Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävän ahne mihen ex-vaimo

Vierailija
02.01.2014 |

En ole koskaan tavannut ahneempaa ihmistä kuin miehen ex-vaimo on, 

mies maksaa kunnon elarit ja ostaa aina tarvittaessa urheiluväneitä, vaatteita tms. 

Nyt nainen oli käskenyt poikaa pyytämään isältään I padin vaikka sai juuri lahjaksi puhelimen isältään. Nainen ei siis itse voi ostaa mitään "kallista" lapselleen vaan kaikki pitää pyytää isältä ja sitten kun mieheni ei suostu niin alkaa lapsen kuullen hirveä voivottelu että varmaan menee kaikki raha siihen uuteen lapseen (meidän yhteiseen)

Kaiken huippu oli tänään kun mies oli ollut minun vanhemman pojan kanssa urheilukaupassa ostamassa pojalleni luistimia niin nyt tuli viesti  miehelle että kun kerran on varaa ostella X:lle jääkiekko tarvikkeita ja luistimia niin saat kyllä omallesikin ostaa. (Poika sai juuri pojaltani vähän käytetyt jäkisvarusteet ja hyvät luistimet) vaikka ei edes harrasta jääkiekkoa.

No onneksi ei tarvii kauaa sietää..

Kommentit (268)

Vierailija
101/268 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kyllä ihme kommentteja ilmeisesti katkerilta ex-muijilta. Oletetaan, että ex-miehen pitää tosta noin vaan maksaa jos jonkinlaiset turhat vempeleet. Kyllä myös uusperheessä on normaalia, että yhdessä puolison kanssa keskustellaan mitä lapset tarvitsee ja sen mukaan hankintoja tehdään. Ei se nyt niin voi mennä, että jos yhdelle lapselle on hankittu uudet luistimet, niin siksi pitäisi hankkia toiselle i pad. Tai että vähän käytetyt luistimet ei kelpaa jos toiselle lapselle on hankittu uudet.

Enkä nyt kyllä ihan perusperheen meininkinä pidä sitä, että tosta noin vaan hankitaan lapselle ensin puhelin ja heti perään i pad ja uudet luistimetkin pitää saada koska toinenkin lapsi sai.

Vierailija
102/268 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 19:41"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 19:33"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 19:22"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 19:14"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 19:07"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 18:58"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 18:55"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 18:50"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 18:47"]

Semmoista se on kun ottaa toisen jämät...

Enkä kyllä ymmärrä miksi se äijä sun pennulle ostelee, jokainen huolehtikoot omistaan.

[/quote]

Äijä?? Pentu?? Missä vitun Pihtiputaalla asut???

[/quote]

En sentään kiroile. Enkä ota toisten jämämiehiä pentuineen.

Sitten riidellään ja ollaan kateellisia kenen lapsi saa ja mitä... naurettavaa touhua.

[/quote]

Kuka riiteli? Ottaa päähän ei ole sama asia kuin riidella ja ainoa ketä tuossa tekstissä oli kateellinen oli ex-vaimo.. Sen sijaan sulta naurettavaa touhua yrittää heti lytätä ap maanrakoon niinkuin tällä palstalla yleensä.

Ja pentu on koiralla, ihmisellä on lapsi.

[/quote]

Hahhahahah.. ihan raivona...!!! Oma moka, turha täällä on valittaa.

Jos exän poika tarvii ipadin niin silloin exän poika saa sen. Ei ole sulta pois. Vai meinaatko että ex-ämmän pitää vaan pärjätä, ja ukko elättää sun lapsen ja teidän yhteisen ja sut? Ei se kuule niin mene. Otit sen exän ja pojankin, kun otit jämämiehen.

[/quote]

Mikä sua vaivaa? Jos exän poika äidin mielestä tarvii Ipadin niin äiti sitten ostaa sen:) 

Kyllä meinaan että sen ex-ämmän pitää vaan pärjätä ja ostaa myös itse omista rahoistaan omalle lapselleen. 

ap

[/quote]

Mikä SUA vaivaa? Tulet tänne palstalle haukkumaan miehesi lapsen äitiä!

Miksi ihmeessä sen miehen pitäisi sun lapselle, jonka isä hän ei ole, ostella jääkiekkovarusteita?

Jokainen tietää mitä jääkiekkovarusteet maksaa! Joku ipad ihan pikku ostos, miksi alat sellaisesta kadehtimaan?

Se olet sinä joka tässä on ihan helvetin ahne!

[/quote]

Niin tulin nyt tänne palstalle anonyymisti sanomaan että miehen lapsen äiti on ahne!! Niin kuin on!

En ole pakottanut ostamaan mun lapselle mitään mutta kun on yhteiset rahat niin yhteiseltä tililtä meni tuo raha. Mitä se kenellekkään kuuluu (varsinkaa miehen eksälle) mitä mmies tekee rahoillaa sen jälkeen kun on kustantanut oman lapsensa kaikki tavarat ja maksaa vielä hyvät elaritkin (enemmän kuin lakisääteisesti tarvisi)

Edelleenkään en kadehdi mitään I padia mutta en voi ymmärtää miksi lapsen oma äiti ei voi sitä ostaa jos kerran hänen ja lapsensa mielestä lapsi sen tarvii.

ap

[/quote]

Olet kateellinen kun omalla pojallasi ei ole ipadia, joten et halua että tämä exän poikakaan saisi!!!

Oma poikasi harrastaa jäkistä, exän poika tykkää ipadeista, asia nyt vain on niin. Olisin tuona ex-vaimona tuonut jäkisvarusteet pihallesi ja sytyttänyt tuleen. Kun ei poika edes pelaa jääkiekkoa, niin viitsit sitten ylpeillä kuinka poika sai sinun poikasi vanhat romut! Häpeä!!!!

Yhteinen tili antaa sulle etuoikeuden lelliä omia lapsiasi, hyvä että ex pitää puolensa.

[/quote]

Jos lapset (ihan kumpi vain ) OIKEASTI tarvitsisivat I dadit niin varmasti ne saisivat mutta en tiedä onko sulla ymmärtämisessä jotain vaikeuksia kun sanoin ettei sellaiselle ole tarvetta koska kotona on tietokoneet ja puhelimessa netti.

Mielestäni kirjoitin että mieheni ostaa pojalleen kaikki vaatteet ja urheluvälineet tms. JOTEN TAAS OPETTELE YMMÄRTÄMÄÄN LUKEMSI! joten poika saa kyllä omaan harrastukseensa sopivat välineet ja mies maksaa koko harrastuksen. Onko sun mielestä I pad harrastus??

Ja taas jos osaisit lukea niin poika ei harrasta jääliekkoa mutta se ei tarkoita sitä etteikö sitä pelaisi.. minkähän ikäisen kanssa keskustelen kun kaikki pitää selittää kuin 12- vuotiaalle apinalle?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/268 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 19:37"][quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 19:28"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 19:13"]

Niin, TEILLÄ ei muut lapset saa, mikä olet kieltämään sitä siltä lapselta, joka ei ole TEIDÄN vaan pelkästään miehesi... ne TEIDÄN MUUT lapset taitaa asua teillä?

[/quote]

En minä kieltänytkään mutta mies kielsi ja sanoi ettei meinaa ostaa:) Ja minä olin samaa mieltä, yleensä normaali pari tälläisistä asioista keskustelee.. en tiedä miten teillä, ei taida olla miestä sulla kun et tuon vertaa käsitä?

ap

[/quote]

Mitä merkitystä on sun mielipiteellä? Mitä se sulle kuuluu mitä mies lapselleen ostaa tai on ostamatta? Ei ole pätkääkään sun asias olla siitä mitään mieltä..

[/quote]

Meiilä on yhteiset rahat ja miehelle mun mielipiteellä on merkitystä. Älä sinä tule sanomaan mikä on mun asia ja mikä ei.. eiköhän jokainen omassa avioliitossaa päät' ne asiat itse puolisonsa kanssa'

ap

Ps. oon sata varma että yksikään mies ei oo sua huolinut kun sun asenne on tuo " Aviopari ei keskustele mistään asioista keskenään"

[/quote]

Vähänkö nyt nolasit itsesi. Mun ei todellakaan tarvitse keskustella yhdenkään miehen kanssa siitä ostaako hän lapselleen ipadin. Jokainen mies jonka tunnen tai jonka kanssa olen suhteessa ollut, on kyennyt omilla aivoillaan tekemään noinkin "haastavan" ratkaisun. Jos taas kyseessä on kasvatuksellinen arvio siitä mitä halutaan lapselle ostaa, niin sen määrittelee lapsen omat vanhemmat.

ps. elatussopimus lienee miehesi allekirjoittama ja hyväksymä. Silläkään ei ole mitään tekemistä sinun kanssasi. Se asia ei sinulle kuulu oli summa mielestäsi miten aälytön tahansa.

Vierailija
104/268 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 19:37"][quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 19:28"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 19:13"]

Niin, TEILLÄ ei muut lapset saa, mikä olet kieltämään sitä siltä lapselta, joka ei ole TEIDÄN vaan pelkästään miehesi... ne TEIDÄN MUUT lapset taitaa asua teillä?

[/quote]

En minä kieltänytkään mutta mies kielsi ja sanoi ettei meinaa ostaa:) Ja minä olin samaa mieltä, yleensä normaali pari tälläisistä asioista keskustelee.. en tiedä miten teillä, ei taida olla miestä sulla kun et tuon vertaa käsitä?

ap

[/quote]

Mitä merkitystä on sun mielipiteellä? Mitä se sulle kuuluu mitä mies lapselleen ostaa tai on ostamatta? Ei ole pätkääkään sun asias olla siitä mitään mieltä..

[/quote]

Meiilä on yhteiset rahat ja miehelle mun mielipiteellä on merkitystä. Älä sinä tule sanomaan mikä on mun asia ja mikä ei.. eiköhän jokainen omassa avioliitossaa päät' ne asiat itse puolisonsa kanssa'

ap

Ps. oon sata varma että yksikään mies ei oo sua huolinut kun sun asenne on tuo " Aviopari ei keskustele mistään asioista keskenään"

[/quote]

Vähänkö nyt nolasit itsesi. Mun ei todellakaan tarvitse keskustella yhdenkään miehen kanssa siitä ostaako hän lapselleen ipadin. Jokainen mies jonka tunnen tai jonka kanssa olen suhteessa ollut, on kyennyt omilla aivoillaan tekemään noinkin "haastavan" ratkaisun. Jos taas kyseessä on kasvatuksellinen arvio siitä mitä halutaan lapselle ostaa, niin sen määrittelee lapsen omat vanhemmat.

ps. elatussopimus lienee miehesi allekirjoittama ja hyväksymä. Silläkään ei ole mitään tekemistä sinun kanssasi. Se asia ei sinulle kuulu oli summa mielestäsi miten älytön tahansa.

Vierailija
105/268 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 18:27"]

Hän maksaa paitsi hyvät elarit, kustantaa myöskin tämän harrastukset, lisäksi lapsella on avain isänsä kotiin, oikeus tulla sinne milloin haluaa ja siellä oma huone. Kerro minulle, mitä miehen pitäisi tehdä enemmän, jotta voisi osoittaa isyytensä ja halukkuutensa siihen, jotta sinusta hänelle tuo lapsi ei olisi pelkkä taakka? Mitä vielä pitäisi tehdä, paitsi tietenkin sitten erota aloittajasta ja heidän yhteisestä vauvastaan ja palata takaisin exänsä luo?

[/quote]

Olla vähän vähemmän marttyyri? En edelleenkään tunne ap:n miestä, joten hänestä on aivan turha keskustella. Mutta monesta vastaavassa tilanteessa olevasta miehestä huokuu marttyyrihenki: "kaiken minä maksan ja kaikkeni minä teen, eikö mikään riitä, viekää vielä tuhkatkin pesästä". Varmasti moni tällainen mies tuntee olevansa maailman paras isä, mutta tuollainen asenne jos mikä saa lapsen tuntemaan olonsa elätiksi ja taakaksi. Ja on turha luulla, etteikö lapsi rahariitoja huomaisi.

Selvennetään nyt, että kirjoitan tämän entisenä avioerolapsena, enkä kenenkään yksinhuoltajana tai katkerana exänä.

Vierailija
106/268 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, lain mukaan lapsen molemmat vanhemmat ovat elatusvelvollisia ja maksavat lapsesta  kulut puoliksi -  lapsen hoito-ja hoiva, ruoka, asuminen, sähkö, vesi,harrastukset, hoito sairaudenajalta, vaatteet jne. oli kysymyksessä ydinperhe tai toinen etävanhempi. Sitä kutsutaan vastuulliseksi vanhemmuudeksi.

"en ymmärtää miksi lapsen oma äiti ei voi sitä ostaa jos kerran hänen ja lapsensa mielestä lapsi sen tarvii.

ap"

Vierailija
107/268 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkähän ikäisen kanssa keskustelen kun kaikki pitää selittää kuin 12- vuotiaalle apinalle?

ap

REPS, apinaltahan tuo vaikuttaa kun ei mitään tajua. Varmaan demi- palstalta vierailemassa, niitä teinejä käy joskus täällä provoamassa

Vierailija
108/268 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvitteleekö ydinperheen vanhemmat vanhempia lapsiaan,mikäli heille syntyy lisää lapsia? Miksei elintaso saisi laskea? Jos molemmat vanhemmat muuttavat vuokralle erotessaan,niin eikö se ole sanomattakin selvää että asumiskulut tuplaantuvat? Sitten täällä vingutaan kun etän luona ei ole omia huoneita.Ei kaikkea voi saada!!

Eikä se kuulu sille eksälle mitä mies rahoillaan ostaa.Ja jos kerran maksaa elareita enemmän kuin tarve on ja kaiken päälle makselee joitain juttuja,niin eikö eksän kannattaisi olla hiljaa,tai ostaa OMALLE pojalleen se i pad?

Vierailija
109/268 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 19:46"]

Täällä on kyllä ihme kommentteja ilmeisesti katkerilta ex-muijilta. Oletetaan, että ex-miehen pitää tosta noin vaan maksaa jos jonkinlaiset turhat vempeleet. Kyllä myös uusperheessä on normaalia, että yhdessä puolison kanssa keskustellaan mitä lapset tarvitsee ja sen mukaan hankintoja tehdään. Ei se nyt niin voi mennä, että jos yhdelle lapselle on hankittu uudet luistimet, niin siksi pitäisi hankkia toiselle i pad. Tai että vähän käytetyt luistimet ei kelpaa jos toiselle lapselle on hankittu uudet.

Enkä nyt kyllä ihan perusperheen meininkinä pidä sitä, että tosta noin vaan hankitaan lapselle ensin puhelin ja heti perään i pad ja uudet luistimetkin pitää saada koska toinenkin lapsi sai.

[/quote]

Älä lässytä! Exän poika ei tarvinnut luistimia eikä vanhoja kuppaisia jääkiekkovarusteita, kun ei pelaa jääkiekkoa. Mutta uusi vaimo anteliaasti kuitenkin ne lahjoitti eteenpäin...?

Sen sijaan uuden vaimon vanhan liiton poika sai uudet jääkiekkovarusteet. What!?! Mitä exän poika saa? No ipadin!!!!!! Ostakaa se ipad sille ja heti!!!

Miehellä ei ole mitään tekemistä tuon uuden vaimon pojan maailmaan saattamisen kanssa, eikä siten miehen kuulu sitä elättää. Missä on sen pojan oma isä!!!???

Vierailija
110/268 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. ja hänen miehensä ostivat ap:n pojalle uudet ja kalliit lätkävarusteet. Ap:n miehen pojalle ei ostettu mitään, sehän on jo aikaisemmin armeliaasti saanut ap:n pojan vanhat romut vaikkei hänellä edes ole mitään käyttöä niille. Sitten netissä haukutaan miehen exää ahneeksi ämmäksi. Ei mene ihan normijärjen logiikalla tämä.

Ap. mitä jos ensi kerralla laitat poikasi isän ostamaan hänelle lätkäkamat niin miehelläsi on varaa huolehtia myös omasta pojastaan.

Vierailija
111/268 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva? Miksi mies hankkii vielä lisää lapsia, vaikka ei ole varaa huolehtia entisistäkään, oli rahat yhteiset tai ei. 

"Mies oli lapsen kanssa kaupoilla siksi että meillä vauva kipeä joten en viitsinyt sitä raahata mukaan ja meillä on yhteiset rahat joten en maksattanut miehellä yhtään mitään"

Vierailija
112/268 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin vähän hämmentää tämä keskustelu. Minusta ap:n miehen ex ei ole ahne, koska hän ei halua ipadia itselleen vaan pojalleen. Kateellinen ehkä mutta ei ahne. Kukapa ei haluaisi lapselleen kaikkea hyvää? Tuskin se ex keksi itse, että pojan pitää saada ipad, eiköhän se ole lapsen haave. Jos ap korostaa, että exän pitäisi itse ostaa lapselle ipad, koska mies on ostanut lapselle kännykän vähän aikaa sitten, niin mitä se ap:n ex on ostanut omalle pojalleen, kun ap:n nykyinen osti ne kalliit jääkiekkokamat. En tiedä ap:n pojan ikää, mutta meidän 8v lapsen jääkiekkovarusteet maksavat enemmän kuin yksi ipad, rehellisesti. Puhumattakaan tietysti itse harrastuksesta, kisamatkoista jne.

Ihan siis poika itse varmaan miettii, että jos on varaa maksella toisen miehen lapsen jääkiekkovarusteet, niin varmaan on sitten varaa maksella hänellekin jotain kivaa. Lapset vertailevat ja ovat mustasukkaisia. Ap:n poika varmaan saa asua tämän aiemman liiton lapsen isän kanssa ja arjessa mies osallistuu siis takuulla enemmän ns. ventovieraan lapsen hoivaamiseen kuin ikinä tämän omansa. Monet lapset kuvittelevat, että se kiintymys pitää sitten korvata rahalla. Surullista.

Ehkä lapsen isä voisi oikeasti järjestää kahdenkeskistä aikaa poikansa kanssa. Viettäisivät vaikka kokonaisen päivän ihan keskenään jotain pojalle mielekästä puuhaten ja samalla isä voisi selittää, miten kokee ipadin tarpeettomaksi mutta että jos poika oikeasti sitä haluaa, niin voi sen itse hankkia niin, että synttäri- ja joululahjat ovatkin lahjakortteja tiettyyn liikkeeseen ja että poika voi jotain taskurahaa hankkia esim. auttamalla isäänsä auton pesussa tms. Veikkaan, että huomio on tässä se avainsana eikä se ipadin saaminen. Se, että kokee tulleensa kuulluksi ja arvostetuksi, ei vain osana turhaa rahanmenoa, jotta äitipuolen lapselle säästyy enemmän.

Se ex heijastaa usein lapsensa pahaa oloa. Kun lapsi itkee kotona, että siellä vaan huomioidaan se toinen poika, niin ex tuntee varmasti kiukkua ja vihaa niin kuin kuka tahansa äiti, kun kokee lapsensa tulleen kohdelluksi epäreilusti. Ei sitä exää tarvitse hyvitellä tai huomioida vaan se lapsi, joka sille exälle tuntemuksiaan kertoo, tarvitsee nyt oikeasti huomiota, arvostusta, isänsä aikaa.

