Mistä löydätte aina vaan uusia seurustelukumppaneita? Aina löydätte nopeasti uuden entistä paremman miehen..
Kommentit (454)
Vierailija kirjoitti:
Mulle mysteeri on tämä:
Mulla on yksi entinen luokkakaveri, joka ei ole mitenkään nätti. (En tarkoita pahalla, mutta rehellisesti sanottuna)
Mutta sillä on aina uusi poikaystävä heti edellisestä eroamisen jälkeen! Ja nämä miehet ovat aina häntä paremman näköisiä.
Joka kerta ihmettelen, miten se näitä jätkiä saa??
Erityisen hyvä sängyssä? Turvallisen tavallinen??
Voi olla ettei välttämättä halua elättiä, hankalan luonteista tai muuten vaan epäsopivaa naista. Viisas katsoo pintaa syvemmälle :)
Hyvä ulkonäkö, mielenkiintoisia harrastuksia, terve itsetunto, mukava luonne ja pää, jota käytän ajattelemiseen. Näistä olen saanut palautetta. Hankalampaa on löytää ihmistä, josta itse kiinnostuisin ja joka olisi ”arvoiseni”. En jaksa pelata mitään pelejä enkä pidä ihmissuhteita minään mittelönä, moni mies tuntuu pitävän.
Tämän hetkinen suhteeni tuntuu hyvältä ja turvalliselta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ulkonäkö, mielenkiintoisia harrastuksia, terve itsetunto, mukava luonne ja pää, jota käytän ajattelemiseen. Näistä olen saanut palautetta. Hankalampaa on löytää ihmistä, josta itse kiinnostuisin ja joka olisi ”arvoiseni”. En jaksa pelata mitään pelejä enkä pidä ihmissuhteita minään mittelönä, moni mies tuntuu pitävän.
Tämän hetkinen suhteeni tuntuu hyvältä ja turvalliselta.
Kauniit joutuu olemaan varuillaan statuksen hakijoiden takia. Naisia ei välttämättä kohdella yhtään sen paremmin kuin niin sanotusti rumia. Olet vain itseisarvo.
Vierailija kirjoitti:
Asiahan on mielenkiintoinen, ei siihen tarvitse rivosti vastata. Kun ei juo viinaa , eikä käy lähiöbubeissa, voi tavata fiksumpia miehiä. Miehet myös arvostavat kalliita autoja, matkoja , kielitaitoa , loma- asuntoja ja purjeveneitä. Tyylikäs ulkonäkö ja hyvä käytös ja varma olemus , kiinnostavat harrastukset innostaa. Kumppanin pitää olla jotenkin samalla aaltopituudella. Siihen voi vaikuttaa esim.ammatti. Se on todella totta ,että jotkut osaavat aina olla oikeassa paikassa, niinkuin joku odottaisi heitä, jos vaikka vapautuisi.
Miten, tai millä laitteella tuuttaa näppiksestä ulos tuollaista sotkua? Oletko sinä niitä, joilla "flaksi" käy? Vaikutusta ei ole tehty ainakaan sähköisin viestintävälinein, oletan? Tai jos on niin.. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyyhän noita kun ei tuhlaa aikaa mihinkään someen tai nettipalveluihin vaan on aloitteellinen IRL. Selviää muutenkin huomattavasti helpommin ja nopeammin onko miehestä kumppaniksi.
Se on hyvä huudella hyvän/keskiverron näkösenä naisena, kun ei tartte muuta kun mennä baariin ja odottaa kellosta aikaa, niin joku tulee pokaamaan.
Olen ollut kymmeniä, varmasti satoja kertoja yksin ulkona - baarissa, kahvilassa, ravontolassa, puistossa, jne jne.
Kukaan ei ole kertaakaan tullut pokaamaan. Ei yhden ainutta kertaa.
Jos itse otan katsekontaktia tai muuten annan avointa signaalia, no, sillä ei ole lopputuleman kannalta mitään väliä. Olen nätti mutta ollut koko ikäni täysin yhdentekevä miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun niitä kiinnostuneita saa ajaa pois jo sen parisuhteen aikana. Eron jälkeen voi vaan napata parhaan päältä. Aina on jonossa seuraavia tulokkaita.
Tavanomaista kauneammille naisille asia on juuri näin. Mutta tavisnaisten tilanne ei ole ihan tällainen.
Jep. Vain ylivoimaisesti kaunein nainen jonka tunnen on näin suosittu. Meidän taviksien puhelin ei piippaa edes kerran vuodessa.
Höpöhöpö. Minä olen ihan tavallinen ja aina on miehiä tyrkyllä. Oli suhteessa tai ei.
Kiva kuulla. Kerro vielä miten sen teet? T. Kohta nelikymppinen ikisinkku neitsytnainen
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut elämäni aikana kahdessa pitkässä suhteessa ja lyhyet sinkkuhetkeni olivat täynnä sutinaa. Varattunakin on joutunut hätistämään ihailijoita, ja vanhat deitit on jääneet roikkumaan, enkä ole joutunut ns. tyytymissuhteisiin.
Syyt: olen ihan nätti ja siro (mut en todellakaan kaikkein kaunein nainen), pidän ihmisistä ja saan heidät tuntemaan olonsa hyväksi ja rakastan seksiä. Varmaan on ollut muitakin syitä, mut noi kattanee 90% .
No olen minäkin nätti ja siro, sosiaalinen, pidän ihmisistä, kohtelen heitä hyvin, olen kiinnostunut jokaisen elämäntarinasta. En ole päässyt noilla avuilla koskaan seksiin asti. Kyllä, olen ehdottanut useita kerroja seksiä, treffe, tutustumista, mitä milloinkin tilanteesta riippuen. Miten siis näillä ominaisuuksilla pääsisi vähän romanttisempiin puuhiin kun tulee pelkkää torjuntaa?
Ellei löydetä parempaa kumppania, ei tietenkään edes erota. Ensin pitää löytää parempi (rikkaampi, koulutetumpi) kumppani ja sitten erotaan, koska ex ei antanut syödä suklaata, pakotti syömään tekemiään herkullisia lihapullia. Näin painavilla syillä on hyvä muuttaakin jo asumaan "yksin" ja hetken päästä "löytyy" se parempi kumppani. Meni kuin Strömsössä. Ota mallia!
Luulen, että jos rima on aluksi ollut hyvin alhaalla niin sitä pystyy kevyesti hivuttelemaan ylöspäin ilman, että uuden löytäminen on kovin vaikeaa. Sitten jos on itsekin melkolailla tavis eli normaalinnäköinen, normaaleja arvoja kannattava, normaalisti töissä käyvä niin helpostihan sitä kaltaisensa löytää. Lapsia saaneen tai lapsettoman, ei se kovin vaikeaa näyttäisi olevan kellekään melko tavalliselle. Itsellänikin on pitkässä suhteessa käynyt niin, että vähitellen kaikki järkevän elämän standardit oli huuhdottu viemäriin.. että pysyvästi tai hetkellisesti huonosta suhteesta lähtiessä löytyy yleensä ainakin alkuun parempi suhde. Ainahan se on helpointa alussa. Paremmuus on sitten eri ihmisille eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyyhän noita kun ei tuhlaa aikaa mihinkään someen tai nettipalveluihin vaan on aloitteellinen IRL. Selviää muutenkin huomattavasti helpommin ja nopeammin onko miehestä kumppaniksi.
Se on hyvä huudella hyvän/keskiverron näkösenä naisena, kun ei tartte muuta kun mennä baariin ja odottaa kellosta aikaa, niin joku tulee pokaamaan.
Olen ollut kymmeniä, varmasti satoja kertoja yksin ulkona - baarissa, kahvilassa, ravontolassa, puistossa, jne jne.
Kukaan ei ole kertaakaan tullut pokaamaan. Ei yhden ainutta kertaa.
Jos itse otan katsekontaktia tai muuten annan avointa signaalia, no, sillä ei ole lopputuleman kannalta mitään väliä. Olen nätti mutta ollut koko ikäni täysin yhdentekevä miehille.
Itsekin olen tuota katsekontaktia kokeillut paljon, mutta lähinnä tuntuu naisille olevan tapettia oma olemus kun kukaan ei noteeraa mitenkään.
Tinder tuntuu olevan ainut jolkain tasolla toimiva tapa.
M38
Vierailija kirjoitti:
Ellei löydetä parempaa kumppania, ei tietenkään edes erota. Ensin pitää löytää parempi (rikkaampi, koulutetumpi) kumppani ja sitten erotaan, koska ex ei antanut syödä suklaata, pakotti syömään tekemiään herkullisia lihapullia. Näin painavilla syillä on hyvä muuttaakin jo asumaan "yksin" ja hetken päästä "löytyy" se parempi kumppani. Meni kuin Strömsössä. Ota mallia!
Kuulostaa oudolta suhteelta jos oikein odotetaan sopivaa tilaisuutta lähteä menemään. Me ollaan oltu yhdessä 13 vuotta eikä tästä olla irtaannuttu vielä mihinkään. Tietenkään ei voida olla varmoja missä menemme 10v. kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa oudolta suhteelta jos oikein odotetaan sopivaa tilaisuutta lähteä menemään. Me ollaan oltu yhdessä 13 vuotta eikä tästä olla irtaannuttu vielä mihinkään. Tietenkään ei voida olla varmoja missä menemme 10v. kuluttua.
Tuo on ihan yleinen "siisti" tapa erota. Se jätetty vaan hajoaa totaalisesti, mutta kyllä siitäkin vielä ystävän saa. Erot ja miten ja miksi ne toteutetaan kertovat paljon ihmisten arvomaailmasta. Raha ratkaisee aika monella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ihan yleinen "siisti" tapa erota. Se jätetty vaan hajoaa totaalisesti, mutta kyllä siitäkin vielä ystävän saa. Erot ja miten ja miksi ne toteutetaan kertovat paljon ihmisten arvomaailmasta. Raha ratkaisee aika monella.
Voisiko olla siitäkin ettei eroja enää tuomita kuten ennen? Etpä ole tainnut koskaan nähdä toisiaan vihaavaa vanhaa paria. Mä olen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla siitäkin ettei eroja enää tuomita kuten ennen? Etpä ole tainnut koskaan nähdä toisiaan vihaavaa vanhaa paria. Mä olen
Tuo oli ironiaa "että kyllä siitä ystävän vielä saa". Mikä voisi olla loukkaavampaa kuin erota koulutetumman ja rikkaamman takia antamatta edes mahdollisuutta vanhalle parisuhteelle, koska haluaa ettei kumpikaan joudu tekemään kompromissejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo oli ironiaa "että kyllä siitä ystävän vielä saa". Mikä voisi olla loukkaavampaa kuin erota koulutetumman ja rikkaamman takia antamatta edes mahdollisuutta vanhalle parisuhteelle, koska haluaa ettei kumpikaan joudu tekemään kompromissejä.
Minkälaista kompromissia? Jos rakkautta ei enää ole eikä tule suotta jäädä. Päätyy lopulta vanhainkotiin kiukkuiseksi mummoksi joka vihaa ukkoaan 🙄
Vierailija kirjoitti:
Olen köyhä, lihava ja kaljuuntuva mies, ja aina on löytynyt naisseuraa, kun sitä olen kaivannut. Välillä Tinderistä mutta aika usein harrastusten kautta.
Itsevarmuus, karisma, huumorintaju, keskustelutaidot, vahva läsnäolo ja hyvä flirtti ovat universaalisti viehättäviä ominaisuuksia naisten mielestä.
Suosittelen teatteri-ilmaisua. Parempaa treeniä deittailuun ei ole.
Olisit vain kertonut sen flaksisi todellisen salaisuuden: kaikki pitää ottaa, mitä sattuu saamaan. En nimittäin jaksa oikein uskoa, että saat sellaisia naisia, joista minä voisin olla kiinnostunut. Itsekin löytäisin aina naisseuraa, jos en olisi lainkaan nirso.
Omassa tuttavapiirissäni käytännössä kaikki naiset ovat varmistaneet seuraavat miehet jo ennen kuin "yllättävä" ero tulee. Vielä" yllättävämpi" on suhde uuden miehen kanssa joka tuli tietenkin vanhan suhteen kaaduttua..maksimissaan kuukausi sen jälkeen. Olen totta puhuen hävennyt ystävieni puolesta..virallisen totuuden mukaan perimmäinen syy on toki ex-miehessä. Sitä sitten pitäisi toistella, ei ole kovin reilua...vaikka kaverien puolella kai pitäisi ollakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut elämäni aikana kahdessa pitkässä suhteessa ja lyhyet sinkkuhetkeni olivat täynnä sutinaa. Varattunakin on joutunut hätistämään ihailijoita, ja vanhat deitit on jääneet roikkumaan, enkä ole joutunut ns. tyytymissuhteisiin.
Syyt: olen ihan nätti ja siro (mut en todellakaan kaikkein kaunein nainen), pidän ihmisistä ja saan heidät tuntemaan olonsa hyväksi ja rakastan seksiä. Varmaan on ollut muitakin syitä, mut noi kattanee 90% .
No olen minäkin nätti ja siro, sosiaalinen, pidän ihmisistä, kohtelen heitä hyvin, olen kiinnostunut jokaisen elämäntarinasta. En ole päässyt noilla avuilla koskaan seksiin asti. Kyllä, olen ehdottanut useita kerroja seksiä, treffe, tutustumista, mitä milloinkin tilanteesta riippuen. Miten siis näillä ominaisuuksilla pääsisi vähän romanttisempiin puuhiin kun tulee pelkkää torjuntaa?
Vaikea sanoa. Oletko sopivasti myös flirtti? Kevyesti, ei ahdistavasti.
On kai niitä asioita sit enemmänkin.. varmaan myös tunnistan nopeasti oman oloiset ihmiset ylipäätään sekä sen, onko joku kiinnostunut. Oon sit joko flirtannut kovaa tai vältellyt ja ollut epätyypillisen jähmeän asiallinen, omien fiilisten mukaan.
Minulla ei ole pääsyä sellaisiin piireihin, joissa olisi ikäisiäni sinkkuja. Kaikissa avoimissa harrastuspiireissä on vain varattuja ja vanhempia. Osallistun silti, mutta en tapaa niissä koskaan ketään.
Tekee kuten mä. Juttelee useilla kanavilla ja tapaa parhaimman oloiset.