Söin kääretortun
Kokonaisen kaupan kääretortun. Yksin.
Saa esittää kysymyksiä. Onnistuisiko teiltä?
Kommentit (14)
Ihan kevyesti. Se on niin ilmavaakin 😋
Helposti. Pystyn syömään litran jäätelöäkin.
Tänään söit kääretortun, huomenna kääretorttu syö sinut. Niin se elämä menee.
Vierailija kirjoitti:
Tänään söit kääretortun, huomenna kääretorttu syö sinut. Niin se elämä menee.
Menisipäkin.
Tekikö tiukkaa? Itse olen vielä niin amatööri, että lannistun ennen puoliväliä :( Mutta jonakin päivänä minäkin!
Vierailija kirjoitti:
Tekikö tiukkaa? Itse olen vielä niin amatööri, että lannistun ennen puoliväliä :( Mutta jonakin päivänä minäkin!
Ei tehnyt. En syönyt kaikkea kerralla vaan pitkin päivää, ei muuta. Uskon vielä onnistuvasi.
- Ap
Yäk. Eikö yhtään hävetä? Eikö siinä ole jotain parituhatta kilokaloria eli saman verran kuin päivän maksimimäärä?
Vierailija kirjoitti:
Yäk. Eikö yhtään hävetä? Eikö siinä ole jotain parituhatta kilokaloria eli saman verran kuin päivän maksimimäärä?
Ei hävetä ja kaloreita oli yhteensä alle 1500. Laskin ihan sinua varten.
- Ap
Diabeetikkona en viitsisi syödä ja jos söisinkin, niin en kehtaisi teille kertoa!
Tämä on aika yleistä naisille että syödään pari kääretorttua perhepizzan jälkeen ja sitten jos joku kysyy niin ruokavalio on vain kasviksia ja hedelmiä. Vaaka tosin ei valehtele.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aika yleistä naisille että syödään pari kääretorttua perhepizzan jälkeen ja sitten jos joku kysyy niin ruokavalio on vain kasviksia ja hedelmiä. Vaaka tosin ei valehtele.
En ota selvää muiden ruokailutottumuksista, taidatpa itse lihoa helposti ja olla kärttyinen. Korvaan itse isommalla kertamässäytyksellä päivän muut ateriat, enkä ole vielä tästä kärsinyt.
- Ap
Satosella menee pari-kolme kääretorttua jo kaupassa. Yleensä maksaa niistä.
Olisiko se kääre pitänyt ottaa pois ennen syömistä ;D
T: Urpo
Ne on pahoja. Se kreemi on ällöä ja teollisen makuista.
Itse tehty ihan eri maata!