Ap, jääkiekkovarusteiden hankinta olisi kuulunut omalle exällesi, ei nykyisellesi. Jos lapsella ei ole isää, ymmärrän vähän paremmin, mutta edelleen se "oikea" poika on oikeutettu kateuteen, kun toinen saa hänen isänsä ihan koko ajaksi, saa huomion, rahan ja ajan, ja rippeitä jää sitten etälapselle.

Vierailija
113/268 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on aina yhtä surullisia ketjuja.

T. Sinun -minun -lapset -perheessä kasvanut.

Vierailija
114/268 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ap. Missä on poikasi isä? Pyydä siltä ipad myös lapselles, niin ei tarvi inistä miehes lapsen saamisia.

Vierailija
115/268 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 18:43"]

En ole koskaan tavannut ahneempaa ihmistä kuin miehen ex-vaimo on, 

mies maksaa kunnon elarit ja ostaa aina tarvittaessa urheiluväneitä, vaatteita tms. 

Nyt nainen oli käskenyt poikaa pyytämään isältään I padin vaikka sai juuri lahjaksi puhelimen isältään. Nainen ei siis itse voi ostaa mitään "kallista" lapselleen vaan kaikki pitää pyytää isältä ja sitten kun mieheni ei suostu niin alkaa lapsen kuullen hirveä voivottelu että varmaan menee kaikki raha siihen uuteen lapseen (meidän yhteiseen)

Kaiken huippu oli tänään kun mies oli ollut minun vanhemman pojan kanssa urheilukaupassa ostamassa pojalleni luistimia niin nyt tuli viesti  miehelle että kun kerran on varaa ostella X:lle jääkiekko tarvikkeita ja luistimia niin saat kyllä omallesikin ostaa. (Poika sai juuri pojaltani vähän käytetyt jäkisvarusteet ja hyvät luistimet) vaikka ei edes harrasta jääkiekkoa.

No onneksi ei tarvii kauaa sietää..

[/quote]

Miksi sun miehen pitäisi ostella kalliita tavaroita sellaisille lapsille, joilla on joku muu,  biologinen isä?

Sikäli olet vähän huono haukkumaan ketään ahneeksi.

Vierailija
116/268 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isä itse ei halua iPadia ostaa eikä poika sitä edes oikeasti tarvitse vaan koko juttu on pelkkää ahneen ex-vaimon omaa hapatusta, niin mihin ihmeessä ap:n sähläystä tässä välissä edes tarvitaan? Rakastava etäisä osaa varmasti selittää pojalle yhtä hyvin kuin lähi-isäkin, että sori poika, iPadia ei juuri nyt tipu.

Siinä tapauksessa ei "ahneen katkeran exän" jäkätyksellä ole mitään väliä - kuten ei nyxän tuohtumisellakaan. Asia on isän ja pojan välinen, ei kenenkään muun.

Vierailija
117/268 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 19:51"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

ps. elatussopimus lienee miehesi allekirjoittama ja hyväksymä. Silläkään ei ole mitään tekemistä sinun kanssasi. Se asia ei sinulle kuulu oli summa mielestäsi miten aälytön tahansa.

[/quote]

Nolasin? Ai minä nolasin itseni kun keskustelin oman aviomieheni kanssa siitä ostetaanko yhteisistä rahoistamme lapselle I pad vai ei?

Miedän kodissa on meidän säännöt ja ne koskevat ihan kaikkia lapsia jotka tänne tulevat joten katsoimme että tuo tunnin tietokone jan voi ihan hyvin viettää tässä työkoneella ja I padeja ei tarvita. Joten minä ja miehemme kasvatamme kaikkia lapsia samoilla säännöillä tässä kodissa.

ap

Vierailija
118/268 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Ipad,yhteen..

Vierailija
119/268 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostetaan ap:lle se I dad, se tarvii sen :)

Vierailija
120/268 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et edellekään päätä tarviiko miehen lapsi ipadin vai ei. Ja vedä ap välillä henkeä. On jo niin paljon kirjotusvirheitä, kun kiukuissas siellä näpyttelet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi