Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raatorehellinen "treffi-ilmo"

Vierailija
08.10.2020 |

Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.

Kommentit (2057)

Vierailija
1961/2057 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein nelikymppinen lapseton ja viriili mutta flegmaattinen ja köyhä sekä vaatimaton mies hakee elämänsä naista. Ei kovin ruma, mahaa hiukan liikaa, lihakset muualla kuin käsissä. Kohtuu hyväkuntoinen, pitää mm. luonnosta ja urheilusta. Ehkä liian tylsä selvinpäin. Raitistunut, ei tupakoi, joskus laiska. Pari seurustelua kaukana menneisyydessä. Osittain erakko, vaikeuksia saada naista.

Jos oot pääkupunkiseudulta niin tehdään kaupat

t. nainen 

Vierailija
1962/2057 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu kolmekymppinen, epävakaa nainen täällä. Kaksi lasta vuoroviikoin. Kärsin usein migreenistä ja vatsavaivoista. Olen sotkenut talouteni, ja koitan hissukseen korjata sitä. Olen joko super ahkera tai super laiska. Toisina päivinä paahdan aamusta iltaan tehden parhaani rajallisilla voimillani (mielenterveysongelmia), ja toisina taas en saa mitään aikaisesi, jumitan vain pyjamassa kotona. Juon lähes joka ilta ja poltan tupakkaa. Plussana, että olen kaunis ja normaalipainoinen. Tosin minulla on pari rumaa tatuointia, onneksi piilossa. Ja raskausarpia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1963/2057 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju oli niiiiiiin hauskaa luettavaa, kiitos, sain koko viikon naurut näistä.

Tämä jos mikä pitäisi julkaista jossain lehdessä ja rinnalle laittaa niitä joita noin keskiverrosti yleensä on deittipalstoilla.

Vierailija
1964/2057 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä viiskymppinen petetty, jätetty ja sydän pahasti riekaleena oleva melkein ikisinkkunainen savosta.

Olen koulutettu, nokkelaälyinen ja ihan kohtuu hyvin toimeentuleva, kuten toivon sinunkin olevan.

En kestä yhtään tyhmiä tai huonosti käyttäytyviä ihmisiä ja kieleni on hyvin terävä jos minua loukkaat tarkoituksella.

Se minkä vyötärön yläpuolisen osani kauneudella voitan, paksuilla muhkurisilla selluliittikintuillani häviän. Eli keskiverrosti "kohtalainen" jota ei ehkä hävetä tarvitse ja ainahan voi katsoa muualle.

Todennäköisesti en tule sinua koskaan rakastamaan ihan oikeasti koska sydämeni kuuluu eräälle toiselle mutta hauskaa seuraa minusta saat eikä kanssani tule olemaan tylsää.

En ala palveliaksesi enkä passaajaksesi, minulla on oma elämä enkä ole mikään lastenhoitaja. En myöskään tule hoitamaan lapsenlapsiasi.

Etsin pitkää komea hyvin säilynyttä kilttiä ja hyväntahtoista miestä jolla ei ole tarvetta asetta itseään neuvojan, opettajan ja opastajan rooliin ketään ihmistä kohtaan, saati minua.

Ps. Jos olet naisten vihaaja vanhoillissovinisti niin kierrä minut kaukaa.

Vierailija
1965/2057 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pete Parkkosen näköinen kundi tule ja ota minut.

...kohta sataa!!!

Vierailija
1966/2057 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin verran ylipainoinen, hitaasti painoa pudottava, mielenterveysongelmista kärsinyt, sairaalloisen kiltti, itsestään liikoja kuvitteleva, sisäisesti täydellinen, ulkoisesti mitäänsanomaton, mielipiteiltään järkähtämätön, omasta perheestä mahdollisesti haaveileva mies etsii missin vartalolla varustettua, kuvankaunista naista, joka ei kuitenkaan ole pinnallinen tai tyly, vaan syvällinen, kannustava, ystävällinen, ymmärtäväinen, perhettä toivova ja kaikin puolin täydellinen.

Olen kiinnostunut, tähtitieteestä, tieteestä yleensäkin, teknologiasta sekä sidonnasta

Huumorintajultani olen synkkä ja sarkastinen, luonteeltani äärimmäisen rauhallinen. Olen myös toisinaan todella rasittava, läheisyydenkaipuinen, todella ujo, erittäin hyvä kuuntelija sekä varsin epäsiisti. Viimeinen on työn alla.

Vierailija
1967/2057 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmikymppinen sporttinen ja täysin päihteetön mies etsii jonkinlaista eukkoa.

Elämäni on hyvin raiteillaan, mutta vaimo puuttuu (en kyllä edes tiedä tarvinko).

Olen huumorintajuinen, luotettava ja rehellinen mies. Töissä käyn, mutta elän vaatimatonta elämää ihan vain taistellakseni kulutusyhteiskuntaa vastaan.

Vaatimukset sinulle: ole sanojesi mittainen ja älä pidä äläkä vaadi mitään kulisseja. Urheilullisuus iso plussa, ei haittaa vaikka olet kaunis.

Vierailija
1968/2057 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuttakytä käyvä kovakin panomies olevinaan jolla iso maha ja härskit jutut, muttei kykene kuin kerran vuodessa ehkä pimeessä. Pieree ja röyhtäilee usein ja henki haisee paskalle. Rahaa ei oo just koskaan mutta kalja kyllä maistuu. Tarttee emännän jonka kotiin voi tulla loisimaan ja nauttimaan aterioita silloin tällöin kun kaljanjuonnilta ja kankkuselta kykenee.

Vierailija
1969/2057 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

50+ kyyninen, sarkastinen ja teräväkielinen nainen etsii tasavertaista kumppania, jolla suht kieroutunut huumorintaju.

Harrastan ammuntaa (9mm) ja isoja aggressiivisia koiria.

Olen leski. Ja toisin kun ilkeät kielet väittävät, minulla ei ollut tekemistä edesmenneen mieheni kuoleman kanssa, eli vapauduin syksyllä kaikista syytteistä.

Vierailija
1970/2057 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50+ kyyninen, sarkastinen ja teräväkielinen nainen etsii tasavertaista kumppania, jolla suht kieroutunut huumorintaju.

Olen leski. Ja toisin kun ilkeät kielet väittävät, minulla ei ollut tekemistä edesmenneen mieheni kuoleman kanssa, eli vapauduin syksyllä kaikista syytteistä.

Mitä koiria nuo on? Palveluskoiria, laumiksia vai millaisia (jos et rotua halua kertoa)?

Vierailija
1971/2057 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäni on hyvin raiteillaan, mutta vaimo puuttuu (en kyllä edes tiedä tarvinko).

Olen huumorintajuinen, luotettava ja rehellinen mies. Töissä käyn, mutta elän vaatimatonta elämää ihan vain taistellakseni kulutusyhteiskuntaa vastaan.

Vaatimukset sinulle: ole sanojesi mittainen ja älä pidä äläkä vaadi mitään kulisseja. Urheilullisuus iso plussa, ei haittaa vaikka olet kaunis.

Missä se rehellisyys oli tässä? Huonot puolesi?

Vierailija
1972/2057 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä koiria nuo on? Palveluskoiria, laumiksia vai millaisia (jos et rotua halua kertoa)?

Munanjatkekoiria

Vierailija
1973/2057 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä se rehellisyys oli tässä? Huonot puolesi?

Vaatimattoman elämäntavan mainitsin (tämähän on valtaosalle ehdoton no go), mutta sen lisäksi olen ehkä toisinaan tylsä.

Vierailija
1974/2057 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhijaa erakoituva sosiaalinen introvertti, ikää 50 ja risat etsii vapaana vaeltavaa kunnollista pitkää itsestään huoltapitävää miestä joka ei baareja kaipaa eikä kännejä tarvii vetää.

Tarjolla laiska, mukavuudenhaluinen, luxuksennälkäinen oman tiensä kulkija josta et siivoojaa ja pyykkääjää itsellesi saa. Terapeutiksesikaan minusta ei ole, haluan hyvinvoivan tervejärkisen mihen jota minun ei tarvits pönkittää ja tukea.

Olen ihan mukava nukkuessani ja sukelluksissa!

Vierailija
1975/2057 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen ja hyvärunkoinen nainen etsii erittäin anteliasta miestä, joka kustantaa kaiken ja jolla ei saa olla mitään tauteja ja tehtävä ennen suhdetta kaikki mahdolliset testit, myös papillooman varalta yksityislääkärille.

Myös crp arvo oltava alhainen.

Vierailija
1976/2057 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

31-vuotias luonnollinen nainen joka elää läsnä hetkessä, ei tykkää meikata eikä muutenkaan yleisesti minkäänlaisesta pinnallisuudesta. Raha-ahneus, materialismi tms ei kuulu millään lailla elämään eikä tämmöisiä pinnallisia piirteitä halua myöskään mieheltä. Päihteetön, elämäntapana meditointi sekä henkinen kasvu. Namaste "hippi" woman joka voisi ottaa rinnalle samanlaisen ukkelin, oikean metsien miehen, grrrr

Vierailija
1977/2057 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen akateeminen massimies etsii mahdollisimman isoa naista. Olen autisti, taviksen näköinen, luonteeltani äkkipikainen ja muutenkin perseestä. Olen höveli rahan suhteen

Vierailija
1978/2057 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-v keskivartalostaan kauniisti pyöristynyt mutta muutoin komea, parrakas ja pitkätukkainen työn puolesta jonkin verran ulkomailla matkusteleva, isomunainen seksiä rakastava mies haluaisi itselleen kaksi noin 5-15 -vuotta itseäni nuorempaa, seksistä avoimesti nauttivaa naista jotka hyväksyisivät toisensa erikseen sekä samaan aikaan yhteiseen keittiöön, makuuhuoneeseen ja elämään. Olen valmis sitoutumaan VAIN teihin loppuelämäkseni, olettehan valmiita itsekin samaan? Harrastan moottoripyöräilyä, joten onhan ainakin toisella teistä oma moottoripyörä. Käyttehän töissä, sillä en hae pullahiiriä, niitä voin ostaa lemmikkikaupoista.

Vierailija
1979/2057 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
1980/2057 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan kulissiavioliittoa miehen kanssa saamaan minut tuntemaan itseni jonkun omaksi. Näin minulla on tunne siitä että minulla on puolustaja enkä anna muiden käyttää itseäni niin herkästi hyväksi. Avioliittoelämää en kaipaa. Uskollinen pitää silti olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi