Raatorehellinen "treffi-ilmo"
Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.
Kommentit (2057)
Juopottelen, huvikseni. Olen maksullisilla sivustoilla. Et ikinä arvaisi. Jännitystä elämään!
Vierailija kirjoitti:
Mistäpäin? Tku
Vierailija kirjoitti:
43 nainen. Yh tietty, ollut yksin niin kauan, että saan orgasmin pelkästä miehen näkemisestäkin. Lapsi on aina ykkönen elämässä. Käyn töissä, oma asuntokin sattuu olemaan (osaathan remontoida)😃.Rakastan liikuntaa, enemmän kuin sinua. Osaan laittaa ruokaa, mämmit ei kuitenkaan aina onnistu. Jos olet skitsofrenian omaava juoppohullu, kuten exäni älä näe vaivaa.
P.s iso kalu ois kiva
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset ilmoitukset olisivat enemmän kuin jees. Vihaan kaikenlaista teeskentelyä yli kaiken.
Joo paitsi ettei niihin vastaa kukaan, ainakaan jos on mies. Tai tarkasti ottaen, laitoin sellaisen ja yksi (!) vastaus tuli. Nyt ollaan oltu yli 20 vuotta yhdessä ja hyvin menee.
Itsetyydytystä aika ajoin harrastava isorintainen nainen, jolla paksu tukka. Pidän musiikin kuuntelusta ja livemusiikista. Nukun ja unelmoin paljon.
Mielenkiintoinen keskustelu. Minulta tällainen ilmo;
Ehkä jonkin mielestä olen tylsä, mutta minä EN
- vietä aikaani tv:n parissa, kirjoja sen sijaan luen
- omista yhtään tatskaa, eikä niitä tule
- ole koskaan käynyt tansseissa, tuskin menenkään
- käytä mitään prosenttijuomia
- polta
- pidä ruuanlaitosta, mutta pakko välillä tehdä sitäkin
- osaa leipoa
- siivoa läheskään joka viikko, en kyllä paljon sotkekaan joten hyvin menee
- jaksa odottaa jos sinulla menee naaman maalaukseen puoli tuntia, kelpaat luonnollisenakin
- ymmärrä rantalomien ideaa
- ala kasvissyöjäksi
- lyö enkä petä ja toisinkin päin se on kerrasta poikki
- ala elättämään elämänkoululaisia
- ymmärrä greenpeacen toimintaa vaikka luonnonsuojelua arvostankin
- yllä varvistelematta yli 2 m korkeuteen
- pidä melusta ja kiireestä
- ole ekstrovertti
Sen sijaan minun kanssani et tiedä mistä löydät itsesi. Oletko
- laavulla nuotion tuoksussa nokipannukahveja nauttimassa
- kesäillan hämyssä melomassa
- roihuavien revontulten alla tunnelmoimassa
- rantasaunan lempeissä löylyissä rentoutumassa
- vuonon rannalla norjalaisessa villapaidassa pyöriäisten leikkiä katselemassa
- hillasuolla paarmojen syötävänä
- hiekkaisella kylätiellä pyöräilemässä
- teltassa sateen ropinaa kuuntelemassa
- hankien keskellä hiihtelemässä
- kaislikossa yölintujen laulua kuuntelemassa
Rauhoittaviin koukussa oleva, vaikeasta ahdistuneisuushäiriöstä kärsivä, työuransa huipulla oleva asiakaspalvelija hakee seuraa itseään noin 15 vuotta nuoremmasta miehestä. Mieluiten saisi olla sellainen mies, joka tulee käymään, kun minun tekee mieli ja lähtee paikalta, kun olen valmis ja käännän kylkeä.
Olen 37- vuotias lapseton nainen, ja etsin miestä, jonka kanssa rakastaa ja riekkua sillai suht sitoutuneesti. Olen keskivartalolihava ja esidiabetes on ovella. Olen jalka- ja kainalokarva-aktivisti eli välillä niissä paikoissa karvat rehottaa ihan periaatteesta mut p***u on aina vimpan päälle puunattu ja sokeroitu. Makaan välillä 24/7 sängyssä ja selaan vain Instagramia. Teen työtä, mistä en pidä ja minulla on pakosuunnitelma. Olen ollut ahdistunut ja masentunut lapsuuden traumojen vuoksi, mutta hain hoitoa ja terapiaa, ja olen nyt mm.tehnyt hyviä muutoksia ruokavalioon ja saanut liikunnan takaisin osaksi elämää. Tavoitteena laihtua normaalipainoiseksi. Olen oikeudenmukainen, lämmin ja hellä, mutta myös helposti ärsyyntyvä ja yksityiskohtiin takertuva ja ajoittain heikkorermoinen. Traumojen takana perusluonteeni on yritteliäs ja sinnikäs ja tykkään tarttua asioihin. Tykkään seksistä, rakastan peniksiä ja olen aika hyvä ottamaan suihin - seksi on nautinto ja voimavara. Tykkään absurdista ja mustasta huumorista. Haluan nauttia huolettomasta elämästä enkä ehkä halua lapsia. Ellei nyt sitten jokin ihme-epeli tule elämään ja saa päätäni kääntymään yrittämisen kannalle. Joskin lisääntymiskykyni ei ole enää priimaa hormonaalisista ongelmista ja iästä johtuen.
Etsiskelisin miestä, joka tykkää puhua ja on utelias elämän ja ihmismielen suhteen. Ihmeteltäisiin elämää yhdessä, kuopsuteltaisiin perennoja pihassa, hellittäisiin eläimiä ja paneskeltaisiin. Yhteisen tekemisen repertuaari voidaan myös laajentaa.
Täällä 52 vuotias etelälapin ukko peräpohjolasta. Pituutta on kertynyt jonkin verran yli puolitoista metriä ja painoa vajaat 70 kiloa. En ole kovin komeakaan vaan en kuitenkaan säikähdä kun peiliin katson, hiukset on päässä ja hampaat suussa. Töissäkin käyn ja tulen hyvin toimeen. Koska kerran täällä vain eletään niin ei kannata turhia murehtia, varsinkaan tulevaisuutta. Positiivisella asenteella mennään. Pyrin pitämään itseni kohtuukondiksessa urheilemalla. Viinan kanssa en ole koskaan lätrännyt. Harrastuksia nyt ei ihmeemmin ole, metsätöitä ja ulkoilua. Lappiin teen hiihto- ja kalastusreissuja. Vähän jörö ja hidas tutustumaan olen aluksi, mutta tuttujen kesken olen yllättävän puhelias. Elukoista tykkään ja nyt on koira etsinnässä kun entinen kuoli.
Eipä niitä naiselle paljon ole vaatimuksia, jos joku omillaan toimeentuleva selväjärkinen löytyis. Ja kivemman näköiset on kumpparit kuin korkkarit jalassa. Ja olisihan se käytännöllisempää että jaksat itse kävellä Haltille jos meinaat mukaan lähteä.
Jussipaita kirjoitti:
Täällä 52 vuotias etelälapin ukko peräpohjolasta. Pituutta on kertynyt jonkin verran yli puolitoista metriä ja painoa vajaat 70 kiloa. En ole kovin komeakaan vaan en kuitenkaan säikähdä kun peiliin katson, hiukset on päässä ja hampaat suussa. Töissäkin käyn ja tulen hyvin toimeen. Koska kerran täällä vain eletään niin ei kannata turhia murehtia, varsinkaan tulevaisuutta. Positiivisella asenteella mennään. Pyrin pitämään itseni kohtuukondiksessa urheilemalla. Viinan kanssa en ole koskaan lätrännyt. Harrastuksia nyt ei ihmeemmin ole, metsätöitä ja ulkoilua. Lappiin teen hiihto- ja kalastusreissuja. Vähän jörö ja hidas tutustumaan olen aluksi, mutta tuttujen kesken olen yllättävän puhelias. Elukoista tykkään ja nyt on koira etsinnässä kun entinen kuoli.
Eipä niitä naiselle paljon ole vaatimuksia, jos joku omillaan toimeentuleva selväjärkinen löytyis. Ja kivemman näköiset on kumpparit kuin korkkarit jalassa. Ja olisihan se käytännöllisempää että jaksat itse kävellä Haltille jos meinaat mukaan lähteä.
Ihana. Ainoastaan tuo pituus "jonkin verran yli puolitoista metriä" olisi kynnyskysymys. Eli, kuinka pitkä olet? Liian lyhyt mies nyt vaan on turn off.
Miksi ette lisää esim. sähköpostiosoitettanne viestin loppuun, moni ilmoitus on todella mahtava ja voisi johtaa johonkin. Itse en ole markkinoilla, mutta tuli vaan mieleen näitä lukiessa.
Keijo-Petteri kirjoitti:
44-vuotias akateeminen mies vailla kumppania. Koska työni on aika kuormittavaa välillä, niin päivät yleensä nukun päiväunia, koska tykkään valvoa pitkään. Vietän aikaa internetissä erityisesti youtubessa pelivideoita tai musajuttuja katsellen, keskustelupalstoilla kiinnostavia aiheita selaillen ja uutisia lukien. Vapaa-aikana tulee muutenkin pelailtua konsoleilla joko yksin tai hyvien kavereiden kanssa viikottain. Tykkään soitella midikeyboardilla ja joskus yritän sillä väsätä jotain musaa harvoin onnistuen. Erityisesti kaikki kasarijutut, kuten musa ja leffat kiinnostavat, pelikonsolit 8-bittisistä alkaen ja italodisko sekä Vangelis!
Täällä pikkupaikkakunnalla, missä tällä hetkellä asun en kauheasti tee muuta kuin vietän aikaa kotona, töissä ja kävelylenkkejä on mukava tehdä toisinaan myös. Tavoitteenani onkin saada vatsaa vähän pienemmäksi, painan n. 100 kiloa ja olen 181 cm pituinen. Käytän silmälaseja, mutta alkoholia harvoin kohtuudella. Lisäksi olen miettinyt välillä, pitäisikö mustapäille nenässä tehdä jotain ja ehkäpä hampaille myöskin. Olen sosiaalinen kavereiden kanssa (joita pääasiassa tulee nähtyä kesällä) ja töissä, mutta muuten viihdyn hyvin yksin internetissä ja pelaillen.
Ai niin, toivottavasti tämä ei ole liian noloa, mutta kiinnostaisi erityisesti naiset, joilla olisi hyvin runsaat feminiiniset muodot eli todella oikein hyvin povekkaat feminiiniset jumalattaret! Mitä isommat ja riippuvammat rinnat, sitä viehättävämpänä pidän tällöin naista. Ja sama homma myös takapuolen leveyden kanssa! Mutta minulle riittäisi hyvin yksi tuollainen oikein todella hyvin rintava keski-ikäinen neito, jota kyllä varmasti kunnioittaisin ja rakastaisin. Plus-kokoinen saa olla (mutta ei ole pakko) neitokainen, jolla olisi siis povea oikein erittäin todella hyvin paljon ja runsaasti! Kauniimpaa kuvailua naisesta kun en tähän hätään keksi!
Pudotin painoa tuosta pari kiloa, mutta muuten mielestäni varsin ansiokas hakemukseni on edelleen voimassa! Yhteydenotot feminiinisiltä jumalattarilta kauniilta kuin aamukasteinen kukkaketo seesteisenä keskikesän iltana ystävällisesti ja kainosti mielellään osoitteeseen rantojenkeijo@gmail.com
Reilu kolmekymppinen ukkeli.
Välillä sulkeutunut introvertti, välillä ei saa tarpeekseen sosialisoinnista. Parhainta on kaverien ja tuttujen kanssa seikkailut ja läpänheitto, urheilureissuista ug-bileisiin. Välillä vähän jäinen palikka, toisinaan hurmaava rupattelija. H uumemyönteinen, mutta sekoilua vahvasti vastustava. Viinasta en pidä, mutta tuopposen äärellä on kiva käydä. Melkein pitkä, 89kg, viikoista 5/7 päivää eri urheilulajien parissa ja kroppa sen mukaan. Tukka muuttaa hitaasti ohimoilta leukaan, partaa on. Ei tatuointeja. Siisti, peseytyvä ja itselleen ankara jääräpää, muille vähän pehmeämpi. Vihaa koiraihmisiä, mutta rakastaa eläimiä. Seikkailuja nähnyt, kaikessa mielessä. Arvostaa ryhdikkyyttä ja paheksuu luuserointia. Vähän pihi. Fyrkkaa on. Työ on hyvä ja on työssään hyvä. Minimalisti. Joskus ahertaa töitä niin ettei muista syödä. Ei katso telkkaria vaan kuuntelee podcasteja ja miettii jotain. Arvostaa naisessa sisukkuutta ja suoraselkäisyyttä, kaikki muu on neuvoteltavissa. Kahvin suurkuluttaja. Taistelee nikotiinin kanssa.
Miehet varokaa ilmoituksia joissa toivotaan miestä joka on kätevä käsistään.
Kun kaksi kesää korjaa mökkiä, rintamamiestaloa ja tekee vielä suvunkin rempat niin kyllä siinä pillut unohtuu ja yhdessä olo. Älkää astuko samaan miinaan kuin minä.
Kohta kuuskymppinen, ylipainoinen rajapersoona etsii nelikymppistä tukkajumalaa ihan vaan seksiin. Olen tapojeni orja, enkä halua miestä nurkkiini passattavaksi. Minua saa pitää hyvänä esim viemällä syömään tai prätkäilee, seksiä saat koska olen kyltymätön, mutta yhden miehen nainen. Ei eläin- tai ihmiskammoisia, kiitos. Nopeat syö hitaat, joten laita viestiä heti.
40 vuotias suht normaalimitoissa oleva skitsofreenikko etsii naista. Sairaus on hyvässä hallinnassa eikä aiheuta ongelmia perus arkeen. Olen kiltti ja pyrin olemaan kaikille mukava. Minulla myös puhevika, mutta saan asiani sanotuksi. Ongelmia vähän kasaantunut, mutta se ei ole minua lannistanut. Paljon on hyvääkin esim terveydessä ja joka päiväisessä hyvinvoinnissa.