Ärsyttävän ahne mihen ex-vaimo
En ole koskaan tavannut ahneempaa ihmistä kuin miehen ex-vaimo on,
mies maksaa kunnon elarit ja ostaa aina tarvittaessa urheiluväneitä, vaatteita tms.
Nyt nainen oli käskenyt poikaa pyytämään isältään I padin vaikka sai juuri lahjaksi puhelimen isältään. Nainen ei siis itse voi ostaa mitään "kallista" lapselleen vaan kaikki pitää pyytää isältä ja sitten kun mieheni ei suostu niin alkaa lapsen kuullen hirveä voivottelu että varmaan menee kaikki raha siihen uuteen lapseen (meidän yhteiseen)
Kaiken huippu oli tänään kun mies oli ollut minun vanhemman pojan kanssa urheilukaupassa ostamassa pojalleni luistimia niin nyt tuli viesti miehelle että kun kerran on varaa ostella X:lle jääkiekko tarvikkeita ja luistimia niin saat kyllä omallesikin ostaa. (Poika sai juuri pojaltani vähän käytetyt jäkisvarusteet ja hyvät luistimet) vaikka ei edes harrasta jääkiekkoa.
No onneksi ei tarvii kauaa sietää..
Kommentit (268)
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 18:47"]
Semmoista se on kun ottaa toisen jämät...
Enkä kyllä ymmärrä miksi se äijä sun pennulle ostelee, jokainen huolehtikoot omistaan.
[/quote]
Äijä?? Pentu?? Missä vitun Pihtiputaalla asut???
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 17:32"]
Harvassa ovat mun tuttavapiirissä lähivanhemmat jotka myrkyttävät lastensa suhteita toiseen vanhempaan. Mutta aika usein on isä, joka ei vaan pysty eikä kykene. Usein arki on 90% äidin harteilla. Ja mihin isä ei kykene sen äiti hoitaa. Hurskaita eroisejä on aika vähän. Mun lapsilla on hyvin herkkä ja tunteellinen isä, jos asia koskee sitä että hänen pitäisi kantaa vastuu tai ratkaista jokin ongelma. Alkaa heti ahdistaa. Ja minä olen samantien ihan hirveä exä joka yrittää riistää häntä, estää elämästä omaa elämäänsä, estää hänen ja lasten suhdetta jne. Hiukan on ajan myötä helpottanut hänellä, mutta aina jos tulee jokin ristiriita tämä sama väärinkohdeltu herkkä ressukka astuu esiin. Ja nyxän silmissä sitten olen varmaan kaikkea tuota hirveää. Kukapa haluaisi huomata että se sydämen valittu ei olekaan yli-ihmeellinen ihminen jota ilkeät exät vaan rääkkää.
[/quote]
Tuo kyllä paljastuu ennenpitkään nyksälle.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 18:50"]
Enkä kyllä ymmärrä miksi se äijä sun pennulle ostelee, jokainen huolehtikoot omistaan.
[/quote]
[/quote]
En sentään kiroile. Enkä ota toisten jämämiehiä pentuineen.
Sitten riidellään ja ollaan kateellisia kenen lapsi saa ja mitä... naurettavaa touhua.
On nuo uus perhe kuviot kyllä vaikeita. Toisaalta ymmärtää niin ex-vaimoakin...
No, meidän lapset ei saa mitään, ei edes elareit kun nyk. vie kaikki rahat :(
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 17:34"]
Emme me kaikki lasten tasapuolista ja hyvää kohtelua "vaativat" ole katkeria ja vihaisia exiä, itsekin olen ihan ydinperheen äiti ja ydinperheessä kasvanut mutta osaan kuitenkin ajatella sen lapsen kannalta joka on isälleen vain pakko, taakka ja velvollisuus eikä oma ja rakas lapsi. Mistä väität meidän mielipiteidemme kumpuavan?
[/quote]
Minä en tiedä, mistä tällaiset jutut oikein kumpuaa, kerro sinä minulle. Miten ihmeessä sinusta ap:n miehen lapsi on isälleen vain pakko, taakka ja velvollisuus eikä oma rakas lapsi? Isä kuitenkin huolehtii selvästi lapsestaan sekä taloudellisesti että muutenkin. Hän maksaa paitsi hyvät elarit, kustantaa myöskin tämän harrastukset, lisäksi lapsella on avain isänsä kotiin, oikeus tulla sinne milloin haluaa ja siellä oma huone. Kerro minulle, mitä miehen pitäisi tehdä enemmän, jotta voisi osoittaa isyytensä ja halukkuutensa siihen, jotta sinusta hänelle tuo lapsi ei olisi pelkkä taakka? Mitä vielä pitäisi tehdä, paitsi tietenkin sitten erota aloittajasta ja heidän yhteisestä vauvastaan ja palata takaisin exänsä luo?
T: se nrolla 194 kirjoittanut exä
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 18:55"]
[/quote]
[/quote]
Sitten riidellään ja ollaan kateellisia kenen lapsi saa ja mitä... naurettavaa touhua.
[/quote]
Kuka riiteli? Ottaa päähän ei ole sama asia kuin riidella ja ainoa ketä tuossa tekstissä oli kateellinen oli ex-vaimo.. Sen sijaan sulta naurettavaa touhua yrittää heti lytätä ap maanrakoon niinkuin tällä palstalla yleensä.
Ja pentu on koiralla, ihmisellä on lapsi.
Puhelin ja iPad on nykyään kyllä aika perusvarusteita. Onko teillä kovin pienet tulot?
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 18:58"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kuka riiteli? Ottaa päähän ei ole sama asia kuin riidella ja ainoa ketä tuossa tekstissä oli kateellinen oli ex-vaimo.. Sen sijaan sulta naurettavaa touhua yrittää heti lytätä ap maanrakoon niinkuin tällä palstalla yleensä.
[/quote]
ja sun mielestä ap ei olis nyt yhtään kateellinen, ainoastaan ärsyyntynyt? tokkopa sentään...
Minä olen sitä mieltä, että jos asuu toisen naisen kanssa, niin kyllä mies on silloin isäpuoli naisen lapsille. Ja minusta on aivan normaalia, että isäpuoli huolehtii myös naisen lapsen tarpeista.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Hahhahahah.. ihan raivona...!!! Oma moka, turha täällä on valittaa.
Jos exän poika tarvii ipadin niin silloin exän poika saa sen. Ei ole sulta pois. Vai meinaatko että ex-ämmän pitää vaan pärjätä, ja ukko elättää sun lapsen ja teidän yhteisen ja sut? Ei se kuule niin mene. Otit sen exän ja pojankin, kun otit jämämiehen.
Ap tässä
Meillä on ihan normaalitulot mutta meillä ei muutkaan lapset saa omaa I padia vaan yhteisellä koneella on rajoitettu aika + koulutehtävät tietenkin. Kännykässä on myös netti ja ollaan katsottu ettei I padille ole tarvetta.
Kakkosen syyttelyviestiin en viitsi vastat enempää kuin että ei ole syytä olla kateellinen yhtään mistään, ihmetyttää vaan toisen ahneus kun toisen vanhemman pitäis ostaa kaikki vaikka hänellä itselläkin ihan kohtuu tulot.
No jos mun exä makselee nykyisen kersoille tavaroita, niin tasan ostaa silloin myös omalleen samalla rahalla. Tämä lienee sanomattakin selvää ja jos ei tasapuolisesti kykene elättämään sitä kakaralaumaa jonka ympärilleen haalii, niin naps naps piuhat poikki, ettei tule lisää.
Eikä tällä ole mitään tekemistä ahneuden kanssa. Jos minä tein vakavaraisen miehen kanssa lapsen, jonka mies myös mitä suuremmassa määrin halusi, on lapseni oikeutettu siihen elintasoon mihin syntyi. Se, että erosimme ei ole lapsen syy.
Niin, TEILLÄ ei muut lapset saa, mikä olet kieltämään sitä siltä lapselta, joka ei ole TEIDÄN vaan pelkästään miehesi... ne TEIDÄN MUUT lapset taitaa asua teillä?
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 19:06"]
Minä olen sitä mieltä, että jos asuu toisen naisen kanssa, niin kyllä mies on silloin isäpuoli naisen lapsille. Ja minusta on aivan normaalia, että isäpuoli huolehtii myös naisen lapsen tarpeista.
[/quote]
miksi miehen pitäisi elättää toisen miehen lapsia? Ei mikään ihme, etteivät yh:t ole kovin haluttua tavaraa sinkkumarkkinoilla.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 19:07"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Hahhahahah.. ihan raivona...!!! Oma moka, turha täällä on valittaa.
Jos exän poika tarvii ipadin niin silloin exän poika saa sen. Ei ole sulta pois. Vai meinaatko että ex-ämmän pitää vaan pärjätä, ja ukko elättää sun lapsen ja teidän yhteisen ja sut? Ei se kuule niin mene. Otit sen exän ja pojankin, kun otit jämämiehen.
[/quote]
Mikä sua vaivaa? Jos exän poika äidin mielestä tarvii Ipadin niin äiti sitten ostaa sen:)
Kyllä meinaan että sen ex-ämmän pitää vaan pärjätä ja ostaa myös itse omista rahoistaan omalle lapselleen.
ap
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 19:11"]
No jos mun exä makselee nykyisen kersoille tavaroita, niin tasan ostaa silloin myös omalleen samalla rahalla. Tämä lienee sanomattakin selvää ja jos ei tasapuolisesti kykene elättämään sitä kakaralaumaa jonka ympärilleen haalii, niin naps naps piuhat poikki, ettei tule lisää.
Eikä tällä ole mitään tekemistä ahneuden kanssa. Jos minä tein vakavaraisen miehen kanssa lapsen, jonka mies myös mitä suuremmassa määrin halusi, on lapseni oikeutettu siihen elintasoon mihin syntyi. Se, että erosimme ei ole lapsen syy.
[/quote]
Juuri näin! Amen!
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 17:39"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 17:34"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 17:20"]
Ap eikä kukaan muukaan nyxä ole vielä vastannut siihen koko tämän sotkun takana olevaan kysymykseen. Jos olisi tarpeeksi rahaa niin ei riideltäisi siitä vaan ajasta, huomiosta ja rakkaudesta. Sehän se kaivelee kun se entinen lapsikin haluaa miehen aikaa ja välittämistä eikä saisi sitä saada kun se on sitten nyxältä ja uusilta lapsilta jotenkin pois.
Ihan turhaan haukutte sitten katkeraksi exäksi koska olen ihan tavallisen ydinperheen äiti.
[/quote]
No minä vastaan. (uudestaan sadannen kerran)
Ensinnäkään ei ole mitään entisiä lapsia, on vaan lapsia joita kohdellaan tasapuolisesti.
Miehen lapsi on aina tervetullut meille kuin omaan kotiinsa ja käykin usein. Se aika minkä viettää äitinsä kanssa on tietysti pois isän ajasta mutta sille emme voi mitään.
Meillä on ihan kohtuullisesti rahaa elättää kaikki kolme lasta tasapuolisesti mutta ei kuitenkaan niin paljon että voisimme joka toinen viikko ostaa uusia juttuja kaikille lapsille vain siksi että he niin tahtovat tai että joku lapsista sai jotain.
ap
[/quote]
Kiertelykaartelu eli et vastaa vaan toistat aiempia kiertelyitä. Etkö muka olisi tyytyväinen jos miehesi sanoisi sinulle että sinun ja uuden lapsenne vuoksi lupaa katkaista välit entiseen lapseensa täysin?
[/quote]
Tästäkö homma nyt siis kiikastaa? Kun ap ei vaikutakaan ihan niin veemäiseltä ämmältä kuin sinä olisit halunnut, niin siksi sinä täällä häntä haukut? Tuoko olisi se toive, mikä aloittajan pitäisi esittää, jotta sinä voisit olla tyytyväinen? Sittenkö vasta sinä olisit valmis uskomaan toista, jos hän sinun mieliksesi valehtelisi jotain, mitä sinä haluaisit kuulla, mutta mikä ei oikeasti edes paikkaansa pitäisi?
Onko sinun ex-miehesi nykyinen noin ilkeä nainen, vai miksi edes kysyt aloittajalta tällaista? En voi käsittää...
T: taas se nrolla 194 kirjoittanut exä
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 17:28"]
Yhteiset rahat ovat yhteisiä rahoja. Joten jos on yhteinen tili jonne palkat yms. tulee ja mies on kaupassa lapsen kanssa, niin MISTÄ rahoista hän olisi ostanut ap:n lapselle jääkiekkovarusteet jos ei sitten sieltä YHTEISELTÄ tililtä? Se tili ja ne rahat ovat molempien aviopuolisoiden.
[/quote]
Tarina yhteisistä rahoista ja pankkitileistä tuntuu muuttuvan koko ajan, mutta joka tapauksessa, ehkä tästä ketjusta voisi päätellä ettei yhteiset rahat ole se paras mahdollinen ratkaisu tällaisessa tapauksessa kun molemmilla on omia lapsia yhteisten lisäksi? Mikään *pakko* avioliitossa ei ole olla yhteisiä pankkitilejä ollenkaan - saatikka sitten uusperheissä, kun kuviot ovat huomattavasti monimutkaisemmat.
Sori nyt, mutta en usko hetkeäkään, että ap osallistuu hymysuin omasta palkastaan esimerkiksi miehen lapsen elarien maksuun. Ja jos osallistuu, niin sehän on ihan järjetöntä - mieshän on yksin henkilökohtaisesti vastuussa niistä elatusmaksuista.
Selvästihän tämä nykykäytäntö ei ainakaan ap:tä kovin tyytyväiseksi tee. Helppo syyttää ahnetta exää ja tämän ahnetta kakaraa, mutta aivan taatusti tuo tilikäytäntö itsessään aiheuttaa turhaa kitkaa jo valmiiksi kireisiin perhesuhteisiin.