Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikeasti olemassa ihmisiä, jotka pitävät työstään?

Vierailija
10.10.2020 |

Eikä vain sano niin muiden mieliksi vaan oikeasti tykkää. Onko täällä sellaisia, mitä teette työksenne?

Kommentit (335)

Vierailija
321/335 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään. Olen vartija.

Se onkin sopiva ammatti erittäin yksinkertaisille.

Tämä on totta. Olen vanginvartija ja tässä työssä pärjää hyvinkin yksinkertainen. En viihdy työssäni ja haluan eläkkeelle. Vankien kanssa pärjään hyvin, henkilökunnassa on paljon kaikenlaista hörhöä ja pomottajaa.

Vierailija
322/335 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään mutta sopivina annoksina. Työssä on paljon asiakaspalvelutyötä joten pitkässä työputkessa työ kuluttaa hitaasti. Jos harvoin tulee joku erityisen hankala asiakas niin se voi viedä työmotivaation alas pitkäksi aikaa. Myös jos joku vaatii mahdottomia eikä ymmärrä ettei näillä puitteilla, taidoilla ja muutamalla kympillä voida tätä asiaa ratkaista. Erityisesti kaupungeissa joidenkin vaatimustaso on aivan mahdoton ja kritiikiksi voidaan esittää puhetapa tai ele, mikä ei itse tapauksen ratkaisuun liity tai vaikuta mitenkään.

Olen eläinlääkäri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/335 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvassa ovat sellaiset. Itse nousen viitenä päivänä viikossa kuudelta ja joka aamu jumalaton kiire, jotta kerkeää klo 7 töihin ! Siellä paiskin sen pakollisen 8h hiki hatussa. Viimeinen tunti tuntuu kidutukselta, kun vain odotan ulos pääsyä :D En voi sanoa vihaavani työtäni,mutta lopettaisin välittömästi jos voisin :) Olen usein aivan rättiväsynyt ja otan päiväunet kotiin päästyä.. Kaikki sympatia lapsiperheille

Vierailija
324/335 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän työstäni, toki on vaihtelevia päiviä. Menen töihin mielelläni.

Olen lähihoitaja

Vierailija
325/335 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään yläkoulussa opettamisesta ja siinä yhteisössä elämisestä. Ainoastaan ruuhka-aikoina, eli joulu-, huhti- ja toukokuussa alkaa meno tympiä ihan väsymyksen ja arviointipaineen takia. Se on harmillista, sillä nuorten takia haluaisi olla henkisessä tikissä ihan jatkuvasti. 

Vierailija
326/335 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on. Työskentelen luovalla alalla pienessä yrityksessä, jossa myös tuotetaan yrityksen tuotteet. Päivät ovat yleensä 12h pituisia, eikä lomiakaan malta pitää, kun on aina paljon tilauksia jne. Työtahti on mahdollista, kun lapset ovat jo itsenäistyneet ja voi omistautua työlle niin paljon kuin haluaa.

Vierailija
327/335 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukion lehtori.

Opiskelijat ovat vuosi vuodelta laiskempia, mutta itse työssä on kyllä aikalailla kaikki kohdillaan. Työkaverit ja opiskelijat ovat pääsääntöisesti mukavia ja työ on itsenäistä ja luovaa. Palkka on hyvä (mm. runsaista ylitunneista ja ikälisistä johtuen) ja työajat asialliset (runsaista ylitunneista huolimatta).  

Kohta mennään taas!

Mielenkiinnosta kyselen: minkä aineen ope olet?

Vierailija
328/335 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään työstäni, työpäivät ovat sopivan vaihtelevia eikä työ ole liian nopeatempoista normipäivinä.

Olen insinööri, asiantuntijana teknisellä alalla.

Vierailija
329/335 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen kansainvälisen kehitysyhteistyöjärjestön Suomen toimistossa. Työkenttä on ympäri globaalia etelää ja työ erittäin mielekästä ja motivoivaa. Viihdyn todella hyvin.

Vierailija
330/335 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoterapiaa olen tehnyt piakkoin jo parikymmentä vuotta ja edelleen tykkään työstäni. Työyhteisöäkin on viisi henkilöä ja meillä on oikein mukavaa yhdessä tauoilla. Jatkan varmaan työtä pienellä tuntimäärällä myös eläkeiässä, koska tämä on oikeasti todella mukavaa ja antoisaa työtä. 🥹

Vierailija
331/335 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valittajien kannattais varmaan hakeutua sellaiseen työhön mistä tykkää. Iteppä jokainen ammattinsa valinnut.

Valitsin ammattini ja pidin siitä, millaista työ oli ennen, 10-15 vuotta sitten. Nyt työ on muuttunut ihan täysin ja inhoan jokaista päivää; teen työtä vain rahan takia, koska laskut on pakko maksaa.

Vierailija
332/335 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkkitehti, en vaihtaisi. Kaikenlainen suunnittelu on ihan parasta.

Olen nykyisin päällikkönä, eikä siihen kuulu paljon enää suunnittelua, joten suunnittelen vapaa-ajalla kaikenlaista.

Vierailija
333/335 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään. sotealalla.

Vierailija
334/335 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastensuojelun sosiaalityöntekijä. Tykkään työstä, voin vaikuttaa asioihin ja on palkitsevaa nähdä lapsen/perheen tilanteen kohentuminen. Muutokset eivät tapahdu nopeasti, mutta kuljemme rinnalla.

Vierailija
335/335 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. Saan käyttää luovuuttani ja työni jälki on hyvää. Teen, editoin, tuotan ja suunnittelen videoita. Mulla on ihan parhaat työkaverit ja hyvä esimies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan