Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raatorehellinen "treffi-ilmo"

Vierailija
08.10.2020 |

Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.

Kommentit (2057)

Vierailija
1841/2057 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viisikymppinen mies. Tinderissä herätin kiinnostusta, koska tavallaan elämäni näyttää hyvältä, ja sitä se monella tavalla onkin. Olen kuitenkin yksinäinen susi ja yhä yhteiskuntavastainen nuoruuden hevari- ja punkkarivuosien jälkeenkin enkä tiennyt, miten olisin sitä voinut jollenkin kivalle, tavalliselle naiselle edes alkaa selittää. Niinpä erosin Tinderistä. Totuus on, että olen elämässäni käyttänyt paljon alkoholia ja huumeita enkä ole ikinä oikeasti asettunut aloilleni. Lapsia minulla ei tietenkään ole. Pohjimmiltani en usko mihinkään mihin minun voisi olettaa tässä maailmassa uskovan. Olen perfektionisti niin hyvässä kuin pahassakin ja tahdon tehdä kaiken täysillä. Teen töitä hulluna ja treenaan hulluna. Minulla on paljon tatuointeja. Pidän eläimistä paljon enemmän kuin ihmisistä.

Vierailija
1842/2057 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viisikymppinen mies. Tinderissä herätin kiinnostusta, koska tavallaan elämäni näyttää hyvältä, ja sitä se monella tavalla onkin. Olen kuitenkin yksinäinen susi ja yhä yhteiskuntavastainen nuoruuden hevari- ja punkkarivuosien jälkeenkin enkä tiennyt, miten olisin sitä voinut jollenkin kivalle, tavalliselle naiselle edes alkaa selittää. Niinpä erosin Tinderistä. Totuus on, että olen elämässäni käyttänyt paljon alkoholia ja huumeita enkä ole ikinä oikeasti asettunut aloilleni. Lapsia minulla ei tietenkään ole. Pohjimmiltani en usko mihinkään mihin minun voisi olettaa tässä maailmassa uskovan. Olen perfektionisti niin hyvässä kuin pahassakin ja tahdon tehdä kaiken täysillä. Teen töitä hulluna ja treenaan hulluna. Minulla on paljon tatuointeja. Pidän eläimistä paljon enemmän kuin ihmisistä.

Tuossa suhteessa olet mitä tavallisin keski-ikäinen. Kukapa enää tässä iässä jaksaisi mihinkään niin paljon uskoa, jos vähänkin on järkeä päässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1843/2057 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

36 vuotias mies. Sosiaalinen mutta epävarma itsestään. En jää hiljaiseksi mutta en uskalla tehdä aloitetta tai osoittaa kiinnostusta. Peitän epävarmuuteni nokkelalla puujalkahuumorilla. Friendzonetettu nuorena liikaa, tästä johtuen tyydyn katsomaan vierestä kun alfat vievät naiset. Jonkin verran kokemusta seurustelusta muttei juurikaan viime vuosilta. Tekninen korkeakoulututkinto mutta alan duunarihommissa kuitenkin. Tylsiä epäkiinnostavia harrastuksia kuten lintubongaus ja luontokuvaus, marjastus, sienestys, hiihto ja maastopyöräily, sinkkuna näihin löytyy rahaa ja aikaa mielin määrin. Jos erehdyt kysymään aiheista saat intohimoisen paatoksen lajin hienoudesta. Asun vanhempieni naapurissa, koska auttelin heitä maatilan töissä ja jumahdin tänne. Tilan toiminta lopetettu kustannuskriisissä joten nyt olisi aikaa seurustelulle. Pientä plussaa lähes alkoton ja savuton. Tykkään saunoa.

Nykyään jo harvinainen maalle jämähtänyt peräkammarinpoika tarjolla! Ota yhteyttä heti! Tarjolla niin kauan kuin tavaralle löytyy ottaja! Nämä tosiaan alkavat käymään yhä harvinaisemmaksi joten nyt on viimeiset hetket saada omaksi osa katoavaa kansanperinnettä!

Vierailija
1844/2057 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1845/2057 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kerrottu. Paras! En tiedä miten tässä sais yhteyden?

Vierailija
1846/2057 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

36 vuotias mies. Sosiaalinen mutta epävarma itsestään. En jää hiljaiseksi mutta en uskalla tehdä aloitetta tai osoittaa kiinnostusta. Peitän epävarmuuteni nokkelalla puujalkahuumorilla. Friendzonetettu nuorena liikaa, tästä johtuen tyydyn katsomaan vierestä kun alfat vievät naiset. Jonkin verran kokemusta seurustelusta muttei juurikaan viime vuosilta. Tekninen korkeakoulututkinto mutta alan duunarihommissa kuitenkin. Tylsiä epäkiinnostavia harrastuksia kuten lintubongaus ja luontokuvaus, marjastus, sienestys, hiihto ja maastopyöräily, sinkkuna näihin löytyy rahaa ja aikaa mielin määrin. Jos erehdyt kysymään aiheista saat intohimoisen paatoksen lajin hienoudesta. Asun vanhempieni naapurissa, koska auttelin heitä maatilan töissä ja jumahdin tänne. Tilan toiminta lopetettu kustannuskriisissä joten nyt olisi aikaa seurustelulle. Pientä plussaa lähes alkoton ja savuton. Tykkään saunoa.

Nykyään jo harvinainen maalle jämähtänyt peräkammarinpoika tarjolla! Ota yhteyttä heti! Tarjolla niin kauan kuin tavaralle löytyy ottaja! Nämä tosiaan alkavat käymään yhä harvinaisemmaksi joten nyt on viimeiset hetket saada omaksi osa katoavaa kansanperinnettä!

Täähän on hyvä ilmoitus.

Vierailija
1847/2057 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ainakin kiinnostaisi.

Vierailija
1848/2057 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 v hyvin koulutettu työtön nainen josta saa diagnosoidusti monta persoonaa samassa paketissa, joskin kaikki persoonat enemmän tai vähemmän perseestä mutta perseyden laadussa on vaihtelunvaraa esim tunnekylmän sosiopaatin sekä rajattoman epävakaan välillä. Ei ole harrastanut seksuaalista kanssakäymistä 6 vuoteen koska em sosiopaatti ei suostu vaikka em epävakaa haluaisikin.

Vierailija
1849/2057 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vajaa 50v seksistä tykkäävä mies vailla sinua ihana kiimapillu. Olen kapinallinen, urheilullinen, komea ja varakas.

Vierailija
1850/2057 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

44v naispuolinen taiteilijasielu ja taivaanrannanmaalari, jolta luonnistuvat huonosti kaikki aikuisten elämään kuuluvat asiat. Fiksuudesta huolimatta ei koulutusta, rahankäyttö hyvin impulsiivista, työnteko ei kauheasti kiinnosta ja arjen hallinta on aina vähän niin ja näin. Toisaalta hyvä valinta, jos kaipaat elämältäsi muutakin kuin ryppyotsaista suorittamista, sinulla on vilkas mielikuvitus ja olet kiinnostunut kaiken maailman asioista, jotka yleensä jäävät oravanpyörän jalkoihin.

Vierailija
1851/2057 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ainakin kiinnostaisi.

Sama.

Vierailija
1852/2057 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

maalaaneflickka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ainakin kiinnostaisi. Jos olet Sami.

Sama.

Vierailija
1853/2057 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän käytetty vaimoke etsii reipasta urhoa leikkikaveriksi, kun oma ukko naurattaa koko kylän naisia, koska pitää olla harrastuksia.

Vierailija
1854/2057 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt, pyöreä, pienitissinen ja ruusufinninen 26-vuotias brunette etsii seuraa. Ota yhteyttä, jos sinua kiinnostaa lukeminen, historia, kasarihevi, koirat ja Tarantinon leffat. Mutta varoitus: tulen luultavasti jättämään sinut kohtuullisen pian vain siksi, että sinä et kerkeä jättää minua ensin tai olla uskoton. 

Vierailija
1855/2057 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lottovoittoja nämäkin naiset jollekin.

Vierailija
1856/2057 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 6-kymppinen plösähtänyt ja vittumainen akka etsii varakasta miestä rahoittamaan harrastuksiaan. Alapäässä on kuivaa kuin Saharassa joten seksin voi unohtaa, mutta kiukutella ja jankuttaa osaan. Tykkään kissoista, koirista ja hevosista, ehkä sinustakin edes vähän ja hetken aikaa. Tuu testaamaan, oonko ryöpännyt korvasienikastikkeen sienet riittävän hyvin.

Vierailija
1857/2057 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

32v, 193 cm 110 kg mies (ei juurikaan rasvaa, urheilullinen), ei tatuointeja, tuuhea tukka, parta ja rintakarvat löytyy. Olen uskollinen ja kiltti, huumorintaju on kyllä likainen, jopa sairas. Harrastuksina lähinnä liikunta monipuolisesti ja sen vastapainona luen paljon fantasiaa ja scifiä. Tarvitsen paljon omaa aikaa. En omista tv:tä. Se naisia kiinnostava pituus n. 18 cm juhlakunnossa. Introverttiluonne, en viihdy menossa ulkona. Arvostan naisessa huumorintajua ja kiltteyttä.

Huoh, edelleenkään se pituus ei ole kiinnostavin asia, vaan paksuus. t. nainen

Huoh, edelleenkään pituus ja paksuus ei ole tärkeintä, vaan se miten sitä käyttää. Jos laukeeminen tapahtuu kymmenessä sekunnissa, niin mitä minä siitä saan??

Oikeasti ainoa tärkeä asia on kovuus.

Vierailija
1858/2057 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susiruma lihava nainen täällä. Ulkonäkö pettää, mut oon tosi hyvä sängyssä, tosin haluan useimmiten vain nukkua. Myös syöminen on ihanaa. Etsin loppuelämän kumppaniksi muunsukupuolista tyyppiä, joka saa mielellään olla muutenkin erilainen, erikoinen, outo tai kummallinen. En ole itsekään mikään normi tapaus millään mittapuulla.

Vierailija
1859/2057 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on niin hirveitä ei ees hauskoja vaan ihan järkyttäviä.

Vierailija
1860/2057 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on niin hirveitä ei ees hauskoja vaan ihan järkyttäviä.

"Hauskoja", ei kai niitä sinun huvitukseksi ole tarkoitettukaan. :D Etsi Spede Show videoita netistä niin saat itsellesi sopivaa hauskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä