

Vierailija
44/103 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 neitsyttä on ollut nuoruudessa ja en laske sitä miksikään plussaksi kun tyttö on täysin kokematon. Joten kokeneempi nainen on huomattavasti haluttavampi sänkykumppani ainakin minulle.

Eli tuo jonkun kommentti ---> sanomattakin on selvää, että haluaa neitsyttä ei todellakaan pidä paikkansa ainakaan minun kohdalla.

Vierailija
45/103 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään naisena oikein pysty suhtautumaan vakavasti mieheen, jolla on yli 5 kumppania. 

Vierailija
46/103 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 13:10"]En minäkään naisena oikein pysty suhtautumaan vakavasti mieheen, jolla on yli 5 kumppania.

[/quote]

Tälläiset miehet alkavat vain olla melko harvassa tässä maassa nykyään. Eli onnea vaan sen jalokiven etsintään, jos et parisuhteessa vielä ole....

Vierailija
47/103 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 13:10"]

En minäkään naisena oikein pysty suhtautumaan vakavasti mieheen, jolla on yli 5 kumppania. 

[/quote]

Miten se muuttaa miestä onko hän nainut yhtä naista 100 kertaa vai 100:aa eri naista yhden kerran? Tuleeko siinä semmoinen tunne, että kun miehellä useita kumppaneita hän vertaa/arvostelee niitä sinuun vai mikä?

Vierailija
48/103 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 13:10"]

[/quote]

Hyvä! Pidä kiinni omasta arvomaailmastasi, äläkä anna periksi pelimiesten naurettaville selityksille! Aivan liian usein naiset (varsinkin nuoremmat) sallivat miehelleen ja tämän menneisyydelle aivan kaiken.

Kuten tästä ketjusta näkee, miehet kyllä vaativat vakikumppanilta monesti hyvää menneisyyttä ja ehjää mainetta tällä saralla. Kyllä naisetkin saavat vaatia samaa.

T. viesti nro 18.

Vierailija
49/103 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 16:39"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:31"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:27"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:23"]

Ei niitä määriä varmaan kysellä tai aiheeseen edes kajota silloin kun on itsestään selvää, että määrän laskemiseen ei riitä sormet eikä ehkä varpaatkaan. 

[/quote]

No aika harvalla riittää, eiköhän lähes jokaisella +30v on ollu yli 10 eri sänkykaveria..

[/quote]

Voin sanoa, ettei todellakaan ole ollut. Varsinkaan miehillä.

Ihan oikeastiko luulet, että "kaikki" nussivat vähän siellä ja täällä ympäriinsä parikymppisinä? Tautipesät ja itsetunto-ongelmaiset niin tekevät, eivät muut.

[/quote]

No vuodessa 52 viikonloppua nuorena joka viikonloppu baarissa ja kyllä sieltä ainakin kerran kuukaudessa tarttui eri nainen mukaan ja tätä kun harrasti 18-25v niin kyllä siinä aika monta "suhdetta" kertyi. En todellakaan ole tästä ylpeä enkä myöskään häpeä. Se oli minun tyyli viettää railakasta nuoruutta enkä pätkän vertaa kadu. Kotia ehdin leikkiä nyt vanhemmalla iällä sitten, mutta elämätöntä nuoruutta ei saa koskaan takaisin, siksi elin sen silloin kun olin nuori. Olen siis se +30v mies nykyään.

[/quote]

Hyvä sinulle, toivottavasti ei jäänyt kovin paljon tauteja muistoksi. Ne on nykyään aika yleisiä, eritoten sellaisilla naisilla, jotka lähtevät joka viikko tuntemattomien matkaan.

Vierailija
50/103 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä jos mies toivoo naisen olevan kokematon, tulee hänen itse myös vastata vaatimuksiaan. Siis, jos mies on säästänyt itseään (ja siis nimenomaan vapaasta tahdosta säästänyt, ei vaan jäänyt ilman vahingossa) oikeaa naista varten, silloin hänellä on mielestäni täysi oikeus odottaa samaa mahdolliselta kumppaniltaan. Ja sama toisinpäin. On vähän kieroa jos joku 20 naista läpikäynyt casanova vaatii neitsyttä. Meillä ei tästä ongelmaa tullut, kun kumpikin oli päättänyt pysyä ns. kokemattomina ennen naimisiin menoa :)

Vierailija
51/103 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:59"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:53"]

Arvostan todella paljon sitä jos kumppaneita on ollut vähän. 0-2 on sellainen ihanne. Se kertoo siitä että ihminen arvostaa itseään ja on älykäs, ja tuollaiseen ihmiseen on myös helppo luottaa alusta alkaen.

[/quote]

Just näin. Vähemmän kumppaneita = nainen arvostaa itseään = miehenkin on helppo arvostaa naista. Biologian sanelemaa, ei-analyyttista mutta varsin todellista ajattelua.

[/quote]

Sitten siinä avioliitossa naisen ei ole vissiin kuitenkaan hyvä liikoja arvostaa itseään (eli pitää jalkoja ristissä).

Vierailija
52/103 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 14:37"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 14:23"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 14:20"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 14:14"]

Tämäpä oli taas järjen riemuvoitto. Tuo miehensä kanssa yksiavoininen nainen on tyytyväinen ja onnellinen, mistä johtuen oletettavasti myös hänen miehensä on. Ja sinä sitten ramppaat etsimässä sitä sopivimman kokoista kalua ja pidät itseäsi jotenkin fiksumpana? 

[/quote]

Mistäs sinä tiedät oliko hän onnellinen koska suhde on päättynyt? Hän kirjoitti satuin muodostamaan....ei satun muodostamaan.

No ehkä hän oli (ei ole enää koska ei suhdetta) mutta huvittaa nämä jotka luulevat tietävän onko toinen onnellinen vai ei ja sitten luetun ymmärtäminenkin takkuaa... satuin/satun..

[/quote]

Missään ei sanottu sattuneen muodostetun suhteen kariutuneen. Lisäksi kirjoittaja puhuu edelleen viimeisessä lauseessa miehestään.

[/quote]

Satuin = suhdetta ei enää ole. Viimeisen lauseen miehestään = nykyinen mies ei sama jonka kanssa satuin muodostamaan suhteen. Vähän kun petraat niin kyllä se luetun ymmärtäminen paranee...

[/quote]

On todella surkuhupaisaa paasata muille luetun ymmärtämisestä, kun ei sitä itse osaa. Kai nyt jokainen suomalainen ymmärtää, mitä tuossa sanotaan? Satuin muodostamaan, muodostin, parisuhteen jonkun kanssa. Tämä viittaa parisuhteen alkamiseen, mutta ei kerro mitään sen päättymisestä. "Satun muodostamaan parisuhteen" taas ei tarkoita mitään.

Hmm, mä satuin tulemaan raskaaksi marraskuussa. Tarkoittaako tää lause sun mielestä, että en enää oo raskaana?

Vierailija
53/103 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä yhden kanssa seksiä harrastanut ja mielestäsi kovinkin osaava... Ota huomioon, että suurin osa monen kanssa sekstaillut on usein myös itse pitkässä suhteessa tai ainakin ollut ja useimmiten takana on sekä pitkiä suhteita että yhden yön juttuja.

Ja se on bullshittiä, ettei yhden yön jutuista saisi mitään. Joskus saa, joskus ei. Oppii omat rajansa ja kyllä mä koen, että on rikkaus se, ettei ole koko ikäänsä vaan saman kanssa ollut. Eipä tarvi myöhemmin ihmetellä. Minä olen Roosan kanssa samaa mieltä, että nuorena pitää antaa mennä vaan. Onpa jotain muistella vanhana.

Vierailija
54/103 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 17:04"]

No vuodessa 52 viikonloppua nuorena joka viikonloppu baarissa ja kyllä sieltä ainakin kerran kuukaudessa tarttui eri nainen mukaan ja tätä kun harrasti 18-25v niin kyllä siinä aika monta "suhdetta" kertyi. En todellakaan ole tästä ylpeä enkä myöskään häpeä. Se oli minun tyyli viettää railakasta nuoruutta enkä pätkän vertaa kadu. Kotia ehdin leikkiä nyt vanhemmalla iällä sitten, mutta elämätöntä nuoruutta ei saa koskaan takaisin, siksi elin sen silloin kun olin nuori. Olen siis se +30v mies nykyään.

