Raatorehellinen "treffi-ilmo"
Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.
Kommentit (2057)
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäinen lyhyt ja nörttimäinen mies joka on näennäisesti ihan normaali: sosiaalisesti taitavahko, ei ylipainoinen, siististi pukeutunut ja säännöllisesti peseytyvä, töissäkäyvä, elämässä mukana oleva, ja harrastuksissaan taitava. Todellisuudessa aika erakko, paljon luultuakin pienituloisempi, ei omaa romanttisia kokemuksia juuri ollenkaan ja naisihanne on sellainen jonka mainitseminen johtaisi ihmettelyyn ja sen vähänkin miehekkyyden kyseenalaistamiseen.
Jos etsit parisuhdetta josta puuttuu sukupuoliroolit, paitsi siltä osin että sinä voisit ottaa ohjat sängyssä, tässä olisi kokematon ja kummallinen aikuinen Peter Pan-mies jonka kanssa voisit leikkiä teinirakkautta katsellen tähtiä eväsretkellä kallioiden päällä :)
Hauskasti naiset paljastavat näissä sen minkä olen itsekin päätellyt eli naisten ajatusmaailma todellakin on sellainen, että haluavat maata sen miehen kanssa, jonka kanssa muutkin naiset ovat maanneet eli kääntäen jos miehellä on vähän kokemusta naisista niin tästä tulee miinuspisteitä.
Kuhmolainen kaunotar (Miss Lammasperä -78, Miss Renkomäki -79), 62/153/120/100/100 etsii 18-25 v. pomppupalloa. Olen aluksi ujo, häveliäs ja pelokas, mutta huumatessasi minut muutun villittäreksi ja enkä enää ymmärrä sanaa ei. Olen kokenut jo kaiken, eikä minua kannata opettaa. Olethan 18-25 vuotias, hyvinvarustettu, alistuva nössö, jotka täyttää kaikki oikkuni mukisematta eikä sinua häiritse, että olen sinua muutaman vuoden vanhempi. En suitsijuuston vonkujille tai takertuville toneille.
-80 luvun massa syntymien alkujäämä. hetero mies pienellä ämmällä, älykkyys osamäärä 120 tietteillä, mutta silti en osaa mm: englantia, saati laskea pidemmälle kuin kymmeneen, toisaalta hahmotan teknisiä asioita mutta ihmis-vihainen ja epävarma ihmisyydestä muutoinkin. Mainittakoon että en viihdy enkä pidä lapsista, niitä ei ole eikä tule!. En pitänyt itsestänikään junnuna, eikä tilanne ole suuremmaltikaan muuttunut. Nykyään tulen kuitenkin hyvin juttuun, itseni kanssa.
Toimeentuleva ja oman tuvan omistava, en usko että etsin parisuhdetta, koska viihdyn yksin, eikä seksi ole itselleni mitenkään tärkeää. Kun sanon että viihdyn yksin tarkoittaa sitä että ystäviä tai kavereita ei ole, ja viikko näkemättä yhtäkään toista ihmistä ei vaikuta olooni kuin koirkeintaan "puhdistavasti". Kun täytän 44 olen ilmeisesti saavuttanut kaiken mitä olen haaveillut, ja alkaa loppuelämän suunnittelu.
Vartaloni on normaali ja pituuteni taas ei 172/65, yritän pitää huolta työkunnosta ja samalla etsiä paikkaani yhteiskunnasta.
Minä Päihteetön ( poislukien kahvi" Death Wish"), ilmeisesti huumorintajuton, väkijoukko introverttia ahdistaa, mutta yleensä selviän siitäkin. Päivät kulutan tekemällä yksinkertaista käsityötä tehtaalla, illat istun kotona katsomassa u-putkea tai lukien kys: palstan toksisia kirjoituksia. Joka päivä tarkastan tapahtumat mailmalla mitä iltasanomat vaivautuu kirjoittamaan, en kuulu mihinkään sosiaaliseen mediaan, eli ei ole myöskään adigtia puhelimen kanssa. Olen lopettanut kaikenlaisen pelailun koska olen turhan herkästi adigtoituvaa tyyppiä, peli riippuvuus kesti miltein 30v.
Sinä, luonnollinen kuivankesän orava joka jaksat hymyillä, jos hiljaisuus sinua haittaa, voit puhua omista asioistasi, ketään ei ole tähän mennessä minun asiani kiinnostanut, ei edes perheeni kesken, kaikilla on omanapa kuitenkin lähinä ja mielessä vain minä minä minä..
Itseän viehättää sirot ihmiset, mutta luullakseni kirjaston hoitaja on minun tyyppiäni. Rehevä lastenhoitaja on sitten miltein se ääripää.
Toisaata ihan oikea kaveri jonka kanssa voisi keskustella mailman ihmeistä tai tilanteesta, Minulla oli ystäviä, joista kuoriutui ammattilaisia, psygologi, professori, videopeli kehittäjä, it-tuki henkilöitä. Heille kaikille kävi se täysin sama yhteiskunnan arvon nousu, ura, nainen, koira, lapsia, farmariauto, asuntolaina. yhteistä aikaa ei ollut, eikä yhteistä puhumistakaan, Sillä minä olin se ainoa käsityöläinen. ja yllättäen koko joukossa se pienimmillä aivoilla varustettu epäsiisti, hyypiö.
Jos haluat ottaa yhteyden minuun, täytyy sinun haluta melko kovasti, sillä minua et tule löytämään kuin töistä, kaupasta tai kotoani, jos ei nyt sitten uimahallista tiistaina klo 14.45-16.15 välisenä aikana..
Leuka rintaan ja kohti uusia selkkauksia.
Vaikutat huipputyypiltä. Mikä ääliö sun miehes on, kun silti pettää..? En tajua miehiä.
50 vuotias vakavasti sairas työkyvyttömyyseläkeläinen etsii varakasta miestä.
Kasvoiltani olen sievä mutta body on kamala kaikki roikkuu ja lihava ja arpinen ja vamma keskellä vatsaa(avanne).
Kroonisesti vaikeissa kivuissa seksin kanssa vaikeaa löytää hyvää hetkeä siihen. Eikä paljon kiinnosta enää seksi. En voi nukkua kenenkään vieressä koska olen niin kipuinen. Em.syystä pitää kysyä lupa saako minua koskettaa.
Vihaan syvästi koiria. Varsinkin metsästyskoiria.
Olen älykäs ja huumorintajuinen. Sinunkin pitää olla. Erityisesti ihminen joka on passiivinen eikä keksi mitään tekemistä on ehdottomasti NO. Pahempaa mielikuvituksen puutetta ei voi olla kuin päivitellä että ei keksi mitään tekemistä!
Sun ei tarvi olla terve kun en itsekään ole. Mutta tyhmä ja laiska ja veltto ei saa olla. 9
36-vuotias leppoisa ja iloinen nainen, joka viihtyy kotosalla ja pitää lukemisesta, laulamisesta ja makkaran paistamisesta nuotiolla. Käyn kirkossa sunnuntaisin, olen onnistunut pudottamaan painoa (mutta sitä on silti huomattavan paljon liikaa ja suuri vatsani roikkuu kuin löysä pullataikina) ja nautin siitä, kun saan pitää toisista huolta. Olen sosiaalinen ja minulla on paljon ystäviä, mutta ujostelen ihanina pitämiäni miehiä. Uskollinen sydänjuuriani myöten.
Munasta pitävä +50 v nainen. Saat mut nauramaan ja tarjoat seksiä niin menoksi.
Ylipainoa löytyy joku kymmenen kiloa. Isot tissit ja persettä. Tatuoitu olen.
Vierailija kirjoitti:
Panettaa! Nyt sitä toosaa!!
Voisin antaa.
Vierailija kirjoitti:
36-vuotias leppoisa ja iloinen nainen, joka viihtyy kotosalla ja pitää lukemisesta, laulamisesta ja makkaran paistamisesta nuotiolla. Käyn kirkossa sunnuntaisin, olen onnistunut pudottamaan painoa (mutta sitä on silti huomattavan paljon liikaa ja suuri vatsani roikkuu kuin löysä pullataikina) ja nautin siitä, kun saan pitää toisista huolta. Olen sosiaalinen ja minulla on paljon ystäviä, mutta ujostelen ihanina pitämiäni miehiä. Uskollinen sydänjuuriani myöten.
Ihannenaiseni normaalipainoisena.
Harmi, että tekstin perusteella parhaat ovat poikkeuksetta punkeroita. Ei vaan sytytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vajaa kolmikymppinen urheiluhullu mies etsii urheiluhullua naista.
Pitääkö naisenkin olla vajaa, vai riittääkö pelkkä urheiluhulluus.
Vajaa tai reilu - molemmat käy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihannenaiseni normaalipainoisena.
Harmi, että tekstin perusteella parhaat ovat poikkeuksetta punkeroita. Ei vaan sytytä.
Kyllä mulle kelpaisi, jos ei tartte lähteä kirkkoon mukaan, eikä uskonto täytä muuten arkea.
Vaikea kertoa itsestä tiiän kyl mitä haluun
Laittakaahan treffi-ilmoja tulemaan. Näitä on hauska lukea.
Keskiverto keski-ikäinen keskituloinen joka on keskimittainen ja keskipainoinen. Harrasta kaikkea mitä muutkin, asun keskinkertaisesti. Minulla on keskimääräinen määrä lapsia 50/50. Jos kiinnostaa niin tuu sanomaan moi, olen se seinän harmaa tyyppi cittarin kassajonossa keskikaljaa ostamassa.
45-vuotias nainen, joka on tottunut elämään lapsenkasvoisena, alkaa kauhukseen näyttää yli kolmekymppiseltä, ja tajuaa vasta hitaasti sen ettei ole olemassa tyttömäisiä mummoja vaan ajan hammas nakertaa lopulta naaman nuorekkaimmiltakin. Vaikka vielä nuortenkin miesten päät kääntyvät, luonnollisesti iän kuultuaan kääntyvät päinvastaiseen suuntaan, mikä on ehkä typerin koskaan kuultu syy kärsiä ikäkriisistä. Vaikka järjen tasolla oma pinnallisuus kauhistuttaa, edelleen on haussa se ulkopuolelta tuleva ihailu ja hyväksyntä.
En anna mitään arvoa sisäisille ominaisuuksilleni, joten varmasti kriiseissä todella ankeaa seuraa, ellet onnistuneesti valehtele että vieläkin ulkonäköni mykistää. Varmasti raskasta kannatella paperinohutta itsetuntoani.
Heissan, 45-vuotias miesolio tässä kirjoittelee vain kainon ujohkosti. Olen jo päättänyt kouluni ja toimin ammatissa paitsi en kesälomalla kun lomailen aika pitkään. Olen vain vähän vatsakas, mutta ketterä kuin oselotti, joka on kissaeläin Minecraftissa. Olen 181 cm pitkä, mutta silti tilillä voisi olla enemmän rahaa välillä mietin. Minulle onkin sanottu, että näytän saunanraikkaalta Raimo Helmiseltä, joka kai oli positiivinen ilmaisu. Ajattelin hankkia uudet silmälasit seuraavan viiden vuoden aikana, koska nykyiset ovat olleet päässäni yli 15 vuotta.
Harrastan välillä vähän nörtteilyä kuten strategisten lautapelien pelaamista kaveriporukassa sekä konsolipelailua myöskin. Lisäksi yritän välttävästi soitella midikeyboardilla kasariaiheisia biisejä. Ja joskus kävelen ulkosalla ja käyn esim. mökillä, mutta aika paljon tulee vietettyä aikaa internetissä erilaisilla keskustelupalstoilla, uutisia lukien tai youtubesta videoita katsellen.
Ei ole lapsia ja tämä voi olla vähän nolo juttu, mutta kiihotun vain keski-ikäisistä naisista, joilla on hyvin suuret ja riippuvat rinnat. Eli mitä suuremmat ja riippuvammat, niin sitä kauniimpi nainen ulkoisesti ainakin mielestäni. Näin sanoi minulle lääkäri terveyskeskuksessa. Muuten pidän itseäni rauhallisena, kohteliaana ja joskus sarkastisena. Ja lempiruokani on spaghetti ja jauhelihakastike, jota en ole jostain syystä syönyt ainakaan kuukauteen. Tästä tuli nyt jonkinlaista vähän outoa tajunnanvirtaa kun samalla kirjoitellessa soittelin Arturia DX7 -softasynalla Tubular Bells- ja muita kasariaiheisia soundeja. Hyvää kesän jatkoa kaikille lämpimästi vielä toivotan!
Olen vähän vajaa nelikymppinen keskellä metsää asuva Linkolalainen hippi/ihmissuhdeanarkisti. ADHD ja varmaan muullakin tavalla nepsytapaus. Jalkovälissä on munat mutta en halua määrittää itseäni tai muita sukupuolen perusteella. Omaan ihan helvetin kieron mielikuvituksen ja huumorin, mikään ei oo pyhää. Sä oot sä ja mä oon mä, natsaa jos niikseen tulee.
Yritän elää elämääni siten että häiritsen luontoa mahdollisimman vähän ja tykkään valokuvata mitä lähiympäristöstä löytyy, varsinkin hyönteisiä ja olen suorastaan hullaantunut miten kauniita ne ovat. Ymmärrän elämän realiteetit mutta poden silti huonoa omaatuntoa kun hillun moottorisahan kanssa polttopuita tekemässä, luotan kuitenkin siihen että osaan pitää ympäristöstä huolta. Harrastan millon mitäkin, viime aikoina lähinnä rumpujen soittoa ja leffoja. Seuraavaksi sit puolukoiden keruu ja hillon teko. Antikapitalisti enkä voi millään ymmärtää ihmisiä joilla kaiken pitää olla aina uusinta ja hienointa.Kyllä se on perkele niin että ennen tehtiin kunnollista ja kun hankkii tarvekamppeensa harkiten ja useimmiten käytettynä (ajalta jolloin tehtiin kunnollista) niin niillä pärjää loppuelämän.
Varmaan johtuen tuosta aivojen poikkeavasta toiminnasta olen aika hyvä käyttämään päihteitä. Kaljaa menee paljon ja sillon ku ei sitä niin pilveä (itse asiassa suosin sitä mutta kun ei ite jaksa kasvattaa niin käytän sillon ku saa) ja välillä myös psykedeelejä. Koen tän päihteiden käytön olevan itselääkintää. Näitä touhuja en aio lopettaa kun en oikein sopeudu tähän maailmaan ja päissään on helpompaa kestää tätä ihmisten perseilyn pilaamaa yhteiskuntaa.
Kaikesta huolimatta käyn vakitöissä ja vaikka elämänhallinta on mitä on niin en sotke muita mun ongelmiin ja pärjään omillani. Toki toivon että joskus pystyn elämään huolettomasti ja vaikka velkaa on (mut ei läheskään keskiverron asuntolainan verran), pääasia että tienaan sen verran että lyhennykset hoituu ja ruokaa sekä kaljaa saa tarpeen mukaan ostettua.
En oo yksiavioinen ja mulla on heila jonka kanssa elämä on ihanaa ja hänen kanssaan on voi jakaa nää elämän haasteet. Ei me kuitenkaan asuta yhdessä, eikä musta siihen kenenkään kanssa oo. Hän on myös ihmissuhdeanarkisti ja kannustaa tutustumaan uusiin ihmisiin. Eli ehkä mut voi löytää lähiaikoina Pohjois-Karjalan Tinderistä. Jos tää ei kauhistuta niin ois hauskaa kohdata.
Keijo-Petteri kirjoitti:
Heissan, 45-vuotias miesolio tässä kirjoittelee vain kainon ujohkosti. Olen jo päättänyt kouluni ja toimin ammatissa paitsi en kesälomalla kun lomailen aika pitkään. Olen vain vähän vatsakas, mutta ketterä kuin oselotti, joka on kissaeläin Minecraftissa. Olen 181 cm pitkä, mutta silti tilillä voisi olla enemmän rahaa välillä mietin. Minulle onkin sanottu, että näytän saunanraikkaalta Raimo Helmiseltä, joka kai oli positiivinen ilmaisu. Ajattelin hankkia uudet silmälasit seuraavan viiden vuoden aikana, koska nykyiset ovat olleet päässäni yli 15 vuotta.
Harrastan välillä vähän nörtteilyä kuten strategisten lautapelien pelaamista kaveriporukassa sekä konsolipelailua myöskin. Lisäksi yritän välttävästi soitella midikeyboardilla kasariaiheisia biisejä. Ja joskus kävelen ulkosalla ja käyn esim. mökillä, mutta aika paljon tulee vietettyä aikaa internetissä erilaisilla keskustelupalstoilla, uutisia lukien tai youtubesta videoita katsell
Oi, mähän olisin sun unelmanainen!
40+ moniongelmainen alkoholistinainen etsii seuraksi henkilökohtaista avustajaa (rahoittaja, terapeutti, talonmies, kuski..). Itselläni annettavana vaihteleva läsnäolo humalan syvyydestä riippuen.
Olethan hyvännäköinen/vartaloinen, varakas ja koulutettu. Tai jotakin näistä. Mieluiten lääkäri, niin voit edesauttaa tulevaa maksansiirtoa ja veisliftejä sekä paikata kaatuilun seurauksia. Psykiatrinen osaaminen plussaa lääkintä- ja rauhoittelutarpeita ajatellen.
Naamani (ollut) ok, vartalo vaihtelee turvotusten mukaan. Pääasiassa hoikka, lukuunottamatta askitesmahaa. Ihon sävy eksoottisen kellertävä. Hiuksia on vielä. Halutessasi ja maksaessasi voin ottaa silikoonit. Voit olla mies tai nainen tms. ja iältäsi mitä vaan. (Ei sen niin väliä kun kännissä en erota kuitenkaan.)
Harmi, että olet liian nuori minulle.