Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävän ahne mihen ex-vaimo

Vierailija
02.01.2014 |

En ole koskaan tavannut ahneempaa ihmistä kuin miehen ex-vaimo on, 

mies maksaa kunnon elarit ja ostaa aina tarvittaessa urheiluväneitä, vaatteita tms. 

Nyt nainen oli käskenyt poikaa pyytämään isältään I padin vaikka sai juuri lahjaksi puhelimen isältään. Nainen ei siis itse voi ostaa mitään "kallista" lapselleen vaan kaikki pitää pyytää isältä ja sitten kun mieheni ei suostu niin alkaa lapsen kuullen hirveä voivottelu että varmaan menee kaikki raha siihen uuteen lapseen (meidän yhteiseen)

Kaiken huippu oli tänään kun mies oli ollut minun vanhemman pojan kanssa urheilukaupassa ostamassa pojalleni luistimia niin nyt tuli viesti  miehelle että kun kerran on varaa ostella X:lle jääkiekko tarvikkeita ja luistimia niin saat kyllä omallesikin ostaa. (Poika sai juuri pojaltani vähän käytetyt jäkisvarusteet ja hyvät luistimet) vaikka ei edes harrasta jääkiekkoa.

No onneksi ei tarvii kauaa sietää..

Kommentit (268)

Vierailija
261/268 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, anna kitistä. Koirat haukkuu, karavaani jatkaa kulkuaan...

Meillä on tullut kanssa syytöksiä siitä, miksi miehen lapsi ei saa samaa kuin yhteiset saavat. No, ei saa, koska yhteisten kaikki "vauraus" tulee mun vanhemmilta. Olen varakkaan perheen ainoa lapsi ja isovanhemmat paapoo kaikella materialla meidän perhettä ja lapsia. Ja minä vielä tienaan enemmän kuin mies saati eksä, joka elää minimituloilla, niin sille ei voi mitään, että nämä on syntyneet kultalusikka suussa verrattuna miehen lapseen. En jaksa kuunnella kitinää. Jos ei kelpaa, ei tarvi tulla meille.

Vierailija
262/268 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 22:12"]

Ap, anna kitistä. Koirat haukkuu, karavaani jatkaa kulkuaan...

Meillä on tullut kanssa syytöksiä siitä, miksi miehen lapsi ei saa samaa kuin yhteiset saavat. No, ei saa, koska yhteisten kaikki "vauraus" tulee mun vanhemmilta. Olen varakkaan perheen ainoa lapsi ja isovanhemmat paapoo kaikella materialla meidän perhettä ja lapsia. Ja minä vielä tienaan enemmän kuin mies saati eksä, joka elää minimituloilla, niin sille ei voi mitään, että nämä on syntyneet kultalusikka suussa verrattuna miehen lapseen. En jaksa kuunnella kitinää. Jos ei kelpaa, ei tarvi tulla meille.

[/quote]

Sä oot mun sankari, olet täydellinen äitipuoli. Oikea unelma, onneksi olkoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/268 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 21:58"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 21:49"]

Senverran idioottimaisia vastauksia ap saanut, en yhtään ihmettele että miehet usein pettää ja löytää paremman, kun selvästikin nää akat on täällä idiootteja.

[/quote]

Ja omat lapsensa hylkäävät isät ovat sankareita.

[/quote]

Entä jos se onkin ollut äiti joka on viskannut miehen ulos?

[/quote]

Eli jos muija ei enää jaksa suo niin ei se mitään koska lapsillehan voin aina kostaa ja hylätä ne.

[/quote]

Miten hylätä? Onhan tuo miehen lapsi paljonkin isänsä luona! Jos äiti on viskannut miehen ulos niin eihän siinä enää oysty olemaan koko ajan lapsen kanssa. Eikös lapsi ollut puolet ja puolet? Oma huone molempien luona jne? Eikö äitikin ole sitten hylännyt kun ei ole 24/7 lapsen kanssa?

Vierailija
264/268 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap löi aika monelle katkeralle ämmällä jauhot suuhun ja sekös niitä vituttaa ja keksitään tarinaa kahta kauheemmin.

jos luki tämän tarinan normaalin ihmisen silmin, ap toimii kuten fiksu aikuinen jos taas katkeran yh-ämmän silmin niin johan alkoi tulla lisätarinaa kuinka arvokkaat varusteet on romut ja miehen poika ei saa mitään... 

Vierailija
265/268 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukee tätä kaikkee kakkaa, mut onko kelläkään käyny mielessä, että Lapsi tarvii eniten aikaa omilta vanhemmiltaan kun yhtäkään elektroniikka laitetta... Itse en todellakaan muista mitä kaikkee lapsena on saanut ja keneltä. Ja tavaroiden hinnoista ollu mitään käsitystä. Jos joku oli kiva, se oli. Ihan sama oliko käpylehmä vai vaikka tietokone... Parhaiten muistaa hyvät hetket oman perheen seurassa!

Vierailija
266/268 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en jaksanut lukea koko ketjua, mutta haluaisin kommentoida alkuperäisessä viestissä kuvattua miehen exän "logiikkaa": "jos on varaa tuohon, niin sitten on oltava varaa tuohonkin". Täysin käsittämätöntä sontaa - tuolla logiikallahan meidän perheelläkin olisi varaa paitsi nykyiseen asuntoomme, myös muutamaan sijoitusasuntoon. Ja jos kerran on varaa niihin, kyllä varmaan sitten on varaa myös kesämökkiin ja pariin uuteen autoon.

Heureka - vaurastumisautomaatti on keksitty :D

Vierailija
267/268 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nää katkerat eksät tällä palstalla ymmärrä mitään,kun tulee rahasta ja elareista puhe! Ap ei ole kertonut kuinka paljon isä viettää poikansa kanssa aikaa,mutta oletan että vähemmän,kuin jos eivät olisi eksänsä kanssa eronneet!

Heitetäänpä asia toisinpäin;

Ap valittaa,kun miehen eksä ei suostu ostamaan ipadia pojalleen vaikkakin osti kalliin puhelimen joululahjaksi? Poika siis asuu isällä ja eksä maksaa elareita.MIltäs nyt kuulostaa?

Vierailija
268/268 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nää katkerat eksät tällä palstalla ymmärrä mitään,kun tulee rahasta ja elareista puhe! Ap ei ole kertonut kuinka paljon isä viettää poikansa kanssa aikaa,mutta oletan että vähemmän,kuin jos eivät olisi eksänsä kanssa eronneet!

Heitetäänpä asia toisinpäin;

Ap valittaa,kun miehen eksä ei suostu ostamaan ipadia pojalleen vaikkakin osti kalliin puhelimen joululahjaksi? Poika siis asuu isällä ja eksä maksaa elareita.MIltäs nyt kuulostaa?