[/quote]

Hyvä sinulle, toivottavasti ei jäänyt kovin paljon tauteja muistoksi. Ne on nykyään aika yleisiä, eritoten sellaisilla naisilla, jotka lähtevät joka viikko tuntemattomien matkaan.

[/quote]

Yhden kerran on ollut klamydia ei muuta. Eli ei jäännyt paljon tauteja muistoksi.

Vierailija
55/103 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs frigidijoukkue tänään on palstalle pesiytynyt :)

Vierailija
56/103 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 13:13"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 13:10"]En minäkään naisena oikein pysty suhtautumaan vakavasti mieheen, jolla on yli 5 kumppania.

[/quote]

Tälläiset miehet alkavat vain olla melko harvassa tässä maassa nykyään. Eli onnea vaan sen jalokiven etsintään, jos et parisuhteessa vielä ole....

[/quote]

Ei pidä paikkaansa, kokemattomia miehiä on vielä 25+ -ikäisissäkin vaikka kuinka. Tällä elämänkokemuksellani väittäisin, että varmasti enemmän, kuin kokemattomia naisia.

Katsos kun miehillä irtoseksin saaminen keskittyy niille harvoille huippusuorittajayksilöille (joita alfoiksikin joskus kutsutaan). Tosi moni nuorimies jää täysin ilman tämän ilmiön vuoksi.

Ne ilman jääneet eivät vaan paljon ko. asiasta huutele, koska miehet ovat kilpailullisia ja häviäminen on häpeä. Kyllä, sinkkumarkkinoilla toisen seksi on todellakin toiselta pois, miehen näkökulmasta katsottuna.

Naisille tämä on yleensä täysin vieras maailma ja siksi vaikea asia ymmärtää, joten odotan tälle kommentilleni paljon peukkuja alaspäin ja ihmetteleviä vastakommentteja.

Vierailija
57/103 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle miehenä on ainakin aivan sama onko naisella ollut ennen minua 1 vai 200 seksikumppania. Miten nainen voi olla huonompi jos hän on seksuaalisesti kokenut? Kunha on yksi mies kerrallaan = luotettava kun on suhteessa. Sinkkuna jokainen saa hauskaa pitää..

Vierailija
58/103 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 13:22"]

Minulle miehenä on ainakin aivan sama onko naisella ollut ennen minua 1 vai 200 seksikumppania. Miten nainen voi olla huonompi jos hän on seksuaalisesti kokenut? Kunha on yksi mies kerrallaan = luotettava kun on suhteessa. Sinkkuna jokainen saa hauskaa pitää..

[/quote]

No kahdensadan kumppanin kohdalla kyllä heräisi kysymys jo ihan omasta fyysisestä terveydestä ja sen vaalimisesta, jos suhdetta alkaisi virittelemään. Sen verran runsas bakteerikanta olisi neidillä nimittäin tuossa vaiheessa jo kerättynä, että kolmeen kertaan miettisin esim. suuseksin antamista.

Vierailija
59/103 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vähänaisisten miesten perään huudellut nainen vastaa vielä:

Ei en ole frigidi tai aseksuaali tai haluton tai mitään muutakaan, mitä täällä väläyteltiin. Mutta minun seksiäni ei mitata määrässä vaan laadussa. Ja silloin sitä on runsaasti ja hyvää sellaista, kun tietyt elementit menee kohdilleen. Huonon (seksi)suhteen sijaan nautin enemmän jostain ihan muusta aktiviteetista esim. liikunnasta tai kirjasta. 

Vierailija
60/103 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä huomaa sen, että naiset koittavat hillitä toisten naisten seksuaalisuutta halveksumalla irtosuhteita harrastavia siskojaan. Naiset nyt muutenkin ovat todella kovia puukottamaan toisiaan selkään, työelämässä olen sen todistanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi