Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maski nousee silmiin

Vierailija
10.10.2020 |

Teenkö mä jotain väärin kun kertakäyttöinen kasvomaski nousee osumaan silmiin ja tuntuu ikävältä silmissä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä se alemmas leuan alle ja nipistä nenän päältä lanka kunnolla. Voi olla että se on liian iso. Kokeile kääntää korvalenkit äärettömälle, se pienentää vähän.

Vierailija
2/15 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedä se alemmas leuan alle ja nipistä nenän päältä lanka kunnolla. Voi olla että se on liian iso. Kokeile kääntää korvalenkit äärettömälle, se pienentää vähän.

Äärettömälle? En tajua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äärettömälle? En tajua.

Kerran pään ympäri

Vierailija
4/15 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee siihen silmäreiät

Vierailija
5/15 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama, olen pienikasvoinen. Joudun suullani nykimään maskia alaspäin kun siihen ei voi koskea. Ajattelin kokeilla 2- puolista teippiä siihen nenänkohtaan, jos se auttaisi?

Vierailija
6/15 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äärettömälle? En tajua.

Ristiin, niinkuin pm:llä usein.

Vierailija
7/15 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama, olen pienikasvoinen. Joudun suullani nykimään maskia alaspäin kun siihen ei voi koskea. Ajattelin kokeilla 2- puolista teippiä siihen nenänkohtaan, jos se auttaisi?

Kyllä sitä voi nykäistä sieltä leuan alta hiukan alemmaksi - älä nyt ainakaan sen maskin sisäpuolta ala nuoleskelemaan.

Vierailija
8/15 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kävi myös mulla mutta tämä auttaa: Avaa maskia enemmän ja vedä sitä kokonaan leuan alle, niin se ei rullaudu. Muotoile myös kunnolla nenäosuus. 

Vierailija
9/15 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nousee myös, vaikka naamani ei ole mitenkään pieni.

Vierailija
10/15 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äärettömälle? En tajua.

Kahdeksikon muotoon.

Vierailija
11/15 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Tähän oli niksi Iltalehdessä jos joku vielä tämän ongelman kanssa takkuaa :)

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/6dced11c-cfec-4750-8931-a7351…

Vierailija
12/15 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taittakaa korvalenksut kahdeksikon muotoon

Vierailija
13/15 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leuan alta voit koskea maskia ja muutenkin muualta paitsi nenän ja suun edessä on hyvä pitää se maskin pinta täysin koskemattomana.

Ja on todellakin monelle pienikasvoiselle tai jos on vaikka korvat hyvin ylhäällä tai alhaalla tai eri tasossa on vähän hankala käytettävä. Kannattaa kokeilla erilaisi maskeja. Ainakin niitä pestäviä on isoa ja pientä kokoa. Parempi sekin, kuin maski joka ei pysy naamalla helposti.

Vierailija
14/15 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä jotka ei ole avannut laskoksia ja asetellut nenäpidikettä näyttää nousevan silmiin.

Vierailija
15/15 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen silikoninen nauha (sitä voisi löytyä jostain alusvaatteista tai tietysti nauhakaupasta) voisi olla iholle mukavampi (estämään maskin liukumista). Muistaakseni aasialaiset käyttävät jotain liukuestettä nenällään. En ole kokeillut, luin vain jostain.

Jossain näin sellaisen neuvon,  että maski ensin vedetään poskien yli ja sitten vasta asetellaan se leuan alle, niin ei niin lipsuisi. Siis jos on tapana alkaa sitä pukea leuan alta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi