Poikia on vain äideillä, joiden ÄÖ on alhainen
...hiekkalaatikon reunalla ja av-palstalla tehtyjen havaintojen perusteella. Mutu-tuntuma kertoo, että mitä useampi poikia on, sitä tyhmempi on äiti.
Kommentit (74)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 16:45"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 16:33"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 01:12"]...hiekkalaatikon reunalla ja av-palstalla tehtyjen havaintojen perusteella. Mutu-tuntuma kertoo, että mitä useampi poikia on, sitä tyhmempi on äiti.
[/quote]
Olet sä aivan IDIOOTTI. Miehestähän se johtuu tuleeko tyttöjä vai poikia. Kannattaa ottaa ensi kerralla selvää, ennen kuin laittaa PROVON liikkeelle.
[/quote]
Sinä se idiootilta vaikutat. Onko provoiluun olemassa säännöt, joiden mukaan ensin otetaan asioista selvää ja sitten vasta saa provoilla.... :-) Kannattaako näistä provoista edes niin hernettä nenään vetää, että hermostuu??? Ehkäpä juuri sinun kaltaistesi ääliöiden takia täällä niin paljon provoillaankin, kun aina osuu ja uppoaa.
[/quote]
Osuu ja uppoaa.. Mistä nii päättelit. Kävin YHDEN KERRAN vilkaisemassa, ja kommentoin. Idiootinko mielestä se silloin osui ja upposi. Itse taidat pöriä tällä sivulla ja paljon, koska kunnon ketjuhan tästä on näköjään saatu aikaiseksi :D itse en jaksa edes lukea..
[/quote]
Osuu ja uppoaa tarkoittaa sitä, että sinun kaltaisesi ihmiset kirjoittavat näitä tulikivenkatkuisia ja aggressiivisia vastausviestejä joissa huudetaan isoilla kirjaimilla jonkun olevan esim. idiootti. Juuri niinkuin sinä teit. Jos asia olisi sinulle niin vähäpätöinen, kuin viimeisimmässä vastauksessasi annat ymmärtää, olisit voinut vain tyynesti ohittaa sen. Mutta kuten sanottu, joku aina provosoituu, ja sehän tällaisissa provoissa on tarkoituskin. Niinpä tämäkin ketju on saavuttanut tarkoituksensa! Enkä minäkään täällä sivulla "pöri ja paljon", kuten sinä asian ilmaiset, kunhan itsekin vaan vilkaisin...
[/quote]
Kovasti ainakin puhututtaa aihe, kun tekstiäkin niin.. Kuumut. Relaa, ja älä ota niin tosissaan :D ei niin vakavaan provo- ja osuu+uppoaakuningatar :D ps. älä takerru liiaksi, verenpaineet nousee.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 01:12"]
...hiekkalaatikon reunalla ja av-palstalla tehtyjen havaintojen perusteella. Mutu-tuntuma kertoo, että mitä useampi poikia on, sitä tyhmempi on äiti.
[/quote]
hiekkalaatikkotiedettä parhaimmillaan :) mun siskolla on 4 poikaa ja 1 tyttö Ja kaksi maisterin tutkintoa.
Mä tunnen yhden naisen jolla on kaksi tytärtä ja hän on oikeasti tyhmä kun saapas. En kylläkään lähtis tällä perusteella arvioimaan muita tyttöjen äitejä tyhmiksi.
[/quote]
Entä jos on 9 lapsesta 4 poikia ja äitiyslomilla suoritetut kaksi väitöskirjaa?
hfdrde öiiu8655 hhg khfgf ä'++iuu61k j
T.Kahden pojan äiti
Notta voi ihminen olla urpo.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 01:19"]
Ja pelkkiä poikia synnyttävät naiset ovat monesti hiukan kevytkenkäisiä. Sanoin monesti, ei aina. Ehkä se on karman laki, tyttäriä syntyy vain äideille jotka ovat hyviä esikuvia.
Ja tämä on vain minun havaintoni, ja mielipiteeni.
Karmaan voi myös vaikuttaa, muuta itsesi, muuta karmasi.
[/quote]
Hmm... olen varmaankin todella kevytkenkäinen kun olen saman miehen kanssa ollut yhdessä 20 vuotiaasta. Ja sitä ennen seurustelin 4 vuotta ensimmäisen poikaystäväni kanssa. Todella kevytkenkäistä.
Olisin myös äärimmäisen huono esimerkki tyttärilleni jos olisin sellaisia saanut. En tupakoi, en käytä alkoholia (joskus harvoin, ehkä muutaman kerran vuodessa), olen kasvissyöjä koska en kannata tehotuotantoa. annan paljon rahaa hyväntekeväisyyteen vuodessa, en käytä feikkiä näyttääkseni paremmalta, olen luomusti kaunis, olen ystävällinen, en juorua, en puukita selkään, olen opiskellut itselleni usean ammatin, hoitanut lapset kotona....Onneksi en saanut tyttäriä kun olisin ollut heille niin huono roolimalli ;)
t. viiden pojan äiti
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 01:40"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 01:23"]
Jäikö sulta poika saamatta? :D
[/quote]
Välillä mietin, onko se totta, että joku voi ajatella tytön tai useampia saatuaan, että poika jäi "saamatta", tai sama jos on saanut pelkkiä poikia, että tyttö olisi jäänyt saamatta. Voiko siis joku, joka on lapsen synnyttänyt ja tutustunut tähän, oikeasti ajatella että lapsi, joka on olemassa, on väärää sukupuolta?? Miten se voi tuntua miltään muulta kuin siltä, että meille syntyi juuri oikea tyyppi, oli se sitten kumpi tahansa. Välillä kuulee näitä juttuja, mutta niitä on vaikea uskoa todeksi.
[/quote]
olet ehkä käsittänyt väärin? Minä olen unelmoinut aina tyttärestä. En koskaan tytärtä kuitenkaan saanut. En siltikään sanoisi, ett yksikään pojistani olisi väärää sukupuolta. Mutta silti olisin halnnut myös tyttären. Näiden poikien lisäksi.
Ap taitaa olla tyttöjen äiti. Kahden pojan äitini älykkäämpi kuin ap. Se nimittäin ÄO.
Täällä palstalla on mesottu, että poikien äidit ovat keskimääräisesti rumempia kun tyttöjen. Sitten on mesottu, että poikien äidit ovat tyhmempiä, sitten on mesottu, että vain hyvät rakastajat (miehet) tekevät tyttöjä... Hieman on nyt läpinäkyvää, että joku täällä ei selvästikään pidä poikalapsista tai heidän äideistään. Herää kysymys, että miksi?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 05:47"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 01:35"]
Epäilen, sillä poika tarvitsee kasvaessaan enemmän älyllisiä haasteita ja pojan äidin on kyettävä ikävuosina 0-7 (mieluiten pidempäänkin) tarjoamaan niitä pojalle. Tämän perusteella äidin, jolla on poikia, on oltava keskimääräistä älykkäämpi. Evoluutio on järjestänyt asian niin, että poikia syntyy pääsääntöisesti vain äideille, joilla on henkistä kapasiteettia tukea pojan kasvua.
[/quote]
Väität pojan tarvitsevan enemmän haasteita mutta et perustele, et siis voi olla älykäs.
Kaikki tuntemani pojat räkivät, ja riekkuvat vapaa-aikansa ja mitään ei vaadita kuria eikä toisten huomioon ottamista eikä jälkien korjaamista ...
[/quote]
Pienet pojat asettavat äidinkin aivot koetukselle kysellessään ikätasoonsa nähden haastavia kysymyksiä milloin mistäkin... joskus tähtitieteestä, arkeologiasta ja joskus konetekniikasta, elektroniikasta yms. Äidin pitää osata vastata tai ainakin ohjata oikean tiedon lähteille. Lisäksi äidin on hankittava pojalle tämän kehitystä tukevia ja tiedonjanoa tyydyttäviä pelejä, kirjallisuutta, opettavaisia leluja jne.
Tytön kanssa riittää kun näyttää miten laitetaan huulipunaa.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 14:20"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 05:47"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 01:35"]
Epäilen, sillä poika tarvitsee kasvaessaan enemmän älyllisiä haasteita ja pojan äidin on kyettävä ikävuosina 0-7 (mieluiten pidempäänkin) tarjoamaan niitä pojalle. Tämän perusteella äidin, jolla on poikia, on oltava keskimääräistä älykkäämpi. Evoluutio on järjestänyt asian niin, että poikia syntyy pääsääntöisesti vain äideille, joilla on henkistä kapasiteettia tukea pojan kasvua.
[/quote]
Väität pojan tarvitsevan enemmän haasteita mutta et perustele, et siis voi olla älykäs.
Kaikki tuntemani pojat räkivät, ja riekkuvat vapaa-aikansa ja mitään ei vaadita kuria eikä toisten huomioon ottamista eikä jälkien korjaamista ...
[/quote]
Pienet pojat asettavat äidinkin aivot koetukselle kysellessään ikätasoonsa nähden haastavia kysymyksiä milloin mistäkin... joskus tähtitieteestä, arkeologiasta ja joskus konetekniikasta, elektroniikasta yms. Äidin pitää osata vastata tai ainakin ohjata oikean tiedon lähteille. Lisäksi äidin on hankittava pojalle tämän kehitystä tukevia ja tiedonjanoa tyydyttäviä pelejä, kirjallisuutta, opettavaisia leluja jne.
Tytön kanssa riittää kun näyttää miten laitetaan huulipunaa.
[/quote]
Niin tai ihailee silmät pyöreinä tyttärensä baletti leikkejä olohuoneessa...
Rupeapa ap jo hiljakseen katselemaan vähän parempaa mekkoa ensi joulukuun alkuun sattuvaan tilaisuuteen, enkä nyt tarkoita itsenäisyyspäivän vastaanottoa, vaikka sekin saattaa olla ajankohtainen, vaan oikeita linnan juhlia Tukkisaaressa, kun Kalle Kustaa ojentaa ihan omin kätösin sinulle kaikki Nobelin palkinnot, kun olet tehnyt tieteellisesti niin merkittävän havainnon.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 08:12"]
Tästä aloituksesta voi päätellä AP:n älykkyysosamäärän...
[/quote]
Ei, sitä ei voi päätellä aloituksesta. Sen sijaan sinun äo:si voi päätellä kommentistasi.