Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rosa meriläinen, sinä olet sairas ihminen

Vierailija
22.01.2014 |

Kirjoittaa että kun nuori ihminen panee, se on kuin laittaisi rahaa spermapankkiin. Pankaa, pankaa vaan kaikki nuoret. Satuttakaa sieluanne, tehkää abortteja, saakaa tauteja, pankaa mahdollisimman monia niin mikään ei enää tunnu miltään.

Itse olen ollut vain yhden miehen kanssa. Ja olen todella tyytyväinen seksielämäämme eikä minua vaivaa ajatukset edellisistä kumppaneistä niinkuin monia kavereita tuntuu vaivaavan.

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 11:53"]Rosa oli ehdottomasti oikeassa! Upeaa että joku uskaltaa avata suunsa. Tässähän oli kysymys siitä, että nainenkin voi olla saajana, ei vain antajana. Moraalin tarkoitus on vain vangita.

Rosalla on terve seksuaalisuus ja ihanaa että naiset uskaltavat nykypäivänä olla rohkeita. Ei ole mitään syytä kieltää itseltään seksielämää jos se on hyvää!

(En tarkoita huonoa seksiä, mitä yleensä yhden illan jutuissa on).

Tähän ketjuun kirjoittaneet naiset on niitä, joiden miehet pettävät. Rosan miehet lienee uskollisimpia.

[/quote]

Oot niin väärässä! Mun seksielämä on täydellistä ja olen avioliitossa. Miksi avioliittoon odottavilla olisi huonompi seksielämä- päinvastoin.

Ja googlaa rosa ni näet lehdistä kuinka häntä on petetty ja mitä ongelmia on ollut kenenkin miehen kanssa. Koen itseni huomattavasti onnellisemmaksi ilman holtitonta seksuaalikäyttäytymistä.

Vierailija
22/104 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 11:59"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 11:53"]

Joo tosi tarpeellinen hah. Tälläkin palstalla joka päivä on aloituksia milloin joku pelkää jotain seksitautia tai pelkää olevansa raskaana jollekin jonka kanssa ei seurustele

[/quote]

Jep, juuri siksikin tarpeellinen. Nää vanhoillisen seksikielteiset tahothan niitä on, jotka vastustaa seksuaalivalistusta ja ehkäisyä.

[/quote]

Höpö höpö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se ihmisen sielu hajoaa seksistä? Tai miten siitä menee henkisesti rikki? En tajua.

Vierailija
24/104 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se ihmisen sielu hajoaa seksistä? Tai miten siitä menee henkisesti rikki? En tajua.

Vierailija
25/104 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisen blogitekstin - tai siis erittäin paljon samantyylisen - luin ennen joulua. Sattumaltako Rosa käyttää samanlaisia lauseita vai onko plagioinut?

Vierailija
26/104 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alottaja hei, seksiä voi harrastaa myös kondomin kanssa, ei tartte abortteja ja tauteja sit hoidella

Vierailija
27/104 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 11:55"]

Ihmiset ei olis täälläkin niin rikkinäisiä jos ei satuttais itseään holtittomalla seksuaalikäyttäyttmisellä. Mä en aio ohjata lapsiani "vapaaseen" ja holtittomaan seksuaalisuuteen. Oon ihan tarpeeksi nähnyt mitä siitä seuraa

[/quote]

Vietin nuorena (20-27) vapaata elämää ja panin sydämeni kyllyydestä.

Olen ihanan ehjä ihminen, avioliitossa ja kaksi lasta. Voin hyvin, minulla on hyvä työpaikka jne. Eli en ymmärrä tätä puhetta. Kaikki uskovaisetko liikkeellä?

Vierailija
28/104 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 11:57"]

Kyllä lopussa lukee että on ihanaa kun nuori panee..

[/quote]

No mitä vikaa siinä on?

Vierailija
29/104 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset on herkempiä.. niitä jää vaivaamaan huonot yhden illan jutut. Jotkut naiset kokevat antaseensa itsestään jotain ja mies ei välttämättä arvosta sitä. Se voi satuttaa. Ja seksitaudit ja abortit varsinkin pitäisi rikkoa sielua.. kaikista sitä ei nää kuten martina aitolehdestä..

Vierailija
30/104 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös mun mielestä oli huono kirjoitus, joka ydinajatus edusti juurikin sitä Sinkkuelämää-tyylistä "vapautumista", eli ihannetta holtittomasta panemisesta, että ei koskaan pitäisi miettiä kahdesti että panenko vai jätänkö panematta jos pillu sanoo että pane vaan. Kyllä mä ainakin arvostan ihmistä joka osaa suhtautua haluihinsa maltilla ja viisaudella, ja pidän sellaista ihmistä myös luotettavampana ja kypsempänä kuin nautintokeskeistä apinaa. Tietysti avioliittoon asti odottaminen on toinen vähän outo ääripää.

Vierailija
31/104 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yössä kritisoida avioseksiä, enemmänkin ajatus on että seksiä saa harrastaa Se ei ole mikään synti/salaisuus. Monilla avioseksikin on sellaista, valot pois pimeässä eikä voida puhua siitä tai nautinnosta yms. Olen Rosan kanssa samaa mieltä, kuten olen myös sitä mieltä että vapaa kahleeton avioseksi kuten aloittajallakin on upea asia,ei mikään häpeän aihe.

Vierailija
32/104 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:09"]Ei yössä kritisoida avioseksiä, enemmänkin ajatus on että seksiä saa harrastaa Se ei ole mikään synti/salaisuus. Monilla avioseksikin on sellaista, valot pois pimeässä eikä voida puhua siitä tai nautinnosta yms. Olen Rosan kanssa samaa mieltä, kuten olen myös sitä mieltä että vapaa kahleeton avioseksi kuten aloittajallakin on upea asia,ei mikään häpeän aihe.

[/quote]jutussa..

Vierailija
33/104 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:09"]Ei yössä kritisoida avioseksiä, enemmänkin ajatus on että seksiä saa harrastaa Se ei ole mikään synti/salaisuus. Monilla avioseksikin on sellaista, valot pois pimeässä eikä voida puhua siitä tai nautinnosta yms. Olen Rosan kanssa samaa mieltä, kuten olen myös sitä mieltä että vapaa kahleeton avioseksi kuten aloittajallakin on upea asia,ei mikään häpeän aihe.

[/quote]jutussa..

Vierailija
34/104 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:06"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 11:55"]

Ihmiset ei olis täälläkin niin rikkinäisiä jos ei satuttais itseään holtittomalla seksuaalikäyttäyttmisellä. Mä en aio ohjata lapsiani "vapaaseen" ja holtittomaan seksuaalisuuteen. Oon ihan tarpeeksi nähnyt mitä siitä seuraa

[/quote]

Vietin nuorena (20-27) vapaata elämää ja panin sydämeni kyllyydestä.

Olen ihanan ehjä ihminen, avioliitossa ja kaksi lasta. Voin hyvin, minulla on hyvä työpaikka jne. Eli en ymmärrä tätä puhetta. Kaikki uskovaisetko liikkeellä?

[/quote]

Eikö yksikään suhteesi kaduta sua tai miestäsi? Oma mieheni rakastaa sitä, etten ollut "käytetty".

Vierailija
35/104 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutusta juurikin sai sellaisen kuvan että ne jotka on odottaneet avioliittoon eli pidättäytyneet niin heillä seksi olisi estollista ja he eivät voi tietää mitä haluavat. Niin roskaa. Mulla vaan yksi kumppani ja seksi on upeaa.

Vierailija
36/104 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 11:55"]

[/quote]

Juurikin näin. Hyvä että täältä löytyy järkeviäkin ihmisiä. Tuntuu että koko palsta on täynnä näitä jotka on jakaneet kelle sattuu, ja sitten sitä holtittomuutta puolustellaan ja kannatetaan joka käänteessä ja yritetään luoda sille sellaista mainetta että se ois muka arvostettu ja oikea tapa. Takana on vaan pelko siitä että itse joutuis huonoon valoon menneisyytensä takia tai ehkä useammalla alitajuisesti jopa häpeä siitä käyttäytymisestään, ja sitten yritys luoda siitä hyväksyttäävää ja hienoa että häpeä katoais.

Vierailija
37/104 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 11:55"]

[/quote]

Juurikin näin. Hyvä että täältä löytyy järkeviäkin ihmisiä. Tuntuu että koko palsta on täynnä näitä jotka on jakaneet kelle sattuu, ja sitten sitä holtittomuutta puolustellaan ja kannatetaan joka käänteessä ja yritetään luoda sille sellaista mainetta että se ois muka arvostettu ja oikea tapa. Takana on vaan pelko siitä että itse joutuis huonoon valoon menneisyytensä takia tai ehkä useammalla alitajuisesti jopa häpeä siitä käyttäytymisestään, ja sitten yritys luoda siitä hyväksyttäävää ja hienoa että häpeä katoais.

[/quote]

Juuri näin! Välillä järkytyn kuinka "helppoja" tämänkin palstan naiset ovat. Seksiä ei arvosteta vaan jaetaan vaan kaikille.

Vierailija
38/104 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 11:28"]Kirjoittaa että kun nuori ihminen panee, se on kuin laittaisi rahaa spermapankkiin. Pankaa, pankaa vaan kaikki nuoret. Satuttakaa sieluanne, tehkää abortteja, saakaa tauteja, pankaa mahdollisimman monia niin mikään ei enää tunnu miltään.

Itse olen ollut vain yhden miehen kanssa. Ja olen todella tyytyväinen seksielämäämme eikä minua vaivaa ajatukset edellisistä kumppaneistä niinkuin monia kavereita tuntuu vaivaavan.

[/quote]

Uuu! Slut-shaming! Is fun!

Mä olen ollut noin kymmenen miehen kanssa. Tai jotain tuota luokkaa oli luku 23-vuotiaana kun mieheeni törmäsin kahdeksan vuotta sitten. Olen enemmänkin kuin todella tyytyväinen seksielämääni. Tiedän että mieheni on loistava ja muut paljon huonompia. Ei vaivaa ajatukset edellisistä, eikä miehen edellisistä. ;) Tiedän myös itse olevani mahtava petipuuhissa.

Mulla on kaksi parasta kaveria. Toinen on ollut vain yhden, nykyisen, miehensä kanssa, ja välillä valittelee pienessä humalassa kuivaa seksielämäänsä. Toisella taas on ollut runsaasti kumppaneita, mutta ei hänkään vaikuta mitenkään "rikkinäiseltä". Ei vain ole löytänyt miestä jonka kelpuuttaisi pidempään (yli vuoden) suhteeseen. Tarkka on siitä kenelle sydämensä antaa, munaa voi tosin noilta miehiltä ottaa. ;)

Minusta tuntuu, että aloittaja on niitä ihmisiä jotka sekoittavat sielun jalkoväliinsä.

Vierailija
39/104 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:21"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 11:28"]Kirjoittaa että kun nuori ihminen panee, se on kuin laittaisi rahaa spermapankkiin. Pankaa, pankaa vaan kaikki nuoret. Satuttakaa sieluanne, tehkää abortteja, saakaa tauteja, pankaa mahdollisimman monia niin mikään ei enää tunnu miltään.

[/quote]

Uuu! Slut-shaming! Is fun!

Mä olen ollut noin kymmenen miehen kanssa. Tai jotain tuota luokkaa oli luku 23-vuotiaana kun mieheeni törmäsin kahdeksan vuotta sitten. Olen enemmänkin kuin todella tyytyväinen seksielämääni. Tiedän että mieheni on loistava ja muut paljon huonompia. Ei vaivaa ajatukset edellisistä, eikä miehen edellisistä. ;) Tiedän myös itse olevani mahtava petipuuhissa.

Mulla on kaksi parasta kaveria. Toinen on ollut vain yhden, nykyisen, miehensä kanssa, ja välillä valittelee pienessä humalassa kuivaa seksielämäänsä. Toisella taas on ollut runsaasti kumppaneita, mutta ei hänkään vaikuta mitenkään "rikkinäiseltä". Ei vain ole löytänyt miestä jonka kelpuuttaisi pidempään (yli vuoden) suhteeseen. Tarkka on siitä kenelle sydämensä antaa, munaa voi tosin noilta miehiltä ottaa. ;)

Minusta tuntuu, että aloittaja on niitä ihmisiä jotka sekoittavat sielun jalkoväliinsä.

[/quote]

Onnittelut! Sut on juuri palkittu vuoden jakorasia palkinnolla.

Miks sua haittaa että alottajalla on hyvä seksielämä hänen ekan miehensä kanssa ja sä jouduit kokeilemaan monta huonoa ennenkuin löysit hyvän;)

Vierailija
40/104 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana keskustelu. Helpot vs. Tiukat ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi