Raatorehellinen "treffi-ilmo"
Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.
Kommentit (2057)
Olen varattu, mutta varmaan olisin sinkku jos olisin lähtenyt rehellisin mielin seuraa hakemaan:
30v laihaläski nainen etsii miestä tai naista tositarkoituksella. Olen itsepäinen ja lyhytpinnainen ja ärsyynnyn esimerkiksi jos syöt liian äänekkäästi. Pienet rinnat, iso perse joka tykkää tulla piiskatuksi. En ala kenellekään kotirouvaksi, eikä minua saa omakotitaloon eikä mökille raatamaan. En jaksa nalkuttaa, joten ethän anna siihen aihetta. Omaan liudan turhia tutkintoja ja minulla on pienet tulot - varallisuus nolla. En myöskään viitsi esittää varakkaampaa kuin olet, ja halveksun jatkuvaa kuluttamista. Et ahdistu akateemisuudestani, vaan olet avarakatseinen ja tiedonjanoinen. Lapsista kanssani on turha haaveilla, ja sinulla ei saa olla niitä omasta takaa. Palvot maata jalkojeni alla ja jaksat silitellä egoani, mutta sanot minulle myös vastaan jos käyttäydyn typerästi. Siedät outoja harrastuksiani ja pakkomielteitäni ja lähdet kanssani luontoon seikkailemaan. Annat minun välillä olla yksin kotona, mutta raahaat minut myös joskus ulos koska en laiskuudeltani muuten lähtisi mihinkään. Flirttailen itse jokaisen vastaantulijan kanssa mutta sinulta tämä ei ole sallittua. En pidä jatkuvasta koskettelusta enkä ihossa kiinni nukkumisesta. Ei kiitos rumille, lyhyille, ylipainoisille, tupakoitsijoille, penkkiurheilijoille ja kalja kädessä viihtyville.
Reilu 30v miehenköriläs etsii seuraa. Olen urheilullinen, luotettava, tosi kiltti, usein hauska, töissäkäyvä, ja korkeakoulutettu. Olen toisinaan tylsää seuraa ja olen myös introvertti. Jos sinulle on joskus ookoo kauniina kesäpäivinä ruuvata kaihtimia vain enemmän kiinni, sillä jatkuva aurinko joskus kyllästyttää, tai innostut retkelle tai vaellukselle lähtemisestä, voisit olla minun neitokaiseni. Mitään kulisseja en halua ylläpitää vaikka meneekin "hyvin".
Viisikymppinen mies etsii itselleen liian hyvää naista eli rima on ihan helvetisti liian korkealla siihen nähden mitä pystyn itse tarjoamaan. Olen muuten suht ok, mutta helvetin ruma eli saan naisilta keskimäärin 99,99 % kerroista kaverikortin. Pää on sisäpuolelta vielä hyvässä iskussa ja fyysinen olomuoto on, naamaa lukuunottamatta, hyvässä kuosissa. Harrastan paljon kaikenlaista liikuntaa, matkustamista, lukemista ja käyn jopa töissäkin. Talous on ihan tasapainossa ja haaveilen jääväni ajoissa ja hyvässä kunnossa eläkkeelle. Eli jos haluat suhteellisen hyvän miehen, mutta joudut pistämään sille säkin päähän niin pistä viestiä.
Anarkistinen, mahdoton kontrolloida, erakkoluontoinen, reviiritietoinen ihana nainen etsii elättäjää, joka jättää rauhaan eikä odota naiselta mitään, puutu tämän asioihin tai lähesty tätä yllättäen. Mutta olen ihan söpö ja asiat ympärilläni tuppaavat kukoistamaan, ellei minua häiritse, jolloin saatan tuikata koko talon tuleen.
Tarot-kortteja lukeva 31v kissa-hullu kohtalotar etsii vierelleen rock-henkistä ja jalat tukevasti maassa olevaa miestä, jonka kanssa käydä konserteissa, suunnitella tatuointeja ja reissata maailmalla.
31-vuotias ikisinkku nainen, joka suhtautuu aidon rakkauden löytymiseen päivän fiiliksen mukaan, usein kuitenkin epäileivästi. Vahva oikeudentaju, haluaa maailmasta paremman paikan kaikille. Tarvitsee toisinaan potkun persuuksille, jotta hyvät ideat etenisi käytäntöön saakka. Luontoihminen joka haluaisi löytää tasa-arvoisen kumppanin yhdessä (metsä)polkuja kulkemaan.
Haaveilen, että aamulla saan ryömiä sängyn alle piiloon. Jos ovikello soi, olen olevinaani vessassa. Kännykkä on ulkotakin taskussa. Näen siitä vastaamattomat puhelut. Kaikki koirat, kissat, naiset ja lapset tykkäävät minusta. Siis kissatkin? Tulevat kiehnäämään ja yks kaks ovat sylissä? En ole viiteenkymmeneen ikävuoteen keksinyt, että miksi?
Iloinen höpöttäjä täällä moi! Minulta tulee juttua joskus vähän liiankin kanssa, joten etsin ihmistä, joka jaksaa kuunnella hajatelmiani. Kuuntelen kyllä sinuakin ja toivon, että toinenkin puhuu enkä joudu arvailemaan mielenliikkeitä. Olen nopea liikkeissäni ja haluan säilyttää tämän vapauteni. Se tarkoittaa sitä, että jos haluan lähteä reissuun, lähden reissuun, jos haluan olla kotisohvalla, niin sitten jumitan siellä. Olen kuitenkin tästä huolimatta myös joustava, jopa niin että joskus minua luullaan lapaseksi. Luonnetta kuitenkin löytyy ja yleensä se tulee sitten ihmisille vähän järkytyksenä kun karjahdan. Olen ihan nätti ja kroppa on kohtuu ok. Pieni massu on päässyt kertymään, mutta minulla on kurvit kohdallaan. Tykkään siitä, että parisuhteessa on flirttiä ja en etsi pelkkää kämppäkaveria. En edes välttämättä halua kovin nopeasti muuttaa yhteen. Tässä kohtaa elämää (45) on hyvä katsella vähän ensin mikä toinen on ihmisiään. Tykkään iloisista ihmisistä, aina murjottajat eivät sovi minulle. Olen nainen, joka haluaa tulla miehensä kainaloon, mutta myös on todella omatoiminen ja inhoaa sitä että miehille pitäisi näytellä avutonta.
Olen viisikymppinen suomalaiseen kulttuuriin huonosti sopiva, yleisesti melko kapinallinen ja sopeutumaton, liikunnallinen mies, jolle Tinderissä itseään esittelevät purjehdusta, laskettelua ja sup-lautailua harrastavat, Helly Hansen -takkiset opettajat, hoitajat ja kulissejaan vaalivat perheenäidit ovat liikaa. Tatuoinnit, lävistykset, nuoruuden päihdeongelmat, eläinrakkaus , lapsettomuus, vapaamielisyys ja kaikenlainen hulluus ovat plussaa. Olisin valmis tarjoamaan jollekulle ihanalle olennolle mielenkiintoisen elämän salskean, taidetta, liikuntaa, matkustamista ja maaseutua rakastavan, vakiintuneisiin valtarakenteisiin kriittisesti suhtautuvan, politiikkaa inhoavan. elämää nähneen, lapsettoman, töissä käyvän, koulutetun miehen kanssa jonkinlaisessa Bonnie ja Clyde - hengessä. Me vastaan muu maailma voisi olla asenteemme lähtökohta.
PS. Foto ois kiva yllätys.
50v komea sopusuhtainen mies etsii seuraa.
(Imoituksen kuva otettu 15v/30kg sitten)
Olen kavereideni hää- ja vauvabuumista ahdistunut 32-vuotias nainen, joka itsekin haluaisi vakiintua vaikuttaakseen normaalilta ja vakavastiotettavalta aikuiselta, jonka joku mies tahtoo vaimokseen ja lastensa äidiksi.
Harrastan kännykän selaamista, lukemista ja satunnaisesti ryhmäliikuntaa. Pidän kissoista ja koirista, mutta en jaksa hankkia omaa.
Onhan vanhemmillasi hyvinvarusteltu järvenrantamökki, jonne pääsen kesäisin viettämään lomaa evääni letkauttamatta?
Vierailija kirjoitti:
Olen varattu, mutta varmaan olisin sinkku jos olisin lähtenyt rehellisin mielin seuraa hakemaan:
30v laihaläski nainen etsii miestä tai naista tositarkoituksella. Olen itsepäinen ja lyhytpinnainen ja ärsyynnyn esimerkiksi jos syöt liian äänekkäästi. Pienet rinnat, iso perse joka tykkää tulla piiskatuksi. En ala kenellekään kotirouvaksi, eikä minua saa omakotitaloon eikä mökille raatamaan. En jaksa nalkuttaa, joten ethän anna siihen aihetta. Omaan liudan turhia tutkintoja ja minulla on pienet tulot - varallisuus nolla. En myöskään viitsi esittää varakkaampaa kuin olet, ja halveksun jatkuvaa kuluttamista. Et ahdistu akateemisuudestani, vaan olet avarakatseinen ja tiedonjanoinen. Lapsista kanssani on turha haaveilla, ja sinulla ei saa olla niitä omasta takaa. Palvot maata jalkojeni alla ja jaksat silitellä egoani, mutta sanot minulle myös vastaan jos käyttäydyn typerästi. Siedät outoja harrastuksiani ja pakkomielteitäni ja lähdet kanssani luontoon seikkailemaan. Annat minun välillä olla yksin kotona, mutta raahaat minut myös joskus ulos koska en laiskuudeltani muuten lähtisi mihinkään. Flirttailen itse jokaisen vastaantulijan kanssa mutta sinulta tämä ei ole sallittua. En pidä jatkuvasta koskettelusta enkä ihossa kiinni nukkumisesta. Ei kiitos rumille, lyhyille, ylipainoisille, tupakoitsijoille, penkkiurheilijoille ja kalja kädessä viihtyville.
Muuten hyvä, mutta viimeinen lause voisi korvautua lauseella: Ei kiitos sieville, alipainoisille, salaattilautanen edessään viihtyville.
nuuan kirjoitti:
Iloinen höpöttäjä täällä moi! Minulta tulee juttua joskus vähän liiankin kanssa, joten etsin ihmistä, joka jaksaa kuunnella hajatelmiani. Kuuntelen kyllä sinuakin ja toivon, että toinenkin puhuu enkä joudu arvailemaan mielenliikkeitä. Olen nopea liikkeissäni ja haluan säilyttää tämän vapauteni. Se tarkoittaa sitä, että jos haluan lähteä reissuun, lähden reissuun, jos haluan olla kotisohvalla, niin sitten jumitan siellä. Olen kuitenkin tästä huolimatta myös joustava, jopa niin että joskus minua luullaan lapaseksi. Luonnetta kuitenkin löytyy ja yleensä se tulee sitten ihmisille vähän järkytyksenä kun karjahdan. Olen ihan nätti ja kroppa on kohtuu ok. Pieni massu on päässyt kertymään, mutta minulla on kurvit kohdallaan. Tykkään siitä, että parisuhteessa on flirttiä ja en etsi pelkkää kämppäkaveria. En edes välttämättä halua kovin nopeasti muuttaa yhteen. Tässä kohtaa elämää (45) on hyvä katsella vähän ensin mikä toinen on ihmisiään. Tykkään iloisista ihmisistä, aina murjottajat eivät sovi minulle. Olen nainen, joka haluaa tulla miehensä kainaloon, mutta myös on todella omatoiminen ja inhoaa sitä että miehille pitäisi näytellä avutonta.
Eikö tämän kaiken voisi ilmaista vain sanomalla: "Olen kaoottinen höpöttäjä, ja tykkään euforisista, alistuvista miehistä/naisista."
Tekoäly voisi TIIVISTÄÄ esittelynne yhteen virkkeeseen, ellette itse osaa tai uskalla!
Ei omista kissaa eikä koiraa, eikä ymmärrä hevosista mitään. Kasvissyöjä, absolutisti, mutta ei paheksu muiden alkon käyttöä/tupakointia/lihan syöntiä.
Ei lapsia. 37-vuotias matalapalkka-alalle opiskeleva naisoletettu.
Liian laiha akankutale etsii itselleen lihottajaa. Minulle tiskit ja pyykit, sinulle kokkivuoro?
Epäkäytännöllinen ja feminiininen turhake etsii kuningastaan. Palvon sinua kaikin tavoin, jos olet komea, mukava, sivistynyt ja vähintään yhtä varakas kuin itse olen. Elätät minua ja hoidat kaikki raskaat, miehiset työt, minä keskityn taiteeseen, kauneuden- ja kodinhoitoon. Voidaan matkustella paljon sinun kustannuksellasi - toivottavasti myös remontoit kesähuvilani ja kakkosasuntoni pian.
Pete Parkkosen näköinen kundi tule ja ota minut.