Raatorehellinen "treffi-ilmo"
Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.
Kommentit (2057)
Tarjolla pitkään yksin elänyt nuorena sydämensä särkenyt, miehiin monta kertaa pahasti pettynyt, sosiaalinen introvertti, +viiskymppinen nainen. Olen koulutettu ja hyvin toimeentuleva ja haluan fiksun sivistyneen omillaan toimeentulevan miehen lopun elämäkseni. Minulla ei ole palautusoikeutta.
Kun olemme yhdessä, olen läsnä, minulla on paljon rakkautta ja huomiota annettavana mutta en ala terapeutiksesi, en sinun huolehtijaksesi, en elättäjäksi, en pönkittäjäksesi ja hävinneen omanarvon tunnon kohottajaksesi.
Niiltä osin olet omillasi.
Olen ihan mukava, huomioiva ja kiltti, mutta vain jos sinäkin olet sitä minulle.
Arvostan sinua vain jos sinä arvostat minua ja se näkyy teoissa. En luota enää ihmisten sanahelinään, teot puhuvat puolestaan.
Olen ruma kasvoista, eikä minulla ole myöskään hyvää vartaloa.
Täällä 30vuotias nainen etsii itselleen intiimiä ihmissuhdetta. Olen seksiaddikti ja päästäni sekaisin, mikä tarkoittaa sitä että tunnen kaikki tunteeni libidoni kautta ja ensin kehitän sinuun vain raivokasta himoa. Rakastun vasta kun olemme nussineet kunnolla. En todellakaan osaa välittää sinusta mitenkään terveellä tavalla, olen rajaton ja haluan omistaa sinut kokonaan. Tiedän että minun pitäisi opetella tasapainoisempia tapoja olla. Haluan tuntea ja tietää sinut päästä varpaisiin ulkoa sisään ja sisältä ulos, huolehtia sinusta ja kaikista tarpeisistasi, olla paras ystäväsi, rakastajasi ja äitisi samanaikaisesti. En kuitenkaan horoile menemään tuolla tai harrasta yhden illan juttuja, mutta minun ensisijainen tapani tuntea ja kommunikoida tunteitani on fyysinen. En ole kuitenkaan tukahduttava vaan saat sinänsä pitää henkisen vapautesi, en rajoita sinua tai yritä määräillä tekemisistäsi, minä vain olen obsessiivinen ihmisten suheen samoin kun muidenkin mielenkiinnonkohteitteni suhteen. Kaikki tai ei mitään, ihmissuhteet eivät ole minulle hauskanpitoa vaan suhtaudun niihin hyvin vakavasti. Olen yhden ihmisen ihminen ja avoimet tai polysekoilusuhteet eivät missään nimessä sovi.
Olen hauska, vilkas ja nauravainen. Vireystilani vaihtelee paljon töiden sun muun mukaan, välillä en jaksa tehdä mitään ja seuraavaksi haluan tehdä ja kokea koko ajan enkä pysy paikoillaan hetkeäkään. Olen hyvin tietoinen pahoista synkistä puolistani ja pyrin pysymään kontrollista niistä, en halua satuttaa ketään omalla sisäisellä sekoilullani. Elämä on minulle filosofinen keskustelu, rakastan pallotella ajatuksia enkä reagoi tunteella ideoihin ja asioihin, olen utelias loputtomasti. Harrastan historiaa ja olen kiinnostunut hyvin monenlaisista asioista, parasta olisi jos jaksaisit kuunnella kun olen lukenut jonkun kirjan ja haluan vielä tiivistää oppimani sanallisesti keskustellen. Parhaiten tulen toimeen muiden hullujen kanssa. En osaa sanoa minkälaisella luonteella varustettu ihminen sopisi minulle parhaiten, mutta kyllä sen tuntee nopeasti jos voimme olla omia itsejämme estottomasti kun planeetat on kohdillaan. Maailmankuvani on aika dystooppinen ja olen usein syvissä maailmamtuskavesissä mutta siitä saa revittyä paljon huumoria. Samalla olen arvoiltani yllättävän konservatiivinen ja minulla on hyvin selkeät ja jämäkät mielipiteet useimmista asioista, joiden pohjalta navigoida tässä maailmassa, mutta yksi suurimpia ilojani elämässä on käydä keskustelu joka tarjoaa minulle sellaisia näkökulmia joihin en itse ole vielä päässyt ja saa ajatukseni muuttumaan.
Toivoisin että olet nainen mutta toisinaan maailmassa on tullut vastaan myös minulle mieleisiä miehiä, mutta todella paljon harvemmin.
Vierailija wrote:
Täällä 30vuotias nainen etsii itselleen intiimiä ihmissuhdetta. Olen seksiaddikti ja päästäni sekaisin, mikä tarkoittaa sitä että tunnen kaikki tunteeni libidoni kautta ja ensin kehitän sinuun vain raivokasta himoa. Rakastun vasta kun olemme nussineet kunnolla. En todellakaan osaa välittää sinusta mitenkään terveellä tavalla, olen rajaton ja haluan omistaa sinut kokonaan. Tiedän että minun pitäisi opetella tasapainoisempia tapoja olla. Haluan tuntea ja tietää sinut päästä varpaisiin ulkoa sisään ja sisältä ulos, huolehtia sinusta ja kaikista tarpeisistasi, olla paras ystäväsi, rakastajasi ja äitisi samanaikaisesti. En kuitenkaan horoile menemään tuolla tai harrasta yhden illan juttuja, mutta minun ensisijainen tapani tuntea ja kommunikoida tunteitani on fyysinen. En ole kuitenkaan tukahduttava vaan saat sinänsä pitää henkisen vapautesi, en rajoita sinua tai yritä määräillä tekemisistäsi, minä vain olen obsessiivinen ihmisten suheen samoin
Sitten vielä omatekemä tiivistelmä: nainen etsii jotakuta alistuvaa ja perässävedettävää ihmistä jota voi nussia sillon ku huvittaa, puhun ihan älyttömästi ja aika kuluu omissa ajatuksissa velloen ja erinomaisuudessani rypien
Vierailija wrote:
Viiskymppinen nainen etsii itselleen friends whit benefits-tyyppistä seuraa. Jyrkkä ei parisuhteelle. Rakastan viinejä ja hyvää ruokaa. Katson myös paljon nordic noiria. Eläimet ovat minulle tärkeämpiä kuin ihmiset. Oma koti ja yksinäisyys on parasta. Etsin sua 35-53 nainen tai mies, jos ET ole tyhmä, sivistymätön, ahdasmielinen, puhumaton, elämänhallintaongelmainen, ruma, itsetunnoton, epävarma, tyylitajuton tai köyhä. Minäkään en ole. Lisäksi vaadin saada hyvää seksiä, sillä sitä minäkin annan.
Kuulostipa luotaantyöntävältä.
29v nainen, ujo ja naiivi laiheliini mutta kuulemma sievä ja hiukset on pitkät. Liian tarkka, neuroottinen ja epävarma. Perusluonteeltani olen laiska mutta saan välillä pakkomielteitä joihin kaikki energia sitten uppoaa. Nukun paljon, syön vähän mutta pidän ruuanlaitosta. Välttelen ihmisiä parhaani mukaan. Murehdin aina turhasta.
Väsyneenä ja stressaantuneena kanssani olosta ei tule yhtään mitään, mutta ajoittain olen erittäin hellä ja rakastava. Seksielämä kuivuu yleensä kasaan muutaman vuoden jälkeen tai jos saat minut tuntemaan itseni epäviehättäväksi.
Ikäisekseni suht. rypytön kuuskymppinen nainen. Ylimääräsiä makkaroita siellä täällä (tark. nakkimakkaroita) joten ei kovin paha. Ihmiseltä näytin ainakin vielä tänä aamuna kun peiliin vilikasin, luulen niin. Nyt oon ruvennu miettimään, että sellainen nuorehko (24-33v) mies oisi mulle just passeli seuralainen yksinäisiin iltoihin. Ja jos oisit vielä Antonio Floresin näköinen niin avot, sinut minä otan. Otahan rohkeasti yhteyttä, et tule katumaan.
Vajaa kolmikymppinen urheiluhullu mies etsii urheiluhullua naista.
Sympaattinen, ihmistä arvostava nelikymppinen mies etsii mukavaa ja empaattista naista loppuelämän suhteeseen.
Ei punkeroille.
Hyvä mies olisin monellekin, mutta kiinnostun naisesta vasta kun hän näkee vaivaa minun eteeni. Haluan tuntea itseni halutuksi. Tämä metsä myös vastaa niin kuin sinne huutaa.
Vierailija kirjoitti:
Vajaa kolmikymppinen urheiluhullu mies etsii urheiluhullua naista.
Pitääkö naisenkin olla vajaa, vai riittääkö pelkkä urheiluhulluus.
Jos olisin vapaa niin..
Viisikymppinen työhönsä kyllästynyt hoitaja etsii itselleen elättäjää. Olen mustan huumorintajun omaava, inhorealistinen, bakteerikammoinen ja hieman laiska. Pidän lukemisesta, verisistä leffoista, ulkoilusta. Minusta saat hyvällä tuurilla seuraa päivävaelluksille ja vaikka metsätöihin. Viihdyn erittäin hyvin myös omissa oloissani. Pidän seksistä ja rapsutuksista. En pidä erityisemmin lapsista tai vaivalloisista lemmikeistä. Erityistoiveena seuralaiselle olisi hyvä kokkaustaito ja jos vielä osaisit soittaa kitaraa niin ota yhteyttä. Aivan sama mulle jos tupakoit kunhan käyt suihkussa (se bakteerikammo).
Etsin parikymppisen hyvännäköisen böönan äitiä parisuhteeseen. Asuuhan tytär vielä kotona.
Terve! Kuuttakymppiä lähentelevä naisellinen nainen odottaa lähentelyäsi, kunnollinen mies. Olen ahkera rapsuttelija ja pidän paljon hyvänä. Kriteerit: pääkoppa kunnossa, käyt töissä etkä haise. (Tällä siis suljetaan pois mm. alemmuuskompleksit ja huono hygienia.) Lisäksi tykkään, jos sinulla on isohkot kädet ja muutenkin olet kookas. Olen energinen, mutta ei sinun tarvitse olla. Tärkeää on molemminpuolinen hyväksyminen ja tyytyväisyys elämään.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole palautusoikeutta.
Ai väkisin pitää olla suhteessa, jos kerran siihen alkaa? Ajatteleekohan tuon kirjoittaja, että hän ei itsekään saa lähteä suhteesta, vaikka toinen ei enää miellyttäisikään?
Viiskymppinen nainen etsii itselleen friends whit benefits-tyyppistä seuraa. Jyrkkä ei parisuhteelle. Rakastan viinejä ja hyvää ruokaa. Katson myös paljon nordic noiria. Eläimet ovat minulle tärkeämpiä kuin ihmiset. Oma koti ja yksinäisyys on parasta. Etsin sua 35-53 nainen tai mies, jos ET ole tyhmä, sivistymätön, ahdasmielinen, puhumaton, elämänhallintaongelmainen, ruma, itsetunnoton, epävarma, tyylitajuton tai köyhä. Minäkään en ole. Lisäksi vaadin saada hyvää seksiä, sillä sitä minäkin annan.