Laitatko tomaatin kannat ruokaan vai leikkaatko ne pois?
Minä leikkaan kannat aina pois, en tykkää syödä puumaisia kantoja esim. salaatin seassa.
Kommentit (15)
Vihreät osat pois, muut syön. Ilmeisesti tarkoitat sitä kannan jämää, "rupea" tomaatissa? Syön.
Leikkaan kannat pois, ne on liian kovia ja puisevia.
Tottakai pois. Palautan jos hampurilaisen tai sämpylän välistä löytyy kantapala.
Vihreät osat ovat myrkyllisiä, googleta vaikka.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 19:50"]
Vihreät osat ovat myrkyllisiä, googleta vaikka.
[/quote]
Selvä, mutta miten tämä liittyy aiheeseen?
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 19:48"]
Tietysti leikkaan pois, sillä ne on täynnä niitä säilöntäaineita (ja eheciä yms), mitkä saa muutoin pinnalta pesemällä pois.
[/quote]
 Hö, mä oon aina syönyt kyseenalaistamatta yhtään. Ehkä alan sitten leikkaamaan pois minäkin. Mitenkäs kirsikkatomaatit? Leikkaatteko niistäkin?
Leikkaan pois samalla kun muutenkin lohkon. Kirsikkatomaateissa syön.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 20:02"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 19:48"]
Tietysti leikkaan pois, sillä ne on täynnä niitä säilöntäaineita (ja eheciä yms), mitkä saa muutoin pinnalta pesemällä pois.
[/quote]
 Hö, mä oon aina syönyt kyseenalaistamatta yhtään. Ehkä alan sitten leikkaamaan pois minäkin. Mitenkäs kirsikkatomaatit? Leikkaatteko niistäkin?
[/quote]
Leikkaan kirsikkatomaateistakin.
Jos teen vaan ittelleni tompsua, kanta voi jäädä, vieraita varten ne otan pois. Normitomaateista en syö kuin kotimaisia, mini/luumutomaateista milloin mitäkin.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 19:49"]
[/quote]
Voi raukkaa. Et varmaan koskaan syö raakaa porkkanaa tai omenaakaan. Leivästäkin vain sen pehmeän sisuksen.
Miten olet onnistunut pilannut hampaasi noin pahasti?
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 20:40"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 19:49"]
[/quote]
Voi raukkaa. Et varmaan koskaan syö raakaa porkkanaa tai omenaakaan. Leivästäkin vain sen pehmeän sisuksen.
Miten olet onnistunut pilannut hampaasi noin pahasti?
[/quote]
Voi jessus..