Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikeasti olemassa ihmisiä, jotka pitävät työstään?

Vierailija
10.10.2020 |

Eikä vain sano niin muiden mieliksi vaan oikeasti tykkää. Onko täällä sellaisia, mitä teette työksenne?

Kommentit (335)

Vierailija
1/335 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Kukaan ei missään nimessä pidä oikeasti työstään.

Vierailija
2/335 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep, täällä. expertti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/335 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä mutta aika harvinaisia ovat. Jos harrastuksesta tulee työ niin siitä varmaan voi oikeasti tykätä.

Vierailija
4/335 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep! Rakastan työtäni. Voisin hyvin tehdä sitä ilman palkkaa (jos siis olisi joku muu rahanlähde).

En kuitenkaan halua sanoa, mitä työtä teen. Tällä palstalla ammattiani ei arvosteta millään tavoin.

Vierailija
5/335 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hep, täällä. expertti.

Mikäs nyt olet kun ennen olit pertti?

Vierailija
6/335 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Joka päivä on kiva mennä töihin. Tämä johtuu sekä ammatistani että työpaikastani. 

Vierailija
7/335 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen suunnittelutyötä insinööritoimistossa ja työ on ihan kivaa. Itse työpaikasta, siis fyysisesti siitä paikasta, en tykkää yhtään. Se on kylmä avokonttori, ilman mitään yksityisyyttä missään, pukuhuonekin yhteinen miesten kanssa. 

Vierailija
8/335 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin nautin työstäni täysin rinnoin t. prostituoitu

Vierailija
9/335 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin unelmatyöni jo 12 vuotta sitten. Työttömänä olo.

Vierailija
10/335 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa ettei se työ ole ainakaan likaista ja fyysisesti raskasta.

Vierailija
11/335 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään työstäni työpaikan vaihdon jälkeen. Menen ihan mielelläni töihin. Jos saisin lottovoiton, niin sitten kyllä lopettaisin työnteon ja keskittyisi vapaaehtoistyöhön.

Vierailija
12/335 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen erään firman info-pisteessä, työni on siis pääosin av-palstalla roikkumista, joskus vastailen puhelimeen, erittäin harvoin kukaan tulee kysymään mitään. En valita.

Vierailija
13/335 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään. Olen vartija.

Vierailija
14/335 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä teen suunnittelutyötä insinööritoimistossa ja työ on ihan kivaa. Itse työpaikasta, siis fyysisesti siitä paikasta, en tykkää yhtään. Se on kylmä avokonttori, ilman mitään yksityisyyttä missään, pukuhuonekin yhteinen miesten kanssa. 

Tyhmä kysymys mutta mihin toimistotyössä tarvitaan pukuhuonetta?

Vierailija
15/335 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yläkoulun äikänope ja tykkään työstäni kyllä. Siis opettamisesta, en välttämättä kaikesta muusta.

Vierailija
16/335 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä vastasyntyneiden teho-osastolla ja rakastan työtäni :) tietenkin on päiviä jolloin jäisi mielummin kotiin ja aamuisin väsyttää. Pitkien vapaiden tai loman jälkeen odottaa pääsevänsä töihin ja saatan katsella instagramista esim.keskosten kuvia tai lueskella tutkimuksia. Jos on mielenkiintoinen potilas niin tekisin työtä välillä ilman palkkaakin :) en tosin kerro tätä pomoilleni ääneen!

17/335 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä kysymys mutta mihin toimistotyössä tarvitaan pukuhuonetta?

Työmatkapyöräilijä käy mielellään suihkussa ja vaihtaa vaatteet, jos matkaa on yli 10 kilsaa suuntaansa.

Vierailija
18/335 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään. Olen vartija.

Se onkin sopiva ammatti erittäin yksinkertaisille.

Vierailija
19/335 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä tykkään tosi paljon mun työstä, ainakin ns normaaliaikaan. Koulutan ja neuvon sisäisiä asiakkaita työkseni ja se on tosi kivaa, varsinkin kun näkee ihmisiä kasvokkain ja saa hiukan kotimaassa reissatakin. Nyt kaikki tehdään Teamsissa ja se on aika rankkaa. Ihan ok silti. Ja mun työpaikka on hyvä, hyvät edut, saan itse suunnitella työni ja vaikuttaa siihen. Toki pieniä epäkohtia löytyy mutta plussan puolella selkeästi.

20/335 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään työstäni työpaikan vaihdon jälkeen. Menen ihan mielelläni töihin. Jos saisin lottovoiton, niin sitten kyllä lopettaisin työnteon ja keskittyisi vapaaehtoistyöhön.

Mielestäni, jotta voisi sanoa tykkäävänsä niin silloin myös lottovoiton jälkeen jäisi siihen työhön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme