Mistä löydätte aina vaan uusia seurustelukumppaneita? Aina löydätte nopeasti uuden entistä paremman miehen..
Kommentit (454)
Vierailija kirjoitti:
Oma salaisuuteni on Elnett hiuskiinne.
Hyi hyi. Loreal käyttää eläinkokeita.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä kyllä löytyy. Niitä tulee ikkunoista, ovista ja vessanpöntöstäkin.
Mutta kun mulle ei riitä se, että on vain mies.
En ylipäänsä tee miehillä mitään.
Haluan löytää kumppanin, parhaimman ystävän ja rakastajan samassa paketissa.
Ja kiinnostavaa, puoleensavetävää, täyspäistä ja samalla aaltopituudella olevaa miestä tulee hyvin harvoin vastaan.
Tyytyminen ei kiinnosta. "Ihan kiva" ei kiinnosta.
Mieluummin sitten yksin.
Tässä taas yksi ”nti täydellinen”. Useimmiten se syy on omassa itsessä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että te kaikki olette sosiaalisia ja jotenkin "keskivertoja" ja perusnättejä (ei siis mitään silmiinpistävää poikkeamaa ulkonäössä). Aloitus on todennäköisesti provo, mutta vastaukset ovat hyviä.
T. Ohis
En ole helposti lähestyttävä, enkä sosiaalinen, vaan erittäin ujo ja introvertti. Ulkonäössäkin on erittäin silmiinpistävä vamma, jota en pysty täysin peittämään. Treffipalstat ovat pelastukseni, kun siellä voi ensin kohdata toisen lähes anonyymisti (kuvaani en ole palveluihin laittanut, mutta olen antanut sen vasta, kun kiinnostus on herännyt jutustelun jälkeen). Olen myös hankkinut itsellesi sellaisia taitoja ja harrastuksen, jolla tapaa helposti vastakkaista sukupuolta ja herättää kiinnostuksen.
Vierailija kirjoitti:
Joukosta erottuva luonne, hyvässä tai pahassa.
Minä taas veikkaisin just päinvastaista, eli mahdollisimman tavallinen tyyppi, koska silloin löytää helpoiten kaltaisensa. Yleensä just ne erilaiset yksilöt joutuvat vähän etsiskelemään, että hengenheimolainen löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn paikoissa, olen ystävällinen ja minua on helppo lähestyä. Ei se oo mitään rakettitiedettä.
Käyn minäkin ja moni muukin kaupassa ja kirjastossa ym vai mitä paikkoja tarkoitat?
Kaupan ja kirjaston lisäksi käyn kahviloissa, keikoilla, tapahtumissa, taidenäyttelyissä, joskus baareissa (en yökerhoissa)... Pointtini on siis se, että kotona nököttämällä ei tapaa ihmisiä. Tai siis tinderissä ja vastaavissa varmasti joo, mutta niistä minulla ei ole kokemusta. Samanhenkisiä ihmisiä olen löytänyt parhaiten just vaikka keikoilta ja harrastuksista.
Olen käynyt tapahtumissa parhaillaan 3x viikossa enkä oo ikinä tavannut ketään.
N35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn paikoissa, olen ystävällinen ja minua on helppo lähestyä. Ei se oo mitään rakettitiedettä.
Käyn minäkin ja moni muukin kaupassa ja kirjastossa ym vai mitä paikkoja tarkoitat?
Kaupan ja kirjaston lisäksi käyn kahviloissa, keikoilla, tapahtumissa, taidenäyttelyissä, joskus baareissa (en yökerhoissa)... Pointtini on siis se, että kotona nököttämällä ei tapaa ihmisiä. Tai siis tinderissä ja vastaavissa varmasti joo, mutta niistä minulla ei ole kokemusta. Samanhenkisiä ihmisiä olen löytänyt parhaiten just vaikka keikoilta ja harrastuksista.
Olen käynyt tapahtumissa parhaillaan 3x viikossa enkä oo ikinä tavannut ketään.
N35
Tässä ajetaan takaa samaa asiaa mistä miehille ollaan jankattu. Jokaisella olisi suotavaa olla töiden lisäksi muitakin kiintopisteitä joko musiikin tekoa, kutomista, vapaaehtoistoiminnassa mukana oloa tai verkko-opinnot.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hoikempi ja kauniimpi nainen, sitä nopeammin löytää kumppanin. Kauniiden ja suosittujen naisten ympärillä pyörii aina kiinnostuneita miehiä. He voivat valita mieluisimman.
Mutta entä, jos se mieluisin ei kuitenkaan ole sellainen, jonka kanssa haluaisi suhteen? Ei se nimittäin aina niin mene, että jos muut kiinnostuvat itsestä, että sitten löytää myös kumppanin helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hoikempi ja kauniimpi nainen, sitä nopeammin löytää kumppanin. Kauniiden ja suosittujen naisten ympärillä pyörii aina kiinnostuneita miehiä. He voivat valita mieluisimman.
Mutta entä, jos se mieluisin ei kuitenkaan ole sellainen, jonka kanssa haluaisi suhteen? Ei se nimittäin aina niin mene, että jos muut kiinnostuvat itsestä, että sitten löytää myös kumppanin helposti.
Sitten on ilman. ”Parempi yksin kuin huonon kanssa”
Vierailija kirjoitti:
Itse olen saanut miehiä ihan vaan ottamalla haluamani. Tämä vaatii sitä, että käyn paikoissa ja teen juttuja. Bongaan mieluisen, menen juttusille ja jos natsaa, teen ekan siirron. Miehet on yleensä helppoja. Ja nykyään sillä lailla varovaisia, että ovat kiitollisia jos nainen tekee aloitteen, niin heidän ei tarvitse puntaroida vaikuttavatko he creeppareilta jos osoittavat kiinnostusta.
Ulkonäöstä sen verran, että kyllähän ns. perustason saavuttaminen auttaa paljon (ei liikaa ylipainoa, perushygienia kunnossa, vaatteet jotka eivät muistuta miestä tämän äidistä jne.), mutta olemus on paljon ratkaisevampi. Rentous, hymy, tuike silmissä. Hienovarainen seksuaalisuuden ilmaisu, eleet, asennot, flirtti, yhdessä vitsailu, keskustelutaidot jne.
Tuo vaatisi nyt ensinnäkin sen, että jostain löytyisi sellainen, jonka haluaisin. Ihastuin viimeksi v. 2016, ja kun siitä ei sitten tullut mitään, niin vaikka olen miten avoimesti ollut liikenteessä, en vaan ole vieläkään kohdannut sellaista, jonka olisin halunnut. En siis ole halunnut "ottaa" ketään. On minulla ollut pari säätöä ja pari lyhyempää ja kevyempää suhdetta, mutta oikeasti ei ole tullut vastaan ketään, jonka olisin halunnut.
Tokan kappaleen asiat ovat kohdallani kunnossa. Minusta on kyllä oltu kiinnostuneita, eli siitä ei kiikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pisin aika mitä oon ollut aikuisena sinkkuna oli vajaa vuosi, omasta halusta.
Oon kuullut että mua on helppo lähestyä, hymyilen paljon ja jos nään kiinnostavan miehen niin lähestyn itsekkin. Pyydän vaikka kahville, jos toinen ei lähde niin eipä se maailmaa kaada. 😊
Enemmänkin ihmettelen miten jotkut ei vaan löydä kumppania. Ja ei, en ole mikään missi, ihan tavissievä "naapurintyttö".Lasken sinkkuuteni alkaneeksi 15-vuoden iässä, sillä silloin koin ensimmäisen ihastuksen ja aloin toivoa poikaystävää.
Olen ollut yhtäjaksoisesti sinkku nyt 23 vuotta.
Olen iloinen, sosiaalinen, pystyn keskustelemaan kenen kanssa tahansa, suhtaudun ihmisiin avoimesti ja kiinnostuneesti. Olen pyytänyt lukuisia miehiä kahville, koska kuten sanoit, ei se ole mikään maailmanloppu. Jokainen mies on kuitenkin kieltäytynyt kutsusta. Enkä ole millään tavalla ruma.
Olen yrittänyt tavata miehiä harrastuksissa, tapahtumissa, bileissä, kavereiden kautta, töissä, seurakunnassa, vapaaehtoistöissä, ulkomailla, lomalla jne jne jne. Koskaan ei tullut vastakaikua eikä toisalta kukaan lähestynyt minua.
Siten on hyvin helppoa olla koskaan löytämättä ketään.
Nykyään en enää tee aloitteita. Pari kolme vuotta sitten lopetin. Kaverit naljailivat että nythän se löytyy, "kun sitä vähiten odotat". Juu ei. Ihan täysin rauhassa saa edelleen olla.
Mikset ole etsinyt kumppania treffisivustoilta? Siellä on pilvin pimein vakaata parisuhdetta etsiviä miehiä. On vain osattava karsia pelimiehet pois heti alkuunsa. Sieltä itsekin löysin hyvin miehen, joka etsi myös loppuelämän suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen elämäni aikana saanut jokaisen miehen, jonka olen vain halunnut. Salaisuus on varmaan siinä, että olen itse aina tehnyt aloitteen, enkä ole odottanut toisen sitä tekevän. Nopeat syö hitaat kaikissa asioissa.
Vaikea uskoa, että joku ei olisi koskaan saanut pakkeja. Jopa tuntemani erittäin hyvännäköiset ja persoonaltaan kiinnostavat ihmiset ovat kokeneet pakkeja. Eihän se kiinnostuksen kohde, jolle tekee aloitteen välttämättä itse etsi seuraa, tai saattaa olla vaikka varattu - tai sitten etsii jotain tietynlaista, mitä itse ei satu olemaan (esim. vaikka itse olisi maailman kaunein fitness-nainen, niin jos toinen etsiikin jotain herkkää goottityttöä, niin ei vaan kiinnostu).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tulee paljon mistä vastauksia joissa neuvotaan, miten saa kontaktin mieheen. Tai sitten ovat jo valmiiksi sellaisia, että miehet kiinnostuvat.
Mutta kukaan ei ole mielestäni vastannut siihen miten löytää niitä miehiä jotka itseä kiinnostavat tai mikä piirre heillä on kun ne kontaktia ottavat miehet ovat itselle mieleisiän ja kiinnostavia.Olen eräs niistä, jotka ovat kertoneet vaikeutena juuri olevan itseä kiinnostavan miehen löytyminen, ei se ettei miehet kiinnostuisi tai ottaisi kontaktia.
Tässä on nyt ikäänkuin kaksi näkökulmaa, ei pelkästään se, että neuvotaan tai kerrotaan kuinka miehiä löytyy.
Löytyy löytyy, mutta mitä löytyy.Jos miehet ottaa usein kontaktia eikä kukaan ikinä kiinnosta, kannattaa ehkä miettiä itseään niiden miesten sijaan. Onko jotain pelkoja, joita et oo käsitellyt? Annatko itsestäsi jotenkin eri kuvan kuin mitä oikeasti olet? Maltatko hetken tutustua, ei kaikki ihastu päätä pahkaa? Tai haluatko oikeastaan suhteeseen?
En osannut sanoa vissiin mitä tarkoitin. Mies voi olla tavallaan kiinnostava ja juttuakin riittää, mutta kun se kemia ja vetovoima usein puuttuu. Mies ei kiinnosta siinä mielessä. Kun alan miettiä mitä tapahtuisi tai tapahtuiskoi mitään jos etenisimme jossain vaiheessa, no sanotaan nyt sitten suutelemaan ja jopa seksiin, niin siihen se usein juuri sitten minulla tyssääkin. En vain pysty useimpien miesten kanssa muuhun kuin kaverilliseen suhteeseen.
Niitä miehiä on todella vähän joita kohtaan tunnen vetovoimaa.
Miehissä ei tarvitse olla mitään "vikaa", mutta silti.Siksi juuri mietin miten niitä vetovoimaisia miehiä sitten löytyy näille monille naiselle. Vai eivätkö sitten sitä kaipaa kunhan muuten mies on sopiva.
Minulle miehen tulee olla sopiva niissä asioissa joita pidän parisuhteessa tärkeänä. Jos keskinäinen vetovoima puuttu, muut puolet eivät sitä korvaa, ikävä kyllä.
No ei ne samat miehet oo kaikille vetovoimaisia. Esim omani saattaisi olla liian pehmo joidenkin makuun, eikä pystytä pitää näppejä toisistamme erossa.
Miten nopeasti luovutat, jos vetovoimaa ei ole? Ei sekään välttämättä oo on/off, tai miehen olemisesta kiinni. Vetovoima on mun ja mieheni suhteessa, siinä miten kohdellaan toista hyvin ja katsotaan toista kun muut ei näe.
Vierailija kirjoitti:
Hyvän näköinen, hyvä perse ja hyvä ottamaan suihin. Näillä saa aina uusia seurustelukumppaneita
Näinhän se menee. Totuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tulee paljon mistä vastauksia joissa neuvotaan, miten saa kontaktin mieheen. Tai sitten ovat jo valmiiksi sellaisia, että miehet kiinnostuvat.
Mutta kukaan ei ole mielestäni vastannut siihen miten löytää niitä miehiä jotka itseä kiinnostavat tai mikä piirre heillä on kun ne kontaktia ottavat miehet ovat itselle mieleisiän ja kiinnostavia.Olen eräs niistä, jotka ovat kertoneet vaikeutena juuri olevan itseä kiinnostavan miehen löytyminen, ei se ettei miehet kiinnostuisi tai ottaisi kontaktia.
Tässä on nyt ikäänkuin kaksi näkökulmaa, ei pelkästään se, että neuvotaan tai kerrotaan kuinka miehiä löytyy.
Löytyy löytyy, mutta mitä löytyy.Jos miehet ottaa usein kontaktia eikä kukaan ikinä kiinnosta, kannattaa ehkä miettiä itseään niiden miesten sijaan. Onko jotain pelkoja, joita et oo käsitellyt? Annatko itsestäsi jotenkin eri kuvan kuin mitä oikeasti olet? Maltatko hetken tutustua, ei kaikki ihastu päätä pahkaa? Tai haluatko oikeastaan suhteeseen?
En osannut sanoa vissiin mitä tarkoitin. Mies voi olla tavallaan kiinnostava ja juttuakin riittää, mutta kun se kemia ja vetovoima usein puuttuu. Mies ei kiinnosta siinä mielessä. Kun alan miettiä mitä tapahtuisi tai tapahtuiskoi mitään jos etenisimme jossain vaiheessa, no sanotaan nyt sitten suutelemaan ja jopa seksiin, niin siihen se usein juuri sitten minulla tyssääkin. En vain pysty useimpien miesten kanssa muuhun kuin kaverilliseen suhteeseen.
Niitä miehiä on todella vähän joita kohtaan tunnen vetovoimaa.
Miehissä ei tarvitse olla mitään "vikaa", mutta silti.Siksi juuri mietin miten niitä vetovoimaisia miehiä sitten löytyy näille monille naiselle. Vai eivätkö sitten sitä kaipaa kunhan muuten mies on sopiva.
Minulle miehen tulee olla sopiva niissä asioissa joita pidän parisuhteessa tärkeänä. Jos keskinäinen vetovoima puuttu, muut puolet eivät sitä korvaa, ikävä kyllä.
No ei ne samat miehet oo kaikille vetovoimaisia. Esim omani saattaisi olla liian pehmo joidenkin makuun, eikä pystytä pitää näppejä toisistamme erossa.
Miten nopeasti luovutat, jos vetovoimaa ei ole? Ei sekään välttämättä oo on/off, tai miehen olemisesta kiinni. Vetovoima on mun ja mieheni suhteessa, siinä miten kohdellaan toista hyvin ja katsotaan toista kun muut ei näe.
Ymmärrän ylläolevaa erittäin hyvin. Kemiaa ei pysty pakottamaan oli mies kuinka ihana tahansa. Huomasin ollessani syömässä sellaisen paperilla täydellisen miehen kanssa jonka kanssa juttu luisti. Meiltä vain puuttui se jokin ja mies itsessään huomasi saman. Ei mitään muuta kuin kohti uusia haasteita ja kiitimme kuitenkin samalla toisiamme hyvästä seurasta.
Kun reidet auki joka ilta niin pakkohan niistä joku hyväkin olla.
Mistä se paremmuuden tai huonommuuden tietää kuin vasta ajan kanssa
Vierailija kirjoitti:
Kun reidet auki joka ilta niin pakkohan niistä joku hyväkin olla.
Jestas. Toisin kuin miehille niin naisille ässä on muutakin kuin liukastetta ja lykkimistä menoa.
Kun aloittaa oikein huonosta niin voi koko ajan vaihtaa parempaan.
Mulle mysteeri on tämä:
Mulla on yksi entinen luokkakaveri, joka ei ole mitenkään nätti. (En tarkoita pahalla, mutta rehellisesti sanottuna)
Mutta sillä on aina uusi poikaystävä heti edellisestä eroamisen jälkeen! Ja nämä miehet ovat aina häntä paremman näköisiä.
Joka kerta ihmettelen, miten se näitä jätkiä saa??
Erityisen hyvä sängyssä? Turvallisen tavallinen??
Itse olen demiseksuaali, eli tarvitsen hyvän tunneyhteyden ennen kuin sytyn ja siltikään ei ole varmaa, että sytyn. Rakastan seksiä ja olen seksuaalinen, en vain ole sitä miesten tai naisten kanssa. Viimeksi kolahti 15 vuotta sitten, tällä välillä olen ollut sinkkuna. Demiseksuaalisuus on yksi a-seksuaalisuuden muodoista. Himoja on, mutta ne eivät kohdistu kehenkään. Minua ei saa puolelleen myöskään millään komealla ulkonäöllä tai naisten naurattajan taidoilla. Se joko kolahtaa tutustumisen aikana tai sitä kolahdusta ei ole edes pienen luunapin vertaa. En tiedä mitkä tähtien asennot pitää olla, että tämä toimisi!
Ehkä sinulla on sama. Ns. normaaleilla ei ole tällaisia "taakkoja", voidaan mennä ja iskeä hynttyyt yhteen tai ainakin sutia vähän ilman sen kummempia.