Raatorehellinen "treffi-ilmo"
Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.
Kommentit (2057)
Lupsakka mutta lihava 29vee pian 30vee muija etsii aitoa jäbää ikähaitarilla 25-35vee. Diggaan laittaa ruokaa joten makarooniloota maidon kera onnistuu ja poronkärjistys myöski! Töis käyn mut vappaa aikana laulan karaokkee, kalijaa ei kulu paljon enkä sylije lassiin mut ukolle olisi tarve. Otakkee rohkeesti yhteyttä!
"Olen kalju 36-vuotias, eli minusta ei ole kenellekään mitään hyötyä"
Yh-äiti Keravalta tässä terve!
Olen introvertti ja mulla on vaan yksi kaveri. Olenkin usein vaan kotona, koska mua ei pyydetä mihinkään. Toivonkin, että voisit olla mun seurana viikonloppuisin. En haluaisi että menet sun kavereiden kanssa vaan istut mun kanssa sohvalla lauantai-illat. Haluan paljon läheisyyttä eli sun pitää myös jäädä yöksi ja halailla mua koko yö. Käyn töissä ja hoidan omat raha-asiat. Toivon sulta samaa. Oikeastaan olis kiva jos tienaisit hyvin ja voisit joskus viedä mut vaikka hotelliin viikonlopuksi. Harvoin olen saanut miehiltä mitään hemmottelua, joten nyt olis sen aika. Mulla on entuudestaan yksi lapsi ulkomaalaisen kanssa. Se ei saa haitata sua. Sullakin saa olla lapsia jos et oleta, että minä hoidan ne. Nyt kaikki miehet laittakaa viestiä!
48 -mies, eroamassa minun aloitteestani ja 3 lasta. Etsin täysi-ikäistä naista. Näin alkuun riittää, että hengität. Katsotaan sitten siitä eteenpäin. Katkeroitunut vähän kaikesta ja kompensoin sitä sekä koulukiusaamisesta (ylipaino) johtuvaa vääristynyttä kehonkuvaani urheilemassa hullun lailla, joten älä hyvä ihminen puutu siihen ihan itsesi vuoksi. No, ei ole isivatsaa ainakaan. Pelkään, että en enää kelpaa kenellekään ja olen loppuelämäni yksin. Ulkonäkö on sellainen perustavallinen. 190cm ja 100kg sekä ristiverinne tukka. Hymykuopat on silloin, kun jaksan hymyillä. Niin sekaisin, että en tiedä mikä on minussa hyvää ja huonoa. Tunnen olevani muita tyhmempi, mitä kompensoin hurjalla yrittämisellä esim. töissä. Alkoholia pelkään, sillä se voisi maistua liiankin hyvin. Se on monesti joko tai. Tulee hetkiä, jolloin haluan turruttaa pääni, joten silloin ei kannata saarnata mistään hinnasta. Ja oikeastaan olen aika jääräpäinen. Jos päätän jotain, niin sitten teen niin. Onneksi valitsen taisteluni, joten olen sellainen vain minulle tärkeissä asioissa. Mutta silloin otetaan yhteen ja kovaa. Useimmiten aika leppoisaa seuraa. Seksi on kivaa, mutta välillä pitää olla vähän kinkyä. Teen oman osani kotona, teethän sinäkin. Patikointi, nökilläkäynti ja joskus jonnekin ulkomaille on ihan kivaa, mutta inhoan jotain rantsulla auringonottamista ja itsensä grillaamista sidukka tms. kourassa. Tulot on hyvät, mutta ajoiittainen piheys iskee. Ja älä yritä pakottaa minua ostamaan jotain.
Pidän itseäni aika tylsänä. Työn vuoksi osaan olla sosiaalinen, kertoa vitsejä ja oll hyvä jätkä. Siksi varmaan usein kotona en jaksa hirveästi lätistä maailmanmenosta. Lapsiani rakastan ja siksi jaksoin näinkin kauan liittoa. Jos et pidä lapsistani, niin se on moro.
Ai niin. Jos pidät Emmerdalesta, joka on eksän lempisarja, niin ei tarvitse ottaa yhteyttä. Ja sukupuolia on 2, muu on kehityshäiriöitä tai jotain WOKE -paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin vapaa..
32-vuotias useamman lapsen äiti. Lapset saatu hyvin nuorena. Olen pitkä, hoikka, tumma ja minua on kuvailtu klassisen kauniiksi.
Olen rauhallinen, kärsivällinen ja pidän mustasta huumorista. Pidän itseäni hieman vanhana sieluna, ja minulle tärkeitä arvoja ovat uskollisuus, rehellisyys ja toisten huomioon ottaminen. Työskentelen auttamistyössä (sama työpaikka 8 vuotta), ja olen käynyt korkeakoulun.
Aika ajoin ahdistun ihmisten alhaisesta moraalista, eikä minusta saa seuralaista festareille. Lähden mieluummin teatteriin ja sen jälkeen muutamalle. Keskustelen mielelläni syvällisistä asioista, kunhan ei mene liian syviin vesiin. Huumori on minulle tärkeää, ja sitä pitää myös kumppanilta löytyä.Minulla on terve itsetunto, haluan uskoa hyvään. Aistin helposti toisten mielialoja, ja tämä piirre on välillä hyvin kuormittava. Saatan olla varpaillaan herkästi. Aika ajoin saatan ahdistua, jos en saa olla omassa rauhassani. Tarvitsen aikaa piirtämiseen ja musiikin kuunteluun. Olen introvertti, enkä viihdy kovaäänisten ihmisten seurassa (niiden joiden on tuotava itseään esiin jatkuvasti). Jos huumorisi liittyy vahvasti naljailuun, en vaivaudu edes tapaamaan. Jään helposti toisten jalkoihin, enkä osaa väitellä/puolustaa itseäni riittävän hyvin. Tarvitsen rinnalle turvallisen ihmisen, joka ei tallo minua jalkoihin. Olen kai jollakin asteella liian herkkä.
Tämä on kyllä raatopaljastava kirjoitus, mutta luulen että aivan eri tavalla kuin kirjoittaja tarkoitti. Tässähän on lähinnä listattu omia hyveitä ja kun ketju on huumorimielellä tehty itsensä mollaamis -ketju, niin tämä kyllä paljastaa paljon.
Olipas tässä paljon yhteistä ja samaistuttavaa (siis mies olen itsekin). Tsemppiä ja hyvää kevättä sinulle!
Vierailija kirjoitti:
48 -mies, eroamassa minun aloitteestani ja 3 lasta. Etsin täysi-ikäistä naista. Näin alkuun riittää, että hengität. Katsotaan sitten siitä eteenpäin. Katkeroitunut vähän kaikesta ja kompensoin sitä sekä koulukiusaamisesta (ylipaino) johtuvaa vääristynyttä kehonkuvaani urheilemassa hullun lailla, joten älä hyvä ihminen puutu siihen ihan itsesi vuoksi. No, ei ole isivatsaa ainakaan. Pelkään, että en enää kelpaa kenellekään ja olen loppuelämäni yksin. Ulkonäkö on sellainen perustavallinen. 190cm ja 100kg sekä ristiverinne tukka. Hymykuopat on silloin, kun jaksan hymyillä. Niin sekaisin, että en tiedä mikä on minussa hyvää ja huonoa. Tunnen olevani muita tyhmempi, mitä kompensoin hurjalla yrittämisellä esim. töissä. Alkoholia pelkään, sillä se voisi maistua liiankin hyvin. Se on monesti joko tai. Tulee hetkiä, jolloin haluan turruttaa pääni, joten silloin ei kannata saarnata mistään hinnasta. Ja oikeastaan olen aika jääräpäinen. Jos päätän jotain, niin sitten teen niin. Onneksi valitsen taisteluni, joten olen sellainen vain minulle tärkeissä asioissa. Mutta silloin otetaan yhteen ja kovaa. Useimmiten aika leppoisaa seuraa. Seksi on kivaa, mutta välillä pitää olla vähän kinkyä. Teen oman osani kotona, teethän sinäkin. Patikointi, nökilläkäynti ja joskus jonnekin ulkomaille on ihan kivaa, mutta inhoan jotain rantsulla auringonottamista ja itsensä grillaamista sidukka tms. kourassa. Tulot on hyvät, mutta ajoiittainen piheys iskee. Ja älä yritä pakottaa minua ostamaan jotain.
Pidän itseäni aika tylsänä. Työn vuoksi osaan olla sosiaalinen, kertoa vitsejä ja oll hyvä jätkä. Siksi varmaan usein kotona en jaksa hirveästi lätistä maailmanmenosta. Lapsiani rakastan ja siksi jaksoin näinkin kauan liittoa. Jos et pidä lapsistani, niin se on moro.
Ai niin. Jos pidät Emmerdalesta, joka on eksän lempisarja, niin ei tarvitse ottaa yhteyttä. Ja sukupuolia on 2, muu on kehityshäiriöitä tai jotain WOKE -paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta 30-vuotias, perusnätti, ja hassutteleva autisti nainen, joka harrastaa piirtämistä ja liikuntaa. Ihan kiva kroppa, monen miehen mielestä on ollut upea, mutta itsetunto-ongelmien takia luulen näyttävän oksettavalta. Siitäkin huolimatta haluan seksiä suht usein.
Pelkään ja ahdistun sosiaalisista tilanteista, mutta toisinaan myös pidän niistä kunhan on joku tuttu, jonka käsivarressa voi roikkua.
Olen todella herkkä ja itken kaikesta.
En pidä erityisemmin lapsista, joten jos sinua niitä on, saat hoitaa ihan itse ne. Koirasi voin adoptoida.Haluaisin löytää jonkun jonka kanssa voi tehdä asioita yhdessä, mutta ymmärtää myös sen, että kaipaan uusien omaa rauhaa.
Ja jaksaa katsoa tätä mun itkemistä ja osaa rauhoittaa mut.Mitä hemmettiä? :D kuvailit täysin mut . Oon kanssa kohta 30 , eli 26 , en pidä lapsista, oon autisti ja pelkään sosiaalisia tilanteita ja ihmisiä mut siedän niitä jos on hyvä kaveri josta voi kirjaimellisesti pitää kiinni.
Mul on itsetunto ongelmia tosi paljon, ja mäkin oon herkkä ja itken kaikesta. +Haluun seksiä usein. Pitäis meilkein tutustua suhun :D
Oho, hassua! Joko tultaisiin tosi hyvin toimeen tai sitten ei ollenkaan :D
Juokse!
Kolmekymppinen nätti ja huono itsetuntoinen ja aika läheisriippuvainen nainen eroamassa teiniaikojen sulhasestaan. Lapsia on ja ovatkin maailman ihanimmat lapset, jotka ansaitsisivat normaalin äidin, mutta en ajatellut esitellä sinulle enkä edes puhua heistä enempää. (Nyt en palstalla kerro että montako lasta kun ihan pelkään paljastumista, mutta ei nyt mitään jeesusbussia tarvita, ihan normaali määrä ja mieheni on isä)
Muita vaatimuksia miehelle ei olisi kuin, että viehättää ulkoisesti ja huomioi hellästi. Mut saatan tajuta, että niitä toiveita on sitten lisää, alussa vaan olen tosi hyvä huijaamaan itseäni.
Ajattelen taas, että nauttisin yksinolosta ihan sikana enkä siksi etsi kuin korkeintaan kesäromanssia ja treffi-iltoja (seksiä) kun sopii ja sehän riippuu lapsista ja tästä miehestä. Pahoitan mieleni jos joskus sullakin jotain muuta ainakin jos sitä ei pahoitellen ilmoiteta ja alan katsella mahdollisesti toistakin miestä. En varmaankaan saa kerrotuksi...
Nykyinen ja mahdollisesti tuleva eksäni on komea ja rikas, vaikkakin aika usein kammottavan kylmä ja siksi hänet jätän toisinaan. Yrittäisin aloittaa taas jonkinlaista uutta suhdetta koska en osaa olla yksin ja päästäkseni muka siten irti menneestä, mutta mieheni(, jolle jostain syystä aina kelpaan ja mitä pidän pelottavana) minä taas valitsen ja sitten kadun.
Mutta jos sulla ei ole muutakaan.
Ja mistä sitä tietää jos vaikka aikuistuisin ja lopettaisin tämän, ottaisin oikeasti eron. Iänkin puolesta pitäisi jos osata olla ja elää. Muuten vaikutankin, että osaisin, joten se varmasti hämää.
Oikeasti, jalat alle hyvä mies!
Shadowman kirjoitti:
Olen 45-vuotias mies, raitis siilitukka keskisuomesta. Eli siiderimammat älkää vaivautuko. Pituuteni on 165 senttiä, joten jos itsetuntosi ei kestä kävellä rinnallani, se ei ole minun ongelmani. Harrastan ulkoilua, lenkkeilyä ja vaeltamista, joten nokipannukahveista saat nauttia seurassani jos haluat. Ei voi vähempää kiinnostaa mikään ensitreffitalttarilla, bigbrother tai tempparit, joten jos olet niihin koukussa niin saat katsella niitä ihan keskenäsi. Minulla on aika stressaava työ, mutta tienaan kohtuullisesti. Töistä palaudun mökilläni itälapissa. Lapsia minulla ei ole, mutta lapset eivät ole ongelma. Koiran omistan ja sen kanssa harrastan agilityä. Siivoan joskus kun alkaa silmää häiritsemään, mutta missään läävässä en asu. Teen perusruokaa ja olen lihansyöjä joten pelkkää kasvisruokaa en ala syömään. Toivon että olet minua parempi kokki ja leivontataitoa arvostan. Pidän enemmän luonnosta kuin kaupungin hälinästä. Kaupunkilomat eivät ole poissuljettuja, mutta pääosin lomamatkani suuntautuvat pohjoiseen eikä etelään. En usko että saat houkuteltua minua festareille, mutta prätkällä voisimme kyllä lähteä Suomea kiertämään.
Oi siilitukka, miten suhun sais yhteyden? Voitaisiin tavata mökkireissullasi!
t. Leipovat N38
Ymmärrän hyvin, mitä olet käymässä läpi. Jos haluat, laita viestiä ladyaries0604@gmail.com
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin, mitä olet käymässä läpi. Jos haluat, laita viestiä ladyaries0604@gmail.com
43 nainen. Yh tietty, ollut yksin niin kauan, että saan orgasmin pelkästä miehen näkemisestäkin. Lapsi on aina ykkönen elämässä. Käyn töissä, oma asuntokin sattuu olemaan (osaathan remontoida)😃.Rakastan liikuntaa, enemmän kuin sinua. Osaan laittaa ruokaa, mämmit ei kuitenkaan aina onnistu. Jos olet skitsofrenian omaava juoppohullu, kuten exäni älä näe vaivaa.
P.s iso kalu ois kiva
Vierailija kirjoitti:
"Olen kalju 36-vuotias, eli minusta ei ole kenellekään mitään hyötyä"
Minä ihastuin kaljuun mieheen, mutta hän on 8 vuotta nuorempi ja ajattelin, että ikäeroa on liikaa, lisäksi minulla on raskausarpia joten ajattelin, että mies ei tykkäisi. Tuo mies asuu vuokralla ja minä myös.
Mistäpäin?
Vierailija kirjoitti:
43 nainen. Yh tietty, ollut yksin niin kauan, että saan orgasmin pelkästä miehen näkemisestäkin. Lapsi on aina ykkönen elämässä. Käyn töissä, oma asuntokin sattuu olemaan (osaathan remontoida)😃.Rakastan liikuntaa, enemmän kuin sinua. Osaan laittaa ruokaa, mämmit ei kuitenkaan aina onnistu. Jos olet skitsofrenian omaava juoppohullu, kuten exäni älä näe vaivaa.
P.s iso kalu ois kiva
Jos olisin vapaa..
32-vuotias useamman lapsen äiti. Lapset saatu hyvin nuorena. Olen pitkä, hoikka, tumma ja minua on kuvailtu klassisen kauniiksi.
Olen rauhallinen, kärsivällinen ja pidän mustasta huumorista. Pidän itseäni hieman vanhana sieluna, ja minulle tärkeitä arvoja ovat uskollisuus, rehellisyys ja toisten huomioon ottaminen. Työskentelen auttamistyössä (sama työpaikka 8 vuotta), ja olen käynyt korkeakoulun.
Aika ajoin ahdistun ihmisten alhaisesta moraalista, eikä minusta saa seuralaista festareille. Lähden mieluummin teatteriin ja sen jälkeen muutamalle. Keskustelen mielelläni syvällisistä asioista, kunhan ei mene liian syviin vesiin. Huumori on minulle tärkeää, ja sitä pitää myös kumppanilta löytyä.
Minulla on terve itsetunto, haluan uskoa hyvään. Aistin helposti toisten mielialoja, ja tämä piirre on välillä hyvin kuormittava. Saatan olla varpaillaan herkästi. Aika ajoin saatan ahdistua, jos en saa olla omassa rauhassani. Tarvitsen aikaa piirtämiseen ja musiikin kuunteluun. Olen introvertti, enkä viihdy kovaäänisten ihmisten seurassa (niiden joiden on tuotava itseään esiin jatkuvasti). Jos huumorisi liittyy vahvasti naljailuun, en vaivaudu edes tapaamaan. Jään helposti toisten jalkoihin, enkä osaa väitellä/puolustaa itseäni riittävän hyvin. Tarvitsen rinnalle turvallisen ihmisen, joka ei tallo minua jalkoihin. Olen kai jollakin asteella liian herkkä.