Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua uskontojen tutkimisessa

Vierailija
27.11.2013 |

Hei! Olen opiskelija, ja teen tutkimusta tietyistä uskonnoista. Ne uskonnot ovat islam, juutalaisuus, Jehovan todistajuus, hindulaisuus, buddhalaisuus, saatananpalvonta, wicca, slaavilainen muinaisusko, kungfutselaisuus, taolaisuus ja voodoo. Jos uskot johonkin näistä/tiedät paljon jostakin näistä, niin ota yhteyttä sähköpostiini, ja kerro siitä uskonnosta/uskonnostasi. Kiitos!

Sähköpostini: uskontotutkija@yahoo.fi

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, otan sinuun yhteyttä pian! Itse olen Jehovan todistaja.

Vierailija
2/23 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin otan yhteyttä

t. voodoon uskova

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin sulle äskein meilii :)

Vierailija
4/23 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelija, joka tekee tutkimusta? Tutkimuksiako ne tutkielmat on? Annas kun arvaan: tää tehtävä ei inspaa sua kovin paljon ja siksi yrität pistää muut kirjoittamaan sulle valmiiksi romaaneja, joista poimit hienoimmat lauseet? Sä varmaan tiedät, että jos sä haluat tietää edes yhdestäkin noista uskonnoista kunnolla, niin siihen pitäisi syventyä pidemmäksi aikaa kuin mitä sinun deadline sallii... :D

Vierailija
5/23 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisikö pastafari, eli lentävään spagettihirviöön uskova?

Vierailija
6/23 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 16:02"]

Opiskelija, joka tekee tutkimusta? Tutkimuksiako ne tutkielmat on? Annas kun arvaan: tää tehtävä ei inspaa sua kovin paljon ja siksi yrität pistää muut kirjoittamaan sulle valmiiksi romaaneja, joista poimit hienoimmat lauseet? Sä varmaan tiedät, että jos sä haluat tietää edes yhdestäkin noista uskonnoista kunnolla, niin siihen pitäisi syventyä pidemmäksi aikaa kuin mitä sinun deadline sallii... :D

[/quote]

Vierailija
7/23 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 16:08"]

[/quote]

Joo, lähetä vaan :D Mitäköhän ap tuumaa :))

Vierailija
8/23 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä opiskelet? Yliopisto, lukio... Yläaste? :)

Vierailija
9/23 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä lähetän sulle koht meilii.

Vierailija
10/23 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi sun normi meili?? Onks sun nimi uskontotutkija???

Vierailija
11/23 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen bahá'í, käykö?

Vierailija
12/23 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 15:44"]

Hei! Olen opiskelija, ja teen tutkimusta tietyistä uskonnoista. Ne uskonnot ovat islam, juutalaisuus, Jehovan todistajuus, hindulaisuus, buddhalaisuus, saatananpalvonta, wicca, slaavilainen muinaisusko, kungfutselaisuus, taolaisuus ja voodoo. Jos uskot johonkin näistä/tiedät paljon jostakin näistä, niin ota yhteyttä sähköpostiini, ja kerro siitä uskonnosta/uskonnostasi. Kiitos!

Sähköpostini: uskontotutkija@yahoo.fi

[/quote]

Tiedän jehovantodistajista aika paljon. On tullut kokeiltua eri tapoja, kuinka heidät saa jatkamaan matkaa. Koiran haukku huoneessa oli tehokas ja kun lapsi sattuu avaamaan oven huutaessani "älä avaa" ja koira ryntää sieltä äänekkäästi ovelle, näyttää heillä tulevan kova kiire. Kerran se sattui ja vahingossa, enkä ole vieläkään päässyt toistamaan koetta, kun käynnit loppui siihen, joten tieteellistä varmuutta en voi esittää. 

Vierailija
13/23 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku kersa koittaa teettää tehtävänsä muilla. Kas kun Wikipediasta ei voi enää suoraan kopsata, siitä kärähtää... Lähettäkää sille pätkä suoraan jostain tietosanakirjasta, se ei näy netissä mutta jää kiinni tarkistusohjelmissa!

Vierailija
14/23 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

:'D

Vierailija
15/23 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ja mä kun luulin olevani ainoa!

Vierailija
16/23 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö tota lähetin äsken meilii :I)

Vierailija
17/23 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deadlinee....

Vierailija
18/23 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 16:45"]

Deadlinee....

[/quote]

Siis täh?

Vierailija
19/23 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 16:52"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 16:45"]

Deadlinee....

[/quote]

Siis täh?

[/quote]

Veikkaan, että toimittaja. Joku joka uskoo määräaikoihin.

Vierailija
20/23 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa tiedoksi, että on hyvän käytänteen mukaista ilmoittaa tutkimuksen tekijän nimi ja oppilaitos, kun kerätään henkilökohtaisia tietoja. Muuten et vaikuta uskottavalta. Lisäksi uskottavuuttasi lisää se, että kerrot, minkä asteen työstä on kysymys (opinnäytetyö, kurssiessee, kurssitutkielma). Sinua auttaisi myös se, että laittaisit jotkut tarkat kysymykset, joihin haluat vastauksia, koska noin lavealla pyynnöllä et saa juuri minkäänlaista "tutkimusta" aikaiseksi. Älä myöskään tituleeraa itseäsi tutkijaksi, jos et sitä ammatiltasi ole. Toivoisi, että näitä asioita käytäisiin koulussasi (oletan, että olet joko peruskoulussa tai toisen asteen opiskelija), ja pistää vähän epäilemään, että et ole voinut tällaista tehtävänantoa saada, jossa ei ole selkeitä ohjeita. Jos jotain laajempaa vastausmäärää jossain vaiheessa esimerkiksi opinnäytetyötä varten tavoittelet, suosittelen kiinnittämään näihin asioihin huomiota. Tsemppiä koulutiellesi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan