Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikia on vain äideillä, joiden ÄÖ on alhainen

Vierailija
03.01.2014 |

...hiekkalaatikon reunalla ja av-palstalla tehtyjen havaintojen perusteella. Mutu-tuntuma kertoo, että mitä useampi poikia on, sitä tyhmempi on äiti.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ÄÖ? ÄO:n tiedän mutta tuo on kyllä ihan uusi lyhenne minulle.

Vierailija
2/74 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehehe nyt joku otti nokkiinsa eräästä ketjusta. Tais osua :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on tietenkin älykkyysösämäärä :D

T. nro 3

Vierailija
4/74 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tätäkään ketjua.

Vierailija
5/74 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pelkkiä poikia synnyttävät naiset ovat monesti hiukan kevytkenkäisiä. Sanoin monesti, ei aina. Ehkä se on karman laki, tyttäriä syntyy vain äideille jotka ovat hyviä esikuvia.

Ja tämä on vain minun havaintoni, ja mielipiteeni.

Karmaan voi myös vaikuttaa, muuta itsesi, muuta karmasi.

Vierailija
6/74 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko näistä av-palstan pöhköistä jutuista joku ottaa nokkiinsa? Ehkäpä tämä vain oli samanlainen provo kuin tuo aiempi, tyttöaiheinenkin aloitus. Hauskaa muuten, miten näissä ketjuissa aina kommentoi samat kielipoliisit ja muut pölvästit...Nyt vaan odotellaan näsäviisasta, filosofia, aggressiomammaa, sitä muiden yläpuolella olevaa äitiä ja muita vanhoja tuttuja!

Vierailija
7/74 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäikö sulta poika saamatta? :D

Vierailija
8/74 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden ketjujen perusteella minusta alkaa tuntua, että lapsettomat ovat kaikkein fiksuimpia.

Vierailija
9/74 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän minä, kun poikia on 2 ja yksi tyttö?

Vierailija
10/74 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Naisten älykkyysosamäärän perusteella noi sukupuolen määräävät miehen spermat sitten hakeutuu munasoluun.

Sitten ne naiset jotka on syntyneet älykkäinä tulee vauva.fi -sivuille ja niiden ÄO romahtaa kenkälusikan tasolle. 

Vierailija
11/74 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkää edes. Huonoiksi ovat provot menneet...

Vierailija
12/74 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, sillä poika tarvitsee kasvaessaan enemmän älyllisiä haasteita ja pojan äidin on kyettävä ikävuosina 0-7 (mieluiten pidempäänkin) tarjoamaan niitä pojalle. Tämän perusteella äidin, jolla on poikia, on oltava keskimääräistä älykkäämpi. Evoluutio on järjestänyt asian niin, että poikia syntyy pääsääntöisesti vain äideille, joilla on henkistä kapasiteettia tukea pojan kasvua. 

Vierailija
13/74 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 01:27"]

Mitenköhän minä, kun poikia on 2 ja yksi tyttö?

[/quote]

Sä olet keskinkertainen joka suhteessa.

Vierailija
14/74 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 01:23"]

[/quote]

Välillä mietin, onko se totta, että joku voi ajatella tytön tai useampia saatuaan, että poika jäi "saamatta", tai sama jos on saanut pelkkiä poikia, että tyttö olisi jäänyt saamatta. Voiko siis joku, joka on lapsen synnyttänyt ja tutustunut tähän, oikeasti ajatella että lapsi, joka on olemassa, on väärää sukupuolta?? Miten se voi tuntua miltään muulta  kuin siltä, että meille syntyi juuri oikea tyyppi, oli se sitten kumpi tahansa. Välillä kuulee näitä juttuja, mutta niitä on vaikea uskoa todeksi.

Vierailija
15/74 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyllä tapaa olen kauhean onnellinen siitä, että minulla on sekä tyttö että poika. Ei tartte provota tai vetää hernettä nekkuun täällä :D

Vierailija
16/74 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 01:40"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 01:23"]

[/quote]

Välillä mietin, onko se totta, että joku voi ajatella tytön tai useampia saatuaan, että poika jäi "saamatta", tai sama jos on saanut pelkkiä poikia, että tyttö olisi jäänyt saamatta. Voiko siis joku, joka on lapsen synnyttänyt ja tutustunut tähän, oikeasti ajatella että lapsi, joka on olemassa, on väärää sukupuolta?? Miten se voi tuntua miltään muulta  kuin siltä, että meille syntyi juuri oikea tyyppi, oli se sitten kumpi tahansa. Välillä kuulee näitä juttuja, mutta niitä on vaikea uskoa todeksi.

[/quote]

Kyllä se vaan on valitettavasti totta ainakin joidenkin kohdalla. Niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin :(

Muutama viikko sitten eräs viiden lapsen äiti sanoi minulle, että niin kauan yrittivät lasta kunnes tuli se "oikea". Eli poika. Neljä tyttöä oli hänellä ennestään.

Onnitteli minua kovasti, kun olin ensi yrittämällä saanut pojan. Me yritimme lasta kauan ja kun vihdoin saatiin se lapsi alulle, minulle oli aivan  sama kumpaa sukupuolta hän on.

Vierailija
17/74 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se totta, että aktiiviset pariskunnat saavat poikia. Tarkoittaako se sitä, että naisella on alempi AÖ?

Vierailija
18/74 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku oikeasti haluaa poikalasta, niin just ovulaation aikana tärppää. Ne pojat ovat kuulemma nopeampia, mutta lyhytikäisiä.

Vierailija
19/74 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus kun te olette niin hemmetin tyhmiä.

Vierailija
20/74 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe. Olen nainen ja ainut lapsi. Ja voin sanoa että tämä ei pidä paikkaansa. Vaikka rakastan äitiäni niin pakko sanoa että kyseinen nainen ei ole välillä penaalin terävin kynä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi