Mistä löydätte aina vaan uusia seurustelukumppaneita? Aina löydätte nopeasti uuden entistä paremman miehen..
Kommentit (454)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen köyhä, lihava ja kaljuuntuva mies, ja aina on löytynyt naisseuraa, kun sitä olen kaivannut. Välillä Tinderistä mutta aika usein harrastusten kautta.
Itsevarmuus, karisma, huumorintaju, keskustelutaidot, vahva läsnäolo ja hyvä flirtti ovat universaalisti viehättäviä ominaisuuksia naisten mielestä.
Suosittelen teatteri-ilmaisua. Parempaa treeniä deittailuun ei ole.
Olisit vain kertonut sen flaksisi todellisen salaisuuden: kaikki pitää ottaa, mitä sattuu saamaan. En nimittäin jaksa oikein uskoa, että saat sellaisia naisia, joista minä voisin olla kiinnostunut. Itsekin löytäisin aina naisseuraa, jos en olisi lainkaan nirso.
Oletko miettinyt syytä mikset kelpaa niille naisille joita haluaisit? Ihan rehellisesti
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole pääsyä sellaisiin piireihin, joissa olisi ikäisiäni sinkkuja. Kaikissa avoimissa harrastuspiireissä on vain varattuja ja vanhempia. Osallistun silti, mutta en tapaa niissä koskaan ketään.
Eikö netti-treffit tulisi jo tuossa tapauksessa kyseeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole pääsyä sellaisiin piireihin, joissa olisi ikäisiäni sinkkuja. Kaikissa avoimissa harrastuspiireissä on vain varattuja ja vanhempia. Osallistun silti, mutta en tapaa niissä koskaan ketään.
Löytyy profiili neljästä paikasta. Kahdessa on ammattilaisen ottama profiilikuva, kahdessa ei kuvaa lainkaan. Teksti on kuvaava ja kirjoitetu hyvällä kieliasulla. En ole puoleen vuoteen saanut muita yhteydenottoja kuin sopimattomia seksiehdotteluja. Suurin osa muiden profiileista taas on tyhjiä tai profiilien ihmiset ovat varattuja (mitäköhän edes tekevät treffipalstoilla) tai vanhempia. Aika toivotonta touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyy profiili neljästä paikasta. Kahdessa on ammattilaisen ottama profiilikuva, kahdessa ei kuvaa lainkaan. Teksti on kuvaava ja kirjoitetu hyvällä kieliasulla. En ole puoleen vuoteen saanut muita yhteydenottoja kuin sopimattomia seksiehdotteluja. Suurin osa muiden profiileista taas on tyhjiä tai profiilien ihmiset ovat varattuja (mitäköhän edes tekevät treffipalstoilla) tai vanhempia. Aika toivotonta touhua.
No ohhoh 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen köyhä, lihava ja kaljuuntuva mies, ja aina on löytynyt naisseuraa, kun sitä olen kaivannut. Välillä Tinderistä mutta aika usein harrastusten kautta.
Itsevarmuus, karisma, huumorintaju, keskustelutaidot, vahva läsnäolo ja hyvä flirtti ovat universaalisti viehättäviä ominaisuuksia naisten mielestä.
Olisit vain kertonut sen flaksisi todellisen salaisuuden: kaikki pitää ottaa, mitä sattuu saamaan. En nimittäin jaksa oikein uskoa, että saat sellaisia naisia, joista minä voisin olla kiinnostunut. Itsekin löytäisin aina naisseuraa, jos en olisi lainkaan nirso.
Oletko miettinyt syytä mikset kelpaa niille naisille joita haluaisit? Ihan rehellisesti
Kysytkö siksi, että loukkaannuit edellisestä kommentistani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysytkö siksi, että loukkaannuit edellisestä kommentistani?
En vaan asia on nostettu tuoreeltaan tapetille ihan ite miehen ansiosta. Kehoitti miehiä menemään itseensä ja miettimään mikä voisi olla syynä ettei ne mieluisat naiset vilkaisekaan sua päin. Jos sanot vian olevan naisissa ne tietää jo ennakkoon varoa:
Hyvä ystäväni alkoi seurustelemaan 13-vuotiaana. Seukkaili ensimmäisen poikakaverin kanssa vuoden. Oli muutaman kuukauden sinkkuna, jonka jäkeen seurusteli toisen pojan kanssa 18-vuotiaaksi. Sitten tuli jopa puolen vuoden seukkailutauko jonka jälkeen löysi seuraavan miehensä opiskelupaikkakunnalta. Tuon kanssa yhdessä olivat 5v. Sinä viikonloppuna kun tuo mies muutti omaan asuntoonsa, ja olimme sitä kaverini kanssa juhlistamassa, löysi hän nykyisen miehensä :D Ikää nyt kaverilla 39v.
Hauskinta tässä on se että kaveirin ei eden ole mikään yhyy, en pärjää yksin-tyyppi, vaan pitkälle kouluttautunut itsenäinen ihminen :D Jotenkin se vaan on mennyt näin.
Mikä on se taika, millä nämä ihmiset löytävät kumppaneita? Toki pitäisi ensialkuun olla ulospäinsuuntautunut, itse en ole vaan hirveä jännittäjä introvertti.
Minä olen hoikka ja pukeudun kivasti, siinä ensimmäinen asia josta miehet kiinnostivst. Olen työni kautta paljon esillä ja sen kautta suurin osa suhteista onkin syntynyt. Käyn puhumassa tilaisuuksissa ja verkostoidun. En siis harrasta treffailua omalla työpaikallani. Olen johtavassa asemassa ja kohtuullinen elintaso näkyy varmasti pukeutumisessa, aina huolitelluissa hiuksissa ja auton valinnassa. Olen liikunnallinen mikä myös näkyy ulospäin. Tämä ulkoinen status vetää yleensä puoleensa miehiä joilla on myös omat asiat kunnossa: arvostus hyvää kuntoa kohtaan, henkistä sisältöä tuovaa työtä kohtaan, taloudellista vakautta jne. Oikeastaan kaikki kiinnostavat miehet tämän kuplan sisältä ovat olleet sellaisia hyviä miehiä. Paljon en ole eroni jälkeen ehtinyt deittailla, mutta tällä muutaman vuoden kokemuksella kirjoitin tämän.
Tosiasia on, että moni nelikymppinen on ylipainoinen ja tätimäinen. Sitten kun et sitä ole, niin perässä on nuorta ja vanhaa. Niistä senkun valitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyyhän noita kun ei tuhlaa aikaa mihinkään someen tai nettipalveluihin vaan on aloitteellinen IRL. Selviää muutenkin huomattavasti helpommin ja nopeammin onko miehestä kumppaniksi.
Se on hyvä huudella hyvän/keskiverron näkösenä naisena, kun ei tartte muuta kun mennä baariin ja odottaa kellosta aikaa, niin joku tulee pokaamaan.
Olen ollut kymmeniä, varmasti satoja kertoja yksin ulkona - baarissa, kahvilassa, ravontolassa, puistossa, jne jne.
Kukaan ei ole kertaakaan tullut pokaamaan. Ei yhden ainutta kertaa.
Jos itse otan katsekontaktia tai muuten annan avointa signaalia, no, sillä ei ole lopputuleman kannalta mitään väliä. Olen nätti mutta ollut koko ikäni täysin yhdentekevä miehille.
Saahan sitä katsella. Tuijotella tuimasti tai lempeästi hymyillen. Älkää nyt missään nimessä jutelko.
Kun tunteet toista ihmistä kohtaan eivät ole olleet kovin syviä, on helppo vaihtaa toiseen, johon myöskään tunteet eivät ole kovin syviä. Ei kärisi missään vaiheessa vahvoista sydänsuruista eikä tarvitse aikaa niistä toipumiseen. Samalla pystyy järjellä analyyttisemmin valitsemaan itselleen ominaisuuksiltaan parhaan mahdollisen tarjolla olevan kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn paikoissa, olen ystävällinen ja minua on helppo lähestyä. Ei se oo mitään rakettitiedettä.
Eli olet nätti.
Tämä on kyllä kumma juttu jota mietin jo koulupoikana: osa tuntui jo kasiluokalla vaihtavan lennosta toinen toistaan jännempään ja itseään vanhempaan jätkään vaikka eivät olleet mitenkään ihmeen kivoja tai nättejä, ja osa kivoista ja kivan näköisistä ei seurustellut tai seurusteli vasta lukiovuosina yhden ainoan kanssa. Sarjaseurustelijat taisivat kyllä katsoa uuden valmiiksi jo edellisen suhteen aikana.
Oikeastaan sama meissä pojisssa. Joku suht kiva ja komea on pysytellyt sinkkuna näijin päiviin ja toisilla oli jatkuvasti tyttö kierroksessa. Ja sitten oli pari sellaista aika vaatimattoman näköistä jantteria jonka kaltaisista tiedän käytettävän sanaa "p:llumagneetti" - seuraa löytyy ihan mistä vaan ilman mitään yrittämistä, saatika iskuoppaita. Ä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyyhän noita kun ei tuhlaa aikaa mihinkään someen tai nettipalveluihin vaan on aloitteellinen IRL. Selviää muutenkin huomattavasti helpommin ja nopeammin onko miehestä kumppaniksi.
Se on hyvä huudella hyvän/keskiverron näkösenä naisena, kun ei tartte muuta kun mennä baariin ja odottaa kellosta aikaa, niin joku tulee pokaamaan.
Olen ollut kymmeniä, varmasti satoja kertoja yksin ulkona - baarissa, kahvilassa, ravontolassa, puistossa, jne jne.
Kukaan ei ole kertaakaan tullut pokaamaan. Ei yhden ainutta kertaa.
Jos itse otan katsekontaktia tai muuten annan avointa signaalia, no, sillä ei ole lopputuleman kannalta mitään väliä. Olen nätti mutta ollut koko ikäni täysin yhdentekevä miehille.
Mitä jos itse pokaisit, sen sijaan, että odotat sitä miehiltä? Naiset on niin avuttomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut elämäni aikana kahdessa pitkässä suhteessa ja lyhyet sinkkuhetkeni olivat täynnä sutinaa. Varattunakin on joutunut hätistämään ihailijoita, ja vanhat deitit on jääneet roikkumaan, enkä ole joutunut ns. tyytymissuhteisiin.
Syyt: olen ihan nätti ja siro (mut en todellakaan kaikkein kaunein nainen), pidän ihmisistä ja saan heidät tuntemaan olonsa hyväksi ja rakastan seksiä. Varmaan on ollut muitakin syitä, mut noi kattanee 90% .
No olen minäkin nätti ja siro, sosiaalinen, pidän ihmisistä, kohtelen heitä hyvin, olen kiinnostunut jokaisen elämäntarinasta. En ole päässyt noilla avuilla koskaan seksiin asti. Kyllä, olen ehdottanut useita kerroja seksiä, treffe, tutustumista, mitä milloinkin tilanteesta riippuen. Miten siis näillä ominaisuuksilla pääsisi vähän romanttisempiin puuhiin kun tulee pelkkää torjuntaa?
Varmistan nyt vielä että ymmärsin oikein:
Olet siis tehnyt miehille ihan suorasanaisia ehdotuksia seksistä, ja he ovat kieltäytyneet?
Olen pahoillani, mutta siinä tapauksessa vika on 99% varmuudella sun ulkonäössä.
Vierailija kirjoitti:
Sanavalmis, kapea vyötärö, isot rinnat, pitkät hiukset, avoin kokeilemaan uusia asioita, on omia harrastuksia mutta voin myös kokeilla muitakin.
Eipä ole koskaan ollut vaikeuksia löytää seurustelusuhdetta. Nytkin voisi laittaa ukon taipaleelle mutta eipä kehtaa kun meillä on vähän alle vuoden ikäinen vauva. Pitää vissiin kerrankin yrittää pysyä suhteessa.
Ihan tosi. Aa haa.
Tsemppiä.
Ja onnea. Pysy vaan. Perhe-elämä on kivaa.
Nauti.
Siinä vaiheessa, kun tulee haasteita, niin pysy silti. Ratko ongelmat siinä.
Kokeilin tota signaalin antamista katseella kahdeksan kuukautta. Nainen silminnähden kiusaantui siitä.
Sitten päätin kokeilla sellaista ihan hullua juttua, mitä ilmeisesti kukaan ei ole koskaan kokeillut, avasin suuni ja puhuin hänelle. Kaksi vuotta ollaan oltu väleissä.
Onhan se toki selvää, että on kaikille parempi, ettei jutella tuntemattomille, todennäköisesti ovat vaarallisia ja mielenvikaisia, ja avaudutaan keskustelupalstoilla yksinäisyydestä.
Ai niin ketjun aihe oli mistä löytää seurustelukumppaneita. Koronasta huolimatta tuolla ulkona niitä näkyisi liikkuvan. Katse tiukasti vaan maahan tai kengän kärkiin, ja huulet tiukasti yhteen, ettei vaan tule sanottua kellekään mitään.
Mukavaa talven odotusta vaan kaikille omassa yksinäisyydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut elämäni aikana kahdessa pitkässä suhteessa ja lyhyet sinkkuhetkeni olivat täynnä sutinaa. Varattunakin on joutunut hätistämään ihailijoita, ja vanhat deitit on jääneet roikkumaan, enkä ole joutunut ns. tyytymissuhteisiin.
Syyt: olen ihan nätti ja siro (mut en todellakaan kaikkein kaunein nainen), pidän ihmisistä ja saan heidät tuntemaan olonsa hyväksi ja rakastan seksiä. Varmaan on ollut muitakin syitä, mut noi kattanee 90% .
No olen minäkin nätti ja siro, sosiaalinen, pidän ihmisistä, kohtelen heitä hyvin, olen kiinnostunut jokaisen elämäntarinasta. En ole päässyt noilla avuilla koskaan seksiin asti. Kyllä, olen ehdottanut useita kerroja seksiä, treffe, tutustumista, mitä milloinkin tilanteesta riippuen. Miten siis näillä ominaisuuksilla pääsisi vähän romanttisempiin puuhiin kun tulee pelkkää torjuntaa?
Varmistan nyt vielä että ymmärsin oikein:
Olet siis tehnyt miehille ihan suorasanaisia ehdotuksia seksistä, ja he ovat kieltäytyneet?Olen pahoillani, mutta siinä tapauksessa vika on 99% varmuudella sun ulkonäössä.
Tai liian suorista sanoista?
Pieni salaperäisyys voi olla kiehtovampaa kuin päälle käyminen?
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin tota signaalin antamista katseella kahdeksan kuukautta. Nainen silminnähden kiusaantui siitä.
Sitten päätin kokeilla sellaista ihan hullua juttua, mitä ilmeisesti kukaan ei ole koskaan kokeillut, avasin suuni ja puhuin hänelle. Kaksi vuotta ollaan oltu väleissä.
Onhan se toki selvää, että on kaikille parempi, ettei jutella tuntemattomille, todennäköisesti ovat vaarallisia ja mielenvikaisia, ja avaudutaan keskustelupalstoilla yksinäisyydestä.
Ai niin ketjun aihe oli mistä löytää seurustelukumppaneita. Koronasta huolimatta tuolla ulkona niitä näkyisi liikkuvan. Katse tiukasti vaan maahan tai kengän kärkiin, ja huulet tiukasti yhteen, ettei vaan tule sanottua kellekään mitään.
Mukavaa talven odotusta vaan kaikille omassa yksinäisyydessä.
Komppaan tuota puhetta. Se on selkeää.
Vilkuilu on vaivaannuttavaa, etenkin jos ei pääse juttusille.
Ujo ainakin on parempi yllättää juttelulla. ...Varmaan seurallinenkin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hoikempi ja kauniimpi nainen, sitä nopeammin löytää kumppanin. Kauniiden ja suosittujen naisten ympärillä pyörii aina kiinnostuneita miehiä. He voivat valita mieluisimman.
Olen hoikka, kaunis ja stailattu, mutta ei löydy kumppania eikä ketään pyöri ympärillä. Pahaluonteinen en ole mutta ujo.
Usein kauniin ja ujon ajatellaan olevan ylimielinen, koska on niin hiljainen.
T. Itse ihan samanlainen
Tämä on aina yhtä älytön analyysi, mitä kuulee ujoista puhuttavan.
Miten hiljaisuus olisi mikään merkki ylimelisyydestä, kun nimenomaan todella suurella suulla kaikesta puhuvat ihmiset ovat sitä paljon, paljon todennäköisemmin.
ohis.
Näin kuitenkin oletetaan. Olen nyt kulkenut kuukauden kimppakyydillä töihin erään työkaverini kanssa ja vaikka olemme olleet samalla työpaikalla jo lähes 20 vuotta, emme ole jutelleet paljoakaan. Nyt kun autossa jutellaan, korvaani särähtää kun hän jatkuvasti sanoo: "en olisi uskonut susta" sitä, tätä ja tota. Eli hän oikein paljastaa luulleensa minusta kaikkea ihan muuta kuin mitä olen ja aina se on jotain negatiiviseksi luokiteltavaa.
Ja joo, ei minustakaan miehet kiinnostu, mutta minä nyt olenkin kamalan näköinen nykyään, koska olen luovuttanut jo aikoja sitten. Joten vaikka joku mies minusta kiinnostuisi, en varmaan uskoisi sitä, enkä uskaltaisi päästää ketään lähelle. Niin tottunut olemaan yksin aina.
Kyllähän miehiä saa ja treffeille ja sänkyyn pääsee helposti! Mutta löytääkö jonkun kiinnostavan ja pysyvän, niin menee jo vaikeammaksi.
Itse en jaksa tällä hetkellä oikein panostaa yhteydenpitoon vaikka kiinnostuneita miehiä olisikin.
N44