Poikia on vain äideillä, joiden ÄÖ on alhainen
...hiekkalaatikon reunalla ja av-palstalla tehtyjen havaintojen perusteella. Mutu-tuntuma kertoo, että mitä useampi poikia on, sitä tyhmempi on äiti.
Kommentit (74)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 14:30"]
Rupeapa ap jo hiljakseen katselemaan vähän parempaa mekkoa ensi joulukuun alkuun sattuvaan tilaisuuteen, enkä nyt tarkoita itsenäisyyspäivän vastaanottoa, vaikka sekin saattaa olla ajankohtainen, vaan oikeita linnan juhlia Tukkisaaressa, kun Kalle Kustaa ojentaa ihan omin kätösin sinulle kaikki Nobelin palkinnot, kun olet tehnyt tieteellisesti niin merkittävän havainnon.
[/quote]
Sinulla sensijaan on alkeellisimmatkin havainnot vielä tekemättä. Mietippä itse, jos kykenet, voisiko tämä aloitus vaikka olla vastaveto esim. siihen "tyttöjen äidit on rumia"-ketjuun... toisaalta, kun provosoidaan, tyhmimmät aina provosoituu
miehet jotka saavat poikalapsen pettävät harvemmin
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 01:55"]
Onhan se totta, että aktiiviset pariskunnat saavat poikia. Tarkoittaako se sitä, että naisella on alempi AÖ?
[/quote]
"Aktiivinen" tarkoittaa, että urheillaan ja sekstaillaan. Älyllisemmät hommat jää muille.
Mitäs kun mulla on tyttö ja kaksospojat? Olenko tyhmä vai älykäs? Se kumpia lapset tulee olemaan on miehestä kiinni, joten olisko kuitenkin niin, että lapsien sukupuolesta voisi päätellä jotain miehen älykkyydestä, eikä naisen?
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 14:17"]
Täällä palstalla on mesottu, että poikien äidit ovat keskimääräisesti rumempia kun tyttöjen. Sitten on mesottu, että poikien äidit ovat tyhmempiä, sitten on mesottu, että vain hyvät rakastajat (miehet) tekevät tyttöjä... Hieman on nyt läpinäkyvää, että joku täällä ei selvästikään pidä poikalapsista tai heidän äideistään. Herää kysymys, että miksi?
[/quote]
Ehkä siksi, että pojat ovat niin rasittavia, kun melskaavat kovalla äänellä, ryntäilevät, uhoavat, huitovat pyssyillä, miekoilla ja kepeillä, tapella nujuuttavat ja pörräävät niillä iänikuisilla autoillaan? Tuntuu kuin äidit eivät kasvattaisi möykkiksiään ollenkaan, huutelevat ehkä jotain vähän väsyneesti. Poikaperheen pojat ovat aina samasta puusta, samanlaiset hiukset ja vaatteet kuin isällään (yleensä millin sänki, maastohousut ja joku vitsikäs teeppari tai liekkihihainen paita) ja kauhea mölinä käy edessä ja takana.
:D Älykkyysosamääräni on 156. En tosin paljon perusta noista mittauksista. Olen myös niin sanottu kympin tyttö ja kuuden laudaturin ylioppilas. Minulla on kolme poikaa ja yksi tytär. Olen ollut elämästäni kotiäitinä noin kuusi vuotta. Hiekkalaatikon reunalla ja äitikerhoissa yms. olen istuskellut paljon.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 01:35"]
Epäilen, sillä poika tarvitsee kasvaessaan enemmän älyllisiä haasteita ja pojan äidin on kyettävä ikävuosina 0-7 (mieluiten pidempäänkin) tarjoamaan niitä pojalle. Tämän perusteella äidin, jolla on poikia, on oltava keskimääräistä älykkäämpi. Evoluutio on järjestänyt asian niin, että poikia syntyy pääsääntöisesti vain äideille, joilla on henkistä kapasiteettia tukea pojan kasvua.
[/quote]
Pikemminkin niin päin että jos pojat tarvitsiskin sitä äidin (tai kenen hyvänsä) älyä kasvamiseen, sitä yleensä ei ole, pojat vain möykkää ja mellastaa ja pöristää ja heiluu eestaas osaamatta keskittyä. Äidit väsyneesti komentavat että antakaas olla ja antaa sitten itse olla, kun homma ei suju. Tunnen kaksi poikkeusta, kummipoikani joka lukee paljon ja tuntee tietokoneen käyttiksineen kuin omat taskunsa, ja kaverin pojan, joka mm. pelaa taitavasti shakkia. Näistä jälkimmäisellä on todella fiksut vanhemmat.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 16:30"]
:D Älykkyysosamääräni on 156. En tosin paljon perusta noista mittauksista. Olen myös niin sanottu kympin tyttö ja kuuden laudaturin ylioppilas. Minulla on kolme poikaa ja yksi tytär. Olen ollut elämästäni kotiäitinä noin kuusi vuotta. Hiekkalaatikon reunalla ja äitikerhoissa yms. olen istuskellut paljon.
[/quote]
Entä mitä teet silloin kun et ole kotimammana?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 01:12"]...hiekkalaatikon reunalla ja av-palstalla tehtyjen havaintojen perusteella. Mutu-tuntuma kertoo, että mitä useampi poikia on, sitä tyhmempi on äiti.
[/quote]
Olet sä aivan IDIOOTTI. Miehestähän se johtuu tuleeko tyttöjä vai poikia. Kannattaa ottaa ensi kerralla selvää, ennen kuin laittaa PROVON liikkeelle.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 01:27"]
Juu. Naisten älykkyysosamäärän perusteella noi sukupuolen määräävät miehen spermat sitten hakeutuu munasoluun.
Sitten ne naiset jotka on syntyneet älykkäinä tulee vauva.fi -sivuille ja niiden ÄO romahtaa kenkälusikan tasolle.
[/quote]
päivän paras :P
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 16:33"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 01:12"]...hiekkalaatikon reunalla ja av-palstalla tehtyjen havaintojen perusteella. Mutu-tuntuma kertoo, että mitä useampi poikia on, sitä tyhmempi on äiti.
[/quote]
Olet sä aivan IDIOOTTI. Miehestähän se johtuu tuleeko tyttöjä vai poikia. Kannattaa ottaa ensi kerralla selvää, ennen kuin laittaa PROVON liikkeelle.
[/quote]
Sinä se idiootilta vaikutat. Onko provoiluun olemassa säännöt, joiden mukaan ensin otetaan asioista selvää ja sitten vasta saa provoilla.... :-) Kannattaako näistä provoista edes niin hernettä nenään vetää, että hermostuu??? Ehkäpä juuri sinun kaltaistesi ääliöiden takia täällä niin paljon provoillaankin, kun aina osuu ja uppoaa.
Hedelmöityneen munasolun kehittyminen ja kiinnittyminen kohtuun
Perimäaines on soluissa varastoitu kromosomeihin, joita ihmisellä on 46. Sukusoluissa on puolet tästä määrästä, jotta niiden yhdistyessä alkioon tulee normaali määrä kromosomeja. Yksi näistä kromosomeista on sukukromosomi. Munasolu sisältää aina x-kromosomin, kun taas siittiösolu sisältää joko X-tai Y-kromosomin. Hedelmöityksen suorittava siittiö siis määrää syntyvän lapsen sukupuolen. Mikäli siittiö sisältää X-kromosomin, syntyvä lapsi on tyttö (XX) ja poika (XY), mikäli siittiösolu sisältää Y-kromosomin.
Lähde: RASKAUDEN ALKAMINEN -PERHESUUNNITTELUN KOTISIVUT
Lasten puolesta nämä ketjut aina vähän surettavat. Miksi pitää aina kehittää niin hirveä haloo ja arvosota sukupuolten välille? Olkaa onnellisia lapsistanne yksilöinä.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 16:33"]
[/quote]
[/quote]
Sinä se idiootilta vaikutat. Onko provoiluun olemassa säännöt, joiden mukaan ensin otetaan asioista selvää ja sitten vasta saa provoilla.... :-) Kannattaako näistä provoista edes niin hernettä nenään vetää, että hermostuu??? Ehkäpä juuri sinun kaltaistesi ääliöiden takia täällä niin paljon provoillaankin, kun aina osuu ja uppoaa.
[/quote]
Osuu ja uppoaa.. Mistä nii päättelit. Kävin YHDEN KERRAN vilkaisemassa, ja kommentoin. Idiootinko mielestä se silloin osui ja upposi. Itse taidat pöriä tällä sivulla ja paljon, koska kunnon ketjuhan tästä on näköjään saatu aikaiseksi :D itse en jaksa edes lukea..
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 01:45"]
Tietyllä tapaa olen kauhean onnellinen siitä, että minulla on sekä tyttö että poika. Ei tartte provota tai vetää hernettä nekkuun täällä :D
[/quote]
Ei tarvi silloinkaan kun on ihan normaalilla järjellä varusteltu ihminen.
t. myös tytön ja pojan äiti
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 16:45"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 16:33"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Osuu ja uppoaa.. Mistä nii päättelit. Kävin YHDEN KERRAN vilkaisemassa, ja kommentoin. Idiootinko mielestä se silloin osui ja upposi. Itse taidat pöriä tällä sivulla ja paljon, koska kunnon ketjuhan tästä on näköjään saatu aikaiseksi :D itse en jaksa edes lukea..
[/quote]
Osuu ja uppoaa tarkoittaa sitä, että sinun kaltaisesi ihmiset kirjoittavat näitä tulikivenkatkuisia ja aggressiivisia vastausviestejä joissa huudetaan isoilla kirjaimilla jonkun olevan esim. idiootti. Juuri niinkuin sinä teit. Jos asia olisi sinulle niin vähäpätöinen, kuin viimeisimmässä vastauksessasi annat ymmärtää, olisit voinut vain tyynesti ohittaa sen. Mutta kuten sanottu, joku aina provosoituu, ja sehän tällaisissa provoissa on tarkoituskin. Niinpä tämäkin ketju on saavuttanut tarkoituksensa! Enkä minäkään täällä sivulla "pöri ja paljon", kuten sinä asian ilmaiset, kunhan itsekin vaan vilkaisin...
Että tällainen negatiivinen ja ääliöiden ketju :D
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sinähän se tunnut olevan täällä kuin kotonasi :)
Näinhän se menee, koska poikalapset vartuttuaan hoitavat kodin kaikki hankalat hommat. Äiti pääsee liian helpolla ja helppo elämä tylsistyttää ihmisen.
t. kolmen pojan äiti
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 17:13"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 01:12"]
...hiekkalaatikon reunalla ja av-palstalla tehtyjen havaintojen perusteella. Mutu-tuntuma kertoo, että mitä useampi poikia on, sitä tyhmempi on äiti.
[/quote]
Entä jos on 9 lapsesta 4 poikia ja äitiyslomilla suoritetut kaksi väitöskirjaa?
[/quote]
Enemmän kiinnostaisi, mitä niillä väitöskirjoilla on tekoa jatkossa...