Mistä löydätte aina vaan uusia seurustelukumppaneita? Aina löydätte nopeasti uuden entistä paremman miehen..
Kommentit (454)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hoikempi ja kauniimpi nainen, sitä nopeammin löytää kumppanin. Kauniiden ja suosittujen naisten ympärillä pyörii aina kiinnostuneita miehiä. He voivat valita mieluisimman.
Olen hoikka, kaunis ja stailattu, mutta ei löydy kumppania eikä ketään pyöri ympärillä. Pahaluonteinen en ole mutta ujo.
Usein kauniin ja ujon ajatellaan olevan ylimielinen, koska on niin hiljainen.
T. Itse ihan samanlainen
Tämä on aina yhtä älytön analyysi, mitä kuulee ujoista puhuttavan.
Miten hiljaisuus olisi mikään merkki ylimelisyydestä, kun nimenomaan todella suurella suulla kaikesta puhuvat ihmiset ovat sitä paljon, paljon todennäköisemmin.
ohis.
Olen köyhä, lihava ja kaljuuntuva mies, ja aina on löytynyt naisseuraa, kun sitä olen kaivannut. Välillä Tinderistä mutta aika usein harrastusten kautta.
Itsevarmuus, karisma, huumorintaju, keskustelutaidot, vahva läsnäolo ja hyvä flirtti ovat universaalisti viehättäviä ominaisuuksia naisten mielestä.
Suosittelen teatteri-ilmaisua. Parempaa treeniä deittailuun ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Asiahan on mielenkiintoinen, ei siihen tarvitse rivosti vastata. Kun ei juo viinaa , eikä käy lähiöbubeissa, voi tavata fiksumpia miehiä. Miehet myös arvostavat kalliita autoja, matkoja , kielitaitoa , loma- asuntoja ja purjeveneitä. Tyylikäs ulkonäkö ja hyvä käytös ja varma olemus , kiinnostavat harrastukset innostaa. Kumppanin pitää olla jotenkin samalla aaltopituudella. Siihen voi vaikuttaa esim.ammatti. Se on todella totta ,että jotkut osaavat aina olla oikeassa paikassa, niinkuin joku odottaisi heitä, jos vaikka vapautuisi.
Luin että miehet varastavat kalliita autoja, matkoja,, kielitaitoa ja loma-asuntoja ja purjeveneitä
Vierailija kirjoitti:
Olen köyhä, lihava ja kaljuuntuva mies, ja aina on löytynyt naisseuraa, kun sitä olen kaivannut. Välillä Tinderistä mutta aika usein harrastusten kautta.
Itsevarmuus, karisma, huumorintaju, keskustelutaidot, vahva läsnäolo ja hyvä flirtti ovat universaalisti viehättäviä ominaisuuksia naisten mielestä.
Suosittelen teatteri-ilmaisua. Parempaa treeniä deittailuun ei ole.
Täsmälleen näin.
Olen ollut elämäni aikana kahdessa pitkässä suhteessa ja lyhyet sinkkuhetkeni olivat täynnä sutinaa. Varattunakin on joutunut hätistämään ihailijoita, ja vanhat deitit on jääneet roikkumaan, enkä ole joutunut ns. tyytymissuhteisiin.
Syyt: olen ihan nätti ja siro (mut en todellakaan kaikkein kaunein nainen), pidän ihmisistä ja saan heidät tuntemaan olonsa hyväksi ja rakastan seksiä. Varmaan on ollut muitakin syitä, mut noi kattanee 90% .
Vierailija kirjoitti:
Syyt: olen ihan nätti ja siro (mut en todellakaan kaikkein kaunein nainen), pidän ihmisistä ja saan heidät tuntemaan olonsa hyväksi ja rakastan seksiä. Varmaan on ollut muitakin syitä, mut noi kattanee 90% .
Tämä tässä.
t. mies
Tässä tulee paljon mistä vastauksia joissa neuvotaan, miten saa kontaktin mieheen. Tai sitten ovat jo valmiiksi sellaisia, että miehet kiinnostuvat.
Mutta kukaan ei ole mielestäni vastannut siihen miten löytää niitä miehiä jotka itseä kiinnostavat tai mikä piirre heillä on kun ne kontaktia ottavat miehet ovat itselle mieleisiän ja kiinnostavia.
Olen eräs niistä, jotka ovat kertoneet vaikeutena juuri olevan itseä kiinnostavan miehen löytyminen, ei se ettei miehet kiinnostuisi tai ottaisi kontaktia.
Tässä on nyt ikäänkuin kaksi näkökulmaa, ei pelkästään se, että neuvotaan tai kerrotaan kuinka miehiä löytyy.
Löytyy löytyy, mutta mitä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Tässä tulee paljon mistä vastauksia joissa neuvotaan, miten saa kontaktin mieheen. Tai sitten ovat jo valmiiksi sellaisia, että miehet kiinnostuvat.
Mutta kukaan ei ole mielestäni vastannut siihen miten löytää niitä miehiä jotka itseä kiinnostavat tai mikä piirre heillä on kun ne kontaktia ottavat miehet ovat itselle mieleisiän ja kiinnostavia.Olen eräs niistä, jotka ovat kertoneet vaikeutena juuri olevan itseä kiinnostavan miehen löytyminen, ei se ettei miehet kiinnostuisi tai ottaisi kontaktia.
Tässä on nyt ikäänkuin kaksi näkökulmaa, ei pelkästään se, että neuvotaan tai kerrotaan kuinka miehiä löytyy.
Jos oot kiinnostunut tietystä lajista ja olet Facessa niin uskoisin sitä kautta löytyvän samanhenkisiä ihmisiä. Esim. mä oon vela ryhmässä johon on ilahduttavasti alkanut eksymään miehiäkin.
Tiedän myös ettei pelkästään samankaltaisuus aina auta :p
Vierailija kirjoitti:
Mutta kukaan ei ole mielestäni vastannut siihen miten löytää niitä miehiä jotka itseä kiinnostavat tai mikä piirre heillä on kun ne kontaktia ottavat miehet ovat itselle mieleisiän ja kiinnostavia.Olen eräs niistä, jotka ovat kertoneet vaikeutena juuri olevan itseä kiinnostavan miehen löytyminen, ei se ettei miehet kiinnostuisi tai ottaisi kontaktia.
Minä kohtaan kiinnostavia naisia joka viikko. Jos sosiaalisesti aktiivinen nainen ei kohtaa kiinnostavia miehiä edes kerran kuussa, vika on jossakin muualla kuin miehissä. Ei nirsouteen voi oikein mitään vinkkejä antaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei osata olla yksin ja kuka vaan kelpaa. Niin kova tarve saada parisuhde, että se oikeasti ei niin sopivakin tyyppi muokataan oman pään sisällä täydelliseksi ja aloitetaan suhde.
Sitä se loppupeleissä oikeasti on joku tarpeeksi kiva tulee vastaan. Eikä siinä mitään väärää ole.
Itselleni parisuhde ei ole mikään elämääni määrittelevä suure ja siksi odotankin niin kauan, että tapaan ihmisen, jonka kanssa tulee tunne, että haluan viettää hänen kanssaan loppuelämäni. Tähän mennessä (30v) olen tavannut sellaisen henkilön vain kerran, mutta valitettavasti hän ei lopulta tuntenut samoin. Minulla ei ole kiire uuteen suhteeseen. Nautin elämästä muutenkin. Varmasti suhteen saisin, tarjolla on ollut monesti, mutta minä haluan loppuelämän suhteen en sellaista nykyaikaista "joku kiva nyt tähän heti" -suhdetta.
Ihmiset eivät osaa olla yksin ja ihmiset pelkäävät yksinäisyyttä ja tylsyyttä, joten elämä täytetään kaikella, vaikka väkisin.
Monet pelkää myös käydä parillakin treffeillä ihmisen kanssa, josta eivät ole varmoja. Olen tosi onnellisessa suhteessa ja haluan viettää loppuelämäni ja jos mahdollista, vielä seuraavankin yhdessä, mut en mä eka treffeillä ollut varma muusta kuin että ehkä.
Eit on sit tietty erikseen, niitä on turha koittaa kääntää muuksi.
Hyvän näköinen, hyvä perse ja hyvä ottamaan suihin. Näillä saa aina uusia seurustelukumppaneita
Kaksi ole elämässäni löytänyt ihan kaupasta. Jäätiin juttelemaan molempia kiinnostavasta aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet ottaa usein kontaktia eikä kukaan ikinä kiinnosta, kannattaa ehkä miettiä itseään niiden miesten sijaan. Onko jotain pelkoja, joita et oo käsitellyt? Annatko itsestäsi jotenkin eri kuvan kuin mitä oikeasti olet? Maltatko hetken tutustua, ei kaikki ihastu päätä pahkaa? Tai haluatko oikeastaan suhteeseen?
Nainen löytää itselleen miehen seuraavilla tavoilla...
1.) Nainen on todella kaunis, ja löytää miehen, jolle kauneus on tärkeintä.
2.) Nainen on todella kaunis, ja hyvin koulutettu, ja löytää miehen, jolle sekä kauneus, että korkea koulutus on tärkeintä.
3.) Nainen on ruma, mutta korkeasti koulutettu, ja löytää miehen, jolle koulutus on tärkeintä.
4.) Nainen on ruma, eikä omaa hyvää koulutusta, mutta on tosi mukava, ja löytää miehen, jolle mukava luonne on tärkeintä.
Siis kaikki löytävät miehen.
Ryhmään 1 ja 2 kuuluvat naiset vievät ne kaikista komeimmat ja menestyneimmät miehet.
Ryhmään 3 kuuluvat naiset vievät ne ei niin komeat, mutta muuten menestyneet miehet.
Ryhmään 4 vievät kaikki jäljelle jääneet miehet.
Onnea, kaikki löytävät miehet.
Vierailija kirjoitti:
Hyvän näköinen, hyvä perse ja hyvä ottamaan suihin. Näillä saa aina uusia seurustelukumppaneita
Eläköityvä maksullinen/strippari?
Tätä olen itsekin aina ihmetellyt, olen toki luonteeltani arka ja vähän päävikojakin kertynyt elämänvarrella - ulkonäöstä en edes aloita. Silti jos jonkunnäköistä kahelia saa parisuhteita. Ennen olin katkera, nyt vain utelias aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläköityvä maksullinen/strippari?
Ei minulla ole ainakaan mitään näitä ammatteja vastaan. Onko sinulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyy löytyy, mutta mitä löytyy.Jos miehet ottaa usein kontaktia eikä kukaan ikinä kiinnosta, kannattaa ehkä miettiä itseään niiden miesten sijaan. Onko jotain pelkoja, joita et oo käsitellyt? Annatko itsestäsi jotenkin eri kuvan kuin mitä oikeasti olet? Maltatko hetken tutustua, ei kaikki ihastu päätä pahkaa? Tai haluatko oikeastaan suhteeseen?
En osannut sanoa vissiin mitä tarkoitin. Mies voi olla tavallaan kiinnostava ja juttuakin riittää, mutta kun se kemia ja vetovoima usein puuttuu. Mies ei kiinnosta siinä mielessä. Kun alan miettiä mitä tapahtuisi tai tapahtuiskoi mitään jos etenisimme jossain vaiheessa, no sanotaan nyt sitten suutelemaan ja jopa seksiin, niin siihen se usein juuri sitten minulla tyssääkin. En vain pysty useimpien miesten kanssa muuhun kuin kaverilliseen suhteeseen.
Niitä miehiä on todella vähän joita kohtaan tunnen vetovoimaa.
Miehissä ei tarvitse olla mitään "vikaa", mutta silti.
Siksi juuri mietin miten niitä vetovoimaisia miehiä sitten löytyy näille monille naiselle. Vai eivätkö sitten sitä kaipaa kunhan muuten mies on sopiva.
Minulle miehen tulee olla sopiva niissä asioissa joita pidän parisuhteessa tärkeänä. Jos keskinäinen vetovoima puuttu, muut puolet eivät sitä korvaa, ikävä kyllä.
En ole kaunis. Avuni ovat muita kuin ulkoisia.
-94