Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rosa meriläinen, sinä olet sairas ihminen

Vierailija
22.01.2014 |

Kirjoittaa että kun nuori ihminen panee, se on kuin laittaisi rahaa spermapankkiin. Pankaa, pankaa vaan kaikki nuoret. Satuttakaa sieluanne, tehkää abortteja, saakaa tauteja, pankaa mahdollisimman monia niin mikään ei enää tunnu miltään.

Itse olen ollut vain yhden miehen kanssa. Ja olen todella tyytyväinen seksielämäämme eikä minua vaivaa ajatukset edellisistä kumppaneistä niinkuin monia kavereita tuntuu vaivaavan.

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eikö yksikään suhteesi kaduta sua tai miestäsi? Oma mieheni rakastaa sitä, etten ollut "käytetty"."

Anteeks mutta tää ym. kopsaus NIIN särähtää mun korvaan. Juu, miehesi ei tietenkään halua jakaa sinua. Mites monta kumppania miehelläsi oli ennen sinua?

Minusta Rosan teksti on tyylilleen uskollinen, eli kärkevä, mutta pointti on hyvä. Mikään uskonto ei saa riistää ihmisen vapaata tahtoa. Minä aloitin sukupuolielämäni 15 vuotiaana, kumppaneita on ollut mielestäni sopivasti. En ole rikki, pidän seksistä ja olen saajapuolella, en antajana. Pidän myös huolen että mieheni on saaja.

Vierailija
42/104 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:00"]

Rosa Meriläinen on juutalaissuvusta. On itse myöntänyt sen Hesarin kirjoituksessaan.

[/quote]

Miten tämä liittyy mihinkään? ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosahan saa tietenki olla mitä mieltä haluaa ja kannattaa niitä arvoja kuin haluaa. Se, missä Rosa veti pahasti metsään on, että hän haluaa kaikkien muidenkin kannattavan samaa arvomaailmaa kuin hän ja sanoo toista mieltä olevien valintoja arvottomiksi.

Vastaiskuna sanon, että tuollainen yksiarvoisuus se vasta arvotonta onkin. Kaikki ihmisarvon ydinaluetta kunnioittavat valinnat ovat ok, vasta sitten kun aletaan silpoa ja tappaa, pakottaa ja alistaa, voidaan sanoa tavan olevan väärin ja arvoton.

Vierailija
44/104 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:16"]

Tuntuu että koko palsta on täynnä näitä jotka on jakaneet kelle sattuu, ja sitten sitä holtittomuutta puolustellaan ja kannatetaan joka käänteessä ja yritetään luoda sille sellaista mainetta että se ois muka arvostettu ja oikea tapa. Takana on vaan pelko siitä että itse joutuis huonoon valoon menneisyytensä takia tai ehkä useammalla alitajuisesti jopa häpeä siitä käyttäytymisestään, ja sitten yritys luoda siitä hyväksyttäävää ja hienoa että häpeä katoais.

[/quote]

Kevytkenkäisyyden ja neitsyyden väliin mahtuu aika monta muutakin tapaa toimia seksuaalisuutensa kanssa. Mutta jos haluaa ymmärtää asiat tahallaan väärin, niin mikäs siinä. Mielestäni kolumnissa ei kirjoitettu, että joka päivä pitää olla uusi seksipartneri tai että kaikkien kanssa pitää panna.

Mutta se on tärkeä pointti, että asiasta puhutaan ja varsinkin nuorten kanssa, jotta heille syntyy järkevä suhde oman seksuaalisuutensa kanssa. Se peittely ja hyssyttely ja kieltäminen ajavat asioita täysin väärään suuntaan. Kun nuorella on tietoa ja tervettä järkeä hän osaa kieltäytyä seksistä jos ei siihen ole valmis tai muuten vain ei halua. Mitä paremmin pidetään pimennossa, sitä paremmat mahdollisuudet toisilla on jyrätä omilla mielipiteillään ja sanoa "tämä kuuluu tehdä" tms.

Vierailija
45/104 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:27"]"Eikö yksikään suhteesi kaduta sua tai miestäsi? Oma mieheni rakastaa sitä, etten ollut "käytetty"."

Anteeks mutta tää ym. kopsaus NIIN särähtää mun korvaan. Juu, miehesi ei tietenkään halua jakaa sinua. Mites monta kumppania miehelläsi oli ennen sinua?

Minusta Rosan teksti on tyylilleen uskollinen, eli kärkevä, mutta pointti on hyvä. Mikään uskonto ei saa riistää ihmisen vapaata tahtoa. Minä aloitin sukupuolielämäni 15 vuotiaana, kumppaneita on ollut mielestäni sopivasti. En ole rikki, pidän seksistä ja olen saajapuolella, en antajana. Pidän myös huolen että mieheni on saaja.

[/quote]

Miehellänikään ei ollut ketään ennen minua. Ah oli ihanaa saada kokea se yhdessä ekaa kertaa..

Vierailija
46/104 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:06"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 11:55"]

Ihmiset ei olis täälläkin niin rikkinäisiä jos ei satuttais itseään holtittomalla seksuaalikäyttäyttmisellä. Mä en aio ohjata lapsiani "vapaaseen" ja holtittomaan seksuaalisuuteen. Oon ihan tarpeeksi nähnyt mitä siitä seuraa

[/quote]

Vietin nuorena (20-27) vapaata elämää ja panin sydämeni kyllyydestä.

Olen ihanan ehjä ihminen, avioliitossa ja kaksi lasta. Voin hyvin, minulla on hyvä työpaikka jne. Eli en ymmärrä tätä puhetta. Kaikki uskovaisetko liikkeellä?

[/quote]

Eikö yksikään suhteesi kaduta sua tai miestäsi? Oma mieheni rakastaa sitä, etten ollut "käytetty".

[/quote]

Uskomatonta tekstiä. Olet todella häpeäksi koko naissukupuolelle. Miten voit laukoa tuollaista sontaa vaikka niin kauan on naisia sorrettu? Mikä hiton käyttöesine sä sun ukollesi olet?? Vai oikein määritellään teillä tavaran käyttöasteen mukaan ihmisarvoa? Wau. Pakko todeta että tuollaisen kommentin jälkeen on pakko iloita entistä enemmän siitä, että on löytänyt hienon kumppanin jolle ihminen on sen ajatukset, sielu ja ruumis kaikkineen. Ja että itsetunto on miehellä niin hyvä ettei tarvitse naista tavarana nähdä. Wau. Kaikkea sitä vielä näkeekin 2014. Toivottavasti löydät vielä muutakin arvoa itsellesi kuin tavaran käyttöaste. Mutta toisaalta jos on lusikalla annettu..

Vierailija
47/104 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kiinnostaisi tietää, moniko teistä vakaumuksellisista naisista on saanut neitseellistä miestä. Vai huolitteko sellaisen miehen, joka jo oli huoraillut ympäriinsä? Miltä tuntui antautua loppuelämäkseen kokeneelle miehelle, joka jo oli saastuttanut itsensä? Taitaa tulla joskus herkällä hetkellä mieleen, että missähän se tuokin on uitettu silloin aikoinaan...?

Vierailija
48/104 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvassa on vähänkäytetyt naiset jotka arvostavat itseään, mutta kiva lukea että niitä täältäkin löytyy :) peukut ap:lle!

Vierailija
49/104 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:35"]Nyt kiinnostaisi tietää, moniko teistä vakaumuksellisista naisista on saanut neitseellistä miestä. Vai huolitteko sellaisen miehen, joka jo oli huoraillut ympäriinsä? Miltä tuntui antautua loppuelämäkseen kokeneelle miehelle, joka jo oli saastuttanut itsensä? Taitaa tulla joskus herkällä hetkellä mieleen, että missähän se tuokin on uitettu silloin aikoinaan...?

[/quote]

Mulla oli neitseellinen mies! Enkä olis varmaan muuta huolinutkaan koska arvostin itsensä säästämistä. En ole erityisesti missään uskonlahkossa, valitsin vain itselleni sopivan elämäntavan. Olisin ottanut herkästi itseeni kaikki seksin jälkeen jätetyksi tulemiset..

Vierailija
50/104 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:27"]"Eikö yksikään suhteesi kaduta sua tai miestäsi? Oma mieheni rakastaa sitä, etten ollut "käytetty"."

[/quote]

Miehellänikään ei ollut ketään ennen minua. Ah oli ihanaa saada kokea se yhdessä ekaa kertaa..

[/quote]

Haha haha! Sokea taluttaa sokeaa. Näitä onkin nähty paljon lähipiirissä kun alkaa kaduttaa ettei ole mitään vertailukohtaa ja halutaankin alkaa elää menetettyä nuoruutta. Uskottele niin kauan kuin haluat mutta kokemustahan sulla ei asiasta ollutkaan. ;-) Ihanaa kun kumpikin saanut nuoruudessa kokea jännitystä ja joitakin muitakin ihmisiä. Sitten osaakin arvostaa omaa avioliittoa ja lapsia ihan eri tavalla. Näin se vaan on.

Vierailija
51/104 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:06"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 11:55"]

Ihmiset ei olis täälläkin niin rikkinäisiä jos ei satuttais itseään holtittomalla seksuaalikäyttäyttmisellä. Mä en aio ohjata lapsiani "vapaaseen" ja holtittomaan seksuaalisuuteen. Oon ihan tarpeeksi nähnyt mitä siitä seuraa

[/quote]

Olen ihanan ehjä ihminen, avioliitossa ja kaksi lasta. Voin hyvin, minulla on hyvä työpaikka jne. Eli en ymmärrä tätä puhetta. Kaikki uskovaisetko liikkeellä?

[/quote]

Eikö yksikään suhteesi kaduta sua tai miestäsi? Oma mieheni rakastaa sitä, etten ollut "käytetty".

[/quote]

Uskomatonta tekstiä. Olet todella häpeäksi koko naissukupuolelle. Miten voit laukoa tuollaista sontaa vaikka niin kauan on naisia sorrettu? Mikä hiton käyttöesine sä sun ukollesi olet?? Vai oikein määritellään teillä tavaran käyttöasteen mukaan ihmisarvoa? Wau. Pakko todeta että tuollaisen kommentin jälkeen on pakko iloita entistä enemmän siitä, että on löytänyt hienon kumppanin jolle ihminen on sen ajatukset, sielu ja ruumis kaikkineen. Ja että itsetunto on miehellä niin hyvä ettei tarvitse naista tavarana nähdä. Wau. Kaikkea sitä vielä näkeekin 2014. Toivottavasti löydät vielä muutakin arvoa itsellesi kuin tavaran käyttöaste. Mutta toisaalta jos on lusikalla annettu..

[/quote]

Sä oot ihan outo. Ei itseään säästänyt nainen ole mikään tavara.

Vierailija
52/104 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:27"]"Eikö yksikään suhteesi kaduta sua tai miestäsi? Oma mieheni rakastaa sitä, etten ollut "käytetty"."

[/quote]

[/quote]

Haha haha! Sokea taluttaa sokeaa. Näitä onkin nähty paljon lähipiirissä kun alkaa kaduttaa ettei ole mitään vertailukohtaa ja halutaankin alkaa elää menetettyä nuoruutta. Uskottele niin kauan kuin haluat mutta kokemustahan sulla ei asiasta ollutkaan. ;-) Ihanaa kun kumpikin saanut nuoruudessa kokea jännitystä ja joitakin muitakin ihmisiä. Sitten osaakin arvostaa omaa avioliittoa ja lapsia ihan eri tavalla. Näin se vaan on.

[/quote]

Näin se ei todellakaan ole. Katkerat huorat vinkuu niinkuin tietäis jotain

Vierailija
53/104 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa nyt toistenne olla.. Hienoa jos jotkut odottaa avioliittoon ja on onnellisia.

Vierailija
54/104 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:06"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 11:55"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kalahtiko kalikka? Taisi mennä ohi niin että viuhahti. Kukakohan se täällä viittasi tavaraan "käytettynä"? Lueppa uudestaan ja koita pistää ihan ne viimeisetkin aivosolut töihin. Vai hoitaako miehesi ajattelunkin sun puolesta? Hyvä leidit. Arvostellaan vaan toisten valintoja ja potkitaan omaa sukupuolta maan rakoon! Bravoo! Yhteiskunta se kehittyy huimaa vauhtia. Nainen se vaan osaa olla naiselle susi aina ja iänkaikkisesti. Mitä voisikaan saavuttaa jos naiset oppisivat pitämään toistensa puolta. Ei voi mitään.

Vierailija
55/104 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:27"]"Eikö yksikään suhteesi kaduta sua tai miestäsi? Oma mieheni rakastaa sitä, etten ollut "käytetty"."

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Uskottele itsellesi vaan että oot onnellinen miehesi monista seksisuhteista ja sua ei ärsytä yhtään että se usein miettii sun edellisiä panoja

Vierailija
56/104 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:06"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 11:55"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kalahtiko kalikka? Taisi mennä ohi niin että viuhahti. Kukakohan se täällä viittasi tavaraan "käytettynä"? Lueppa uudestaan ja koita pistää ihan ne viimeisetkin aivosolut töihin. Vai hoitaako miehesi ajattelunkin sun puolesta? Hyvä leidit. Arvostellaan vaan toisten valintoja ja potkitaan omaa sukupuolta maan rakoon! Bravoo! Yhteiskunta se kehittyy huimaa vauhtia. Nainen se vaan osaa olla naiselle susi aina ja iänkaikkisesti. Mitä voisikaan saavuttaa jos naiset oppisivat pitämään toistensa puolta. Ei voi mitään.

Vierailija
57/104 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:27"]"Eikö yksikään suhteesi kaduta sua tai miestäsi? Oma mieheni rakastaa sitä, etten ollut "käytetty"."

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Näin se ei todellakaan ole. Katkerat huorat vinkuu niinkuin tietäis jotain

[/quote]

Ah... Kaunista. Tyytyväisyys suorastaan huokuu sinusta.... <3

Vierailija
58/104 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kamala se Meriläinen, kun kertoo oman mielipiteensä. Antakaas nyt kun MINÄ sanon omani, sillä se on oikea. Olen ollut yhden miehen kanssa, joten tiedän kyllä kaiken naisen seksuaalisuudesta." :D

Surettaa, kun tuolla jotkut puhuu pimeässä peiton alla taidoitta tyydytyksettä "antamisesta", rohkaisten tällaisia naisia myös "ottamaan", niin ne kommentit on peukutettu alas. Sehän merkitsee, että alaspeukuttaja on juuri sellainen häpeässä kokemattomana nautinnotta panija.

Tämä eetos: "Minä en tiedä seksistä ja miehistä enkä tunne itseäni sillä saralla. Säästin itseni avioliittoon. En kerta kaikkiaan tiedä paremmasta. Siksi hyökkään nyt niitä naisia vastaan, jotka ovat kokeilleet ja nautiskelleet. En soisi sitä heille! Haluan sheimata heidät! Pelkään - jotain - en edes tiedä, mitä! En aio muuttua, ja julkisesti julistan olevani tyytyväinen juuri näin. Silti - muunlaiset naiset eivät saisi olla tyytyväisiä!" En voi tajuta, mikä monopanijoita kiukuttaa, jos joku muu on polypanija. Annetaan kaikkien panna rauhassa!

Vierailija
59/104 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Uskomatonta tekstiä. Olet todella häpeäksi koko naissukupuolelle. Miten voit laukoa tuollaista sontaa vaikka niin kauan on naisia sorrettu? Mikä hiton käyttöesine sä sun ukollesi olet?? Vai oikein määritellään teillä tavaran käyttöasteen mukaan ihmisarvoa? Wau. Pakko todeta että tuollaisen kommentin jälkeen on pakko iloita entistä enemmän siitä, että on löytänyt hienon kumppanin jolle ihminen on sen ajatukset, sielu ja ruumis kaikkineen. Ja että itsetunto on miehellä niin hyv

Vierailija
60/104 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:06"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 11:55"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mites sun miehes, oliko "käytetty"? (Yök)

Muistakaa pysyä yhdessä, nyt kun olette molemmat jo käytettyjä ja loppuunkulutettuja, ette muille enää kelpaa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi