Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikeasti olemassa ihmisiä, jotka pitävät työstään?

Vierailija
10.10.2020 |

Eikä vain sano niin muiden mieliksi vaan oikeasti tykkää. Onko täällä sellaisia, mitä teette työksenne?

Kommentit (335)

Vierailija
41/335 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen mielenkiintoisessa potilastyössä sairaalassa, tykkään kovasti ja aina erilaiset päivät. Erkioisesti kiehtoo kesäyöt  ison sairaalan päivystyksessä.    Työtoverit kivoja ja kivasti erikoisia. Olisin siellä myös ilman palkkaa.       Saan kyllä muutakin rahaa sijoituksista. Puolisoni on hyväpalkkainen. Vietämme perheenä  myös vapaa-aikaa  työtovereiden kanssa. Sukulaiset ovat lähinnä samalla alalla.

Vierailija
42/335 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä teen suunnittelutyötä insinööritoimistossa ja työ on ihan kivaa. Itse työpaikasta, siis fyysisesti siitä paikasta, en tykkää yhtään. Se on kylmä avokonttori, ilman mitään yksityisyyttä missään, pukuhuonekin yhteinen miesten kanssa. 

Tyhmä kysymys mutta mihin toimistotyössä tarvitaan pukuhuonetta?

Monilla työpaikoilla on sauna, se toimii huonosti ilman pukuhuonetta. Sama juttu kuntosalin kanssa, sielläkin pukuhuone on aika must. Mutta jos ei ole näitä kumpaakaan, niin sitten se on vaikkapa niille työntekijöille, jotka tulevat töihin pyörällä tai juosten ja käyvät suihkussa ennen työpäivän alkua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/335 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan työtäni ja olen jopa addiktoitunut siihen. Olen eräänlainen tilastotieteilijä-koodari. Päivät kuluu siivillä ja illalla ei malttaisi lähteä kotia.

Kiirettä ei ole juuri koskaan, vaikka toisaalta itse omasta halustani teen asiat mahdollisimman nopeasti. Työkaverit on myös ihan huippuja.

Kuulostaa vähän mun työltä, ettet olis joku työkavereista? :) Anyways, nytkin tässä mietin miltä kantilta lähtisin analysoimaan uutta datasettiä. Ehkä jonkun omatekoisen C++-softanpätkän läpi ajan ja loput Excelissä. Nyt alkoi tehdä mieli pyörähtää konttorilla, mutta ehkäpä jaksan odottaa maanantaihin.

Vierailija
44/335 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetan suomea muualta muuttaneiden alakouluikäisten lasten valmistavalla luokalla. On ihanaa kuulla, miten pienet oppivat päivä päivältä paremmaksi ja kuulee tätä meidän ihanaa kieltämme lasten suusta <3 Kivittäkää, mutta en vaihtaisi tätä työpaikkaa minnekään. Työni on todella palkitsevaa, lapset kehittyvät silmissä ja aina keväisin meinaa kyynel vierähtää poskelle, kun ryhmä siirtyy suomenkieliseen peruskouluun. Silloin tietää onnistuneensa jossain.

Vierailija
45/335 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään! Olen tutkija ja opettaja AMK:ssa. Mun mies tykkää myös työstään. Hän on elektroniikkasuunnittelija.

Vierailija
46/335 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläintenhoitaja myös. En vaihtaisi mihinkään.

Vierailija
47/335 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on jollakin miettimistä mitähän se kätilö tekee,,,  Kiva ketju,ja onni kuulla että joku tykkää.

Vierailija
48/335 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on jollakin miettimistä mitähän se kätilö tekee,,,  Kiva ketju,ja onni kuulla että joku tykkää.

Täh? Kyllähän kätilöitä työskentelee muuallakin kuin synnärillä. Sen vuoksi kyselin mielenkiinnosta.

Vierailija
49/335 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän työstäni tooodella paljon, joskus jopa ajattelen että rakastan työtäni. Olen erityisluokanopettaja.

Työyhteisö on ollut välillä ihan kuolettavan raskas, mutta olen oppinut suhtautumaan.

Vierailija
50/335 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän työstäni enkä haluaisi tehdä muuta. Olen töissä isossa suunnittelu-ja konsulttialan talossa erityisasiantuntijana ja oman alan päällikkönä.

Vierailija
51/335 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä tykkään työstäni todella paljon! Olen asiantuntijana kansainvälisessä yrityksessä, sen tarkemmin en halua sanoa.

Vierailija
52/335 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni. Kysyin joskus jos saataisiin lottovoitto mitä tekisi ja sanoi että ehdottomasti jatkaisi työssään. On it firmassa asiantuntijana.

Vierailija
53/335 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
54/335 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lääkäri ja pidän tästä ammatista. Olen juuri vaihtamassa työpaikkaa, koska edellinen oli monelta osin kauhea paikka. Uusi työ on terveyskeskuksessa. Työ kyllä myös kuormittaa, koska oman osaamisen rajat ylittyy niin usein, ja välillä potilaat haluaisi multa sellaista osaamista mitä ei ole kellään, siis että tyyliin lähettäisin heidät johonkin ihmeleikkaukseen jolla paha mieli saadaan ikuisesti pois tms. Kuormittavuudestaan huolimatta potilastyö on myös antoisaa. Onnistunut vuorovaikutus ja/tai diagnostiikka ja hoito tuo paljon tyydytystä. Laboratorion tulospostin läpikäyminen kun päivän viimeinen fyysinen potilasaika on ohi, on ihanaa. Pidän numeroista. 

Vierailija
55/335 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljonkin. Ei nyt tietenkään aina kaikesta tarvitse tykätä tai ehdottomasti rakastaa työtään, mutta jos työ on oikeasti vastenmielistä ja epämielekästä niin siinä vaiheessa kannattaisi harkita työpaikan tai alan vaihtoa.

Vierailija
56/335 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään työstäni! Olen luovalla alalla. Palasin juuri into pinkeänä äitiyslomalta töihin ja mies jäi hoitovapaalle.

Vierailija
57/335 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään todella paljon. Olen tutkija eli asiantuntijatyössä. Jatkaisin lottovoiton jälkeen, tosin lomia pitäisin hieman enemmän. 

Tunnen myös paljoin muitakin ihmisiä jotka pitävät tosi paljon työstään. Heitä yhdistää se, että työ on akateemisella tai taiteellisella alalla.  

Vierailija
58/335 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään! Olen tutkija ja opettaja AMK:ssa. Mun mies tykkää myös työstään. Hän on elektroniikkasuunnittelija.

Mitä AMK:eissa tutkitaan...?

Vierailija
59/335 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On paljonkin. Ei nyt tietenkään aina kaikesta tarvitse tykätä tai ehdottomasti rakastaa työtään, mutta jos työ on oikeasti vastenmielistä ja epämielekästä niin siinä vaiheessa kannattaisi harkita työpaikan tai alan vaihtoa.

No voi vitsi, ihanko tosi??!

Vierailija
60/335 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään omasta työtäni :)  Mutta tyttäreni rakastaa omaansa, hänellä on hevostila. Jos oma tyytymiseni menee negan puolelle, niin minäkin alan hevostelemaan, likan tiluksilla :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan